Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČEZ nepřekvapil, zisk mu dál roste. Nyní plánuje plynové elektrárny

Čtvrtletní výsledky energetické skupiny ČEZ nijak nešokovaly. Zisk dál rostl. V prvním čtvrtletí meziročně přibral dvacet procent a firma vydělala 15,726 miliardy korun. Tržby se zvýšily o deset procent, na 48,605 miliardy korun. Skvělým výsledkům pomohly vyšší ceny i větší výroba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cipini

Plynová elektrárna Úžín

Jak můžou stavět, když nemají platné povolení. To si mohou opravdu dovolit vše co se jim zlíbí?

0/0
22.5.2008 16:26

Kakarel

Tomasi anonyme,

jestli jsi se zúčastnil podvodu století-privatizace přestože měli být nejdříve udělány zákony a ona ta privatizace se ,,rozjela,, bez nich, tak to byla zlodějna a to zlodějna pro zloděje s penězi-pro veksláky typu Provoda a spol a bývalé zazobané komunisty a jinou havěť. Ty jsi možná měl poctivé peníze, možná! Nechci tě hanit. Řekl bych že přes 90procent  lidí kteří různě ,,podnikají,, s čím koliv jsou lumpové kteří neznají ,,špinavé,, peníze, zrovna jako jeden ješitný stařík ve vysoké funkci. Proto nadávky pro lidi zde, kteří platí stále více za blbou energii patří do tvých řad. Tady se nebavíme o závisti ale o tom, že lidé mají už dost zdražování čehokoliv i té zasr/ané elektriky a vyžírků různých typů a úrovní. A nemyslete si hoši, že jste sežrali Šalamounovo hov/no!

0/0
15.5.2008 22:48

dsdf

hňupové

Nechápu, proč nedají peníze na alternativní zdroje energie, vždyť to je budoucnost a ne plynové elektrárny.

0/0
15.5.2008 20:03

Ali

Re: hňupové

Ještěže ve vedení ČEZ nejsou hňupové jako jsi ty. Kdyby tě tam náhodou vzali, tak dej vědět, ať stačím včas prodat akcie;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 20:46

Pavel

Re: hňupové

Třeba přílivovou elektrárnu na Lipně?

0/0
15.5.2008 22:33

yeso

Re: hňupové

Ma pravdu, ale ten clovek. V plynu skutecne neni budoucnost, musime ho dovazet a da se  predpokladat ze jeho ceny pujdou nahoru stejne jako ted ceny ropy. Takze alternativou je jedine Jadro :)

0/0
16.5.2008 7:35

my_dva

uz se zde psalo

uz se zde psalo jak, se Italove rozhodli udelat poradek s romskymi cikany (vcetne nelegalnich emigrantu)???? nebo se to zde boji zverejnit????

0/0
15.5.2008 17:44

Bee

hnus

Monopolní moloch ovládaný zkrachovalcem Romanem z plzeňské Škodovky, kterého vyrazili poté co je připravil o zakázku za miliardu korun, aby ho za tučné provize z grossovského opčního programu trvale uspokojoval každoročními dárečky v podobě desítek miliónů do kapsičky podle toho, kdo je zrovna u vesla....aneb vlády se mění a solventní monopolní moloch vedený stejným servilním patolízalem za stamilióny ročně jede spokojeně dál....:-©:-©:-© 

0/0
15.5.2008 16:14

Safra

vynásobte si nárůst ceny a máte nárust zisku

nic jiného v tom není. Dělají z lidí blbce, ale když čechům nevadí politici, co slíbili manželkám věrnost a pak utekli a doufají, že jiné sliby splní, je to jejich věc.

0/0
15.5.2008 16:11

everlast

Re: vynásobte si nárůst ceny a máte nárust zisku

Trzby za 1Q se rovnají tržbám za celý rok 2004. Zvedly se snad ceny elektřiny za tu dobu 4x? Zřejmě za nárůstem zisků a tržeb není jen zdražování.

0/0
15.5.2008 17:11

Daga

něco pro Romana

bude to brzo potřebovat.

http://www.audiotreasure.com/indexKJV.htm

0/0
15.5.2008 16:08

Ras

100 mil jednomu synovi Klause, 10 mil ročně druhýmu,

kterej byl vyhozen z předchozí (privátní) firmy. To je celej úspěch téhle sebranky.

0/0
15.5.2008 16:05

Wendys

Re: 100 mil jednomu synovi Klause, 10 mil ročně druhýmu,

R^R^ ještě musí přihodit Dalíkovi na modrou matraci Talmanovou a na socany.

Však ono se mu to vrátí jako každýmu hříšníku, co pak na onkologii dělá, že o ničem neví.

0/0
15.5.2008 16:07

Damež

ještě Roman žije s tou štětkou ?

docela legrace vidět nejlépe placeného manažéra u čubbky, která dala na vejšce každýmu

0/0
15.5.2008 16:01

Uhan

Re: ještě Roman žije s tou štětkou ?

kulva ke kulvě sedá

0/0
15.5.2008 16:02

cipini

Re: ještě Roman žije s tou štětkou ?

aspoň byla užitečná a potěšila

;-)

0/0
22.5.2008 16:30

Ds

vždyť je to monopol

co je tohle za svinstvo, kdy musíme platit odměny vyvoleným, Klausovým synům, úplatky cenovému úřadu, Dalíkovi za plány na plynovou elektrátnu, 200 mil soc. dem v nadaci atp.

0/0
15.5.2008 15:58

Petr

To se nedá ani číst

Nejsem závistivý člověk, držím se hesla "Přej a bude a bude ti přáno", ale tahle zlodějská společnost ČEZ je něco nepochopitelného. Na normálních lidech, kteří tak tak vycházejí s penězi se tento kolos obohacuje a jeho šéfové si rozdávají stamilionové odměny. Nedej bože, když nějaký důchodce, nebo rodina s dětmi nemá peníze na zplacení faktury v řádném termínu - výzva a pak exekuce, ať si to ti neplatiči pamatují! Je to naprostý výsměch všem občanům této republiky!!! Ne příliš zajímavé je, že to nikoho z vlády a dokonce ani z opozice nepobuřuje - proč také, když z toho mají všichni osobní prospěch. Rv

0/0
15.5.2008 14:08

Tomas

Re: To se nedá ani číst

co to je za komunisticky kecy?? je v EU volny trh z elektrinou? je. vydelava firma? vydelava... takze odmeny jsou na miste.... kdyby firma proud altruisticky zlevnila "pro obcany", tak ji okamzite nakoupi spekulanti a zdrazi... a zarazit nakup spekulantum?? to je prosim pekne nemuzete, stejne jako nemuzete zakazat vstup cernochu do hospody.... TAKZE SI TY VASE KYDY NECHTE OD CESTY

0/0
15.5.2008 14:29

Tomas

Re: Re: To se nedá ani číst

a rada pro obcana?? no nakupte si akcie CEZU, proboha... ja jsem to davno udelal a jejich cena je ted asi 5x vyssi nez byla... chce to trochu myslet

0/0
15.5.2008 14:30

plex

Re: Re: Re: To se nedá ani číst

tem nevzdelanym kasparum to tady nevysvetlis, ale muzes se pekne bavit jejich hlouposti, to zas jo

0/0
15.5.2008 14:33

kiliannedory

Re: Re: Re: To se nedá ani číst

to fakt myslíte vážně ?

0/0
15.5.2008 15:11

ja

Re: Re: To se nedá ani číst

Ty jsi ale blb.

0/0
15.5.2008 14:34

Tomas

Re: Re: Re: To se nedá ani číst

to je sofistikovana reakce... prosil bych trochu detailu - v cem jsem blb - v cem jsem nemel pravdu??

0/0
15.5.2008 14:36

ja

Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

Obavám se, že jste blb ve všem. Pokud mne ždíme monopolní firma a nějaký blb mi začne něco povídat o volném trhu v EU, je snad něco jiného než blb?

0/0
15.5.2008 14:39

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

zdima te firma?? chudacku... proc si nekoupis jeji akcie, nebude te zdimat, budes zdimat s ni... troubo

0/0
15.5.2008 14:41

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

Ano, to je logika nevzdělaného levicového blba.

0/0
15.5.2008 14:43

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

levicoveho? nejak se ti pletou strany?? umis na krizovatce spravne odbocovat? ;-D;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 14:45

kiliannedory

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

jo koukám, že jsem se ptal zbytečně... vy tenhle blud fakt myslíte vážně...Rv

0/0
15.5.2008 15:13

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

jakej blud, krista...? ja ty akcie mam a nikomu z vas nebrani si za par korun zridit si portfolio a jako konicka investovat... to ze jste pasivni (lini) a cekate az co vam kdo da a jestli nahodou nezdrazi elektrinu - je vas problem

0/0
15.5.2008 20:21

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

a co když si nakoupí akcie čezu každý v této republice? jak to bude potom vypadat?

0/0
15.5.2008 15:14

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

no normalne to bude vypadat... ;-D;-D v USA vetsina lidi investuje, i ten nejobycejnejsi delnik ma poneti o investovani do akcii... ja za to nemuzu, ze tu vsichni mate 50 let stare mysleni, ze to "oni" maji firmu...

0/0
15.5.2008 19:35

Václav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

Tomáši, nerad to říkám, ale jestli tohle myslíte vážně, tak jste fakt naivní hlupák a nebo podrazák, který chce nalákat další kořeny. Karel se totiž zeptal naprosto správně. Kam si myslíte, že by takové národní investování vedlo? Zcela logicky k podobným koncům, jako v případě Deustsche Telekom. Vysoký zájem by dále vyhnal ceny akcií na nesmyslně vysoké hodnoty a odtamtud už by vedla cesta jenom dolů, což by pro většinu nakupujících z té poslední vlny znamenalo prodělek. Vydělali by jen vychcánci, co do toho letadla sedli už dříve.

A s těmi USA bych byl také raději opatrný. Zrovna teď je tam možné pozorovat, jak také může to investování skončit. Tamní ekonomové s nemalým znepokojením zjistili, že každý reálný likvidní dolar má čtyří až pět virtuálních bratříčků ve všemožných finančních a investičních produktech. A to už je docela znepokojující stav, protože kdyby se ten kolotoč náhodou přidřel, tak většině lidí zůstanou v rukou jen bezcenné papíry a dluhy.

0/0
15.5.2008 23:27

plex

Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

navrhujes tedy umele snizovani cen, jinymi slovy okradani akcionaru cezu po celem svete? a take vycleneni cezu z evropskeho trhu s energii?

0/0
15.5.2008 14:44

Tomas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

asi ano... coz znamena vystoupit z EU, dostat se do izolace a pro jistotu i prestrihat elektricke draty na hranicich ;-D;-D;-D

0/0
15.5.2008 14:51

Václav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

Ale, ale, zase vedle. V EU jsme už pátým rokem a energetická burza funguje ani ne dva roky. Navíc k jejímu zřízení nás EU ani nikterak nenutila. Klidně se mohlo pokračovat v do té doby zažitém stylu, kdy se přes burzu prodávají pouze vyvážené přebytky. Zisk je také slušný, ale domácí ekonomika se nehuntuje předraženou energií. Bohužel čecháčci musí zase jako obvykle ve všem být papežštější než papež a tak se snažíme vybudovat trh, tam kde to objektivně ani moc nelze. Nabijem si hubu a ostatní se budou jen smát. Smutné je, že se najdou přehršle hlupáků, co tomu ještě tleskají.

0/0
15.5.2008 23:35

pavel

Re: Re: To se nedá ani číst

Není ovšem žádný důvod k tomu, aby ČEZ stavěl nové elektrárny a přenášel zátěž spojenou s jejich výstavbou, provozem a škodami na životním prostředí na všechny občany ČR. Nové eklektrárny ano-pouze ze podmínek, že bude ČEZ stoprocentně státní a vzniklý zisk poplyne celý do státního rozpočtu, anebo pouze na obnovu zastaralých bloků. Ale vyvážet energii do Evropy za současných podmínek je stejná zhovadilost, jako když zahraniční firma postaví v ČR cementárnu nebo zde otevře lom či důl.

0/0
15.5.2008 15:14

Josef

Re: Re: To se nedá ani číst

Ano, správně - trh, na kterém figuruje pouze jedna monopolní firma, se skutečně dá označit jako volná soutěž.. Vy budete asi velký znalec. Nebo spíš zaměstnanec marketingového oddělení ČEZu ?!

0/0
15.5.2008 16:49

Ali

Re: Re: Re: To se nedá ani číst

A vy jste zas velký blbec. Asi jste nikdy neslyšel o EONu, Endese, Enelu a jiných evropských energetických gigantech, že? Český trh už dávno není jen český a cena, za kterou prodává ČEZ je prostě daná evropským trhem. Všechny energetické firmy vydělávají více. To už mi víc vadí Škodovka, která v ČR prodává své výrobky dráž než v Německu..

0/0
15.5.2008 20:54

Pavel

Re: Re: Re: Re: To se nedá ani číst

Tady Vám diskutující poradí aby jste si koupil akcie Schadewagen a tím to vyřešíte. A pokud se Vám zdá vysoká cena pečiva neváhejte koupit akcie pekáren.

0/0
15.5.2008 22:40

ygor

gut

Je třeba doplnit,že ten zisk je  z jedné třetiny z území čr a zbytek ze zahraničí.Takže dividendy a hlavně pro čr jsou od bulharů,makedónců,poláků a trochu od nás,a jiných.Není to tak zlé.Zatím u nás nestojí 1kWh 28 centů ,jen 17.

0/0
15.5.2008 13:57

Radek Hulán

90% zdanění?

Zjevně je načase provést úpravy cen elektrické energie - minimálně na polovinu. Jinak se jedná jen o další ze stovek daní a poplatků, kterými je obyvatelstvo více či méně skrytě tyranizováno...

0/0
15.5.2008 13:53

energetik

zisk je na úkor uhlí, se kterým se plýtvá

Není divu, že zisk ČEZu roste. Děje se tak za zbytečného plýtvání zásobami hnědého uhlí ! Takže současný zisk bude v brzké době znamenat ztráty.:-(

0/0
15.5.2008 13:32

...

na zlepšení nálady

Ve škole povídá paní učitelka: "A čím je tvůj tatínek, Jirko?" "On je pekař." Odvětí Jirka."Hmm, to je hezké", na to paní učitelka "a peče nám co?" A děti odpoví "...chléb!" „A tvoje maminka je čím, Maruško?" ptá se znova. "Sím, ona je zdravotní sestra."  "Aha, vidíte děti - stará se o nemocné. To je krásné povolání!" "A co ty Honzíku?" ptá se dále."Můj tatínek je homosexuální sadomasochistickej prostitut" Odpoví Honzík."Hmmmm...", povídá paní učitelka a pokračuje "...no, i taková zaměstnání jsou..." O přestávce přijde Honzík za učitelkou a povídá: "Nebojte,on pracuje v ČEZu, ale my se za to všichni stydíme.

0/0
15.5.2008 12:53

Re: na zlepšení nálady

;-D

0/0
15.5.2008 14:00

MCM

...opravdu se nestačím divit ;-(

Je opravdu smutné, kam jsme se to dopracovali. Nejdříve jsme postavili  z daní Temelín, s tím, že jednou budeme mít dost energie a bude levná. Pak předali do rukou pirátům, kteří se chvástají výsledky, které by dokázal v  této monopolní situaci na českém trhu a nedostatku elektřiny na cizím trhu udělat každý. No hoši, dobře to děláte, rozdejte si milionky v odměnách, poplácejte si po ramenech a dělejte z normálních lidí pi*tomce a ukazujte, jací jste schopní manageři a hlavně dál zdražujte s odůvodněním drahé energie v zahraničí. Vždyť ten zisk, co ČEZ udělal za minulý rok je opravdu nic moc a je tedy nutné hlavně pravidelně zdražovat, aby jste neměli náhodou málo a netrpěli bídou a nouzí... Z politiky ČEZU je mi opravdu na zvracení !! Pěkný den všem...

0/0
15.5.2008 12:49

Tomas

Re: ...opravdu se nestačím divit ;-(

jsi trouba... "my jsme si postavili temelin z dani"? co to je za kolektivistickou retoriku, copak opet vsechno patri vsem??

takze:

1) snizovat cenu energie na volnem trhu je blbost

2) vis kolik z toho zisku zaplatili dani??? za deset let je temelin splaceny...

0/0
15.5.2008 14:35

kiliannedory

Re: Re: ...opravdu se nestačím divit ;-(

1.) Z čeho se stavěl Temelín ?

2-) ČEZ má adresně určené daně na Temelín a jinak by žádné neplatil ?

3.) Když už Vás někdo za to PR platí tak se aspoň trochu snažte :-P

0/0
15.5.2008 15:15

Dawid

Re: Re: Re: ...opravdu se nestačím divit ;-(

Výstavba Temelína byla ze 100% zaplacena z prostředků ČEZu. Žádná položka Temelín ve státním rozpočtu nikdy nebyla. Cenu elektřiny určuje trh a náklady na výstavbu Temelína ji nijak neovlivňují.

0/0
15.5.2008 19:09

Václav

Re: Re: Re: Re: ...opravdu se nestačím divit ;-(

Snažíte se hezky, ale je tady malý zádrhel v tom, že nemalá část Temelína byla postavena a zainvestována ještě za totáče. A čípak to asi tenkrát byly penízky? Podobné je to s podstatnou částí výrobní základny, na které dnes ČEZ tak rejžuje. A neblábolte tady o trhu, protože ten bordel co v Evropě panuje v oblasti elektroenergetiky se trhem nedá nazvat ani omylem.

0/0
15.5.2008 21:31







Najdete na iDNES.cz