Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nečas chce firmám usnadnit propouštění

Ministr práce Petr Nečas má před sebou nelehký úkol. Do konce roku chce předložit poslancům novelu zákoníku práce, která má uvolnit pracovní trh, tedy povolit firmám pružně nabírat a propouštět zaměstnance podle toho, jak se jim to právě hodí. Zároveň však musí zaručit, aby firmy této volnosti nezneužívaly na úkor svých lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mrmla

Zase nepřesnosti

Informace z Německa jsou pěkně vytržené z reality .....

Tak například Němci opravdu mají asi 12 dnů státních svátků, ale jaksi se pozapomělo připočítat taky dost církevních svátků atd. - takže opět vvytrženo z reality.

Co se týče dovolené tak lze sjednat dovolenou nad rámec zákona , můj kolega měl například po 30letech práce u jednoho zaměstnavatele nárok na 12 neděl placené dovolené...

 

  

0/0
2.5.2008 8:21

CrownCZ

Novinářská logika

Souvětí: "Nový zákon má dát větší volnost firmám. Měl by však zároveň ochránit také zájmy zaměstnanců." si protiřečí. Když dá pan Nečas větší volnost firmám, omezí zaměstnance, kteří budou MÉNĚ chráněni.

Kdyby chtěl pan Nečas ochránit zájmy zaměstnanců

a) nechal by stávající právní úpravu,

b) omezil volnost firem.

Je známo, většina novinářů neumí používat logický úsudek, dobře, ale paní (Ing.?) Ivo Špačková, není tohle je už moc? Rv

0/0
1.5.2008 12:52

Tam za vodou v rakosi

Tabulka..

je velmi dezinformativni....Je to blano prumerem. Pral bych si, aby jsme meli v US 15 dnu dovoleneR^ Tu mate, pokud u jedne firmy vydrzite okolo 8-10 lety. Vetsinou nemate prvni rok zadnou dovolenou, pak 5 dnu rocne, po dalsich 2 letech dalsich 5 dnu a za kazdy dalsi rok den. Uz ale tabulka nerika, ze vse stratite, pokud zmenite zamestnani. Da se neco ziskat dohodou, podle toho, jak vas zamestnavatel chce. Nnei vyjimkou mit dva tydne dovolene rok nastupu, ale nedoporucuje se to rikat mezi zamestnanci.;-) Tech 10 svatku rocne maji take jenom nektere staty, nebo pokud pracujete pro government ci banku. Vetsina jich ma 6. A ke vsemu nikde neni uzakoneno, ze je musite dostat zaplacene. Zamestnavatel vam musi dat volno, ale zaplatit uz to nemusi, ale plati. Vazte si co mate :-)

0/0
30.4.2008 15:36

Nikita

Re: Tabulka..

No to je přímo paráda. To je ta země neomezených možností, kde se nekrade, nezabíjí, kde jsou všichni jako andílci a nikdo nepochybí. Hele, my tady v Čechách si poradíme i bez těch pitomostí, co tady píšeš. Kup letenku a šťastnou cestu.

0/0
30.4.2008 20:57

Josef II

Re: Re: Tabulka..

Mel by jsi vice ocenit jedneho cestneho cloveka, ktery ti o USA dokaze napsat pravdu! Ja bych k tomu dodal, ze ani nemocenske pojisteni ti nemusi zamestnavatel platit. Vetsina plati, ale nemusi! Ja nechapu lidi, jako Thyronx a jini, kteri nam z USA jenom lzou - co z toho maji ??

0/0
1.5.2008 13:06

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Tabulka..

Mas svatou pravdu Jozef, ale oni to nikdy nepochopi.... Cesi by radi vsechno pokud mozno prebrali z US of A, ale nejak se jim to nedari realizovat....Priznavani dani na priklad apod. Je to jenom hrozna patalie, nikdo tomu nerozumi a nemaji trpelivost to trosku predelat na jejich "pomery" V zadnem pripade jsem si nechtel ale stezovat, naopak...Jen me vzdy nastve, kdyz jejich platky pisou nepodlozene blbosti, ktere nekde vyztou. Ja taky nikomu v cechach netvrdim, ze ma skoro 30 tisic plat, jenom proto, ze to nekde pisou jako prumer... Ulice tu nejsou dlazdene zlatem a peceni holuby nepadaji do huby (v NY pouze jejich vykaly) - na hlavu. Oni se porad krouti, ze nemaji zajistenou parci, ze musi platit (mene nez za cigarety) u doktora apod. Jenze oni u jini nebudou...Mozna ta nova generace, ktera nepoznale nic jineho. NIKITA, ja se balit nemusim, uz tu ziju dve desetileti a nikdy bych nemenil a nemusim placat o tom, cemu nerozumim....Praci cest! :-)

0/0
1.5.2008 13:43

ucho_7

Re: Tabulka..

pane "za_vodou", jeste jste zapomel na to, ze dostavate u vetsiny firem v US tzv. "sickleave", coz je placena nemocenska (stejne penez, jako kdyz jste v praci), u vetsich firem je to 5 dni v roce a za kazdy odpracovany rok dostavate o den dele a muzete si to akumulovat. Jo, a jednak se taky se to nezneuziva a jednat kdyz vas doktor objedna na 10 hodin, tak tam nesedite cely den....

Dalsi vec, kterou jste zapomel, ze u zdravotnich pojisteni taky mivate klauzuli, kde jv pripade dlouhodobe nemoci (6+ tydnu) dostavate nejake % z platu (obycejme 50-60%).

A treti (Rath by si tohle mel nastudovat) 99% zdravotnich pojistek (vcetne tech vladnich) ma tzv. co-pay (spoluucast) - v praxi to vypada tak, ze za normalni osetreni platite prich xxx $ rocne a teprve potom zacne platit pojistovna a to jenom vetsinou okolo 80% uctovane castky.  K cemu to vede? R^

0/0
2.5.2008 8:14

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Tabulka..

Mas na jednu stranupravdu "ucho" a na druhou take ne. Sick day's mas podle firmy. Vetsinou 3-5 rocne, ale vetsinou 3 a mas pravdu, ze se ti nacitaji. Nektere firmy ti to ale daji jako dast "dovolene" a pak se tomu rika "personal days" neni to ani dovolena, ani dny na to, kdyz jsi nemocny. S tim doktorem mas take pravdu, myslim, ze by to pro cechy byl velky prinos, kdyz by se museli objednavat.Nevysedavaly by tam stare baby, ktere si prisli pokecat, protoze se doma nudi. Pokud to neni opravdu nutne, vetsinou te tu vezmou az treba druhy den, pokud to opravdu neni akutni. O jake "klauzuli" mluvis spojenou s pojistkou nemam tuseni. Zadna sama o sobe neexistuje. Pokud myslis "short nebo long disability insurance", tak ta neni cast pojistky. Pokud ti ji bud zamestnavatel (nebo ty) neplati. Pokud to plati firma, je to vetsinou minimum, vetsinou $200 tydne, coz neni nic. Neplatis si-nemas nic. Pokracovani nasleduje :-) 

0/0
2.5.2008 16:26

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Tabulka..

Pane "ucho", take mate a nemate tak docela pravdu. Nasledovne berte jako vysvetleni, ne hadani se. Mate castecne pravdu se "sick day's". Vetsinou jsou 3 a mohou se akumulovat. S tim doktorem mate pravdu a bylo by velmi prospesne pro cechy, aby si museli telefonicky domlouvat dobu navstevy stanovenou na presnou dobu. Nevysedavaly by tam stare baby, ktere si jenom prisly pokvakat s doktorem nebo ze si nemuzou prdnout.

O jake "klauzuli" u pojisteni pluvite nemam tuseni, ale asi mate na mysli "short or long disability insurance". Tu vam mily pane jen tak nekdo neplati. Bud si ji musite platit sam na vlastni triko, nebo pokud je placena zamestnavatelem, je to takove minimum okolo $200 tydne.  Lepsi nez nic, ale nezaplatite z toho ani najem. Takze neplatis=nemas. A posledne - co-pay se neplati za normalni navstevy (tam je poplatek jako v cesku tech 30 korun, tady vetsinou $10-30), ale za vysetreni nebo operace. Je to obvykle $1000 na osobu na rok. po splneni je placeno 100%.

0/0
2.5.2008 16:39

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Tabulka..

Sorry za ten "double", ale blbne mi PC....Windows:-©:-/

0/0
2.5.2008 16:40

jirkanovaksuperchlapik

Jsem pro

aspoň se budu moci snadno zbavit těch zaměstnanců, kteří se flákaj, volí ODS a jsou pro tvrdý kapitalismus. Děkuji.

0/0
30.4.2008 13:41

Luther

Kampaň

No škoda že tam není Rakousko, Austrálie, Itálie, ...

0/0
30.4.2008 13:31

Karel

Nečas

Není to přímo k věci, ale už vím jak p. Nečas snižuje nezaměstnanost. Byl jsem bohužel bez práce 4 měsíce a v 53 letech se práce hledá dost bídně (myslím odpovídající kvalifikaci). Na pracovním úřadě mně dali doporučenku do bezpečnostní agentury za 50,- Kč hrubého, což jsem já i dalších cca 50 nezaměstnaných odmítl. V ten moment mně vyřadili z evidence a přestal jsem být nezaměstnaný. Je mzda 50,- hrubého dostačující?

0/0
30.4.2008 8:53

tnx

Re: Nečas

No pokud nedokazete najit nic lepsiho, tak ano. Bohuzel je to cena Vasi prace na trhu. Co vam k tomu muzeme asi tak rict?

Mate tu smulu, ze je problem zamestnance propustit, takze firmy se snazi nabirat co nejmin a pokud mozno co nejperspektivnejsi, coz uz ve Vasem veku s prominutim nejste. Zrovna Vy byste mel doufat, ze ta novela projde. Resp. jakakoliv uprava, ktera ulehci propousteni zamestnancu. Ti dobri to budou mit jednodussi, ti spatni budou mit problemy. Podle me je to spravne.

0/0
30.4.2008 14:22

Jan Masek

Re: Re: Nečas

Dobry den.

Ta perspektivnost se strasne precenuje. Pokud je panovi 53, ma do duchodu, nevim presne kolik, 10 let. Prumerna doba zmeny zamestnani bude urcite podstatne nizsi.

Takze ten argument mne prijde plochej a nedomyslenej. nemyslim konkretne Vas, ale skutecne to je takovy celospolecenske vnimani.

0/0
30.4.2008 19:10

Spit_MkI

Re: Re: Re: Nečas

Presne tak, misto aby byly firmy rady, ze mohou pomerne levne zamestnat zkusene profiky, tak radsi nabiraji mlade, kteri neodporuji.

Ono se to cele pak snaze ridi, kdyz jste jednooky mezi slepymi. Ale vzit  nekoho s obema ocima, to radeji ne, s tim by mohly byt starosti. A o to jde. Ne mit vysledky, ale mit malo prace s podrizenymi a jit brzo domu.

Tihle lide s dlouholetou praxi nejsou bud vubec prijati, nebo jsou pak vyhozeni s argumentem, ze maji problemy v komunikaci. Coz v 90 % pripadu znamena, ze premysleji a davaji najevo sve nazory.

Nebudu se rozcilovat.  Ale ono melo nejaky duvod, ze se po stovky let uznavaly rady starsich. Zkusenosti nenahradis. A nepomuze ani pouzovani anglickych terminu pro zvyseni sveho pocitu dulezitosti.

0/0
30.4.2008 22:53

bb

Re: Re: Re: Re: Nečas

Ale prd. Je mi jedno kolik komu je. Beru mladé aj staré a do tří měsíců se to protřídí. Starší "zkušení" nechcou makat, pravidelně chlastaj, nadávaj jak maj málo a rozkrádají firmu. Mladí aspoň nechlastaj a nekradou. Taková zkušenost je s asi 50-ti novými lidmi za dva roky. (věk 18-57)

K čemu je mi borec který má zkušenosti, ale 2x do týdne je nalitý?

0/0
1.5.2008 23:04

Zadnik

Re: Nečas

Mzda 50kč hrubého je dostačující,ale jen pro bezdomovce.Má zas na měsic na pivo a nějaký ten rohlík a zbytek si vyhrabe v popelnici.

0/0
1.5.2008 11:35

:-(

Re: Nečas

"...za 50,- Kč hrubého..."

Mesicne?

0/0
1.5.2008 18:23

otík

?

Kdo tu tabulku sestavoval? Jsou to nesmysly. Idnes blbne lidem hlavu!!

0/0
30.4.2008 8:40

der Alte

Pan Nečas,

je zajisté erudovaný znalec českého právního řádu,jinak zvaného "právní bezvědomí=suma iuris,suma iniuriae(mnoho práva,mnoho bezpráví)"  se snaží o kvadraturu kruhu.ODS se nikdy nezapře!

0/0
30.4.2008 6:55

Tam za vodou v rakosi

Lojzo, Lojziku

Porad cekame na to vysvetleni toho "socialniho systemu" ve Stech Spojenych......8-o

Co, uz jsi se na to vyprdnul a sel se pojistit proti ztrate prace?;-)

0/0
29.4.2008 21:13

Nikita

Re: Lojzo, Lojziku

Nechlastej už a soustřeď se na klávesnici.

0/0
30.4.2008 21:00

cizinec

Reseni

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Tak presne tam bych Necase poslal ;-D

0/0
29.4.2008 20:32

Saturnin

Nezaměstnanost

0/0
29.4.2008 11:12

černy

realita

jak ctu příspevky tak nekteří asi žijí na měsíci s dělníkami se zachází jako s nevolníkami, běžně 16 hod někdy i 24 hod směny  bez příplatků za so ne svátky, když si stěžujete na inspekci práce tak je vše papírově v pořádku docházka atd, protože inspekce kontroluje jen doklady zaměstnavatele a ne skutečnost taková je praxe co podnikatek to podvodník, to chce pan Nečas at se zeptá svého bratra na pracovním úřadě jaká je skutečnost

0/0
29.4.2008 10:28

Dědek

Propouštění

;-€RvNečas,máš padáka,jsi propuštěn!!!!!!!!!!!!!!!! A bez zlatého padáka a za 15000Kč brutto aby jsi se vrátil do reality.

0/0
28.4.2008 21:41

who cares

Pral bych vam

cechacci, aby to bylo jako v US....Muze te nekdo vyhodit bez udani duvodu (aspon ve vetsine statu, neli ve vsech). To by byl konec flakani a psani do diskuzi v pracovni dobe;-D;-D;-D To by jste si teprve vazili praceR^

0/0
28.4.2008 15:37

netsurfer

Re: Pral bych vam

presne tak,cechacci maji porad socialismus a nadavaji,kdyz musi trochu maknout R^

0/0
28.4.2008 15:50

who cares

Re: Re: Pral bych vam

Veskere "vymozenosti" zapadu by se libily, ale bez jake koliv zodpovednosti. Pokud mozna zadarmo obedy, neschopenky, porodne a ja nevim co jeste. Jednou se neco malinko zmeni a uz vsich nemakacenkove, kteri jeste porad nemuzou zapomenout, jak se meli "dobre" za komunismu se bouri a chteji stavkovet R^

0/0
28.4.2008 16:02

cizinec

Re: Re: Re: Pral bych vam

To ze nekde neco delaji jinak nez my neznamena, ze to automaticky musime delat podle nich...... USA nas vzor - kazdej si kupte auto s 5l motorem a bezin za polovic :)

Myslite si ze je to v poradku??

0/0
29.4.2008 20:21

der Alte

Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Pokud bych Evropu zjednodušil na EU,pak je to společenstvi "sociálních států.USA je též společenství (51)státu a je to "společenství asociální".T.zv."Americký sen" je bajka!A stejně tak pracovitost Američanů!;-€

0/0
30.4.2008 7:06

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

A o jakem snu ted hovoris? Slysel jsi nekde nejakou frazi a ted ji jenom papouskujes, aniz by jsi vedel, co to vlastne ten "american dream" znamena :-/ Mas pravdu v jednom US neni socialisticke zdruzeni, jako je EU...;-) A co se tyka pracovitosti americanu...Asi by te prekvapilo, pokud by jsi mohl s nima chvilku pracovat. Mas plnou hubu radoby "faktu", ktere nemuzes podlozit, jenom plane tlachat.  ;-O Znalce pomeru (Y)

0/0
30.4.2008 13:38

Vadim

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Dlouho jsem přemýšlel ,jestli mi vůbec stojíš za odpověď.Nakonec jsem se přes tvou "nevychovanost" rozhodnul adekvátně odpovědět.Jsem z  bohaté rodiny,jejíž členové sídlí po celém světě.Vystudoval jsem práva v Heidlbergu a filosofii na Sorbonně.Čech jsem z 1/5 a  ze 4/5 Němec.USA jsem navštívil několikrát.Z Bostonu,kde žije část mé rodiny jsem se strýcem(neurochirurgem) během 3 týdnu v  jeho Ferrari Testa Rosa projel celé USA od severu na jih.V San Francisku žije spolužák z gymnázia-inženýr, se kterým jsem si prohlédnul  továrnu,kde je zaměstnán.Pracovní tempo je tam ohromující a kvalita aut tomu odpovídá!Bohatí Američané si proto kupují Mercedesy,Porsche,

Rollse,Volva a Ferrari.Japonská auta si většinou kupují příslušníci střední třídy.     Pokud jde o mně já pracovat nepotřebuji,peněz mám dost na další tři životy a ještě jich zbude víc než dost pro syna,vystudovaného ekonomického inženýra a dceru,končící medicinskou fakultu v Mnichově. Zdar "Balvane" - tvou národnost raději neuvádím!

0/0
1.5.2008 2:07

Josef II

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Tak vidm dlooouhy, clanek, myslim si ze se neco dozvim O USA , ale on to pise jeden pitomecek o SOBE ! Neplevel diskuse a zmiz uz nekam, primitive ! 

0/0
1.5.2008 13:18

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Mel jsi se nejdrive zeptat sam sebe (kdyz se mas tak rad), jestli ti ty zvasty nekdo bud uveri, ci jestli nekoho zajimaji.....promin, musim jit na zachod, udelalo se mi z tebe nevolno :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
1.5.2008 13:46

wo co go

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Kdo ti ma tu tlachanici blbosti uverit?;-D;-D;-D Kdyby jsi byl opravdu tim, za koho se ocividne rad udavas,...BOHACEM 8-o ....tak by jsi urcite cetl nejake iDnes diskuze a ztracel cas kvakanim nesmyslu, Zajdi na pivko, zavolej na sicial, jestli dostanes tenhle mesic jeste nejakou podporu a radsi si najdi praci. Ta slechti..... A jestli jsi movitej, tak se zkuz nekde optat, jestli by ti nekdo za par korun nemohl implantovat mozek...Ten tvuj je videt moc nemaka. Nebo ho zkus reklamovat....;-)

0/0
1.5.2008 14:24

foreigner in cech rep.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Vadim,

Wow, I didn’t know Europeans can drive in US....What kind of driver’s license did you have to obtain? Please explain.....Thanks  

0/0
1.5.2008 14:46

fomacka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Kdyz jsem to docet, tak jsem nabil presvedceni, ze jsi 1/5 magor, 2/5 negramot a 1/5 tluc huba. Ta posledni petina chybi. To je pouze smrad z toho hnoje, co jsi tu napsal.:-© Znis jako typicky cechacek s holou(Y), co by rad, kdyby mel to, o cem tady tlacha. Pamatuj si hlupacku....bohati lide nemusi nikomu rikat, jak bohati jsou, co maji a jak ziji. Pouze hloupy zbohatlici, kteri chteji ukazat, ze jsou tak uspesni....;-D

Proc jsi do toho zacal tahat auta je taky nasnade.....Typicky hloupy - cesky.... Radsi zalez zpet do te diry odkud jsi vylezl a kdyz se dospeli bavi, tak mas soupat jenom nohama;-D

0/0
1.5.2008 15:47

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Proc sem s*res 5 l motory a cenu benzinu? Zavist? Vy cechacci se radi opicite po kazdem jinem, nez aby jste si neco sami vymysleli....

0/0
30.4.2008 13:40

Nikita

Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Hele, neopruzuja vrať se do té Ameriky. Na čecháčky se vykašli. Musíš být pořádné pako.

0/0
30.4.2008 20:33

Nikita

Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Přestaň nás urážet a psát zhovadilosti. My ti kašlem na těch 5 l pod kapotou. Na ten levný benzin. Užij si toho, zmizni a neotravuj. Češi se nemají za co stydět a naopak, mají na co být hrdí.

0/0
30.4.2008 21:06

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Kdybys nebyl takovym hlupakem, jakym se jevis, tak by jsis mohl precist, ze to byl thread na "cizince", ktery placa o tom, ze tu mame jenom 5l motory a levny benzin - velmi kvalitni prispevek sam o sobe... Cesi se maji za co stydet...za neomalence, hlupaky a aroganty, jaky jsi ty. Ale na druhou stranu nejsi vyjimka....Asi se vas tam z te tvoji rodiny vyrojilo vic. Soude podle nekterych chytrych komnetaru, ktere jsem mel uz moznost cist......R^

0/0
1.5.2008 13:50

johny

Re: Re: Re: Pral bych vam

Ony "vymoženosti Západu" jsou dost ošidné. Důležitá je kvalita života a ta se neměří jenom množstvím zboží v supermarketech  a možností cestovat po světě. A  na Západě není až zas taková. Vím, o čem mluvím, protože jsem žil v Čechách, i  tam.  Předražené zdravotnictví, v řadě případů hektické pracovní tempo, špatná veřejná doprava, kolony aut dojíždějících do práce mnoho kilometrů, ... budeme ještě s nostalgií vzpomínat na  současné české zdravotnictví, pracovní  a sociání právo, až to tady  ODS dokur...í k obrazu obdivovaného ZÁPADU

0/0
30.4.2008 17:22

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

To mas sice pravdu, ale ake na druhou stranu se to dan za lepsi zivotni podminky. Pokud jsi nejde venku zil, tak doufam, ze dlouho na to, aby jsi mohl po pravde rict, kde je to lepsi. Kdyz se podivam na cesky kocourkov, absolutne nefungujici justicni sysytem, plno podvodniku (vic nez venku, ti jsou vsude) a predrazene ceny potravin a zakladnich zivotne potrebnych veci a sluzeb, tak sorry, ale rad budu zit tady (USA), kde jsou sem tam kolony aut, a drahe zdravotnictvi. Aspon ale vim, ze za ty penize, za ktere to zdravotnictvi mam, se mam porad lepe, nez ty v cechach. Neni to nejake vychloubani se, ale realita zivota. Jsou lidi, kteri se s tim zpusobem zivota nemohli smirit, ale ja jeden z nich bohudik nejsem.... Spojene staty jsou porad zeme neomezenych moznosti v sebeuplatneni, at si rika kdo chce, co chce. My jsme toho tady prikladem A nejenom my. Znam plno lidi, kteri by nikdy nedosahli toho, co jsou tady a nemluvim o nejakem honenim se za karierou, co penezi. Ty ale kazdy potrebuje.

0/0
30.4.2008 17:53

Nikita

Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Tady se hrabeme z totality, a to potrvá. Jasně - chybuje se, protože je to o lidském faktoru. ajenom naivka mohl uvěřit tomu, že se to tady přemění ze dne na den. Možná naši vnuci, resp. pravnuci se dočkají toho, že těch pochybení bude míň. Ale jenom ten, kdo nic nedělá nic nepokazí. Mě ale štve, když tady soustavně se někdo naváží do čecháčků, má plnou hubu Ameriky a ztrácí čas na nettu, místo toho, aby si užíval ty bezbřehé možnosti. Vrať se do hrobu a dej nám pokoj. My to tady zvládnem, určitě bude líp. Jsme češi - na rozdíl od Tebe HRDÍ ČEŠI !!!

0/0
30.4.2008 20:44

Tam za vodou v rakosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Taky si myslim, ze NIKITA je hezke takove ceske jmeno. A hlavne HRDE ;-D;-D;-D;-D

0/0
1.5.2008 14:03

Josef II

Re: Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Mate oba pravdu. Jenom bych k tomu dodal, ze hodne zalezi na tom, jak je kdo zalozen. Vetsine lidi skutecne zalezi jen na tom, aby to nekam dotahli a neceho dosahli. A tak v te honbe za pohodlim a luxusem si zaridi ty jejich zivoty neprijemne nepohodlne. Kulturne zalozeni lide teto honbe nepropadnou! Co se tyce spravedlnosti, tak ta tam skutecne je, jenom ze je neskutecne draha! Co se tyce zdravotnictvi, tak USA jsou v delce zivota asi na 15. miste na svete !

0/0
1.5.2008 13:39

Vadim

Re: Re: Re: Re: Pral bych vam

Váš názor je téméř přesný,až na nějaké drobnosti.Je mimo jakoukoliv pochybnost,že u členů ODS včetně p.(?)"Profesora" lze úspěšně pochybovat o jejich manželském původu!;-€

0/0
1.5.2008 2:59

zumzum

Re: Pral bych vam

A na černo pracující čechy by měli víc vyhledávat -

0/0
29.4.2008 14:28







Najdete na iDNES.cz