Diskuze
Část cestujících easyJetu uvízla v Londýně, odškodnit je však firma nechce
Děkujeme za pochopení.
Micheall
Byl jsem u toho
Shodou okolnosti jsem z Gatwicku s EasyJetem letel pondelni vecerni let a pekne ve mne hrklo, kdyz jsem po odbaveni a bez kufru videl, ze let "EZY 5495 18:15 cancelled". Ale stale tam nastesti "visel" ten zruseny let z nedele a ten pondelni let byl jenom o 45 minut zpozden, ktery v tomto pripade nebyl dal spolecnosti EasyJet, ale celkovym trafikem nad Gatwickem, na runway stalo ve fronte 5-6 letadel cekajicich na vzlet a asi podobne mnozstvi na pristani.
Ovsem letelo se mnou par nastvanych lidi z toho zruseneho letu den predtim, vubec se nedivim, ze nadavali... a nekteri pry dostali letenku az na ctvrtek.
Odbavovaci prepazky EasyJetu: na jeden cely let pouha 1 odbavovaci prihradka, fronty jako blazen, odbavovali zaroven Belfast, Malpensu, Talin, Cologne a cekal jsem tam zatracene dlouho. Ale: kdyz letim za 1000Kc, tak necekam zadny komfort a jsem rad, ze vubec letim
kunde
Re: Byl jsem u toho
za málo peněz....přiměřeně muziky...milí šetřélkové- plačte!
Vladimir
Lufthansa
me taky nechala cucet ve Frankfurtu 5 hodin bez obcerstveni (kdyz jsem kvuli fronte na prestupu u kontrol nestihl pripoj). Na muj dopis co jsem jim posal po navratu ani nereagovali. Holt doba je zla.
PS: Mam dobrou zkusenost treba s air France. Ta mi jednou, kdyz jsem nestihl pripoj na CDG, zaplatila obed.
Vladimir
Re: Lufthansa
jinak treba BA sluzby jsou dobre, ale tuto spolecnost absolutne nesnasim. Nevim proc ale pri cestach do Washington D.C. me vzdycky jeji agenti vytahli a prohrabali pred nastupem do letadla prirucni zavazadlo. Nejspis kvuli tome, ze me povazovali za "povl" z vychodu.
pes
easy jet NESPOLEHLIVÁ AIR SPOLEČNOST
lepší letět z 8 patra.Vyjdeš z toho líp
krab
no a co, nejlepsi reakce je ignorovat easyjet
bydlim v londyne, trasu London-Praha litam ja nebo moje pritelkyne 2x mesicne. Tohle neni prvni prusvih, EasyJet ma imerwehre zpozdeni, jejich lidi reagujou arogantne. Niceho bych se nedomahal, proste uz s nima priste nepoletim a bastafidli. Litam vetsinou se SkyEurope (ochotny, mili, litaj vcas a v drtivy vetsine pripadu nejlevnejsi - asi to dlouho trvat nebude vzhledem k jejich cervenejm cislum, ale do ty doby jsem jejich), BA a CSA jsou taky celkem slusny, i kdyz mnohem drazsi. EasyJet je 100% nespolehlivost, nechci je.
GOOD
Slusna prace
Tak jak si zde ctu, tak vetsina lidi si honi sva trika nad tim, ze nizkonakladovkami letaji jenom socky.
Takže, ne každý má stanoveny své priority na tom, že musí za každou cenu letět business třídou (normální člověk, letí economy, pokud mu nehradí business firma), takže létání nízkonákladovky je proto, že je kravina létat za dražší cenu firmou která, nizkonákladovka není. Další tvrzení lidí, co mají přehozené životní hodnoty, o tom, že nízkonákladovky nemají servis apod. je kravina...každá letecká společnost a je jedno jestli let stojí milion nebo 3 libry musí mít stejná pravidla o bezpečnosti. Jenže tady je problém, v tom, že si ti co si zde honí triko nad tím, že lítají business je v tom, že business létají jenom proto, aby se na večírku mohli pochlubittím, že dostali zdarma šampaňské a nebo lahvičku sračkoidního vína....
Jirka
Re: Slusna prace
A jeje .... tebe holt stve, zes nikdy neletel v business tride .... Ja treba litam kazdy pondeli do prace a v patek se vracim zpet .... u csa si takhle behem cca 2-3 mesicu nalitas zlatou kartu OK plus, se kterou te upgradnou zdarma do business tridy. A vyhoda neni v tom, ze pred odletem dostanes sampansky, ale ze sedis v predni casti letadla a vystupujes jako prvni, muzes si dat bundu do satny a dostanes lepsi veceri .... i kdyz ja teda cely let prospim, takze o jidlo vetsinou prijdu. Ale hlavni duvod, proc litat s csa, resp. proc nelitat s nizkonakladovkama, je ten, ze nizkonakladovky litaji uplne v blbych casech ... kdyz potrebuju byt v pondeli rano v kancelari, tak radsi letim v pondeli brzo rano s csa nez v nedeli odpoledne s nizkonakladovkou, ktera ma dalsi let az zase v pondeli odpoledne, coz uz je pro me pozde ... nizkonakladovky jsou podle me vazne jen pro socky a studenty, kterym je jedno, jestli leti rano nebo v poledne.
Jakub
Podobny pripad SkyEurope prave nyni
Zdravim, prave jsem se dozvedel, ze SkyEurope zrusila muj let z Bukuresti do Vidne, letet muzu za 24hodin, nabidli hotel, ale uz ne zadne jidlo atd. Mam pocit, ze zneuzivaji neznalosti prav cestujicich, stoji to malo tak co, reklo by se.....
PetrQ
Re: Podobny pripad SkyEurope prave nyni
Tak lepší ten hotel než žvanec ne? Nebo bys to chtěl obráceně?
ondrej1
ČSA
Před pár týdny nám zrušili ČSA let z Manchesteru. Letěli jsme až večer. Pár dní už mám uvedených 250 EUR na účtě. Po výměně dvou dopisů naprosto bez problémů s několika omluvami. Letět jednou s dražším ČSA se vyplatilo. Vztahuje se to na každou leteckou společnost z Evropy, tak doporučuju do EasyJet natvrdo jít.
Milhaus1
Já nechápu
jak může někdo, kdo jezdí Trabantem čekat v servisu služby jako když tam přijede v Mercedesu!?
Bohužel od levných aerolinek se nedají čekat služby jako u normálních aerolinek - ta cena se musí někde vytvořit, to je snad jasný. Možná přijde doba, kdy začnou jejich letadla kvůli závadám i padat a to pak bude fičák... .
Pokud by letěli s normální leteckou společností, by se snad o ně postarala líp.
Pepek
Re: Já nechápu
Dalsi takovy.......ja necekam, ze kdyz poletim EZYJet ze dostanu najist zdarma. Necekam, ze budu na nohy hodne mista. Stejne tak necekam, ze mi ho stevardka pomalu vy..... ale cekam, ze kdyz plati nejake mezinarodni dohody, tak je bude spolecnost dodrzovat. A jestli je nebo neni lowcost uz je vedlejsi. Jak uz jsem psal o par radek nize: ja nebudu jezdit z Bristolu do Londyna 4 hodiny vlakem abych si hral na machra, ktery lita s BA a jedine s BA a nikdy jinak.
sirc
ČSA
Před lety jsem kvůli ČSA zmeškal přestup do Kanady a taky dělali drahoty s náhradou. Až hodně důrazná promluva je donutila jednat. Spíš je to o politice přístupu k zákazníkům, než o tom, jestli je společnost nízkonákladová nebo neni.
Nízkonákladovky mají stejný servisní režim jako kdokoliv jiný, nejsme v Africe.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!