Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červnová stávka zastaví i vlaky, řidiči autobusů váhají

K výstražné stávce se 24. června připojí i železničáři. Vlaky by se měly zastavit mezi 13. a 14. hodinou. Vedení Českých drah zatím informace od odborářů nemá. "Nevíme, jestli půjde o stávku symbolickou, nebo skutečnou, a jestli se tedy dotkne cestujících," uvedl mluvčí Ondřej Kubala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karelnet

Jak k tomu přijde obyčejný živnostník

;-OJak k tomu přijde obyčejný živnostník s dětmi, hypotékou, vlastně se vším na splátky....proč by někdo měl blokovat jeho práci a s politikama to třeba nehne ?

0/0
18.12.2008 7:07

ja

Klidně ať si stávkují.

Že stávkují železničáři může těžko někomu vadit, hodina zpoždění se nepozná. Navíc stejně jezdí vlaky prázdné. Když se tím občas svezu, mám vagón sám pro sebe. A stávkující železničáři i autobusáci nas*rou leda hloupé socky. Ostatní prostě pojedou autem, zvláště když to tak halasně vytrubují dopředu.

0/0
28.5.2008 13:48

jouda

Re: Klidně ať si stávkují.

...a ostatni pojedou autem - nadherna ukazka toho, jak maximalizace soukromeho uzitku povede ke snizeni celkoveho uzitku vsech - kdyz odmyslim celkove vyssi naklady, tak se muzete v tech kolonach klidne zadusit ;-D

0/0
28.5.2008 15:00

žabožrout

Jaktože zelení neřvou ????

Jaktože zelení neřvou ???? Vždyť díky té hodinové stávce nezodpovědných rudých odborářů prudce stoupne počet aut v ulicích a smog. Kde jsou zastánci zelené hromadné dopravy ?

0/0
28.5.2008 13:09

Nádražáci

Nádražáci nikdy žádnou stávku nepropásnou, to že budou stávkovat taky je každýmu jasný .....

0/0
28.5.2008 12:08

trevelino

právo na stávku

Odbory mají právo na stávku. Lidé , jako já si ale mohou říci také svůj názor. Odbory jsou klikou ČSSD , to je jisté. Paroubek  nedělá nic jinýho než potom co všechno prožral , tak nabádá odboráře " žerte dál " oni padnou. Je to legální a normální politickej boj. Čím více lidí bude Paroubka podporovat , tím spíše příští volby vyhraje. ODS je mi líto, že to možná myslela dobře ale se svým okoukaným profilem a starými figurami moc lidí nenadchla . Ono být nesympatický a ještě dělat nepopulární reformy je asi Volební mínus. Volím ODS z principu a dovedu si tam představit jiné lidi. Je fakt, že tahle strana se stane stranou opoziční a mám takové podezření, dle chování prémiéra , že se na tu opozici velmi těší.Stávka nic neřeší , lidem se nežije tak špatně , jak je předkládáno. Je to politický tlak na vládu. Odborům je jasné, že neúspěch reformy nebo její zastavení = DEMISE. A o to tu jde. Ale je demokracie , nesouhlasím ale respektuji.

0/0
28.5.2008 1:04

Hofos

Příspěvek jak noha

Odbory mají právo stávkovat, i když je to na objednávku Jyřýho Paroubacka. Socky možná vyhrají příští volby, protože bolestivé reformy nikoho (zatím) nenadchly. I když jsem pro reformy, tak jsem taky trochu proti. Arogantní chování premiéra k debilní opozici jistě značí chtíč být v opozici. I po reformách se lidem nežije "tak" špatně, ale neúspěch znamená demisi vlády. A o co tu teda jde?

0/0
28.5.2008 1:58

drevak_patlak

Re: Příspěvek jak noha

Já bcyh neřekl, že všechny nenadchly. Pochopitelně vyšší ceny nebo poplatky u lékaře nejsou zrovna nic moc. Na druhou stranu např. daňové odpočty na děti jsou vyšší a to mi jako nastávajícímu otci přinese více peněz než dřívější dávky na děti, které dostávali i nemakačenkové a já bych na ně nárok neměl.

0/0
28.5.2008 8:47

Re: Re: Příspěvek jak noha

Poplatky jsou správný když fůra lidí si chodila nechat předepsat i acylpyrin.

0/0
28.5.2008 12:10

nic.ole

Re: právo na stávku

Reformy jsou nutné, ODS není a nebude mou volbou, ale s komentářem souhlasím. Podle mě stačilo být trochu velkorysejší, například u poplatků stanovit hranici od 15 let, u daní nezavádět strop na zdravotní a sociální, neprivatizovat zdravotní pojišťovny. Církevní restituce také nepřidají, zveřejněné vyjádření Janoty, že nejdřív byla částka, pak se hledal způsob, jak k ní dojít.

Naopak se povedla jedna sazba daně, s velkými výhradami poplatky (preventivní prohlídka u zubaře?).

Odbory mohou sledovat jiný cíl, jde o pozice před podzimním vyjednáváním o růstu platů, vzhledem k inflaci a reálnému propadu za letošní rok lze očekávat horčejší podzim než obvykle.

0/0
28.5.2008 9:15

Re: Re: právo na stávku

Církevní restituce - to si vynutili černoprdelníci za podporu vlády, jinak by se přidali k čssd a komunistům.

0/0
28.5.2008 12:11

nic.ole

Re: Re: Re: právo na stávku

To je mi vcelku jedno, kdo si co v koalici prosadil. Vláda tento bod schválila, ona rozhodla, následky si neponese nikdo jiný!

0/0
28.5.2008 12:32

Dolsin

Štetkovi odboráři

vyližte mi prd€l:-/

0/0
27.5.2008 23:56

karel

stávka

Modří ,nedávno dozrálí blbečková e(Y)xelují!!!

0/0
27.5.2008 23:17

Vorel

Re: stávka

Vládnou modří blbci a podle tebe teď chtěj stávkovat sami proti sobě?

Kájo, ty si kokůtek:-).

0/0
27.5.2008 23:48

x

Re: Re: stávka

nechtěj od levičáka používat mozek.. ;-D

0/0
28.5.2008 7:51

poko

Pchee

Zrovna autobusáci a pod. maj důvod stávkovat - co by ještě nechtěli?

0/0
27.5.2008 19:04

Hrochomut

Prodloužená ruka ČSSD

Kdo z vás v parlamentních volbách volil nějaké odbory? Nikdo. Nemají absolutně žádné právo se takto míchat do politiky. Rv

0/0
27.5.2008 18:32

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Prodloužená ruka ČSSD

takže do politiky se můžou míchat jen politici a ostatní mají držet hubu, či maximálně mohou jednou za 4 roky vhodit hlas do urny? ;-D Ano, tak by si to představoval i např. soudruh Pružinski. ČR bohužel pro tebe po pěšince demokracie už něco ušla......

0/0
27.5.2008 20:14

kiv

Re: Re: Prodloužená ruka ČSSD

V "ROH" je organizovaných asi tak 8% práceschopnéhp obyvatelstva této zemičky, tedy asi tak stejne jako myslivců, rybářů a včelařů ... Nechápu, proč by se této zájmové skupině, notabene naprosté menšině,  měla dostávat jakákoli nadstadrní privilegia ... :-/  Vzhledem k současné situaci naprostého nedostatku pracovních sil na zdejším trhu, nic jim nebrání přestat kecat a jít se nechar zaměstnat tam, kde jejich "kvality" ocení a ještě k tomu nebudou muset přispívat na nějaký odborářský mafio-lemply ... ;-(

0/0
27.5.2008 21:27

Martin Vičar

A jak podpořit reformu?

Bude i stávka na podporu reformy? R^ Přidal bych se, jen teď nemám čas to sám organizovat. Martin.

0/0
27.5.2008 17:58

hnedka_zdrapana

Re: A jak podpořit reformu?

taky tak R^

0/0
27.5.2008 19:35

xwillow

Re: A jak podpořit reformu?

taky bych se přidal[>-]R^

0/0
28.5.2008 16:41

czechmade

celorocni stavka

Me stejne prijde ze stavkujou celorocne a nazyvaj to zpozdenim ...

0/0
27.5.2008 17:57

žabožrout

Re: celorocni stavka

taky si myslím že hodinové stávky si nikdo nevšimne. zpoždění jako zpoždění ;-D

0/0
28.5.2008 13:13

met

Zase se tady sesla spousta odborniku

,,na vsechno,, jak je u Cechu zvykem ;-D akorat nechapu,ze ti nahore jsou vsichni tak neschopni,kdyz tady ma kazdy hned reseni ;-D

0/0
27.5.2008 17:28

met

Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

takze stavky byly jsou a budou.Obycejni lidi dneska nebudou delat za par kacek,kdyz vidi jak jsou sefove x-nasobne preplaceni ;-)

0/0
27.5.2008 16:32

hnedka_zdrapana

Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Aha, jenom proto, ze jich je vic? Pokud te prepadnou v podjezdu 4 cikani s nozem, taky budes nadsene jasat, protoze jich je vic?!

0/0
27.5.2008 16:40

met

Re: Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Zamestnavatel jasat nebude,proste jim jeste rad ty prachy da,bez zamestnancu skonci i firma ;-)

0/0
27.5.2008 16:55

Hrochomut

Re: Re: Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

bez těch "kapitalistických vykořisťovatelů" by ani žádná firma nebyla.. To je to, co ti zaměstnanci nikdy nepochopí..

0/0
27.5.2008 18:25

hnedka_zdrapana

Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Jinak o jakem preplaceni to mluvis? Mzdy urcuje majitel a pokud dava sefovi hodne, vi dobre proc. Nebo si myslis, ze nekdo preplaci sefa jen tak dobrovolne?

0/0
27.5.2008 16:41

met

Re: Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Proste je videt,ze vetsina diskutujicich jeste poradne o praci nezavadila a nemusi se o sebe postarat,natoz jeste o rodinu a bydleni :-/

0/0
27.5.2008 16:58

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Co to meni na tom, co jsem napsal? Argumenty dosly, ze? :-P

0/0
27.5.2008 19:36

met

Re: Re: Re: Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

Casem to mozna pochopis,a mozna taky ne :-P

0/0
28.5.2008 5:10

sat037

Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

vsak nemusi, staci rict sbohem a satecek a jit vydelavat jinam vic. Nebo ukazat ze prinese firme vice penez a dostat pridano. Zamestnanci, kteri maji takove napady se na trhu prace zlatem vyvazuji.

Nebo si ten napad zrealizovat sam na vlastni triko.

Jenze to chce pro to neco delat a ne pokrikovat ze Falbr je nas tata, teda zmena, ted uz  Stech je nas tata (a Svorcova je nase mama), dejte nam vice penez.

Dyk oni vlastne rvou neco v tom smyslu - seberte to bohatym (danova progrese) a rozdejte chudym (platy+davky). Clovek by si myslel, ze posledni takovy naivka byl Janosik, ale jak je videt, porad to tu preziva.

0/0
27.5.2008 16:44

xwillow

Re: Zamestnancu bude vzdycky vic nez zamestnavatelu,

se měli líp učit....

0/0
28.5.2008 16:42

tycoonii

Pesky a na kole proti vlade.

Aspon tri tydny. Jdu kupovat konzervy s fazoli.

0/0
27.5.2008 16:24

Hofos

Re: Pesky a na kole proti vlade.

Ty konzervy by se hodily stávkujícím, až by dostali o "3 týdny menší" (o 3/4) plat ;-)

0/0
27.5.2008 16:41

Amianus

Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Německu

...když jsem německému kamarádovi řekl, že se od ledna zvýšila o 4% DPH na potraviny a nikdo proti tomu neprotestoval, tak mě měl za blázna a celý národ za bandu slabochů, kteří si dobrovolně nechávají tahat peníze z kapes!!!

0/0
27.5.2008 16:08

hnedka_zdrapana

Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Německu

A cim to je, ze Nemecko ma dane vysoke? ;-D Francie jeste vyssi. V Dansku maji DPH tusim 25%. Rekl bych, ze banda slabochu bude nekdo jinej.

0/0
27.5.2008 16:09

Xaver3

Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Něm

A nezvysili náhodou DPH v Nemecku ?

0/0
27.5.2008 16:10

hnedka_zdrapana

Re: Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Něm

jo, zvysili ;-D z 16 na 19%

0/0
27.5.2008 16:11

Xaver3

Re: Re: Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii ne

A ze to tam ti nemcoursky odbory vubec pripustili :-)

0/0
27.5.2008 16:13

Sharkee

Re: Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Něm

pšššššššššt

tim mu pokazíte jeho dogmatický příspěvek;-)

0/0
27.5.2008 16:13

x

Re: Konečně to tady začně vypadat jako ve Francii nebo v Německu

koukam ze jak ty tak tvuj kamarad mate v hlave tak akorat hnedy mazlavy.....

0/0
28.5.2008 7:51

Xaver3

Odbory jsou ...

Odbory se tváři jako politická strana a přitom nemají co kecat do reforem, nebot jejich jedinym ukolem je zastupovat sve cleny u zamestnavatele. Tato politická odborarska stávka je vedomé poskozovani zamestnavatelu.

0/0
27.5.2008 15:56

met

Re: Odbory jsou ...

Proto se stavky delaji,blahopreju k objevu Ameriky ;-D

0/0
27.5.2008 16:04

hnedka_zdrapana

Re: Re: Odbory jsou ...

A proto by se stavky mely zakazat. A byl by klid.

0/0
27.5.2008 16:06

Hofos

Re: Re: Re: Odbory jsou ...

Proč tak socialisticky -- zakázat. Stávkuješ, tj. nepřišels do práce, dostaneš Áčko, uděláš to ještě jednou a můžeš se nechat zapsat v nějaké pracovní agentuře ;-)

0/0
27.5.2008 16:09

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Odbory jsou ...

nebo tak. Proste to jen vyhodit z Ustavy. :-)

0/0
27.5.2008 16:10







Najdete na iDNES.cz