Diskuze
Auta rychle zastarávají, říká šéf Mazdy
Děkujeme za pochopení.
Karel
mezi top 10
se pane dostanete snadno, stačí zlevnit. Za kusy plechu co stejně zrezaví (že by už za těch 5 let?) dál víc jak půl mega je šílenost.
David
Kontroverzní
Všechno jde proti sobě. Na jedné straně jsou tu články, jak se napaří vysoká silniční daň na starší auta kvůli ekologii a na druhé straně automobilky chlrlí enormní množství nových aut, které podle mě nejsou ani potřeba. Copak vyvinout a vyrobit nové auto je ekologicky výhodnější než je rozdíl ve škodlivinách a likvidace staršího modelu? Odpovím si sám. NENÍ!! Ale někdo má zájem, aby si masa myslela pravý opak. Mně je jedno, kdo si co kupuje, nechci regulovat ani nová auta a ni ojetiny, jen mi vadí, že se v dnešní době sousavně lže a o všem. A zejména ekologické dopady bývají ty nejtvrdší rány pro přírodu viz biopaliva, elektromobily apod.
J.K.
Ze všech japonců nejporuchovější...
Víte co mi řekl automechanik z Mazdy, když jsem se ho ptal zda si mám koupit auto této značky? JAPONEC až NA KONEC....
Rayman71
Re: Ze všech japonců nejporuchovější...
Tak to nevim, ja mam jine zkusenosti. To asi ten automechanik nedelal treba u forda, nebo u francouzu.
Muroň
Naprostá pravda
Poslední dobou auta začaly strašně zastarávat. Před 2 týdny jsem si koupil nový Civic a už mi přijde nudný a zastaralý. Viděl jsem teď foto nový Lancie Delty, tak doufám, že aspoň měsíc vydží, než úplně zestárne a zevšední.
Alfik
strašná doba
kupuj kotoučák, ne kazeťák, ne CD, ne DVD, ne HD, kupuj kupuj, boty nejsou na roky, vydrží sotva jaro, hadry, auta, kupuj, kupuj, kupuj, převážej z číny do USA odtamtud do Evropy převážej mléko z Německa do ČR, z Olomouce do Plzně
M.
Rychle zastaravaji
Krasne moto, ale spis bych to komentoval "driv se ser0u".
Jsem zvedav kdo jim zaplati ten casty vyvoj. Myslim, ze zakaznici stredni a nizsi tridy ne, Ti za 2-3 roky auto nemeni. (Pokud si nekoupi nejlevnejsi kram typu C1 nebo Fab. junior).
velky bratr
Re: Rychle zastaravaji
Regulovana zivotnost vyrobku je dnes motorem pokroku, protoze i to byti in se uz okoukalo. Je docela sranda, ze vetsina mobilu z ery 5110 dodnes funguje a ty co prisly potom, uz jsou skoro vsechny davno mrtve a zakaznici si porizuji nove a nove namisto navstevy bazaru a nakupu nejake stare spolehlive cihly. totez se tyka vypocetni techniky - videl jste nekdy nekdo mrtvou 286? Az na prelomu 486/pentium se zacala implementovat regulovana zivotnost a je to velmi dobre patrne.
Lukáš Jelínek
Stejné modely na všech trzích?
Stejné modely na všech trzích? Ani náhodou. Copak se u nás prodává CX-9 (v USA od $30000)? Anebo Tribute ($20000), případně dokonce jako hybrid? A naopak, kde je v USA Mazda2? Ale hlavně, kam se poděla ta celá síla různých dodávek a malých náklaďáků (AZ, SCRUM a další), které se dodávají na japonský trh?
sn
Re: Stejné modely na všech trzích?
Vždycky jsem si myslel, že stejné a všechny jsou dvě rozdílná slova.
xx
pan chytrý:)
Zajímalo by mě, jak by jsi chtěl psát ekonomické zpravodajství, aniž by jsi zmínil jméno firmy nebo jméno šéfa:)
Vít
100 let za opicema
Když jsem si před dvěma roky kupoval Mazdu, nebyli schopni dodat CD přehrávač, který by uměl MP3, DVD média nebo měl aspoň slot pro SD nebo bluetooth... Jen deset let starý changer na 6 CD
Tak tomu říká MAZDA jít s dobou...
Muroň
Re: 100 let za opicema
To je strašný...chápu vaše rozčarování. A jak jste to řešil?
Kocourek69
Japončíci se nezapřou.
To taková Škodovka tluče jeden model minimálně 6 let téměř beze změn. Dokonce jsem někde četl že se ještě u nás vyrábí Octávia I a dodavatelé dílů pláčí jak na tom prodělávají neb mají staré smlouvy kdy byly výrobní náklady mnohem nižší nežli dnes.
collage classic
Re: Japončíci se nezapřou.
Richtig, Octavia I se stále vyrábí a co "hůř" stále se prodává v takové míře, že v MB zatím neuvažují o ukončení výroby. Když si vzpomenu na ukončení výroby felicie v roce 2001 tak to MB docela podhodnotila a ztratila dost %bodů v tomto segmentu.
Octavia I jede už od roku 1996 a poslední facelift v 2001. Ale vinit zákazníky , že se jim líbí starý model si žádný prodejce/výrobce nedovolí:-)
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!