Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Část cestujících easyJetu uvízla v Londýně, odškodnit je však firma nechce

Část z 250 turistů, kteří vinou letecké společnosti easyJet neodletěli z londýnského letiště Gatwick, se v noci na dnešek po 25 hodinách čekání vrátila do Prahy. Druhá skupina by měla přiletět do Prahy ve večerních hodinách. O případu informovala televize Prima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Micheall

Byl jsem u toho

Shodou okolnosti jsem z Gatwicku s EasyJetem letel pondelni vecerni let a pekne ve mne hrklo, kdyz jsem po odbaveni a bez kufru videl, ze let "EZY 5495 18:15 cancelled". Ale stale tam nastesti "visel" ten zruseny let z nedele a ten pondelni let byl jenom o 45 minut zpozden, ktery v tomto pripade nebyl dal spolecnosti EasyJet, ale celkovym trafikem nad Gatwickem, na runway stalo ve fronte 5-6 letadel cekajicich na vzlet a asi podobne mnozstvi na pristani.

Ovsem letelo se mnou par nastvanych lidi z toho zruseneho letu den predtim, vubec se nedivim, ze nadavali... a nekteri pry dostali letenku az na ctvrtek.

Odbavovaci prepazky EasyJetu: na jeden cely let pouha 1 odbavovaci prihradka, fronty jako blazen, odbavovali zaroven Belfast, Malpensu, Talin, Cologne a cekal jsem tam zatracene dlouho. Ale: kdyz letim za 1000Kc, tak necekam zadny komfort a jsem rad, ze vubec letim ;-)

0/0
2.7.2008 7:16

kunde

Re: Byl jsem u toho

za málo peněz....přiměřeně muziky...milí šetřélkové- plačte!;-D

0/0
2.7.2008 7:26

Mira

Re: Re: Byl jsem u toho

Kunde, kunde - jak prilehava prezdivka. Az budes litat za svoje a nekolikrat o mesice tak pochopis :)

0/0
2.7.2008 10:18

Petr

Re: Re: Re: Byl jsem u toho

Miro, lítám prakticky minimálně jednou měsíčně - a za své - a "nízkorozpočtovkám" (EasyJet, RyanAir) se snažím vyhnout jak jen můžu - mimo jiné právě pro jednání, kterého se teď dostalo cestujícím na Gatwicku. Nechci tím tvrdit, že velké letecké společnosti jsou bezproblémové (před nedávnem jsem řešil měsíc "zatoulané" zavazadla s BA), ale kdo platí řádově pár stovek za letenku, musí podobné problémy předpokládat... Je to jako sednout do trabanta a myslet si, ž ebezproblémově objedu celou Evropu - jo, jde to, ale s Mercedesem to asi bude trochu o něčem jiným...

0/0
2.7.2008 10:49

Chytracisko

Re: Re: Re: Re: Byl jsem u toho

Az budes litat za svoje a nekolikrat o mesice tak pochopis :)

0/0
2.7.2008 11:08

Micheall

Re: Re: Byl jsem u toho

Dovolím si poznámku .... Porouchat letadlo se může kterékoliv letecké společnosti. Ale ať je to EasyJet, AmericanAirlines nebo Lufthansa, ze zákona mají všichni stejné povinnosti co se týče platby odškodného v případě zrušeného letu. To, že podle EasyJetu je porucha letadla na úrovni převratu, bouře, vichřice a stávky, a nechtějí odškodné zaplatit, je skutečně prasárna. Prostě měli přistavit jiné letadlo a nebo zaplatit.

0/0
2.7.2008 18:15

Vladimir

Lufthansa

me taky nechala cucet ve Frankfurtu 5 hodin bez obcerstveni (kdyz jsem kvuli fronte na prestupu u kontrol nestihl pripoj). Na muj dopis co jsem jim posal po navratu ani nereagovali. Holt doba je zla.

PS: Mam dobrou zkusenost treba s air France. Ta mi jednou,  kdyz jsem nestihl pripoj na CDG, zaplatila obed.

0/0
2.7.2008 1:18

Vladimir

Re: Lufthansa

jinak treba BA sluzby jsou dobre, ale tuto spolecnost absolutne nesnasim. Nevim proc ale pri cestach do Washington D.C. me vzdycky jeji agenti vytahli a prohrabali pred nastupem do letadla prirucni zavazadlo. Nejspis kvuli tome, ze me povazovali za "povl" z vychodu.

0/0
2.7.2008 1:23

kunde

Re: Re: Lufthansa

její agenti? nebudou to spíš pracovníci letištní kontroly?;-) nebo spíš agenti dělající bezpečnostní pohovor při cestách do USA?

0/0
2.7.2008 7:28

Mira

Re: Re: Lufthansa

tak si porid lepsi passport - hehe ;)

0/0
2.7.2008 10:19

pes

EASY JET.COM TERORISMUS

EASY JET TERORISMUS ZAKÁZNÍKŮ

0/0
2.7.2008 0:39

pes

easy jet NESPOLEHLIVÁ AIR SPOLEČNOST

 lepší letět z 8 patra.Vyjdeš z toho líp

0/0
2.7.2008 0:36

krab

no a co, nejlepsi reakce je ignorovat easyjet

bydlim v londyne, trasu London-Praha litam ja nebo moje pritelkyne 2x mesicne. Tohle neni prvni prusvih, EasyJet ma imerwehre zpozdeni, jejich lidi reagujou arogantne. Niceho bych se nedomahal, proste uz s nima priste nepoletim a bastafidli. Litam vetsinou se SkyEurope (ochotny, mili, litaj vcas a v drtivy vetsine pripadu nejlevnejsi - asi to dlouho trvat nebude vzhledem k jejich cervenejm cislum, ale do ty doby jsem jejich), BA a CSA jsou taky celkem slusny, i kdyz mnohem drazsi. EasyJet je 100% nespolehlivost, nechci je.

0/0
2.7.2008 0:22

GOOD

Slusna prace

Tak jak si zde ctu, tak vetsina lidi si honi sva trika nad tim, ze nizkonakladovkami letaji jenom socky.

Takže, ne každý má stanoveny své priority na tom, že musí za každou cenu letět business třídou (normální člověk, letí economy, pokud mu nehradí business firma), takže létání nízkonákladovky je proto, že je kravina létat za dražší cenu firmou která, nizkonákladovka není. Další tvrzení lidí, co mají přehozené životní hodnoty, o tom, že nízkonákladovky nemají servis apod. je kravina...každá letecká společnost a je jedno jestli let stojí milion nebo 3 libry musí mít stejná pravidla o bezpečnosti. Jenže tady je problém, v tom, že si ti co si zde honí triko nad tím, že lítají business je v tom, že business létají jenom proto, aby se na večírku mohli pochlubittím, že dostali zdarma šampaňské a nebo lahvičku sračkoidního vína....

0/0
1.7.2008 23:56

Jirka

Re: Slusna prace

A jeje .... tebe holt stve, zes nikdy neletel v business tride .... Ja treba litam kazdy pondeli do prace a v patek se vracim zpet .... u csa si takhle behem cca 2-3 mesicu nalitas zlatou kartu OK plus, se kterou te upgradnou zdarma do business tridy. A vyhoda neni v tom, ze pred odletem dostanes sampansky, ale ze sedis v predni casti letadla a vystupujes jako prvni, muzes si dat bundu do satny a dostanes lepsi veceri .... i kdyz ja teda cely let prospim, takze o jidlo vetsinou prijdu. Ale hlavni duvod, proc litat s csa, resp. proc nelitat s nizkonakladovkama, je ten, ze nizkonakladovky litaji uplne v blbych casech ... kdyz potrebuju byt v pondeli rano v kancelari, tak radsi letim v pondeli brzo rano s csa nez v nedeli odpoledne s nizkonakladovkou, ktera ma dalsi let az zase v pondeli odpoledne, coz uz je pro me pozde ... nizkonakladovky jsou podle me vazne jen pro socky a studenty, kterym je jedno, jestli leti rano nebo v poledne.

0/0
2.7.2008 1:17

CrayXMP

Re: Re: Slusna prace

Pochybuji, že si tu business třídu platíš sám, že? Pravděpodobně ti ji platí zaměstnavatel - a vytahovat se tady pak tím, jak si za měsíc někdo nalétá míle, to je fakt ubohost a hlavně chlubení cizím peřím. Já cestuji pracovně často , po celé Evropě, a letenky si platím sám a ono platit si měsíčně nějakých 16 letů "ubohým" business u ČSA, kde je opravdu jediný rozdíl v té stravě a "šatně" (protože naprostá většina letadel CSA pro krátké tratě = Evropa, jsou staré Boeingy 737 a ty NEMAJI lepší sedadla, dokonce jsou i po třech jako v Economy, jen tam je "plenta", tak to je vrcholný snobismus a ekonomické uvažování jak prase.. 19.000 Kč v průměru oproti 8000 kč.

a ne.. nejsem zhrzený, že jsem nikdy neletěl business..  Vychutnal jsem si ji dokonce i nad Tichým ocánem z Cookových ostrovů na Nový Zéland a u Air New Zealand je business opravdu business.

0/0
2.7.2008 1:48

Sus

Re: Re: Re: Slusna prace

Kdybys ty nezhrzeny pako cetl poradne, tak se v prispevku, na ktery reagujes, doctes, ze si pri pravidelnym letani i v economy tride za par mesicu nalitas na zlatou frequent flyer kartu a z economy mas pak upgrade do business zadarmo (ovsem pokud je na danem letu v business volno). Urcite vyhody to ma...

0/0
2.7.2008 9:58

jamming

Re: Re: Re: Slusna prace

co to mas za praci a zamestnavatele, ze si platis sam 16 letu ze sveho? a pokud delas sam na sebe, tak to neni tak spatnej job zrejme, takze neskuhrej.

souhlas s tim, ze po Evrope se nevyplati kupovat si byznis tridu. bud me upgraduji nebo ne. ale na TA lety se to vyplati. stejne tak dalny vychod, asie. no proste vsude krome evropy. tam to pak ma smysl.

0/0
2.7.2008 10:42

Martin

Re: Re: Slusna prace

Jirko, to me tesi, ze letas v business tride. Co jsi tu vsak napsal za komentar, tak spise vypovida o tom, ze osobne jsi low-cost!

I ja jsem v mych poslednich necelych 10 letech hodne procestoval, castecne i v business tride. Ale je to absolutni debilovina v ramci Evropy v business tride letet. A to, ze sedis v prvni rade, i vsak nepomuze k tomu, cekat na pasu na sve zavazadlo jako kazdy dalsi. V Praze stale neuprednostnuji zavazadla pasazeru z business tridy - takze ten casovy naskok opet ztratis na pase.  

0/0
2.7.2008 7:22

Jakub

Podobny pripad SkyEurope prave nyni

Zdravim, prave jsem se dozvedel, ze SkyEurope zrusila muj let z Bukuresti do Vidne, letet muzu za 24hodin, nabidli hotel, ale uz ne zadne jidlo atd. Mam pocit, ze zneuzivaji neznalosti prav cestujicich, stoji to malo tak co, reklo by se.....

0/0
1.7.2008 23:55

PetrQ

Re: Podobny pripad SkyEurope prave nyni

Tak lepší ten hotel než žvanec ne? Nebo bys to chtěl obráceně?

0/0
2.7.2008 1:00

sprav

Re: Re: Podobny pripad SkyEurope prave nyni

Naprosto souhlas!!! Logické je, že pokud by doletěla včas, tak ubytování máš vlastní a najíst se musíš za vlastní tak jako tak.

Lepší společnosti to další nabízejí jako kompenzaci... horší by bylo, pokud bych už neměl ani floka ;-D

0/0
2.7.2008 9:28

miki

Re: Podobny pripad SkyEurope prave nyni

Nedavno jsem s rodinou letel Sky Europe do Benatek, po prijezdu na letiste nam rekli, ze je let zruseny (pry kvuli stavce v Benatkach ktera ovsem nebyla), nabidli nam nahradni let do Pizi s tim, ze nam proplati naklady na vlak do Benatek (cca 100 €). I pres pravidelnou urgenci (pouze e-maileme, telefony ignoruji) jsme penize niky nevideli....skvela firma uz nikdy vice.....

0/0
2.7.2008 11:15

ondrej1

ČSA

Před pár týdny nám zrušili ČSA let z Manchesteru. Letěli jsme až večer. Pár dní už mám uvedených 250 EUR na účtě. Po výměně dvou dopisů naprosto bez problémů s několika omluvami. Letět jednou s dražším ČSA se vyplatilo. Vztahuje se to na každou leteckou společnost z Evropy, tak doporučuju do EasyJet natvrdo jít.

0/0
1.7.2008 23:38

Milhaus1

Já nechápu

jak může někdo, kdo jezdí Trabantem čekat v servisu služby jako když tam přijede v Mercedesu!?

Bohužel od levných aerolinek se nedají čekat služby jako u normálních aerolinek - ta cena se musí někde vytvořit, to je snad jasný. Možná přijde doba, kdy začnou jejich letadla kvůli závadám i padat a to pak bude fičák... .

Pokud by letěli s normální leteckou společností, by se snad o ně postarala líp.

0/0
1.7.2008 23:13

Pepek

Re: Já nechápu

Dalsi takovy.......ja necekam, ze kdyz poletim EZYJet ze dostanu najist zdarma. Necekam, ze budu na nohy hodne mista. Stejne tak necekam, ze mi ho stevardka pomalu vy..... ale cekam, ze kdyz plati nejake mezinarodni dohody, tak je bude spolecnost dodrzovat. A jestli je nebo neni lowcost uz je vedlejsi. Jak uz jsem psal o par radek nize: ja nebudu jezdit z Bristolu do Londyna 4 hodiny vlakem abych si hral na machra, ktery lita s BA a jedine s BA a nikdy jinak.

0/0
1.7.2008 23:18

Lojza

Re: Re: Já nechápu

Od kdy jezdí ten vlak 4 hodiny? To nejezdí ani ten největší sourák. Pendolino VT to jezdí za 90 minut...

0/0
1.7.2008 23:25

Pepek

Re: Re: Re: Já nechápu

I s cestou na letiste to vychazi na 2 a pul. Sorry, seknul jsem se, dival jsem se na Southwest Trains.  Ja se tady jenom snazim vysvetlit, ze je blbost abych jel do Londyna, kdyz mam leiste za kopcem. A ty mi to kazis ;-D

0/0
1.7.2008 23:33

sirc

ČSA

Před lety jsem kvůli ČSA zmeškal přestup do Kanady a taky dělali drahoty s náhradou. Až hodně důrazná promluva je donutila jednat. Spíš je to o politice přístupu k zákazníkům, než o tom, jestli je společnost nízkonákladová nebo neni.

Nízkonákladovky mají stejný servisní režim jako kdokoliv jiný, nejsme v Africe.

0/0
1.7.2008 22:51

Xman

Nemáte lítat lowcostama

Kdyby lidi lítali normálníma společnostma co se věnují jak ser visu zákazníků tak letadel, tak se nemusejí potom soudit !

0/0
1.7.2008 22:48

Pepek

Re: Nemáte lítat lowcostama

Nezlob se na me, ale ty jsi taky dobry jouda. Ja nebudu jezdit z Bristolu zbytecne do Londyna 4 hodiny vlakem na letiste jenom proto, abych si hral na machra a letel s BA, nebo CSA, kdyz mi litaji treba EZY primo z Bristolu. Kecy typu nemate litat lowcostama, nebo nelitejte, kdyz na to nemate, jsou fakt pekne uhozene.

0/0
1.7.2008 22:54

Xman

Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Tak nas prosimte z Britolu letet do Londýna, to že cesta trvá 4 hodiny vlakem nebo potom vykysneš na letišti s lowcostem. No já nevím raději bych asi dal ten vlak. Ale mě to může být fuk, ať si každý dělá jak myslí.

0/0
1.7.2008 22:59

Pepek

Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Z Bristolu to Londyna nic nelita, aspon o tom nevim. Tohle to je reseni jak stehno.  Ja osobne litam domu (do CR) 4x do roka  a za posledni 3 roky se nic takoveho nestalo. Na letisti sice vykysli, ale to se muze stat kazde aerolince. Ja se tim samozrejme nechci EZY zastavat. Me spis jenom nadzvedavaji blbe neopodstatnene poznamky, ktere si mel v prvnim prispevku

0/0
1.7.2008 23:03

Jirka

Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Kdyz litas 4x do roka, tak ti to muze byt opravdu jedno, ale lidem, co litaj dvakrat tydne to vazne jedno neni ty burane :)

0/0
2.7.2008 1:23

Pepek

Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Jinak mimochodem letet z Londyna kamkoliv spolecnosti BA, kdyz na Heathrow otevirali svuj novy terminal - to bylo papu. Tusim ze to bylo nekdy v dubnu. Valna vetsina letu zrusenych, lidi nas..... to tady uvadim jenom jako priklad, ze kazda aerolinka muze tu a tam selhat.... maj se lidi pripojistit.  Stoji me to mene nez ten vlak do Londyna a jsem pojisteny i na tyto udalosti.

0/0
1.7.2008 23:05

Lojza

Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Kolik stojí letenka dejmetomu na zítřek z Bristolu do Londýna?

0/0
1.7.2008 23:16

Pepek

Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Jednosmerna vychazi na 75 liber. Poenta?

0/0
1.7.2008 23:22

Lojza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Pointa je v tom, že nějak nevidím, že by to bylo levnější než ten vlak. (Který je na Open Saver bez jakékoliv slevové karty za 48)....

0/0
1.7.2008 23:24

Pepek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

A letenka samotna?

0/0
1.7.2008 23:26

Lojza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Jaká letenka?

0/0
1.7.2008 23:34

Pepek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Sorry, ja jsem dneska uplne mimo. Tech 75 liber je Bristol - Praha. Nevim, kolik stoji letenka z Bristolu do Londyna. To je podle me blbost, to snad ani nelitaji tuhle destinaci. Kdybych do Londyna musel, tak uz teda fakt tim vlakem. Tady jde o to, ze z Bristolu mam let primo do Prahy, takze radeji vyuziju lowcost, nez abych se strachal nekam jinam jenom proto, abych rekl: letel jsem s BA....

0/0
2.7.2008 0:04

Lojza

Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Sorry, ale z Bristolu do Londyna ten vlaj jede 90minut (VT)

0/0
1.7.2008 23:15

Pepek

Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Mas pravdu. Ja nebral v potaz VT (moje chyba, koukal jsem jen na Southwest) a zapocital jsem do toho i cestu na letiste. Z Paddingtonu to jeste nejakou tu dobu zabere, nez se dostanes na Heathrow

0/0
1.7.2008 23:25

Lojza

Re: Re: Re: Re: Nemáte lítat lowcostama

Koukám i s tou cestou a s tím, že i v tom bristolu půjdeš na nádraží to je tak 150 minut max...

Btw koukám, že to Pendo na tu stranu jezdí pěkně pomalu, průměr sotva 103 km/h, to i u nás jezdí rychleji (Do OV cca 115 km/h průměr). A prý že se u nás jezdí pomalu. ;-D

0/0
1.7.2008 23:33

lok

lepší neletět než spadnout

Raději budu bez odškodného sedět na terminálu, pospávat a chlastat colu, než letět s motorem, kterej může vypadnout. Od nízkonákladovky moc čekat nelze.

0/0
1.7.2008 22:16

blekkal

Re: lepší neletět než spadnout

Tak to už pak chápu, že jak zboží v obchodech, tak služby na úřadech jsou jeden nekonečný shit.

.

Zkus chvilku přemýšlet.

0/0
1.7.2008 22:26

EUROhujer

Ještě že se nás EU zastane!

http://www.euroskop.cz/gallery/4/1399-prava_cestujicich.pdf

Už dlouho máme evropská pravidla a ještě dlouho si s nimi budeme moci utírat...třeba zpocená čela

0/0
1.7.2008 21:54

Queribus

"Vzhledem k tomu, že let byl zrušen kvůli události, které ne

A co takhle pravidelná údržba? Já vím, moc drahé...

0/0
1.7.2008 21:49

roba21

Re: "Vzhledem k tomu, že let byl zrušen kvůli události, kter

EasyJet dělá stejnou údržbu jako jakákoliv jiná společnost a představte si, že i jiným společnostem se letadlo občas porouchá. Rozdíl je v tom, jak vzniklou situaci řeší.

0/0
1.7.2008 21:54

Hnojimír

Re: Re: "Vzhledem k tomu, že let byl zrušen kvůli události,

O tom jak renomované letecké spolešnosti "dělají údržbu" svých letadel, zdůrazňuji renomované neboli věhlasné chcete li, šlo několik dokumentů v televizi na Spektrumu v cyklu letecké katastrofy. ;-D  A to mě hlava nebrala. Takže, jestli žijete v iluzorním světě a nebo máte co do činění s touto společností, je to vaše věc.......

0/0
1.7.2008 22:06







Najdete na iDNES.cz