Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dreamliner od Boeingu má další problémy

Když měly dodávky obřího Airbus A380 zpoždění, čelil jeho evropský výrobce posměchu a kritice. Teď podobnou situaci zažívá i americký Boeing se svojí pýchou, úsporným letounem 787 Dreamliner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Santa1

Letadlo není houska nebo rohlík

Nechápu, že se výrobci takto složitých strojů nechávají zatáhnout do těchto stupidních mediálních válek. To, jestli bude letadlo dřív o rok, nebo o dva později nemá vliv na konečný úspěch projektu. Pokud se nestane něco mimořádného, seriozní porovnání úspěšnosti se nedozvíme dříve než za deset let. Držím palce Airbusu i Boeingu.

0/0
26.3.2008 19:19

Bedlam

Majkyho-Pupika

;-)Early last month, Boeing announced a delay in the planned  flight of the 787 citing ongoing challenges with out-of-sequence production work, including parts shortages, and remaining software and systems integration activities. The company also acknowledged increasing risk to the delivery schedule, indicating that the margin to accommodate unexpected issues had been eliminated. ...Jedna se hlavne o sedadla a o specialni nyty.

0/0
26.3.2008 12:24

Majkyho_pupik

Re: Majkyho-Pupika

a pointa?:-)

0/0
26.3.2008 12:53

Bedlam

Re: Re: Majkyho-Pupika

No pinta je, ze velka pricina za zpozdeni je v subdodavatelich....;-)Nebo si myslis, ze nyty se delaji v Boeingu?

0/0
26.3.2008 13:46

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Majkyho-Pupika

"Příčinou zpoždění výroby jsou mimo jiné konstrukční změny v místě propojení trupu a křídel, které musí být provedeny i na již rozestavěných prototypech, a tradiční potíže v zásobování díly, kvůli kterým byl i první prototyp na slavnostním předvedení v červenci 2007 vybaven provizorními součástkami. Boeing původně plánoval první let B787 na srpen 2007, v květnu 2008 měl začít létat u prvního zákazníka. Od té doby se termíny několikrát posunuly"jeste nejake dotazy?:-)nezapomen rychle souhlasit a rict ze vsechny problemovy dodavatele hlavne kvuli kterym vyroba stejne nestoji jsou  z Evropy..:-)

0/0
26.3.2008 13:57

BedlamW

Re: Re: Re: Re: Majkyho-Pupika

Jasne ze ne za vsechny problemy nemuzou subdodavatele. Taky jsem to nikde nepsal.Je to nove a prevratne letadlo a o tom novem problemu se zacalo mluvit az ted. Asi se to vyvinulo uz z postavenych modelu.Na papire se to neda zjistit. Ale do tohoto problemu se mluvilo hlavne o malych firmach ktere nemuzou zatim drzet krok. Problem je, ze spousty firem vyrabi stejne veci jak pro Airbus tak Boeing a pri soucasnem tempu vyroby letadel nestihaji.

0/0
26.3.2008 15:48

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Majkyho-Pupika

"Na zdrzeni 787 maji velky podil evropsti subdodavatele, kteri proste nestihaji.....Hlavne Italove"nevim me se to zda jako dostatecne vyjadreni vaseho nazoru:-)

0/0
26.3.2008 15:59

krakra

Boeing Airbus

Ono to nakonec vyjde asi nastejno jestly Boeing nebo Airbus, obá dva mají problémy. Myslím si ale že problémy Airbusu byly větší.

0/0
26.3.2008 9:43

ufonek78

Re: Boeing Airbus

No Airbus mel taky problemy s uchycenim kridel a jejich konstrukci. A hlavne mel problem s elektroninstalaci, kde na kazdym z peti prvnich vyrobenych letadlech byla jina elektroinstalace. Spis bych rekl ze jde o to kolik tech informaci prosakne na verejnost.

0/0
26.3.2008 10:32

briza

Re: Re: Boeing Airbus

Nevim o tom, ze by mel Airbus "problemy s uchycenim kridel a jejich konstrukci." Nebyl by nejaky odkaz?

0/0
26.3.2008 10:53

ufonek78

Re: Re: Re: Boeing Airbus

No měl problém při testování zátěže křídel, kde museli trošku opravit něco v konstrukci, ale víc o tom nevím. Tuto zprávu mám přímo z Airbusu, kde jsem pracoval na modifikacích nákladních verzí A380. Ale na google se nějaký odkazy podařilo najít, stačí zadat vhodné hesla.

0/0
26.3.2008 12:33

briza

Re: Re: Re: Re: Boeing Airbus

I tak dik.

0/0
26.3.2008 12:46

Pavel

Kdo neumí počítat?

Dva citáty: "Firma už v lednu oznámila posunutí dodávek z letošního května na leden 2009." "Právě její

šéf Steven Udvar-Hazy  upozornil na to, že leden 2009 je zřejmě příliš

optimistická varianta. Deníku Financial Times řekl, že zpoždění bude

nejméně šest měsíců."

No, podle mě od posledního května do prvního ledna to je sedm měsíců, což je určitě více než šest. Tak v čem je ten přehnaný optimismus?

0/0
26.3.2008 9:33

BedlamW

jo

Pekne fotky. Na zdrzeni 787 maji velky podil evropsti subdodavatele, kteri proste nestihaji.....Hlavne Italove.

0/0
26.3.2008 8:50

majkyho_pupik

Re: jo

;-Dsamozrejme ze na zdrzeni maji lvi podil zmeny v konstrukci letadla, ktere nemaji nic spolecneho s dodavkama cehokoliv. tve nazory byly vzdy komicke blaboly ale nyni je to uz jen zoufala krec:-)

0/0
26.3.2008 9:08

a8n

Re: jo

Italové? To abych se bál do toho letadla vlézt.

0/0
26.3.2008 13:20







Najdete na iDNES.cz