Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stížnosti na Eurofinancial vyburcovaly pojišťovny k prověrkám praktik partnerů

Pojišťovny zareagovaly na včerejší informaci MF DNES o podezřelých praktikách společnosti Eurofinancial při sjednávání pojistek rychle. Čtyři oslovené pojišťovací ústavy, pro které poradenská firma sjednávala pojistky, řekly, že stížnosti prověří, a pokud se potvrdí, budou uvažovat o rozvázání spolupráce s tímto zprostředkovatelem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aqua

článek

http://vodnansky.blog.idnes.cz/c/57603/Jak-se-chystaji-smlouvy-na-cerstve-plnolete-obetireportaz-cast-1.html

0/0
12.11.2008 20:25

JARIN

PODVOD

TAKY SEM SE NACHYTAL, ALE NIC PLATIT NEBUDU!!!!;-O

0/0
25.9.2008 15:16

SEW

EF

Docela jsem koukal, že to AXU velmi překvapilo...když jsem byl u AXI a ptal jsem se na všechny podmínky, na odstoupení od smlouvy, neřekli mi vůbec nic, protože ani i nevěděli..nejdříve jsem byl v klientském centru...a ta paní mi vůbec nedokázala poradit..nakonec jsem mluvit s někým s vedení pobočky AXi a ta taky nic nevěděla..je to všechno dost na nic...

0/0
18.9.2008 19:40

Barborka

Letadlo

Eurofinancial,podvod na mladé,chválit tuto firmu může jen ten,kdo tam za peníze nalákal kamaráda,to ještě nevím,jestli ví,co je to kamarád,nebo raději prachy.Můj syn podepsal smlouvu v 18letech,dostal řádně vynadáno,životní pojištění jsme zrušili,vypověděli smlouvu,bylo nám vyhrožováno-zaplat´te 23800,-kč,nakonec jsme se domluvili na 10000,-kč,pokud by si byla firma jista,nikdy by nenabídla kompromis,je to podvod!

0/0
25.7.2008 22:31

Jakub

Re: Letadlo

Lidi co to tu blábolíte. Když tomu budete věnovat trochu času tak si vyděláte a doma ušetříte prachy na pojištění sobě na telefonu příbuzným totéž. Jestli se vám nelíbí jednání manažerů ve vašem městě tak to mě mrzí ale v Olomouci je hodně dobej kolektiv lidí co v tom dělají a manažery můžu jen doporučit fakt příjemní lidi a že je to podvod? hmm není já dostal taky doma nadáno že jsem podepsal cosi takovýho a makkovýho a teď je máti spokojená že jsem jí ušetřil na pojištění domácnosti , tatíkovi na povinným ručení a to jen za cenu toho že jsem se chtěl zajistit na stáří abych si mohl koupit to pivo nebo cigára a měl i na ten blbej rohlík. Myslím že se vám to nebude líbit až vás v 65 letech vyhodijou z práce se slovi : ,,Tak si užij důchod" hmm důchod v té době to bude takových 3,500,- nevim no spadnout třeba s 25000,- na 3500,- to se nikomu líbit nebude. ALE v případě že si budete spořit IŽP na stáří tak už jen s těch 850,- měsíčně se budete mít mnohem líp Jinak přeji příjemný den.

0/0
7.8.2008 9:46

tonikovec

Re: Letadlo

muzes mi prosim te napsat na radek76@centrum.cz ..... chtel bych par informaci o tom co delas a jsem v olmiku

0/0
31.10.2008 22:26

Lelek

ZA HLOUPOST SE PLATI

Dobry den. Chci pripsat svoje pocity z fmy. EF. Mozna jsou lide, pro ktere to !MUZE! byt sance, ale vetsina lidi si na tomto podniku dle meho nazoru nemuze vydelat penize a naopak jen tratit. Nejvice me na teto firme vadi nemoznost odstoupi od smlouvi. Castecne je to i lidska nepozornost, ze si clovek neprecetl poradne smlouvu. Ale platit po dalsi tri roky kazdy mesic 850 Kc je docela drsna zkusenost, zvlast pro studenta, ktery by mohl investovat tyto penize treba do jazykoveho vzdelani. Proto ja osobne neschvaluji pocinani fmy. EF. Pokud vite o moznosti, jak od smlouvy odstoupit, reagujte prosim a pokracujte v diskuzi.

0/0
22.7.2008 20:13

Lelek

Re: ZA HLOUPOST SE PLATI

A jeste bych chtel rict, ze psychicky natlak je zde rozhodne vyvijen. Kdyz jsem si chtel vzit smlouvu na konzultaci, nebylo mi vyhoveno O moznosti procist si smlouvu na internetu jsem se od managera uz nedozvedel. Dale mi bylo receno, ze pokud se nerozhodnu hned, mohl by to znamenat, ze uz  mne pozdeji nebudou chtit. To vse mne jen utvrzuje v tom, ze firma EF si nepocina solidne.

0/0
22.7.2008 20:19

Petra

Re: Re: ZA HLOUPOST SE PLATI

Mám přesně tu samou zkušenost. Skoro jsem myslela, že mě nenechají odejít. Absolutně nechápali, jak o tenhle "byznys" nemůžu nemít zájem. Nakonec, ale trvalo to hodně dlouho, se se mnou rozloučili s tím, že s takovým dítětem, jakým jsem ještě já, stejně nemají zájem spolupracovat.

Řekla jsem si, že někam napíšu tuhle zkušenost, aby si lidi na tuhle firmu dali pozor. Zadala jsem firmu do vyhledávače a ejhle, takové kvantum špatných referencí!!! Ti, co se tohohle "byznysu" zastávají, jsou jedině oni "manažeři", manipulátoři. Ti mají totiž skutečně slušné zisky - na nás.

0/0
24.9.2008 21:42

c.mg

Taky jsem tam byl ...

taky jsem tam byl.musel jsem sedět 2hodiny poslouchat jak je nejlepší si u teto firmy založit nějaký pojištění.A když budou jen ti nejlepsi z nejlepsich tak za kazdou podepsanou smlouvu jsou body a ty nas dostanou k vrcholu.Tedy čím víc bodu tím víc peněz (tedy provize).Peníze cca.3700Kč za každou podepsanou smlouvu mě lákalo ale bylo mi to divný tak jsem tu smlouvu co musíte podepsat aby jste byly jedni znich nepodepsal.Ke konci nám řekli pokud se někdo bude ptát co jste dnes tady dělali tak mu to neříkejte a přiveď teho.Bylo zdůrazněno aby jsme o tom nikde nemluvily.Připadalo mi to jako promluv a zemřeš.Bylo ale zajímavý na konci takovýty trapný verše ted po práci shodíme pracovní oblečení atd.No jdete pak do nějakého klubu.Tam si připadáte že jste jeden znich máte vše zadarmo.Ale to už nám neříkali pokud tu smlouvu zrušit zaplatiš 20000Kč.

0/0
8.7.2008 17:39

ZeirraC

Příspěvky:-)

Přiznám se, že jsem dlouho odolávala přidat svou "trošku" do mlýna ale některé příspěvky, které tu používají vulgární výrazy, nadávají si kdo ví kam, nebo snad dokonce řeší gramatiku, jsou vážně k pobavení. Nechci se stavět ani na jednu ze stran táborů, které se tu vytvořily... takže se zařadím hezky mezi:-) Do EF jsem "nastoupila" ve velmi brzkém začátku fungování společnosti. Jako naprosto čerstvého studentíka na vysoké mě zlákala vidina peněz, jako většinu mých kamarádů. Je pravdou, že podmínky pojistné smlouvy nebyly dostatečně vysvětlené a to mě momentálně stojí kolem třech desítek tisíc(Poplatky ING - Jupííí;-€). Ale na druhou stranu mi to dalo pár výborných přátel, možnost vyzkoušet si práci s týmem a úžasnou zkušenost do života, díky které si dávám sakra pozor na to, co podepisuji.

0/0
8.7.2008 16:42

Zuzana Moravčíková

LIDSKÁ BLBOST NEZNÁ MEZE..POKRAČOVÁNÍ:)

To co všechno Vám Smlouva o poskytování služeb dává pro Vás rozhodně není!!!!

A že toho rozhodně není málo!!!! A za co??? Za to, abyste se postavily

ke svému životu zodpovědněji, za to abysme i MY MLADÍ začaly konečně

myslet na budoucnost!!! Komunismus už tu není!!! Budoucnost České

republiky je v našich rukou, v rukou nás mladých!!!!!

0/0
4.7.2008 19:58

alisa

co jsou to za kecy ???

hej lidi co to kecáte?? jakej nátlak ?? jaké zvýšování hlasů??? ste jak  stado ovci!! když jeden  začne dělat béééééééééé ,tak každej dalši děla béééééééé!!! odlišujte se!!! a mějte každej svůj názor!!je to na  Vas   jesli   si to podepišete  nebo ne,vy  šetříte ,ne my !!! Váš  problem  když  Vy  nebudete  mit  v  duchodu  ani  na PIVO !!!ani na CIGARETY!!!ani   na rohlik!!! když se podivame na  porodnost  ,tak  Vam  ani nebude  moci pomoct Vaše vlastni ditě ,když  ho ani  neporodite.

Vy se  jen bojite  konkurenci !!!  nic vic!! ted  v životě přežije  TEN SILNĚJŠÍ,jedine  řešení je  potopit ,že jo ??? to je  to nejsnadnějši  že jo ?když  někdo ma navrch!!!!

0/0
4.7.2008 18:06

Vall

Re: co jsou to za kecy ???

Nejsme stádo ovcí. Spíš to bude tím, milá zlatá, že zkušenost s Eurofinancial, očividně v kterékoli pobočce po republice, je naprosto totožná. Manipulace, manipulace, manipulace...

A o tom, co se plánuje v důchodové reformě, si raději něco zjisti, než budeš plácat takové hlouposti.

0/0
24.9.2008 21:51

Pritel MF

"Při brouzdání ...

.. po internetu jsem našel zajímavou nahrávku paní redaktorky, zde link http://www.pritelmf.okamzite.eu/Film.wmv a druhý http://www.pritelmf.okamzite.eu/pritelmf.rar . Redaktorka je určitě již delší dobu bez chlapa!"

0/0
3.7.2008 15:10

elko

Co Vás žere?

Je spousta příspěvků, které jsou psány lidmi, kteří smlouvu podepsali a pak si ,,uvědomili svou chybu". Je to opravdu rozhodnutí lidí samotných, zda-li chtějí podepsat nebo ne. Dřív nátlak možná byl, to nevím nebyl jsem v EF, ale už dlouho si EF taky vybírá s kým bude spolupracovat a pokud se člověk nevyjadřuje příliš kladně, tak mu ,,ukážeme dveře".

Jinak v EF pracuji téměř půl druhého roku a za celou tu dobu jsem od ING viděl tak max 2-3 IŽP, zbytek hlavně Generali a AXA. To, že většina má ING Investor Plus je tedy asi lež.

0/0
3.7.2008 13:46

elko

Re: Co Vás žere?

A co se týče smluv- není asi zrovna fér neupozornit o vzoru smlouvy na netu, ale už jsem viděl hodně lidí, kteří řekli, že si to musí rozmyslet (a je nám jasné, že si to nenechají jen pro sebe) a jednoduše se domluvila další schůzka, na které se to dořešilo a smlouva se buď podepsala, nebo ne.

Dále bych chtěl ještě všechny upozornit, že pyramida to opravdu není.. :-D Jedná se o MLM(MultiLevel Marketing)=Network... který byl dokonce i navrhnut na Nobelovu cenu za nejefektivnější způsob prodeje, vzniknuvší v USA za doby prohibice (hodně jednoduše zákaz prodeje alkoholu) tak, že někteří vyráběli alkohol a prodali známým za nějaké peníze, ti jej prodávali dál za vyšší cenu a tak dál a tak dál.. Pyramidy jednoduše využívají dobrého jména MLM..

0/0
3.7.2008 13:47

Aneta

Re: Co Vás žere?

Smlouvu jsem nepodepsala. A to aniž bych četla jakékoli reference. Nevěděla jsem vůbec, kam to jdu, "kamarádka" mi odmítla cokoli říci (hmmm, už vím proč). Manipulace byla intenzivní. Opravdu intenzivní. Ačkoli jsem nepodepsala, nedivím se těm, kteří ji podepsali. Určitě to nejsou blbci ani nic podobného. Ale je to vlastně smutné. Teď budou do konce života platit a platit bez jistoty zisku.

0/0
24.9.2008 21:59

Dita Pluháčková

špatná zkusenost

Dobrý den, všem.

Jsem opravdu ráda, že jsem si ve Vašich novinách mohla přečíst článek o nekalých způsobech firmy Eurofinancial. Patřím mezi napálené a dodnes si to vyčítám.

Dnes je mi dvacet let a již přes rok jsem nucena platit  investiční životní pojištění. Začalo to nevinně, na brigádě, kde jsem se seznámila s dívkou asi mého věku. Vyprávěla o velmi výhodném mobilním tarifu, který může využívat díky firmě, kde si  ještě  přivydělává. Musím přiznat,  že jsem neměla  ani v nejmenším ponětí, že to celé mě mělo pouze nalákat na jakési školení, kde se prý "dozvím víc". Na školení jsem dorazila. Nedozvěděla jsem se samozřejmě vůbec nic, kromě přesvědčení, že Eurofinancial rozhodně není letadlo a že si vydělám velké peníze. Následně mi byl vypsán přesný termín podepsání smlouvy. Velmi nevýhodné smlouvy. Po tři roky mám povinnost platit pojišťovně Axa 850,- měsíčně (nejnižší možná částka). Navíc po 3 letech tam dle poradce nebude nastřádáno téměř nic.

Moje máma mě pořádně vyhubovala..

0/0
2.7.2008 20:32

Mirek

Re: špatná zkusenost

Hm, to mě mrzí že teda všechno aspoň neutrátí za blbosti a že si spoříte. Čím víc lidí, kteří si spoří, tím hůř, že?? Kdyby jstenebyla líná, tak si něco vyděláte. Já bych Vám zase vyhuboval, že nic neděláte:-)

0/0
2.7.2008 21:18

Ronja

Re: Re: špatná zkusenost

Líná? Kdyby byla líná, tak by na brigádě nepotkala naháněčku... A když si v EF tak vydělávájí, proč chodí na brigády i mimo EF? Že by nebylo na životko?

0/0
5.7.2008 10:48

Michal Novotny

Re: Re: Re: špatná zkusenost

Ronja, Dobra trefa ! R^

0/0
7.7.2008 18:37

Dita Pluháčková

Špatná zkušenost

0/0
2.7.2008 20:11

Hmm

hmm

a co takhle nic nevypovídat a pak u daného bankovního ústavu,se kterým si to životko spořím ho prostě refinancovat-převést do jinčího? nějaco jako u hypotéky a zrušit pak u toho nového bez nějaké extra sankce?

0/0
30.6.2008 22:00

Hmm

18let

jen detail, neměl by tu smlouvu správně u lidí do 18ti let podepsat jejich zákonný zástupce?

0/0
30.6.2008 21:57

evžen

konečně se to začalo hybat

Jsem docela rad, ze se to konecne zacalo hybat. Sice moc neverim praktikam pana Fabia, ale treba uspeje.... Ta firma jsou dost velke smejdi, kdyz tam nastoupis, tak na tebe se vedeni doslova vysere(vlastni zkusenost), o pratelskem kolektivu a jednani narovinu nemuze byt ani rec. Navrhoval jsem reseni, skousel kontaktovat vedeni, ale Pan velky sef Bezdek je tak zaneprazdneny, ze nemuze venovat 15 minut sveho casu zamestnanci, ktery potrebuje pomoct, odkazuje na manazery, ktere stejne danou pravomoc nemaji a tak to jde dokola... Takze az pujdou ke dnu, bude to SKVELY!!!!

Hodne uspechu panu Fabiu, drzim palce!!!!

0/0
30.6.2008 20:34

kkk

Re: konečně se to začalo hybat

Ahoj, p. Fabia znám, taky mi pomáhal se stejným problémem a mám už přes půl roku klid, mohu doporučit....

0/0
3.7.2008 0:11

Jurka Ondřej

Zklamáni svým neuspěchem

Ten, kdo inicioval tenhle článek je ten klient společnosti který neunesl svůj neúspěch, na základě toho si myslí, že systém firmy nefunguje a je nějakým způsobem protiprávní. Ten kdo si práci ve firmě zažil a nenechal se zklamat neúspěchem tak nikdy nemůže říci a napsat něco takového, většinou všichni takoví doplácí na svoji hloupost...

0/0
30.6.2008 14:24

evžen

Re: Zklamáni svým neuspěchem

ty kecy si nech pro nove cleny, jo?

0/0
30.6.2008 20:35

Eva

Re: Zklamáni svým neuspěchem

Nejsi ty náhodou s Ostravy?sysle????

0/0
1.7.2008 9:12

Evžen

Re: Re: Zklamáni svým neuspěchem

to vubec:))) co bych v takove vesnici delal???

0/0
1.7.2008 11:39

elko

Re: Zklamáni svým neuspěchem

Mám podepsanou smlouvu s Eurofinancial a souhlasím s p. Jurkou. Je to o tom, že když nemáte dost trpělivosti na přečkání prvotních neúspěchů, tak holt smůla a hledejte své uplatnění jinde.

A nátlak? Byl jsem u několika schůzek tohoto typu a žádná mi nepřidala jako vyvíjení nátlaku. Ale o co jde hlavně- když jednou podepíšu smlouvu, tak snad chci pracovat, ne? Podepsali jste někdy někdo smlouvu na brigádě(obsluha hospody, výpomoc v obchodě, inventura obchoďáku a další) s tím, že tam pracovat nechcete? Promiňte, ale zdá se mi to uhozené... Proč to podepisovat?

0/0
1.7.2008 15:54

...

*

*mylné informace

0/0
26.6.2008 16:40

...

Pozor...

JaFarO : Píšete že smlouvu mohu projednat s právníky? Tak to pěkne lžete,v EF kanceláři po požádání zapůjčení smlouvy a pojednání se svým vlastním advokátem,mi bylo odseknuto a řečeno,že nemohu a o žádné jiné variantě a prořešení s právníkem řeč vůbec nebyla.Tak si tu nevymýšlejte hlouposti,když to tak není,zbytečně rozčilujete poškozené!!!

Ale jak už bylo řečeno některým z uživatelům,že ste "součástí" EF,tak po tom co ste napsal(a) asi není pochyb.

0/0
26.6.2008 16:38

Mirek

Re: Pozor...

A vy snad nezijete ve svobodne spolecnosti?? Je nejaky objektivni duvod, proc by jste si tu smlouvu mel nosit domu?? Chcete, tak berte. Pokud ne, nechte byt. Proc se s Vami trapit, dyt Vas nikdo snad nenuti, aby jste tu smlouvu podepsal. Muzete svobodne rici NE. Nebo je pro Vas tak tezke rici NE? Smlouva je na netu, prectete si ji. A hlouposti, prosim, netropte Vy. Akorat tak rozcilujete spokojene klietny:-)

0/0
26.6.2008 23:18

ronja

Re: Re: Pozor...

Ale Mirku, to nemyslíte vážně, že ne?

         Co je to za logiku, že když si tu smlouvu nemůžu vzít na konzultaci s právníkem tak jí můžu rovnou odmítnout...? 8-o To mi připadá jako chování typu když nevím, kolik je v rybníce vody, tak do něj skočím po hlavě a ono to nějak dopadne místo toho abych se někoho zeptal, jestli si nerozbiju hlavu o kameny....

     Některé věci v ní manažeři vykládají poněkud jinak než právníci... A že je na netu se člověk většinou doví až před tím, než má podepsat. A to ani nezmińuji, že na netu nejni úplně ta samá verze která se podepisuje...

0/0
28.6.2008 16:53

Mirek

Re: Re: Re: Pozor...

Vam ta smlouva neni jasna?? Co v ni, prosim, neni jasne?? Bohuzel ale musim konstatovat, ze diskuze s Vami nema smysl, jelikoz zamerne lzete. Na netu je naprosto ta sama smlouva...v cem by mela byt jina??

0/0
29.6.2008 18:44

Ronja

Re: Re: Re: Re: Pozor...

No, ono diskutovat s vámi též nemá smysl... Do dnešního dne jste mi neodpověděl na jiné diskuzi na mou otázku: Jak je možné, že provizní řád není plnohodnotnou součástí smlouvy a vedení EF si tak může libovolně rozhodovat o provizích? Pokud bych někoho přivedla, tak bych podle toho, co je podepsané měla dostat cca 5000, ale podle nových pravidel, které vytvořili ti dokonalí osáčkovaní šašci dostanu cca 3500. A to jen díky skvělé reformě, ze které jsou všichni nadšení...

0/0
5.7.2008 11:50

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Pozor...

Provizni rad je soucasti smlouvy komisionarske, takze prosim opet nelzete...

0/0
5.7.2008 18:31

Michal22

Re: Re: Re: Re: Re: Pozor...

Ha ha, mně říkali dokonce 1500 Kč. Tak to je mazec.

0/0
24.9.2008 22:05

asdf

Re: Re: Re: Pozor...

čti pozorně na co reaguješ  - SMLOUVA JE K DISPOZICI NA INTERNETOVÝCH STRÁNKÁCH SPOLEČNOSTI EUROFINANCIAL -stačí si jí vytisknout a máš jí doma ;-) ňoumo ronjo

0/0
5.7.2008 13:58

evžen

Re: Re: Pozor...

jo tak tady mame pana spokojeneho, no parada, jen pockejte, casem vas ta spokojenost pomine:))))

0/0
30.6.2008 20:37

Jan

Re: Pozor...

heh, plácáš kraviny-stačí se podívat ;)

http://www.eurofinancial.cz/doc/smlouva-o-poskytovani-sluzeb.pdf

0/0
30.6.2008 13:47

Dita Pluháčková

Re: Re: Pozor...

říkají anonymové, to propagujete firmu? vaší reklamou mají být spokojení zákazníci!!! NE JEN SPKOJENÍ ZAMĚSTNANCI!!!!

0/0
2.7.2008 20:38

ALISA

:D

LOL...!!!!   manažeři   si  Vás   upozornuji ,že    to  mate  na internetu  k nahlednuti :D

0/0
4.7.2008 17:43

...

EF

Abych se také vyjádřil k této situaci okolo EF,tak velmi nesouhlasím s některými názoty pana : JaFarO,Baron apod... Myslím si,že oba o tom nevíte téměř nic,a jak tady někdo zmínil a spočítal si kolik Fabioagency účtuje za své služby,tak ano,je to vtipná částka,jak už tady bylo řečeno dělí se to mezi více lidí a zas takový zisk určitě není pro tuto společnost.

A ke smlouvě EF,ano smlouva je právnicky správně,ale jsou tam určité výrazy a slovní spojení,které jsou "protiprávní",podvody a milné informace. V EF je celkem velký psychický nátlak a na prezentacích není vše řečeno tak jak má a tak jak to chodí.Takže si prosím Vás odpusťte narážky a výrazy o tom jaká ta smlouva je a není.

Čerpám z vlastních zkušeností.

0/0
26.6.2008 16:31

Baron

Re: EF

Za to Vy plně hýříte zkušenostmi :-). Je to z Vás úplně cítit

0/0
26.6.2008 22:24

Mirek

Re: EF

A jaka ta smlouva tedy je??:-))) A mohl by jste mi prosim vysvetlit spojeni : "...smlouva je právnicky správně,ale jsou tam určité výrazy a slovní spojení,které jsou "protiprávní",podvody a milné informace..."

Jak muze byt smlouva pravne v poradku, kdyz obsahuje protipravni vyrazy a jakesi podvody??:-))))

0/0
26.6.2008 23:20

Michal

hromadná žaloba

Dobrý den, chystáme hromadnou žalobu proti firmě EF. Pokud se chcete připojit, kontaktujte mne prosím emailem. michal.kovalda@seznam.cz

Děkuji!

0/0
23.6.2008 20:11

Ivan

Re: hromadná žaloba

Milý pane, za co byste chtěl danou firmu zažalovat? Za vlastní hloupost? Dobrovolně jste podepsal platnou smlouvu, na které neni nic protiprávního. Nemáte vůbec šanci, vzpamatujte se...(Y)

0/0
24.6.2008 22:04







Najdete na iDNES.cz