Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ceny aut padají pod dvě stě tisíc

Nejlevnější malé nové auto v Česku se dá pořídit již pod 150 tisíc korun. Zlevňují však i nejprodávanější kompaktní vozy velikosti fabie, které už atakují dvousettisícovou hranici. Řada dealerů snížila za poslední rok ceny i o sto tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Totedyne

zase diskuze o Škodovkách ?

Je správné, že Češi a zvlášť státní instituce kupují hlavně v Čechách vyrobená auta. Podobně v Německu vedou německá auta, v Itálii italská, ve Francii francouzská.

Navíc ty Škodovky velmi dobře vypadají a v tabulce spolehlivosti patří do nadprůměru.

0/0
5.4.2008 8:54

Tomáš Nemravný

Re: zase diskuze o Škodovkách ?

Tak tak, rovněž počátek silného vrzání přístrojové desky po ujetí pouhých 20 kkm bude patřit do nadprůměru...

0/0
5.4.2008 9:04

Andee

Re: zase diskuze o Škodovkách ?

V tabulkách SPOLEHLIVOSTI (nikoliv nějakých nicneříkajících výsledcích STK) patří Škodovky k podprůměru. Stejně jako VW, Seaty, Renaulty. Naopak Mini, Peugeot a Citroen jsou nejúspěšnější evropské značky a třeba bMW nebo Fiat patří k průměru. V čele se tradičně drží japonci - Mazda Honda, Mitsubishi a Toyota. Zadej si do googlu DIRECT WARRANTY TABLE - to je dobrej příklad tabulky spolehlivosti.

0/0
6.4.2008 14:10

Totedyne

Re: Re: zase diskuze o Škodovkách ?

Nemáš pravdu. http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/default.asp?SEO=&YYYY=2008&IDC=1&a_test_submit=Zobraz

Mezi těmito 116 auty obsadila Škodovka 35. a 49.místo. U starších aut je hodnocení podobné. Mazda v čele je, je tam ale také VW a Porsche.

0/0
6.4.2008 15:25

Totedyne

Re: Re: Re: zase diskuze o Škodovkách ?

Fiat je vzádu, stejně vzadu najdeš i nějaký typ od Nisanu i dalších japonců.

0/0
6.4.2008 15:28

fdp

Re: Re: Re: zase diskuze o Škodovkách ?

Myslím, bže jasně napsal: "nikoliv nějakých nicneříkajících výsledcích STK". TUV = česká STK. Co zde není jasné?

0/0
6.4.2008 18:57

Cejpatka

Re: Re: zase diskuze o Škodovkách ?

Hmm, zajímavé bláboly a vyložené lži. Tak jaktože je tedy v UK Škoda pátá nejspolehlivější značka a z evropských jako první?

http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3128339010848601

0/0
6.4.2008 21:24

ajtik

cena pod dveste?

Ahoj, to by me zajimalo kde vzali ty auta pod 200tis....koukam na peugot 206 rozhodne ne a cotron c3 je tezce nad dveste....takze ty ceny zas tak super nejsou:-(

0/0
4.4.2008 22:37

pycus

Re: cena pod dveste?

Ale ano. Jsou to ceny aut v akcích, kamaráde

0/0
5.4.2008 8:38

Pafka

Re: Re: cena pod dveste?

Např.koupíš Kia Rio 1.4 LX+ už za 214.900,- všechny okna v elekřině, palubní počítač, komplet zástěrky, opěradlo u řidiče. Je to větší než Fabka o cca 20 cm, 71 kW. Super cena

0/0
5.4.2008 20:15

Andee

Re: Re: Re: cena pod dveste?

Rio jakožto auto konstrukčně staré přes deset let bych nesrovnával ani se starou Fabií... nejsem zastánce škodovek, ale tohle je blbej příklad.

0/0
6.4.2008 14:12

Pavka

Re: Re: Re: Re: cena pod dveste?

Ale pro určitou skupinu lidí "bez peněz" je to volba. Sice starý model konstrukčne, ale funglovka za ty peníze??? Vše je o finančních možnostech obyčejných rodin.

0/0
6.4.2008 15:07

__XXXX___

Re: Re: Re: Re: Re: cena pod dveste?

Přesně tak. Lidi s průměrnými platy si určitě rozmyslí, zda koupit Fábku combi 1,2 za 300.000 nebo o polovičku (159.900) levnějšího Logana se čtyřválcem 1,4....

0/0
6.4.2008 21:36

Pafka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena pod dveste?

Jo, a to Rio 1,4i je nový model ve výrobě od r. 2005 (facelift 2008)

0/0
6.4.2008 21:50

ptau

Smlouvani ceny???

Nemate nekdo zkusenosti se smlouvanim ceny u auta? Tam jako prijdu, reknu, ze to je pekny auto, ale ze ho koupim o tricet tisic levneji? Nebo reknu, ze u jiny znacky maji podobne auto a vybavu levnejsi? Jak na to? Kdo s tim ma zkusenosti a neco a hlavne ,,jak,, usmlouval cenu dolu? A jaky firmy (skoda, toyota, atd.) Dik za rady

0/0
4.4.2008 19:20

df

Re: Smlouvani ceny???

No, já to udělal třeba tak, že jsem prohlásil, "Rozhodl jsem se pro nákup auta této kategorie a teď si vybírám přesnou značku. Kolik procent mi můžete nabídnou jako slevu abych si vybral auto právě od vás?" - Chlap vždy hodí nějakou částku. Jsem přesvědčen, že se nestane aby řekl, že to bude bez slevy. No a ty odpovíš "To je málo. Konkurence mi nabízí o tolik a tolik procent víc. Co vy na to?".... A chlap buď přihodí, příp. řekne, že o tom musí rozhodnout šéf, příp. řekne, že víc dát nemůže, ale v případě, že auto vezmeš od něj, tak ti přidá nějakou doplňkovou výbavu zdarma.....

.

Prostě musíš smlouvat jako na perským trhu. Nemusíš mít obavu, že by tě měli za exota - Za prvé jsou na to celkem zvyklí a do značné míry s tím i počítají a za druhé, může ti být vlastně jedno, co si o tobě nějaký prodavač myslí - důležité je jen to, že si netroufne dát ti to najevo a že z něj nakonec vyrazíš slevu. :-))))

0/0
5.4.2008 10:16

df

Re: Smlouvani ceny???

Ještě pozn:

Musíš si uvědomit, že dnes je obrovská nadnabídka na trhu s auty. Kvalitní a hezká auta dnes dokáže udělat kde kdo - Korejci, Japonci, Němci,..... a dnes je spíš větší umění auto prodat - vnutit ho zákazníkovi, než auto vyrobit.  Doby socialistické impotence, kdy koupěchtiví zájemci museli podplácet v Mototechně, nebo museli kupovat od vexláků bony aby se dostali k autu, jsou už dávno pryč.

Dnes je pánem zákazník a pokud si to prodejce dostatečně neuvědomuje, tak může táhnout do háje - nekoupí-li zákazník auto od něj, tak koupí konkurenční značku, která bude stejně kvalitní, jen třeba za lepší peníze.;-)

0/0
5.4.2008 10:22

Tomáš Marný

BTW, Tučku...

... když už taky tak fanaticky obhajuješ to předražené české dvojče Trabanta, proč nepíšeš ČESKY, ale CESKY? Na koupi české klávesnice už ti po zakoupení toho zázraku z Junge Boleslav nezbylo ;-)?

0/0
4.4.2008 19:10

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

Re: BTW, Tučku...

tomášku, čímpak jezdíš ty? To bude určitě Opel Omega z roku 1993, nebo Pežó 406 ze stejného roku. ;-D

0/0
4.4.2008 19:16

Tomáš Marný

Re: Re: BTW, Tučku...

Seš dost vedle, ale protože jsem měl Fóbii 5 let jako služební, tak vím jistě, že pokud bych si měl vybrat mezi Fóbií a Pežó 405 z r. 1993 (406 se tehdy nedělaly, znalče), tak si vyberu toho Pežó.

0/0
4.4.2008 19:31

Tomáš Marný

Re: Re: BTW, Tučku...

Pežó 406 z roku 1993? Vidím, že pán je znalec automobilů, takže s takovým ... nemá smysl diskutovat 8-o.

Jen pro tvoji informaci, Helmute Cácorko, Peugeot 406 byl představen v roce 1995 (to abys ze sebe zase někde neudělal blbce)...

0/0
4.4.2008 21:47

xxx

Až to bude jezdit na sluneční pohon

tak si auto koupím :-P

0/0
4.4.2008 15:01

Cuki

TUČEK, nech už toho !!!

0/0
4.4.2008 14:28

regazzi

Re: TUČEK, nech už toho !!!

;-D;-D;-D R^

0/0
4.4.2008 14:58

Muroň

Re: Re: TUČEK, nech už toho !!!

Tuček, Tuček, Tuček tuč tuč tuč tuč.

Trubka, trubka, trubka tyč tyč tyč.

Tučku, tohle si říkej rychle a rytmicky za sebou v autě a aspoň se budeš moci zbavit nenáviděného rádia, které není české výroby. Jinak chápu Tvé rozhořčení...je tu spousta omezenců, kteří pořád nechápou, že koupit si Fabii HTP na lízačku za 400k je pro našince jediná možná cesta k autu. ;-)

0/0
4.4.2008 17:36

Jarda Brzdil

Ceny aut

Jelikož mě okolnosti nutí si pořídít nový vůz, tak se v poslední době intenzivně zabývám sledováním trhu, a při porovnání cena > výbava > spotřeba jsou Fabie fakt uplně mimo mísu, ve stejné kategorii jsou rozdíly až desítky tisíc, a argument že Kia a nebo Dacia je šunt,,,kdo to jen trochu sleduje tak to musí vidět že dneska už je to jedno;-O

0/0
4.4.2008 13:38

Milan Tuček

Re: Ceny aut

No tak si tu krasnou kvalitni a levnou Dacii kup a nekric tady jako malej Venca :-)

0/0
4.4.2008 13:56

FRMETR

Re: Ceny aut

Rozhodně souhlasím, Dacia Logan je dobrá volba. Já sem prodal Fábii a koupil Logana a je to fakt znát na ceně. Co mě za 215 000 nabídla Dacia, bych měl u Škody za 250 000 a ještě s tříválcem. Neska se dá Logan pořídit za 179 900 to je pěkná cena, navíc není podmíněna leasingem a je včetně DPH. Škodu už nikdy víc, pokud nepřistoupí na jinou cenovou politiku. Co se týká praktičnosti, je na tom lépe Dacia se zavazadelníkem 510l. Uvádět cenu bez DPH u Fabie, jako to dělá Havex je podle mě podvod, pořád tu reklamu slyším rádiu v mý nový Dacii. :-)

0/0
4.4.2008 14:21

Milan Tuček

Zadarmo vam nikdo nic neda!

A kdo si mysli, ze auto za 150tis. je nejaka super kvlita, nechme ho v nem jezdit 5 a vice let a pak budeme porovnavat. To ovsem neznamena, ze vuz za 300, je 2x kvalitnejsi. Nicmene stale se tu setkavam s chudacky, kteri neumi na slusne urovni diskutovat a co vic, vecne konfrontovat. Pouzivaji urazlive prirovnani az trapna synonima pro cecha, kteri zvoli ceskou znacku a mysli si, ze jsou chytrejsi a lapsi...

Sami na nove auto nemaji, tak co jim zbyva, nez-li nadavat, pomlouvat, urazet. Jeste jsem tu necetl prispevek od nekoho, kdo vlastni Hyundai, nebo Kia, nebo snad Dacia, aj. aby presvedcoval na konkretnich prikladech. To jste vazne vsichni tak menecenni, a v rodine vas nenaucili ani slusnemu chovani? Pravy vek na sebe taky jiste nepraskenete. Hadam 19 s kasickou kolem pusy a kreditkou rodicu, protoze sam si moc nevydela. Ani na samostatne bydleni, natoz pak nove auto za 300 a vice tisic.

0/0
4.4.2008 13:21

Milan Tuček

Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Nicmene abych dopovedel pointu meho prispveku. Kazdy z nas chce dobrou praci aza slusne penize pro slusnou zivotni uroven. Koupim-li domaci zacku, podporuju domaci produkt a nasledne lidi, kteri za ni stoji.

Koupim-li korejce, podporuji tak maximalne import a snizovani ceny prace cecha. Ale na to tady bohuzel mysli malakdo. Asi proto, ze namaji dostatek vzdelani a usudku. A kdyz uz bych kupoval toho Korejce, pak bych ocekaval cenu jeste daleko nizsi. Samozrejme, ze to auto takovou hodnotu nema, cenu diktuje pouze impoter, ktery tim nastoluje nezdravy konkurencni boj...

A ti co tolik pomlouvaji Skodovku, za jeji ceny, by stejne tak nemeli nakupovat sve obleceni v obchodech, ale v trznicich s duplikaty... (korejsi jsou znami svym kopirovanim)

0/0
4.4.2008 13:34

df

Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Kupujete-li Śkodovku, tak tím podporujete hlavně Němce. Nevím jak vy, ale mě je opravdu lhostejné jestli podporuji Němce, Korejce, Japonce, nebo jakoukoliv jinou národnost. 

A navíc - rozhodovat by vždy měla pouze "cena versus kvalita a ještě příp. přístup k zákazníkovi". Rozhodovat podle jakýchkoliv jiných iracionálních emotivních důvodů je vždy cesta do pekla - i pro toho, komu chcete vaším emotivním výběrem pomoct, protože pokud "vlastenců" vašeho typu bude víc, tak to bude snižovat tlak na zlepšování služeb a nabídky takto vámi vydržovaného výrobce....:-)

0/0
4.4.2008 13:56

Milan Tuček

Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Co sem porad tahate ty nemce. Montuje se to snad v nemecku? Zivi to predevsim nejakyho helmuta, nebo temer 20.000 cechu v Boleslavi a ostatnich zavodech? Jezisi ka vy na ty nazory chodite, snad ne do trznice pro hadry typu ADIDOS?

0/0
4.4.2008 13:59

df

Re: Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Tak to nejspíš malé modely od Peugeotu, Citroënu a Toyoty jsou taky česká auta, protoře se montují v českých montovnách, viď koumesu?! :-)

Mimochodem, je opravdu dojemné, když se hysterický sprosťák rozčiluje nad sprostotou příspěvků ostatních.:-)

Ad. tržnice - ty bys na takovou tržnici ani netrefil, podle své schopnosti myslet.:-)

0/0
4.4.2008 14:13

vita

Re: Re: Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

neřekl bych že Peugeot, Citroen a Toyota mají sídlo(tudíž platí daně)v Česku jako Škoda. Co Ty na to koumesu?

0/0
4.4.2008 17:55

jakubvasko@centrum.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Název subjektu:Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o.IČO:26513528Sídlo:Kolín, Na Hradbách 126, PSČ 28002Den zápisu:08.03.2002

Sídlo mají, daně neplatí díky investičním pobídkám, stejně jako je x-let neplatila Škoda. Co Ty na to koumesi ?

0/0
4.4.2008 22:10

Huh

Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Helejte vy vlastenče ... Mimo Škody kupujte zcela jistě jenom české výrobky. České potraviny, českou drogerii, české boty, české oblečení, českou hudbu, český nábytek, voláte přes českého operátora, pracujete pro českého zaměstnavatele bez zahraniční účasti, chodíte do ryze české restaurace, sportujete se sport. vybavením vyrobeným v Česku v české firmě, kupujete český benzín nebo naftu. Opravdu ? Nebo že by néééé ? Pak ta vaše Škoda zcela jistě zachrání všechny ostatní české firmy, to pak zcela jistě ano. (Y)

0/0
4.4.2008 15:06

df

Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Škodovka sice je česká značka, ale opravdu pouze ta značka.... výrobky, které jsou pod touto značkou produkované, mají s Českem společného pouze to, že byly smontované v montovnách lokalizovaných v Česku....:-)

0/0
4.4.2008 13:50

Milan Tuček

Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Bud za to rad trumpeto, jinak bys platil v danich na tisice lidi zavyslich na pracaku a dotacich pod zivotni urovni...

0/0
4.4.2008 14:01

df

Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Jinak, já osobně dávám přednost Toyotě a zatím jsem neměl nikdy příležitost aby abych této značce mohl cokoliv negativního vytknout. Dokonce i přístup prodejců byl vždy daleko příjemnější než u Škodovky (tohle je moje osobní zkušenost). Tohle jsou sice naprosté maličnosti, avšak taky pomáhají udělat rozhodnutí - např. zatímco prodejci Škodovek se vždy tvářili tak, jakoby mi dělali milost, že jsou vůbec ochotni mi svůj výrobek prodat, tak zástupci Toyoty, když viděli, že jsem přišel s malým synem, tak nám hned věnovali reklamní videokazetu s Krtečkem..... dalo se domluvit na dobré slevě.... sice se opravdu jedná o maličnosti, které však potěší.:-)  A když navíc vezmu v úvahu, že Toyoty patří mezi vůbec nejlépe konstruovaná auta na světě, (jistě i zarytý Škodovkář uzná, že Toyoty po stránce kvality těžko hledají konkurenci), tak tohle všechno dohromady pro mě osobně znamená, že Škodovka není auto o kterém bych někdy v životě uvažoval.

0/0
4.4.2008 13:51

Milan Tuček

Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Jak rikam i ja, budis ti prano a souhals s kvalitou, ale ten krtecek stal alespon 380 papiru, takze az se do tebe pusti, ze se da udelat auto za 150, bud pripraven, ze argument kvalita neni pro mnoho smesnych teenageru smerodatny. Mimochodem, kdyz uz se poustit do te skodovky, kam das synovi pri ceste na dovolenou nebo na chatu, ci vylet, jeho kolo? Mate nekdo dalsi napad jak urazit chytre udelany kombik nejen pro ceskeho zakaznika???

0/0
4.4.2008 14:05

df

Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Jestli je Fábia opravdu kavlitní auto nebo není, to já vážně netuším a ani nevidím žádnou motivaci proč to zjišťovat, když je za přibližně stejnou cenu k dispozici Auris, který je dokonce rozměrově větší a hlavně je zcela bez diskuze a nezpochybnitelně naprosto špičkový.:-)

0/0
4.4.2008 14:18

Huh

Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Z čeho usuzujete, že ostatní na nové auto nemají ? To, že vy jste vydal své celoživotní úspory za Fabii, vás snad opravňuje k jediné a té správné pravdě, že levnější a kvalitnější auto v kategorii malých aut kromě Fabie neexistuje ?

Neohánějte se tu slušným chováním a připusťte možnost lepší volby než jste sám udělal. Hyundai i30 nebo Kia Ceed jsou auta větší, hezčí, stejně kvalitní a za stejnou cenu. Klidně se dál nechte se dál masírovat mýtem, že auto z Koreje shit, pro další to je výhoda.

Ještě pár let a z autobazarů vymizí směšně vysoké ceny za ojetou Škodu (to je snad její jediná současná výhoda). Nová Fabia tomu jen přispěje. Ojetou a hnusnou ? Proč ?

0/0
4.4.2008 15:00

Milan Tuček

Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Mily Huhu, usuzuji z toho, ze tu mnoho lidi nadava na cenovou politiku domaciho vyrobce v porovnani napr. s jmenovanym korejcem. Misto toho, abys me presvcil na prikladu, podlozenym faktem, (napr. cenou nahraniho dilu, aj.), jsi schopen opet jen smesneho utoku. Snad prave proto se tu nikdo nepodepisete jmenem. Hanba by vas fackovala :-©

Lepsi volbu jsem pripustil, ale to jsi asi  v tom threadu prehledl. 8-o

0/0
4.4.2008 15:46

Huh

Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Jen si dál namlouvej cizí útoky a k cenám dílů jsem se vyjadřoval, to si dohledej. Dál už nemám slov.

0/0
4.4.2008 16:25

Muroň

Re: Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Už nech pana Tučka na pokoji, ve 14:15 to v práci zabalil, doma naložil kočárek a kola do Fóbie a hurá na chatu v malebném českém věnkově.

0/0
4.4.2008 17:42

Huh

Re: Re: Re: Zadarmo vam nikdo nic neda!

Jinak cenová politika Škody v ČR je zcela jasná a pokud jsi tedy kupoval novou Škodu a to na území ČR, tak jsi prostě a neoddiskutovatelně hňup a hňupem zůstaneš i se svým argumentem, že ceny dílů konkurence jsou drahé, protože čelní sklo stojí mnohem víc. No jestli ho rozbíjíš každý druhý měsíc, pak se orientuj podle ceny čelního skla, tečka. Útok neútok.

Tvůj další argument, že když uvádíš jméno, jsi diskutér s vyšší vahou, je opět mylný. Zdraví Ota Beznoska.

0/0
4.4.2008 16:40

df

Když už se tady probírají ty nové Fáfie.....

Než nějaká Fábie, je podle mě v této kategorii daleko lepší volbou Toyota Auris. Ceníkové ceny jsou sice u této Toyoty o něco vyšší než u Fabie, ale při bližším srovnání (stejná kategorie motoru, obdobný stupeň výbavy) to vyjde velmi podobně. U Toyoty se navíc dají dohodnout zajímavé slevy o čemž zástupci Škodovky většinou nechtějí ani slyšet (moje osobní zkušenost). A spolehlivost Toyoty je na absolutní špičce. Těžko by se v této cenové hladině dalo najít auto, které by bylo ještě spolehlivější a kvalitněji vyrobené.R^

0/0
4.4.2008 13:12

Milan Tuček

Re: Když už se tady probírají ty nové Fáfie.....

Souhlasim s tvym nazorem na Auris. Proc jsem do nej ale nesel bylo tim, ze do nej nedam kocarek a dve horska kola. Do fabie ano. A protoze je pro me toto vetsi priorita, nezli vyssi spolehlivost kupovaneho vozu, nemusim sve rozhodnuti dale ospravedlnovat. Jinak bych sel taky do Toyoty :-)

0/0
4.4.2008 13:55

df

Re: Re: Když už se tady probírají ty nové Fáfie.....

To je vážně zvláštní, protože moje žena v tom autě vozí právě kočárek. (Kolo jsme nezkoušeli). A taky znější rozměry jsou ve prospěch Aurisu. Auris je o nějakých 20cm delší než Fábie a o 10cm širší.

Tím ale pochopitelně netvrdím, že si vymýšlíš. my zřejmě jen máme menší kočárek.

0/0
4.4.2008 13:59

Milan Tuček

Re: Re: Re: Když už se tady probírají ty nové Fáfie.....

Vsimni si, prosim, ze pisi kocarek A dve kola, a ne kocarek NEBO dve kola... co vic dodat

0/0
4.4.2008 14:08







Najdete na iDNES.cz