Diskuze
Slováci více omezí kamiony. Zavřené hranice přenesou problémy i k nám
Děkujeme za pochopení.
Petr
Drobna nepresnost
Drahy autore , zakaz telefonovani z jizdy na Slovensku byl zaveden mnohem driv nez v CR . ....je tak jednnoduche vzit si clanek pojednavajici o uvazovanych zmenach v CR pred casem , trochu ho "oprasit" a vydavat jako novy treba o CR (zatim nemazat ! za pul roku ho mozna vydate a bude pojednavat o Polsku).... ma to ale sva uskali, je porteba ho poradne precist aby jste tam neuvadel blbosti ktere to potom odhali. :-(
Nelde
Mýto
Proč zakazovat? Vždyť máme mýto. Stačí na páteční odpoledne navýšit ceny a je to. Ať si dopravce spočítá, co se mu vyplatí.
Smějící se bestie
Horší než kamiony je CENZURA na iDnes
Horší, než za Husáka a to mají plnou hubu svobody slova, bolševici pokrytecký.
Petr
Kamionová lobby
Je vidět,že když vláda a parlament nepodléhá kamionové lobby, tak jde vše. U nás toto nikdy nemůže projít,neboť p. Špryňar už to zařídí (kapříci připlují) a navíc nám bude neustále vysvětlovat,že neuzákonění zákazu jízdy kamionů o víkendech je pro naše dobro.Toto by už opravdu mělo skončit.Je nutno převést tranzitní dopravu na železnici,zvýšit mýtné (zejména na exponovaných úsecích a v exponované době) a všemi dalšími možnými způsoby omezovat kamionovou dopravu.Opravdu nevím,proč mám v Praze kupovat chléb ze Cvrčovic,když máme dost vlastních pekáren.Pokud si dobře vzpomínám,dříve měla každá větší továrna železniční vlečku,dnes se vše dopravuje kamionem - proč.když na druhé straně straně dotujeme železnici?Osobně bych zákonem převedl maximum dopravy na železnici a skončil s jakýmikoliv dotacemi.Část kamionů by na železnici přešla a část by se odvedla do ostatních zemí (Rakousko apod.).Co se týče JIT, souhlasím s názorem,že je to sklad na silnici a toto je nutné zrušit.
Pavel
Re: Kamionová lobby
Pokud si dobře vzpomínám,dříve měla každá větší továrna železniční vlečku...
No jo, dřív taky ta fabrika vyráběla pár druhů výrobků 20 let a expedovaly se, až když jich bylo na nákladní vlak.
Vlada
kamiony
taky me ta spousta kamionu stve, zvlast na Jizni spojce v Praze to je kazdodenne kalamita diky neschopnosti vlady a prazskeho magistratu, a jsem pro omezeni jejich jizdy zejmena o vikendu a v patek, ale v tero souvislosti by me zajimalo jak je to treba v SRN. Nedavno jsem Nemecko projizdel zrovna v patek a kamionu tam bylo na dlanici spousta. Predpokladam tedy ze v SRN takovy zakaz neni.
Jinak Slovaci at si delaji co chteji, nerozumim proc by zakaz u nich nas mel nejak negativne ovlivnit, nebot SK neni alernativni trasou vuci CR, spis jestli tam kamiony v patek nebudou moct jezdit tak nedojedou ani k nam :-)
_
Re: kamiony
a nebo pojedou přes nás na slovensko a u náš zůstanou stát
CZE_Lecco
Ach
a já měl takovou radost, když sem na Slovenskou moh jet 60tkou v obci. U nás bych byl považován za silničního piráta nejhrubšího zrna.
Thunder
Re: Ach
no ja mam skor pocit ze ak by si tu siel aj tou 60tkou tak by si len zavadzal a brzdil premavku
Message
Another view
Když nebudou moc jezdit pátek odpoledne a sobotu o prázdninách, bude jich víc na silnici ve zbylé dny, protože doprava se musí uskutečnit.
Omezování obchodu ne, změna jo - kamiony na vlak. Dráhy vydělaj, kamionů ubyde, vzduch bude čistější. V ČR se to plánuje, jen se to vleče, pač to tam zase kdosik šmochclí...
Diletanti z iDnes můžou napsat zase nějaký článek, kdy to tady bude.
Pavel
Re: Another view
Jak to budete vytěžovat? Dneska většina kamionů naloží zboží v 10 montovnách či skladech v polích a rozveze to do jiných montoven nebo super hyper na okrajích měst. Bohužel, je to tak. Na dráhu můžete nahnat tak maximálně tranzit.
Mak1
Nechápu,
proč na Slovensku jde omezit kamióny, zatímco u nás ne . Ať jdou do
bb
Re: Nechápu,
Je to jednoduché. Česká kamionová lobby je mocná a bohatá takže čeští termiti budou radši schvalovat vylepšení bodové buzerace normálních řidičů.
vvv
Chce to vidět více souvislosti.
V roce 2007 zavinily kamiony jen 2,6 procenta z celkového počtu nehod. To jsou přímo zaviněné, ale kolik jich zavinily nepřímo, zvýšením stresu ostatních řidičů překážením a děláním naschválů, už nikdo nespočítá, ani to nejde. Paradoxně tak může ke snížení nehodovosti omezení kamionové dopravy v určitých dnech či hodinách přispět značnou měrou.
Já
Re: Chce to vidět více souvislosti.
Stresu ? Že ty jsi ženská co se bojí kamiónů.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...