Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Husákovy děti spustily velký byznys. Soukromé školky hlásí plno

Kdo chce vydělat pěkné peníze, měl by se rychle vrhnout na vše, co potřebují Husákovy děti. Tedy lidé, kteří se narodili v sedmdesátých letech minulého století za dob generálního tajemníka KSČ Gustáva Husáka a nyní se rozhodli mít vlastní potomky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Better red than dead

.

s..ine komunisticky ;-€

0/0
26.5.2008 19:56

Sportsmenka

Re: .

Proč tato reakce ? Za komančů bylo školek dostatek. V kapitalistické společnosti se má prý starat každý sám - prý všichni máme stejné možnosti. Tak se starejte a nechtějte pořád cosi svádět na komunisty. Ti to nevedou . . . Navíc, je to už téměř 20 let, co nejsou u vesla, tak co pořád řešíte ! Kapitalismus je tady už téměř 20 let se všemi svými výhodami i nevýhodami.

0/0
27.5.2008 5:44

xvl

Uvidíme, jak bude trend porodnosti

pokračovat za současné vlády, která (mírně řečeno) rodiny s dětma nijak výrazně nepodporuje.

0/0
26.5.2008 18:33

Better red than dead

.

to zadna snad nikde na svete ;-D stat prsote vi, ze lidi bou mit deti tak jako tak - proc to tedy nejak zvlast podporovat - to se nosi jen napapire pred volbama...

0/0
26.5.2008 19:57

skinhead

Re: Uvidíme, jak bude trend porodnosti

Propopulacni politika akorat nahrava pariziticke mensine spoluobcanu;-€

0/0
26.5.2008 19:59

Sportsmenka

Re: Re: Uvidíme, jak bude trend porodnosti

Bohužel máš pravdu.

0/0
27.5.2008 5:45

tuktuk

A co stréco Gottwald?

My jsme mladez nova, mladez Gottwaldova!

0/0
26.5.2008 15:41

Michal Zlámal

Nečasovi důchodci

Já si myslím, že ten kdo si chce vydělat hezké peníze by se měl spíš zaměřit na Nečasovi důchodce.

0/0
26.5.2008 15:35

xvl

Re: Nečasovi důchodci

No nevím, jestli se po Nečasových reformách tolik lidí důchodu vůbec dožije:-)

0/0
26.5.2008 18:34

karel

a ja mam Paroubkovo dite

narozene za Topolanka!

0/0
26.5.2008 15:23

Anna

Naše děti

Kdy už přestanete s pejorativním názvem Husákovy děti ? Měli byste spíše být vděčni, že tady jsou a mohou připívat  k boomu miminek !! Současná vládní garnitura vůbec nic pro podporu  rodičovství nedělá, jenom vše zdražuje ! Je správné, že jsou dnes větší nároky a tomu by měla také odpovídat podpora, ale opak je pravdou !!!

Největší lumpárna je se školkami -  tři čtvrtiny jich zavřeli a objekty prodali, ačkoliv se tento trend porodnosti dal docela dobře statisticky zjistit. Místo toho dokázali modří ptáci jen vyhnat matky do domácností a zajistit velkou kmorupci pro získání mista ve školce !!! 

0/0
26.5.2008 13:37

rudastraka

Re: Re: Naše děti

...11 litru na 2 roky mesicne...

0/0
26.5.2008 14:55

Stojan Jakotyč

Re: Naše děti

To je ale krajně zavádějící názor, milá Anno. Se zavíráním školek nemá ODS nic společného. Jednak je to věcí obcí, ne státu, to si, prosím, uvědomte a když už, tak se většina školek zavřela a prodala za vlády ČSSD, tedy od roku 1998 do roku 2006.  A co pro rodiny s dětmi dělaly minulé vlády ČSSD? Ještě méně, než dnešní. Jsem daňový poradce, dělám každý rok přiznání spoustě firem ale i lidem a vím dobře, že dnes je to pro rodiny s dětmi výhodnější než to bylo. To, že se všechno ku.rev.sky zdražuje, PHM, jídlo a podobobě, to je, bohužel, věcí idi.otů z Bruselu. Naše vláda nemůže za to, že se obilí prodává za výrazně vyšší cenu na výrobu PHM. To je nařízení z Bruselu, které vešlo v platnost za vlády sociální demokracie. Ale ani jí to nedávám za vinu. Volili jste Unii? Tak tady to máte. Já byl proti.

0/0
26.5.2008 19:58

Evelyna

Re: Naše děti

Matky nebyly do domácnosti (prodloužením mateřské dovolené na 3 roky event. na 4)  vehnány proto,  aby byla korupce v získávání školek či jeslí.Byl v tom zcela jiný úmysl. Matky s dětmi měly zmizet z pracovního trhu, aby stát měl méně nezaměstnaných. A to se děje do dneška. Školky a jesle stát nepodporuje (dotacemi do obcí např.) protože chce udržet ženy za každou cenu co nejdéle doma, je to pro něj levnější a bez starostí a navíc opět si tím snižuje procento nezaměstnanosti.Neboť nezaměstnanost se vykazuje v jiné kolonce než matky na mateřské (do 3 až 4 let) či matky v domácnosti (do x let).

Jinak - zabrousila jsem do této rubriky náhodou a divím se, kolik z odpuštěním keců a výkřiků se tu píše, místo konstruvních zamyšlení, nápadů, slušné !kritiky apod.    

0/0
27.5.2008 12:34

boudicca

Re: Naše děti

Neplácej páté přes deváté. Výraz "husákovy děti" není pejorativní, je to jen označení pro děti, narozené během baby boomu v 70. letech.

Co znamená, že je někdo ochotný přispívat k boomu miminek? Zní to trochu jako když do těch miminek chceš střílet nebo co. A přispívat lze tedy čím? Náboji? Zkus se podívat, co znamená běžně používaný výraz "baby boom" ;) A ochota k němu přispívat - to je jako ochota souložit? Huráá do Ikei pro červené lucerny!

Zbytek ani nekomentuju, to je nesmysl na nesmyslu

0/0
29.5.2008 0:11

Petr

Husákovy děti

Pro zde diskutující. Za dob Husáka bylo porodné 50 000 Kčs na dítě, v době kdy byl průměrný plat 2500 Kčs. Je to srovnatelné k platu, jako by dnes činilo porodné 400 000 Kč. Navíc všichni měli kromě komunistickej pohlavárů stejnej plat, ekonomika byla sice neefektivní, ale najít si práci nebyl problém. Bydlení bylo skoro zadarmo, každý mohl vlastnit maximálně jednu nemovitost na bydlení (byt nebo dům). Já například jsem zadarmo dostal družstevní byt, ve kterém bydlím dosud jako odměnu zato, že jsem nastoupil do zaměstnání, což byla běžná věc, nikdy jsem nebyl ve straně a otec emigroval do zahraničí.

0/0
26.5.2008 13:12

Petr

Re: Husákovy děti

Byt není nic extra, standardní panelákovej 3+1 na Jižáku.

0/0
26.5.2008 13:14

STAVA79

Re: Re: Husákovy děti

no v dnešní době to budou dobrý 3 mega

0/0
26.5.2008 14:29

rudastraka

Re: Husákovy děti

ty ses dobrej vymastenec. 50 litru porodny. hahahahaha

0/0
26.5.2008 14:53

Re: Re: Husákovy děti

Taky myslím že je to blbost, to by rodily jedno za druhým a většina lidí měla tak 2 děti.......

0/0
26.5.2008 15:01

tuktuk

Re: Husákovy děti

Idiote. 50 tisic stalo embecko.

Co te vedlo k takovemu sebezvostuzeni?;-D

0/0
26.5.2008 15:25

Wild Dog

Re: Husákovy děti

Tady je jasně vidět, jak si lidi ten socík idealizují, porodné 50 000,- za Husáka, to je pěkná blbost.. To si pak přečte, nějakej sedmnáctiletej  komundíra a  zas bude mít důvod bojovat proti tomu "strašnýmu kapitalismu" Ještě jim navykládejte, že družstevní byty byli zadarmo a že státní byt dostal každý kdo si řekl. Když o tom husákovským socializmu nic nevíte, tak tu alespoň nešiřte bludy.;-O

0/0
26.5.2008 16:43

Mc_Bain

Re: Re: Husákovy děti

... no já jsem se začal ;-D když jsem si přečetl 50 na děcko ... normální propagandické kecy ... to fakt dělá pro nábor mladých komunistů, ale proč ne ...

0/0
26.5.2008 19:40

uzycek

Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

co vas na tom urazi?

vzdyt za svuj zivot a hlavne za to, ze vas je tolik, muzete dekovat vlade pod husakem. vy nevite proc si vas udelali rodice tolik hlavne v te dobe.. od zacatku 70. let?

kdyz pominu tehdejsi otevreny pristup ke skupinovemu sexu.. no.. spise stridani partneru ve velkych(rozumej s mnoha a mnoha zamestnanci) fabrikach, tak slo predevsim o dotace za nove narozene dite. vime?

takze si tu uz moc nechvastejte trika, jaci ste uzasni.. ikdyz nepochybne ste.. ale je potreba si uvedomit, ze nebyt tech prispevku, drtiva vetsina z vas by tu proste nebyla.. ste takovi zaplaceni statem.. tedy pracujici lid vam dopral vase zivoty..

..ale to uz sem asi uz kapku prekroutil.. hezky den

0/0
26.5.2008 11:57

paskudilek

Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

s tím souhlasím, byly byty a dotace na dítě, proto se rodilo

0/0
26.5.2008 12:00

Majkyho_pupik

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

ne rodilo se proto ze nebylo co jineho delat...

0/0
26.5.2008 12:01

Flynn

Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

jj, jak jsem se bavil s rodici, opravdu nebylo do niceho jineho pichnout...;-D

0/0
26.5.2008 12:03

paskudilek

Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

no to taky, ale každý snad chce dítě, ne?

0/0
26.5.2008 12:04

Ještějednounaposledy

Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

:-):-):-)

0/0
26.5.2008 12:08

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásako

:-)V

0/0
26.5.2008 12:16

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

ano a pokud nemaji co jineho delat tak jich maji vic nez obvykle, presne to se stalo v 70. letech...

0/0
26.5.2008 12:08

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásako

pokud by byla motivace jen ta dotace, tak je to špatné

0/0
26.5.2008 12:17

uzycek

Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy d

jiste ze chtel.. ale stejne jako ted razni obcane mesta maji deti, protoze na deti je porodne a prispevky.. tak tehdy to motivovalo cely narod.. lokalne by to snad slo nazvat populacni explozi...

celkove byla pomoci dotaci navysena porodnost

0/0
26.5.2008 12:09

Ještějednounaposledy

Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy d

No, já Husákovo dítě nejsem, ale tak nějak mi není jasné, kde se tu kdo chvástá svou jedinečností nebo úžasností ... A jinak bych řekl asi to, že podle mne nezáleží ani tak na tom, kolik je člověku let nebo jaké má rodiče, jako spíše záleží na tom, jak se svým životem naloží. :-)

0/0
26.5.2008 12:13

uzycek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huá

uz od zacatku mas v nadpisu, ze to je pro vetsinu diskutujicich, a je to vysvetleni.. aby se dalo odpovedet na otazku, co vas na tom urazi?

...pokud te to osloveni neurazi.. a vis, co ten pojem znamena, pak se nad mym prispevkem nemusis pozastavovat..

s tim, ze zalezi na kazdem, jak se svym zivote nalozi, neni potreba nesouhlasit.. ale podle meho uz zachazis mimo

.. tou jedinecnosti se tu chvastaji ti, ktere to urazi..jen tak pro upresneni

0/0
26.5.2008 12:18

Flynn

Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

Bohuzel nikoliv. Soucasna civilizace nahrava spise konzumu nez rodine. Dokonce i v US myslim jiz nejsou propagovany tradicni velke rodiny a klany typu Kennedyu ci Bushu...:-/

Dokud nebudou reklamy spise na vzdelani typu "... budoucnost Vasich deti, budoucnost Vaseho stari...", tak to jinak nebude

0/0
26.5.2008 12:10

paskudilek

Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásako

Prostě každý má jiné hodnoty beránku, zbytečné někomu něco vysvětlovat.

0/0
26.5.2008 12:15

Flynn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásako

No, ovsem tomu, kdo si sve hodnoty teprve vytvari, tak jsou krasne servirovany ty "spravne" hodnoty...

Vzdyt i cirkev se svym celibatem a "hrichem" de facto nemuze byt proti sexu, nebot bez neho by se ji nerodili dalsi prispevatele...

0/0
26.5.2008 12:21

Anna

Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

Fešáku, přečti si po sobě, co píšeš - jsi t rochu vedle !! Podle tvého názoru by dnes musel byt dětí absolutní nedostatek, když  "je co jiného dělat" - jak jsi to nazval.

A proč tedy mají dnes mladí děti, když se mohou bavit jinak ? Už ti to dochází ?Nebo ještě potřebuješ více času ?

0/0
26.5.2008 13:43

Hofos

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

Který blbec si pořídí dítě kvůli dotaci? (Y) Potom ta výchova vypadá, jak vypadá

0/0
26.5.2008 12:17

Flynn

Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

Dovoluji si mirne nesouhlasit - jsem take Husakovo dite. Ovsem jako tokave jsem Husakovo dite Gottwaldovych deti, potazmu povalecnych deti. Rodili jsme se lidem narozenych v obdobi cca 1945-1955, t.j. tesne po valce, kdy bylo plno entuziazmu a lide take zcela jiste takto prijemne slavili konec valky. A nasi Prarodice zase mohli byt Masarykovy deti, nebot se rodili zacatkem let 20, v dobe vzniku samostatneho Ceskoslovenska po Svetove valce, o niz si praprarodice mysleli, ze byla prvni a posledni.

0/0
26.5.2008 12:02

uzycek

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

nesouhlasit muzes.. ale to je tak vsechno

jiste ze klemetovy deti meli dalsi deti..

ale husakovy deti se opravdu zacaly rodit prave kvuli extremnimu skokovemu narustu porodneho.

nevim, jestli je to i na netu, ale v ucenych knihach to najdes urcite

0/0
26.5.2008 12:07

Flynn

Re: Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

no, nemyslim si, ze by si mne nasi porizovali kvuli porodnemu. Mozna bylo vyssi porodne, ale nebylo to za co utratit. Vzdyt ani nebylo poradne jidlo. Rikali, ze kdyz jsem byl maly a chudokrevny, ze jatra do polivecek museli shanet pod pultem...

0/0
26.5.2008 12:17

pahejl

Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

jestli tvoji matku naprcal gustav husak, muzes se opravnene prohlasovat za husakovo decko. ja zadnej husakuv pohrobek nejsem a kazdej kdo mi tak rekne dostane po tlame.

0/0
26.5.2008 12:28

Dr. Fe1

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

;-DR^

0/0
26.5.2008 13:08

Roland

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

To: Pahejl R^R^

0/0
26.5.2008 20:40

lopenik

Re: Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

;-DR^

0/0
27.5.2008 19:19

lopenik

Re: Pro vetsinu diskutujicich: pojem Huásakovy deti

prostacku... v te dobe si me nasi udelali, protoze meli na to vek... s husakem to nemelo nic spolecneho... zadny soudruh nemel vliv na tom, ze ja jsem tady... proste to na ne prislo... ne kazdy uvazuji v kategorii "mit dite = mit penize od statu"... ovsem pokud jsi byl produktem zavazku x-te petiletky, to gratuluji ;-D

0/0
27.5.2008 19:13

Mc_Bain

Každý jsme něčí dítě ...

... Husákovo, Havlovo, Klausovo ... vždycky budou chudí a bohatí bez ohledu na to, kdy se narodili ... jinak reakce na příspěvěk níže: "plánování" je sprostý slovo ... bohužel mám někdy pocit, že strana s Klaunem v čele tvrdí, že neviditelná ruka trhu udělá svoje ... Kožený, Pitr, reforma zdravotnictví, kulturní grany ... a dalo by se dále pokračovat ...

0/0
26.5.2008 11:46

Flynn

Re: Každý jsme něčí dítě ...

No fakt je ten, ze ja mam (doufam) deti Flynnovy ;-D

0/0
26.5.2008 12:22







Najdete na iDNES.cz