Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi se do exotických zemí dostanou rychleji, umožní to větší Boeing

Nabízíme přímý let z Prahy, lákají české cestovky lidi na dovolenou v exotických zemích. Už však příliš nedodávají, že cestující musí například při cestě do Karibiku absolvovat kvůli letadlu určenému na krátké lety i dvě mezipřistání: na Islandu a v Kanadě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

X4Cr

poslední dobou je tak trochu přeokamurováno

Japonsko je mou oblíbenou zemí, učím se japonsky, jezdím tam, mám japonskou přítelkyni, spostu japonských přátel žijících jak v čr, eu, tak v japonsku, ale jednu věc prostě nepochopím - proč je Tomio Okamura v televizi a novinách každý den(i několikrát) , a vyjadřuje se úplně ke všemu, když jenom v ČR žije dalších cca 1700 japonců. Nejenom k záležitostem cestovního ruchu, ale všeho kolem japonska, dálného východu.....i takovym blbostem, že v japonsku někdo sestroji mluvící automat, nebo automat na kalhotky.......

......je tu trochu přeokamurováno8-o

už začínáb být na ten jeho xicht alergickej.

....přitom v japonsku byl úplná nula,co akorát prodávala popkorn v kině , a žije u nás řada japonců významějších.

to opravdu není v ČR nikdo jiný, kdo by rozuměl cestovnímu ruchu, japonsku, východní asii, asijské kuchyni, průmysllu , obchodu?

0/0
10.4.2008 16:15

vokoun6

Travel Servis - vrchol nesolidnosti

jak ke klientům tak k zaměstnancům (snad jen Ryanair je horší)

http://forum.airways.cz/viewforum.php?f=9

0/0
10.4.2008 15:32

neo029

25 let stara sunka

a v Cesku je to objev roku v cestovnim ruchu ;-D;-D;-D diky za joke dne ;-D

0/0
9.4.2008 20:38

Bob

Travel Servis fuj

Doufám, že se to zlepší. "Přímý let" z Prahy na Maledivy:

Tam mezipřistání na 2 hodiny v Dubaji. Zpět zpoždění 6 hodin na odletu a asi 7,5 hodiny na příletu, mezipřistání v Colombu a na Bahrajnu .....

Při cestě zpět neschopnost letušek zorganizovat obsazení sedaček, nejdříve vzájemné hádky spolucestujících, potom s personálem ...

V Colombu na jednoho cestujícího zavolali policajta - ten viděl, že cestující není opilý ani agresivní, zasalutoval a odešel ....

Prostě Travel Servis fuj, příště se hodně zamyslím nad odletem z Německa Rv

0/0
9.4.2008 16:38

neo029

Re: Travel Servis fuj

pred Vami smekam;-D a to doslova, s ceskou cestovkou a Travel Servicem na Maledivy ;-D odvazny to muz ;-D;-D

0/0
9.4.2008 20:35

Thyronx

Chartery zasadne neletam...

Tim myslim ruzne ty "cestovni" aerolinie. Krom znacne mizernych pilotu a jeste horsich letounu, se tam obchazeji i bezpecnostni predpisy a technicke prohlidky stroju.

Myslim ze do TEMER kazde destinace na zemekouli se da dostat Aerolinkama NW, KLM, Delta, AA, Lufthansa, British A,...

Boeing Dreamliner 787-8 pojme 210 - 250 pasazeru a dolet ma 14 - 15,000km.

Boeing 787-9  Dreamliner  pojme 250 - 290 pasazeru dolet vice nez 15,000km

Objednavek je hodne.Ze zakulisi: Je hrozne kdyz novy Boeing dostava dily i treba z Italie, a to na rozdil od smlouvy NESMONTOVANE, a dokumentace pouze v Italstine. Problemy jsou ale i se subdodavateli z jinych zemi sveta. Stejne jako Airbus, Boeing ma dodavatele z celeho sveta vcetne CR, Ciny,Japonska,mnoha evropskych zemi...[>-]

0/0
9.4.2008 15:39

keryx

Re: Chartery zasadne neletam...

Dreamliner 787 -  ten nez zvlitne tak mam vousy az na zem ;-D;-D;-D

Boeing opet (uz po treti) oznamil ze vyvoj, vyroba, prvni let, prodej se opet posouva o nekolik mesicu dal. Hlavne ze kazdej ricel jak natrhne Airbusu prdel.

0/0
9.4.2008 16:57

Tomas

Re: Re: Chartery zasadne neletam...

Zato Airbussu to netrvalo par let a neztratil par euro;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 17:15

briza

Re: Re: Chartery zasadne neletam...

Ono bude zajimave sledovat jak se Airbus popere casove s tou A350.

0/0
9.4.2008 17:40

.

Re: Chartery zasadne neletam...

No, uz jme te tady postradali. Pod kterym mostem spis ???;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 23:09

Pavel

sardinky

 Letadlo pojme najednou 268 cestujících, z toho 32 v obchodní třídě.---nejak mi nesedi pocet mist, jak to porovnam s Condorem, TS asi prihodi par rad ;-D

0/0
9.4.2008 15:03

romul

Re: sardinky

Jen aby bylo jasno, tak B767 zmiňované spol. Condor má dle konfigurace buďto:

max. 270 míst, z toho 18 v Comfort Class a 35 v Premium Economy Class nebo max. 269 míst, z toho 24 v Comfort Class.

Jestli se vyšší třídě říká business, obchodní nebo Comfort je úplně jedno.

0/0
9.4.2008 16:01

moopy2

Obchodní třída...

...v nabídce budou obchody všech značek... včetně obchodu s potravinami a zahradnictví

myslím že sou věci které není třeba překládat doslovně...abych letěl business třídou nemusím být obchodník!!

0/0
9.4.2008 13:32

Pavel

Re: Obchodní třída...

a abys letel economy tridou nemusis byt ekonom. co je to proboha za logiku? business class se zcela běžně překládá jako obchodní třída, máš-li lepší návrh na překlad, prosaď jeho používání, těšíme se, nazdar.

0/0
9.4.2008 17:11

romul

letadlo

To je všechno hezký, ale operovat dálkový let jediným letadlem je velké riziko. Mohli by o tom povídat třeba Singapore Airlines když ještě měli jen jeden A380 na lety do Sydney. Obchodní politika nutí dopravce k maximálnímu vytížení letadel. Letadlo co stojí na zemi prodělává peníze. Co budou dělat v případě závady? Starší letadla jsou logicky více poruchová. Společnost, která nemá zálohu v rámci vlastní flotily si tak koleduje o průšvih. Pak se může stát, že místo větší B767 stejně poletí turisté v případě závady s menší B737, kam se ale ale najednou nevejdou.  TVS je tím pověstný, má dobře vyřížená letadla ale v případě závady nebo problému se zpoždění promítají to řady následných letů. Větší dopravci mají zálohy, malí dopravci mají riziko.

0/0
9.4.2008 13:03

bihouy

prestup

Ctu porpve ze nekdo prestupoval, na islanud a nebo v Kanade?

Letam do karibiku pracovne nekolikrat za rok a nejlepsi cesta je prez londyn a nebo NY. I kdyz se take vyplati si zajet do Vidne a nebo Mnichova.

0/0
9.4.2008 12:45

I had sex with your wife

Re: prestup

Nauč se číst, tam se píše mezipřistání.

0/0
9.4.2008 13:11

Bulsaro

Re: prestup

737-800 by ti do londyna doletela ale z nej by potom musela pro palivo mezipristavat tak leda nekde na letadlovce v oceanu :))

0/0
9.4.2008 14:14

palok59

travel servis

Jistě záslužný čin od Travel servisu, že tak dbá na pohodlí cestujících. Kdyby se ale víc starali o letový řád, bylo by to pohodlí daleko zřetelnější. Myslím, že nejsem zdaleka sám, kdo čekal odbavený 8 hodin na charter. Jako perličku uvádím, že to bylo z Brna a že jediné občerstvení byla voda na záchodě. Bar otevřeli až po urgencích a čtyřech hodinách čekání. 

0/0
9.4.2008 11:53

zeto

Re: travel servis

No a hlavně že mají ledadlo s bublinkama. Ale že v něm byla zima a v celém letadle nebyla jediná deka (pro dítě), to mne tedy opravdu dostalo.

0/0
9.4.2008 12:23

xman

Re: travel servis

Jen mi neni jasný, jak se travel servis má postarat o letový řád, když je to charter

0/0
9.4.2008 12:58

palok59

Re: Re: travel servis

chceš snad říct, že charterové lety nemají letový řád? Má také plánované časy příletů a odletů, ovšem nejsou pravidelné - jsou na objednávku.

0/0
9.4.2008 14:59

wendy

Re: Re: Re: travel servis

Jenže chartery ze své podstaty musí dát přednost pravidelným linkám. Takže pokud jsou na nějakém letišti zasekané sloty pro odlet, charter prostě bude čekat, než se uvolní. A mezi tím budou odlétat pravidelné linky.

I když teda nevím, kdy by v Brně mělo být plno na odlet... Možná, že měli plno v letišti příletu. Tak jako tak za to TVS nemůže...

0/0
9.4.2008 15:17

tmx

Re: Re: Re: Re: travel servis

To není tak úplně pravda. Chartery létají ve stejné časy a mají koupené sloty ve stejné časy. Přednost dávají maximálně tak GA letadla. Rozhodně neplatí, že by chartery musely dávat přednost "normálním" aerolinkám, protože nemají slot. Jde pak ale o to, že když TVS má zpoždění 2 hodiny, tak samozřejmě svůj slot dávno prošvihnul a pokud je poledne a Evropa plná, musí čekat dalších X hodin, než na něj bude místo. 

0/0
9.4.2008 17:52

xman

Re: Re: Re: travel servis

To mají, ale všechny ostatní lety mají prioritu. Takže se nejhůř ten letovej řád dodržuje. A ne vždy s tim muže něco udělat TS...možná ve většině případů to nemůže ovlivnit. Když nedostane povolení ke vzletu tak je mu letovej řád na dvě věci

0/0
9.4.2008 15:18

yetti.yc.cz

Re: travel servis

ale neprehanej. v brne se o cestujici se spozdenymi lety staraji vyborne. po dvou hodinach svaca, po ctyrech teple jidlo... sam to kolikrat zarizuju pro sve klienty nasi CK. v brne jsou fajn. TS lita posledni dve sezony bez nejakych vetsich problemu

0/0
9.4.2008 15:23

pedro

podívejte se na fotky

www.planes.rajce.net

0/0
9.4.2008 11:47

kkk

Re: podívejte se na fotky

nebo jeste lepe www.planes.cz ...

0/0
9.4.2008 11:51

Pavel

Clanek o Travelservisu

Clanek o Travelservisu, ktery leta vzdalene destinace priskokem, CSA litaji tusim s A310.

0/0
9.4.2008 10:59

kkk

Re: Clanek o Travelservisu

Az na to, ze A310 neni letadlo na dlouhy trate... a navic uz to nejsou letadla, ale popelnice. Meli by si poridit neco, jako je A330 nebo A340, ale zaprvy nejsou a za druhy budou s dalkovkama na Severni Ameriku koncit...

0/0
9.4.2008 11:50

VL

Re: Re: Clanek o Travelservisu

Nákup veškerých Airbusů je politickou zakázkou ve stylu, u koho mají kolonie a otroci, jako jsou nové členské země EU nakupovat?

0/0
9.4.2008 12:44

briza

Re: Re: Re: Clanek o Travelservisu

;-D Jasne. Sice A310 objednala jeste predlistopadova vlada v dobe kdy jsme o nejake EU mohli jen snit a Airbusy rady 320 (patrne z tech kolonizacnich duvodu) objednavaji spolecnosti po celem svete v takovych poctech, ze Airbusu v tomhle segmentu patri 60% trhu.

Ale hlavne, ze jsi si ulevil. :-/

0/0
9.4.2008 16:13

vokoun6

Re: Re: Re: Clanek o Travelservisu

Chceš tvrdit, že tací jako JetBlue, Virgin America, United Airlines nebo US Airways popř. takové Air Asia kupují oproti 737 generačně modernější a pro cestujícího komfortnější A319/320/321 čistě z politických důvodů???? :-©

0/0
10.4.2008 15:24

chorche84

....dobrý příspěvek

...taky si říkám, že to je zřejmě nějaká velmi inteligentnjí slečna...(třeba je asopoň hezká)....mít peníze není jen o inteligenci....:-P:-P;-D

0/0
9.4.2008 10:59

EMS

Okamůra

Ten Okamura tomu vážně rozumí, no spíš se musí vyzvracet ke každému tématu.... Jenom matematickými počty je jasný, že i američani a japonci lítaj případně s mezipřistáním. Jednak nejsou všichni bohatí  a tudíž případně šetří na levnějších letech (to jsou pro ty s mězipřistáním), jednak to prostě pro cestovku/leteckou společnost je prostě výhodné a jednak by se všichni do těch přímých letadel nevešli (ani americké a japonské cestovky nejsou finančně neomezené a mají především menší letadla). Jenže tenhle člověk, co se v Japonsku nechytl a zkrachoval prostě musí kecat do všeho a ovšem. Pro média je zajímavý především tím, že vypadá jinak. Odborníků na cestovní trh je víc a fundovanějších.;-€

0/0
9.4.2008 10:41

joscer

Re: Okamůra

Takže ti vadí, že se k tomu vyjádřil Okamura (zřejmě proto, protože ho oslovili redaktoři). Ale už ti nevadí, že k tomu řekli nějaké to slovo i Dufková a Cikán. Proč? Podle obsahu tvého příspěvky jsi zřejmě chytrý dost, tak by jsi mohl odpovědět.

0/0
9.4.2008 11:17

Mario

Re: Okamůra

predstava, ze bohati letaji mezikontinentalne primo a chudi na 3 prestupy je mylna, pan Okamura asi vic cestoval nez ty a ma pravdu.

0/0
9.4.2008 12:43

xor

Re: Okamůra

ty si magor

0/0
9.4.2008 16:07

David

Re: Okamůra

Meles nesmysly...ceny letenek ovlvivnuje cela rada veci...ja mam napr. primou letenku z Mnichova do Bangkoku s Lufthansou (resp. Thai Airways) a je levnejsi nez vetsina letenek s mezipristanim (napr. v Kataru, v Egypte, Cine ci Ukrajine...).

Novejsi letadla jsou uspornejsi a vejde se do nich vice cestujicich a cena tedy muze byt nizsi...nebo si fakt myslis, ze kdyz nekde letis se 2 mezipristanimi, ze je to nutne levnejsi? (co treba ruzne poplatky za pristani a odbaveni letadel...). Je videt, ze o tom houby vis a meles blbosti...

0/0
9.4.2008 16:20

Jan Gutbayer

ok

Nutno říci, že 767 není špatná mašina na cestování. Letěl jsem s Deltou do Atlanty a pak další 767 (podstatně ošuntělejší) do Vegas. A oproti předloňské cestě s přestupem v AMS to bylo podstatně příjemnější a kratší svezení.

0/0
9.4.2008 10:35

fx07

Re: ok

problém není v letadlu, ale v posádce a servisu. 767 je starý, ale solidní letadlo

delta a american airlines jsou nejstrašnější aerolinie, co jsem měl možnost poznat.

letušky (věkově 60+) extrémně neochotný, nepříjemný, zabraly si poslední dvě řady sedadel pro svý kufry a když je cestující žádali aby si daly zavazadla pryč, že se tam rozsadí, tak je ty starý vysilikovanovaný brécy vyfakovaly...

0/0
9.4.2008 11:13

briza

Re: Re: ok

Pravda je, ze Delta cestujici nijak nerozmazluje. Jejich B767 primo nesnasim protoze maji malo mista na nohy, kratka operadla - clovek nema oprenou hlavu, ale krk (na delsi ceste opravdu zazitek) o nejakych bocnich operkach hlavy ani nemluve. Ze SkyTeamu jsou v tomto (ekonomicka trida) bezkonkurencne nejpohodlnejsi A340 Air France.

Ovsem s temi sedadly je letusky vyhnaly naprosto spravne protoze ta zadni sedadla jsou urcena pro ne behem vzletu a pristani a jejich odpocinek behem letu. Obcas tam byva i cedulka "Reserved for crew" nebo neco v tom smyslu.

0/0
9.4.2008 11:27

Solly

Třída či class?

Překvepil mne výraz obchodní třída uvedený v článku. Létám poměrně často a ještě nikdy jsem takovýto výraz nezaslechla. To se opravdu někde říká obchodní třída místo klasického business class?

0/0
9.4.2008 10:26

chorche84

Re: Třída či class?

...tak si to preloz business class=obchodní třída...;-)

0/0
9.4.2008 10:47

Petr

Re: Třída či class?

Když čtu tvůj příspěvek, říkám si blahoslavení chudí duchem...

0/0
9.4.2008 10:48

honzinulanek2

Re: Třída či class?

ze? business class je proste business class. Obchodní třída jsou mozna tak Prikopy.

0/0
9.4.2008 11:01

ussr

Re: Třída či class?

nasypat ti zrni pod radiator

0/0
9.4.2008 12:01

spartaman

Re: Re: Třída či class?

;-D;-D

0/0
9.4.2008 16:08

nouma

hajzly

ale hlavne ze bude vic toalet;-D

0/0
9.4.2008 10:23

Franta Lopata

A stejne to primy let nebude

pokud poleti do Thajska a destinaci timto smerem, budou mit mezipristani nejspise v Emiratech aby natrankovali co nejlevnejsi kerosin jak to dela drtiva vetsina charteru timto smerem

0/0
9.4.2008 10:11







Najdete na iDNES.cz