Diskuze
Z některých rychlíků zmizely jídelní vozy
Děkujeme za pochopení.
gander
ach jo
Já kromě piďolína necestuji na dálku jinak, než jídelňákem. Jídelní vozy jsou téměř stále prázdné. Je už jedno, čím to je způsobeno. Jakmile jsem nasedl do vlaku, hned směr jídelák. V jídelním voze jsem byl téměř vždy sám, dal jsem si v klidu jídlo, pivo a mohl číst nebo jen tak bloumat u něčeho ostřejšího . Neobtěžoval mne hluk spolucestujících, pseudohiphop znějící z nově nabytých mobilů prepubescentů, ktěří ve snaze uchvátit všechny kolem tím, jak krutě diktují, pouštěli leckdy i čtyři mobily najednou, neobtěžovalo mne zkrátka nic. Vždy jsem v jídelním voze pojedl, kvalitu jídla u JLV hodnotím kladně. A jako oáza klidu dostane ode mne vždycky jedničku s hvězdičkou podtřženou a v kroužku. Proto večer z prahy raději manažerem s jídelňákem, než piňdolínem s bufeťákem. Kde je kvalita ohřívaných sraček plně shodná s obsahem toho slova. A na stojáka.
Cocotus_Interruptus
Do haje s CD!
Tak se jim konecne povedlo zlikvidovat jedinou konkurenci JLV? Pekne dekujem, soudruzi.
P.S. Pokud si nekdo stezuje na kvalitu vagonu u Urblika, tak at se obrati na CD, place na spatnem hrobe.
George
Urblík versus JLV
Konkurence Jlv má sice narváno,to díky zrušeným příplatkům ic,kde půlka lidí si tam jde jen sednout,aby nemuseli stát 4h,a to tam bud sedí u jednoho kafe z Prahy do Ostravy,nebo si studenti ulehnou do zadní části,kde se neobsluhuje a je jim to jedno,nebo si pijí své lahváče.Takže jako konkurenci bych JLV vůbec nepovažoval a v cenách už určitě né.Přes týden tam jsou kolikrát 2,3lidi do Prahy.
Karel Valeš
Výhoda jídelních vozů
Já spatřuji jako největší výhodu jídelních vozů v tom, že jsou (alespoň na trati, kde jsem je občas potkával) téměř stále prázdné a je už jedno, čím to bylo způsobeno. Jakmile jsem viděl jídelák, mířil jsem dovnitř. V jídelním voze jsem byl téměř vždy sám, dal jsem si v klidu pivo a mohl číst nebo třeba programovat. Neobtěžoval mne hluk spolucestujících, pseudohiphop znějící z nově nabytých mobilů prepubescentů, ktěří ve snaze uchvátit všechny kolem tím, jak krutě diktují, pouštěli leckdy i čtyři mobily najednou, neobtěžovalo mne zkrátka nic. Ne, nikdy jsem v jídelním voze nejedl, takže kvalitu jídla (jel jsem vždy s Urblíkem) nezhodnotím, ale jako oáza klidu dostane ode mne vždycky jedničku s hvězdičkou podtřženou a v kroužku.
martin
expres 520;521
na expresu do a ze zlína je jídelního vozu škoda, tadle trasa je myslím jako jediná živila a jako jediná je soběstačná, ráno ze zlína snídaně a na večer zpět z prahy pro večeře a jídelňáky díky tomu že tenhle vlak jezdí natřískaný k prasktnutí byli taky plné, že jsou ve vlacích vyšší ceny než v restauracích je podle všeho problém, pokud by rozšířily sortiment a zavedli jinou cenovou politiku tak by se prodalo i víc jídel, jde asi o to že do jídelňáku si jde člověk většinou jen na nápoje, no asi s těma cenama nemůžou nic dělat jelikož platí vysoký nájem za vozy čd, ale to pak zas nechápu proč skončily o púl roku dřív než mají zaplaceno, anebo mají výpovědní lhůtu 6 měsíců a čd jim řekla ať si seženou svoje vagony
michawel
Re: expres 520;521
Se sortimentem to máte těžké. Podle směrnic EU v tom vagóně vlastně nesmí vůbec vařit, protože to jídlo nesmí být starší tuším tří hodin. Proto musí vařit z předpřipravených polotovarů, nebo dělat minutky. Urblík měl ten problém, že disponoval pouze vozy WR, kde nebylo nic moc vnitřní vybavení kuchyně, takže to že vařil, byl docela zázrak. Souhlas třeba 521čka je jeden z vlaků, kde to fakt bude chybět. Ceny jsou taky trochu problematické, jak tu už někdo napsal musí se drahám platit pronájem, takže vydělat na tom není vůbec snadné.
To že končí je především díky tomu, že se přestavuje hlavní nádraží a tím pádem jsou královéhradecké rychlíky vysílány z Masarykova nádraží. Urblík měl sídlo, respektive zbrojil právě v Hradci Králové, proto ty vozy do Hradce také jezdily. A jelikož z Masny by bylo problematické vozy přestavovat na hlavní nádraží, tak to utípli už teď.
Škoda.
kladnyhrdina
škoda dobrých hospod
V této diskuzi je hodně chytrých, ale málo těch, co v té hospodě občas pojedli.
Úroveň jídelních vozů Urblík byla proměnlivá, protože je jednotlivé posádky měly ve frančíze (nebo něco podobného) a podnikaly na sebe. Někdo to flákal, někdo byl průměrný a někdo skvělý - zažil jsem mnohokrát.
Ham and eggs ze tří vajec s poctivou šunkou kolem 50, gulášek ne o moc víc a minutky - kuřecí medajlonky apod. za 99,- Kč. Pivo měla většina posádek vychlazené lépe, než JLV. Ocenil jsem i tonik, který konkurenční JLV nevedou. Z JLV se stal fast food s jídly bez nápadu a konkurenci by potřebovali jako sůl.
Zbývá dodat, že JLV mají od ČD přiděleny modernější vozy, "elitní" vlakové spoje a ještě dostávají od ČD finanční dorovnání za služby cestujícím, Urblík měl méně zajímavé vlaky a za starší a zanedbanější vozy platil nájemné. Pokud mu zde některý z diskutujících poněkud omšelé vozy vyčítal, pláče na špatném hrobě - chyba je u ČD.
michawel
Re: škoda dobrých hospod
Souhlas. Plně to vystihuje, jak Urblík fungoval. Nejlepší byl, když vozil jako pivko Chodovar a Zlatého bažanta -:)
Pamatuju tam jednu ženskou, která tam semtam kromě výtečné zelňačky vozila i moravskou malinovici, či co to bylo. Cesta Pha-Pce dopadla jednou tak, že jsem z toho vagónu málem vypadl. Ale bylo to fajn.
karel N
Jidelni PRG-HK?
Tedy dlouho jsem nic nepsal, ale ze bych zazil jidelni vuz PRG-HK tak tedy nevim????? Za 5 let urcite ne. A to jezdim 1x tydne.
pokl
nadváha
To je snad v pořádku ne? Víte vůbec, že 70% obyvatel má nadváhu? Tak na co jídelní vozy ve vlaku? Hubnout by mělo obyvatelstvo a ne jíst, kde se dá.
Ostravskej grosbyrger
Re: nadváha
ty p i č o, jidelák není na žrádlo, ale na pivo.
AJM
ABC
No, kdyz u nas podnikatelum nestaci, ze se uzivi. Oni musi byt co nejdriv multimilionari.
Pepyk
Re: ABC
Co ti brání, začít taky podnikat a ukázat nám, jak to má, podle tebe, vypadat?
Bassman
JLV
Nedavno jsem jel IC do slovenske metropole a byl jsem jidelnim vozem a jeho personalem mile prekvapen. Je asi pravda, ze neco jineho jsou mezinarodni spoje a neco vnitro.
oId fashioned Vince III..
Re: JLV
jj, vnitro bylo vždycky tak nějak svý
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...
To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony
Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!