Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi skončili na Djerbě v jiném hotelu. Cestovka jim to neřekla

Objednáte si zájezd k moři s ubytováním v luxusním hotelu. Na místě vám ale oznámí, že mají plno a "odsunou" vás na jiné místo, kde se vám nelíbí. Stalo se to právě skupině Čechů, kteří se rekreují na ostrově Djerba. Cestovní kancelář Blue Style tvrdí, že chyba je na straně hotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H.K.

CK Blue Style okrádá své klienty!!!

Mám podobné zkušenosti s CK Blue style. zájezd do tuniska jsme měli rezervovaný půl roku dopředu - ale týden před odletem nám bylo sděleno, že jsme byli přeloženi na djerbu do jiného hotelu, byli jsme nuceni akceptovat all inclusive, o které jsme nestáli, odcestovat do jiné destinace, doplatit 10.000 Kč za hotel, akceptovat změnu termínu - odlet o dva dny dříve - v práci jsem měla kvůli tomu VELKÉ nepříjemnosti.

DEN PŘED ODLETEM nám  navíc telefonicky sdělili, že odlétáme s několikahodinovým zpožděním, prakticky odlet z ČR pět min. před půlnocí = tj. tento den jsme měli již celý zaplacen v hotelu, totéž při odletu - letěli jsme ve 2 hod. ráno, opět tento den jmse měli zaplacený v hotelu i se stravou atd.

cestovka nás v podstatě OKRADLA O DVA DNY DOVOLENÉ.

když jsme odjížděli na letiště, delegátka nám děkovala, že jsme využili služeb jejich CK a lidé v autobuse (včetně mě)sborově řvali - NAPOSLEDY!!!!!

můžu být ještě ráda, že nás nepotkala změna hotelu na místě.

0/0
4.8.2008 17:30

vojta

Blue style

Stravili jsme s Blue style při odletu z Monastiru 12 hodin na letišti přes noc s malými dětmi. Už s nima nikam a nikdy !!;-€

0/0
1.8.2008 11:17

Lojza

Re: Blue style

Nechapu proc vsichni jezdi neustale s cestovkami, ktery vlastni arabove.Exim, Sunny days, Blue style-porad dokola je v ve vsech prostredcich omylane, jak tyto cestovky zrovna nejednaji fer, ale lidi porad zajezdy u techto zminenych cestovek kupuji, jako vztekli.Staci se podivat na odkazy na netu- ubytovani, treba v Dominikanske Republice.5hvezdickovy hotel vas bude stat na 14 noci kolem 900 -1500usd s programem ALL.K tomu letenku z Nemecka bezne kupuji pravda mimo nemeckou sezonu za 300-400 eur na osobu,vcetne vsech tax.Kdyz budete malinko hledat, tak dovolenou v karibiku poridite na 14 noci kolem 20 -25 tisic Kc.To se nebavim o 3 hvezd. hotech, ktere stoji 35-50eur pro dva s programem all.Navic nedostane strevni potize narozdil od Egypta;-)

0/0
1.8.2008 23:59

Anonym

Mně jen není jasné...

... proč by to ty cestovky dělaly dobrovolně, když hotel, do kterého účastníky zájezdu přesunou, stojí stejně... Na tom nic nevydělají, jen mají starosti s nespokojenýými klienty...

Ono to je prostě tak, jak se píše dole v diskusi, že hotely riskují overbooking a když nastane problém, tak česká cestovka je první na ráně, protože Němce nikdo nevyhodí - těch jezdí více a ztráta turistů z Německa by hotel bolela víc... Stejný problém je s odlety - to si vážně myslíte, že posun odletů si vymýšlí CK? Že tím snad něco ušetří? Charterové lety se prostě musí vejít do volných oken a když se zpozdí třeba řádný let, charter už se nevejde a musí čekat...

Proto to mají cestovní kanceláře v podmínkách - to jsou věci, které prostě nemohou ovlivnit - jen tím, že s příslušným hotelelem, eventuálně leteckou společností rozvážou smlouvu... Což se v případě hotelů většinou děje, u leteckých společností je to samozřejmě složitější, tam takový výběr není...

0/0
1.8.2008 10:09

blaba

Blue Style - spokojenost

Já teda na obranu cestovky vyjadřuji naprostou spokojenost. Byli jsme v červenci v Tunisku. Borj Cedria Hotel Caribbean World 4 hvězdičky. Přijeli jsme tam už dost pozdě večer a hladoví. Měli pro nás připravenou lehkou dobrou večeři. Pokoje pěkné akorát na našem pokoji jsme objevili závadu u sprchy, tak jsme řekli našemu delegátovi (rodilý tunisan, ale uměl perfektně česky) a okamžitě jsme dostali nový a lepší. Každý den jsme měli čisté povlečení a uklizeno. Jídlo all inclusive paráda. Pláže uklizené a písečné. Bar na pláži i s lehkým jídlem byl taky super. V našem hotelu byly trvale 2 české delegátky.  Takže jakékoliv problémy se řešily ihned. Při odletu jsme sice měli 2 hodiny zpoždění, ale za to cestovka nemohla. Nad Evropou bylo dost špatné počasí, tak asi letadlo z Prahy startovalo později.

0/0
1.8.2008 9:22

Radka

Rhodos s Blue-style

I já jsem jednou z nespokojených klientů CK Blue-style. Letos jsme letěli na Rhodos, nikdo z CK nás neupozornil na mezipřistání cestou tam, to jsme se dozvěděli až na letišti před odletem. Hotel pěkný,  v tomto směru vše v pořádku. Problémy nastaly s dobou odletu. Ještě před odletem jsem si ověřovala dobu letů na letišti a byly mi podány naprosto rozdílné informace. Volala jsem tedy do CK, zde mi bylo řečeno, že mám věřit jim. Odlétat jsmě měli v 16,30, večer před odletem jsme se dozvěděli ve21,30, že let byl změněn, odlet v časných ranních hodinách. Jelikož jsme přišli o snídani i oběd, chtěli jsme alespoň balíček pro děti na cestu. Nebylo nám vyhověno. Máme si prý přečíst všeobecné podmínky, že CK má nárok změnit  de facto co chce dle svých potřeb. Nikoho nezajímalo, že si musíme nějak zajistit dopravu z letiště, že s sebou máme malé děti .... Jako kompenzaci jsem dostala 400,- Kč. :-P

0/0
22.7.2008 11:45

Pavel

S TOUTO CK UŽ NIKDY NEJEDU!!!!!!

jsem další,kdo se vrátil z Djerby z původně objednaného krásného hotelu Diana Rimmel.Přestože nám bylo řečeno, že hotel je volný,tak nás delegátka šoupla do jiného hotelu,který vůbec neodpovídal kvalitě objednávaného hotelu.Nechápu,proč CK vůbec katalog vydává,když Vás stejně dá do hotelu,který si sama určí.Známí měli  s sebou malé děti pro které se vybírala písčitá pláž i moře,zde byl přístup pro děti naprosto ideální-SAMÉ KAMENY V MOŘI A KORÁLY. Ještě nám arogantní delegátkoku Dolečkovou bylo sděleno,že vlastně delegát tam není pro nás,ale jen pro to,aby nám řekl, kam se dá jet např na výlet.REKLAMACE NA TUTO CK JIŽ BYLA PODÁNA, TAK SE SNAD ZAČNE KONEČNĚ NĚCO DÍT A NEBUDOU OBELHÁVAT DALŠÍ KLIENTY,KTEŘÍ CHTĚJÍ JET NA SVOJI VYSNĚNOU DOVOLENOU.díky této CK se na ni totiž nikdy nedostanete.

NEDEJTE SE NAPÁLIT A S TOUTO CK NEJEZDĚTE......

0/0
22.7.2008 10:50

Eva

S touto CK už nikdy

Souhlasím se všemi negativními názory na CK Blue - Style. Letos jsme byli na Rhodosu, hotel pěkný, v tomto směru vše ok. Ovšem jednání delegátky strašné, lhala ohledně výletů, jen aby je prodala. např. výlet okruh ostrovem (nejdražší výlet z nabídky), proběhl s polským průvodcem v polštině!!!! Na tuto skutečnost nás jaksi madam zapomněla upozornit. Popsat její chování a prístup ke klientům by bylo na dlouho. Takže jednoduše dovolená hezká, ale ne rozhodně zásluhou zaměstnanců CK. Příště budu rozhodně volit jinou CK, hlavně po přečtení těchto článků. A to si myslím, že ve srovnání s jinými klienty této CK jsme vlastně měli hezkou dovolenou.

0/0
22.7.2008 0:00

Nataša

Děs

Takových podvodných cestovek je tu řada např. My Planet, také expert.. nejenže klientům dává jiné hotely než mají objednáno z důvodu ž e je plný /ačkoli je poloprázdný/, ale také s mnoha hotely v katalogu nemá ani smlouvy.. je až s podivem jak vesele jim podnikání kvete.. dneska může mít cestovní kancelář každej trouba a pak to takhle vypadá... (Y)

0/0
21.7.2008 20:36

Lenka Majnerová

S CK BLUE STYLE JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!

jsme další z podvedených klientů,kteří jsme se vrátili 17.7. z Djerby.Objednali jsme si hotel Diana Rimmel, bylo nám potvrzeno,že hotel je volný a můžeme se ubytovat. Nakonec byl změněn.Arogantní jednání delegátky Dolečkové jsem ještě nezažila. Hotel Diana jsme si vybrali proto,že měl být v moři písek kvůli dětem. Dovolenou jsme trávili u bazénu. Dále v Dianě měl být Blue Club,zábava v češtině a hlavně i pro děti.Zde Blue Club nebyl.Což považuji za další nedodržení podmínek. TOTO JEDNÁNÍ NECHÁPU A NEVÍM PROČ JSME O TOM NEBYLI INFORMOVÁNI PŘED ODLETEM.NELETĚLA BYCH TOTIŽ NIKAM.

REKLAMACI JSEM PODALA JAK PÍSEMNĚ, TAK TELEFONICKY PŘÍMO NA CK BLUE STYLE.

0/0
18.7.2008 21:30

Jan Hrubeš

CK Blue Style podvádí vesele dál !

Jsem onen člověk, který dal podnět iDNES.cz k napsání tohoto článku a včera jsem se vrátil do ČR. Během dneška jsem vytvořil webové stránky s upozorněním a postupem jednání CK Blue Style. Pokud máte zájem se dozvědět více, zde je adresa: http://www.volny.cz/oznameni/bluestyle.htm

Smutné ovšem je, že podvod na klienty CK Blue Style pokračuje dále a další nespokojení zákazníci této cestovní kanceláře tedy budou přibývat.

0/0
18.7.2008 12:25

Sára

Již nikdy více s CK Blue Style

Také jsem jednou z podvedených klientů BS ( i mnou zaplacen hotel Diana Rimmel a ubytována jsem s rodinou byla v jiném hotelu) - opravdu již nikdy více s touto cestovkou Rv.  Dám na vědomí podvodné jednání BS všem kamarádům a známým, kteří nenavštěvují diskuse.

Jednání delegátky Dolečkové  je opravdu síla ;-O - její poznámka, že ona tu není pro nás !!! ale pouze aby nám sdělila, kde například leží pláž a kde se můžeme stravovat byla opravdu směšná. Vystupování delegátky katastrofa - divím se CK, že někoho takového zaměstná ? 

Ověřila jsem si, že CK BS opravdu nadále prodává zájezd na Djerbu - hotel Diana Rimmel i když nám byla potvrzeno recepčním hotelu Diana Rimmel, že hotel je dopředu již 2 měsíce obsazen!!! 

Reklamace na postup CK BS a dalegátku Dolečkovou byla již odeslána.

    

0/0
18.7.2008 12:09

Marketa Davidová

Jsem jednou z nich!

Dnes jsem se vrátila z tohoto turnusu, jsem tedy jedna z těch, která skončila v úplně jiném hotelu a milí rýpalové, nejednalo se o jeden z těch levných zájezdů. Kupovala jsem si luxusní hotel - hotel klubový, který výhradně nabízí Blue Style a žádná jiná česká c.k. . Zaplaťte a mlčte, když vám oznámí, že budete v hotelu jiném. Arogance slečny delegátky Dolečkové, která s klienty c.k. jedná jako se smrady z první bé, nenechá snad klidného nikoho. V soukromé firmě, která o zákazníky stojí, by si nevydělala ani na slanou vodu!! Slavná c.k. Blue Style nechť přestane vydávat honosné katalogy , udělá si jednotné taxy za hotel dle hvězdiček a ubytovává do tzv.no name, jedině tak se nebude dopouštět podvodů na lidech, kteří za svoje peníze chtějí jen to, co si vybrali, nic víc, nic míň. Žádaný hotel Diana Rimmel se prodává dál, i když je plný. Pěkný podvod dle § 250 trestního zákona.Rv

0/0
17.7.2008 18:30

Martina Nová

Tak s nimi už proboha nejezděte!!!

Zdravím všechny cestovatele!

Divím se panu Hrubeši, že pokud už měl jednu špatnou zkušenost s touto cestovkou, tak proč s nimi jezdí znovu!!! Jedná se o Arabské cestovní společnosti a jejich majitelé takto běžně obchodují - pokud jste u nich někdy kupoval něco na trhu, tak víte o čem mluvím. Je úpně jedno, zda si od Araba pronajímáte velblouda na 20min, nebo kupujete zájezd pro rodinu za 60.tis. - chce Vás okrást úplně stejně.Pokud hledáte ty nejlevnější zájezdy, které právě oni nabízejí, tak nakonec ;-)přijdete o své peníze a dovolenou si moc neužijete. Do hospody, kde špatně vaří a jsou na vás protivní přece také nechodíte!

Každý rok čteme kritiky na stejné cestovky, tak proč s nimi proboha stále jezdíte?

Šťastnou cestu a pěknou dovolenou!

0/0
11.7.2008 13:17

cestovatel

Re: Tak s nimi už proboha nejezděte!!!

8-o bylo to tak lacino ;-(

0/0
11.7.2008 18:55

Rudá_záře_nad_Kladnem

Nebohá česká proletářská prasata, každý s nimi v y j e b e

;-D

0/0
10.7.2008 19:46

Nebojsa

Re: Nebohá česká proletářská prasata, každý s nimi v y j e b e

Neboj se ;-D určitě měli nějakou paštiku v konzervě R^ sem tam se našel i řízek R^

;-D8-o;-D

0/0
10.7.2008 22:41

Rubešová

Stalo se nám to samé v termínu 26.6-7.7.2008

V pondělí jsme přiletěli z Djerby a máme úplně stejné zkušenosti jako pán který tyhle praktiky CK BLUE STYLE oznámil.Po příletu na Djerbu nás posadili do autobusu kde nám delegátka oznámila,že hotel Diana Rimel a hotel Iliade je obsazen a tak nás ubytují v jiném hotelu.Bylo nás 43.Naše stížnosti nikoho nezajímali-ani slečnu delegátku Dolečkovou natož  vedení CK BLUE STYLE v Praze.Při telefonování do Prahy nám pokládali telefon.Měli jsme zaplaceno AA které nám pátý den po příjezdu zrušili s tím,že odjeli turisti z Francie a nám nebudou vařit obědy.Museli jsme se celý týden stravovat v restauraci u bazénu kde jsme měli omezený výběr(5 druhů pizzy a 4 druhy těstovin).Vysvětlení na přestěhování do jiného hotelu bylo stejné,můžou za to hotely a přečtěte si smlouvu co jste podepsali.S CK BS už nikdy víc

0/0
10.7.2008 17:49

Pat

Re: Stalo se nám to samé v termínu 26.6-7.7.2008

Já to nechápu. Už léta je internet plný nespokojených zákazníku CK Blue Style. Opakovaně to bylo i v televizi. A stále mají zákazníky....

0/0
10.7.2008 17:52

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Re: Stalo se nám to samé v termínu 26.6-7.7.2008

R^

0/0
10.7.2008 19:47

Nebojsa

Re: Re: Stalo se nám to samé v termínu 26.6-7.7.2008

;-D bylo to lacino a hlavně R^ sousedi praskali závistí 8-o8-o

0/0
10.7.2008 22:44

Wolf

Samocestovatele vs cestovkari

Docela sranda tady cist ty komentare od zavilych cestovkaru a zavilych samocestovatelu. Obe skupiny evidentne nevedi o te druhe zhola nic...

Tvrdit, ze si behem minuty najdu letenku a hotel, tyden nebo mene pred odletem,  za mnohem lepsi cenu nez v cestovce je stejna hovadina jako kdyz se cestovkari podivaji v hotelu na pultove ceny (az 3x vyssi nez na netu) a maji pocit jak usetrili..

Jezdim zasadne sam, ale kdyby na to prislo, tak bych cestovkou nepohrdnul, jak nekdo napsal, zalezi na tom, co chci. Pokud mam dost casu dopredu, tak si vse opravdu zaridim lepe a levneji, ale rozhodne to neni zalezitost par minut, naopak to zabere docela dost casu.. a hlavne letenky pred odletem jsou neskutecne drahe, jeste jsem nevidel last minute letenku, ktera by stala za rec. Kdyz budu chtit letet pristi tyden se valet do spanelska na plaz, tak to koupim od cestovky a vyjde me to lepe a rychleji. Kdyz budu chtit  jit poznavat zemi treba az za dva mesice, zaridim si to sam. Obe varianty maji sve.

0/0
10.7.2008 17:29

krueger

Re: Samocestovatele vs cestovkari

konecne rozumny prispevek. Jezdim taky na vlastni pest, ale v kombinaci s mistni cestovkou (Thajsko, Bolivie, Nepal atd.) si zaridim super dovolenou za rozumne ceny (rozumej ne nejnizsi). Ale kdyz se podivam do katalogu Thajsko na ceny a program, tak jen 8-o

0/0
10.7.2008 17:33

jakub7

Re: Re: Samocestovatele vs cestovkari

Mohl bych poprosit o kontakt na nejakou mistni cestovku v nepalu? Pokud byste to nechtel psat sem, tak na mail pfy@atlas.cz

Jinak ja si cesty vetsinou organizuji sam, hlavne proto, ze jeste nemam deti, takze pro dva lidi neni problem si nekam vyrazit. Vetsinou me dovolena vyjde dost draho, ale zas tak to neresim.. Kazdy at si zvoli zpusob, ktery mu vyhovuje, od toho tady mame vyber..

0/0
10.7.2008 17:43

krueger

Re: Re: Re: Samocestovatele vs cestovkari

www.worldherigagetreks.com My si nechali jen zajistit letenky do Lukly, ale tech cestovek tam jsou mraky. Jinak rada, na letisti si od taxikaru opravdu nenechte vnutit hotel za jejich cenu. Tvrde si reknete o svou vlastni cenu a oni nakonec budou souhlasit ;-)

0/0
10.7.2008 18:07

krueger

Re: Re: Re: Re: Samocestovatele vs cestovkari

samozrejme ze www.worldheritagetreks.com ;-)

0/0
10.7.2008 18:17

jakub7

Re: Re: Re: Re: Samocestovatele vs cestovkari

Diky za tip!

0/0
10.7.2008 19:31

Pat

Re: Samocestovatele vs cestovkari

Tak, tak. Naprostý souhlas.

0/0
10.7.2008 17:40

k.m

Re: Samocestovatele vs cestovkari

Přesně tak. Já pokud jedu do Rakouska,Německa či Maďarska tak jedině sám a hotely přes net.Pokud cestuji k moři,tak jedině přes cestovku.

0/0
10.7.2008 18:05

Derka

Re: Samocestovatele vs cestovkari

Vidím to podobně. Na jaře jsem byla na vlastní pěst v Řecku, měla jsem jen letenku a až na místě jsem se zařídila podle situace. Ale s celou partou takhle   bezprizorně moc nejde, tak jezdím sama.  Na podzim jedeme s rodinou normálně cestovkou. Ale né na Djerbu, to je děsná pustina!

0/0
11.7.2008 10:40

Petra

Djerba-Tunis

Nám se to samé stalo s EXIM tours.A podle delegátek bylo vše v pořádku a taky za to prý mohly hotely , které prý si naberou víc lidí- co kdyby náhodou-aby měly obsazenost.Nám byla dokonce změněna Djerba za Tunis jako takový -/letovisko Zarzis/

0/0
10.7.2008 17:26

k.m

O ničem...

Každá cestovka má ve smlouvě uvedeno,že může dojít ke změně hotelu a pokud k tomu dojde,bude zachována kategorie a služby.Zase povyk pro nic-typická česká vlastnost.

Já jezdím s cestovkou každý rok,jmenovitě s Fischerem a zatím vždy naprostá spokojenost.

0/0
10.7.2008 17:20

Kateřina

Stejný případ..

Nám udělala Blue Style to samé. Zavolali nám dva pracovní dny před odletem a to těsně před zavírací dobou, takže jsme situaci mohli řešit až pracovní den před odletem a byli v podstatě natlačeni do situace "ber nebo jdi jinam". Podotýkám, že vybírat jsme nemohli, měli jsme přesný termín dovolené, se kterým jsme nemohli hnout.

Paní nám do telefonu lhala o tom, že jsou v našem novém hotelu čeští animátoři, což se na místě ukázalo jako lež. Dále tvrdila, že do daného hotelu nejede jediný jejich klient a my pak vezli 1,5 autobusu turistů do hotelu, který jsme si původně vybrali.

Je to sprosté, navíc přístup cestovky a hlavně vyjádření k tomu, co nám ona dotyčná naslibovala, je víc než hrozný. Prý je mrzí, že došlo k nedorozumění mezi námi - tak takhle se u BS říká očividnému lhaní. V podstatě jsme se dozvěděli, že nám paní mohla napovídat, co sama chtěla, ale pokud to není výslovně napsáno v katalogu, máme smůlu.

S Blue Style už nikdy! :o(

0/0
10.7.2008 16:35

db

Re: Stejný případ..

no to jsem teda zvědavý přiští rok. :)

0/0
10.7.2008 21:17

cliff

bezna praxe

to same se mi stalo i s cedokem v turecku. par dni pred odletem jsem koupil zajezd a upozornoval je, ze mam zajem jen o uvedeny hotel a kdyby se neco zmenilo, at mi to reknou klidne na letisti, ze nemam problem zustat doma a nechat si vratit penize. na letisti mi to rekli, ale o pulnoci po priletu v Antalyi. takze nervy hned na uvod. samozrejme byl nahradni hotel horsi (taky byl o nejakych 30 let starsi), ovsem v katalogu cedoku uvedeny jako stejna kategorie s puvodne vybranym. samozrejme jsem po priletu vse reklamoval a chtel slevu, nejdrive neslyseli (pry u Last minute je sleva automaticky v cene zajezdu ;-D ) nakonec vratili cca 1700 a od te doby nam posilaji kazdy rok kalendar nebo rteklamni tricko ci CD :-/

0/0
10.7.2008 15:38

sovička

Che

Hehe v pondělí když tam přijeli, my jsme v pondělí přijeli odsud a stalo se nám úplně to samé měli jsme zaplacenej Hotel Iliade beach a dali nas do Yadis Djerba Beach s úplně tou samou výmluvou že za to může hotel a né oni

0/0
10.7.2008 15:36

tolan

Blue style je nejhorší a neseriózní cestovka

Mám obdobné zkušenosti, bohužel Asociace cestovních kanceláří v této věci nic nepodniká. K čemu tedy je ????????????????, 

0/0
10.7.2008 15:20

Pat

Re: Blue style je nejhorší a neseriózní cestovka

Ta s tím nemá co dělat. Může ledatak odmítnout přijmout Blue Style za člena, což udělala. Zbytek je na státním dozoru a na trhu. Dokud u nás bude dostatek blbců, kteří si nechají opakovaně sr*t na hlavu, nic se nezmění.

0/0
10.7.2008 15:26

ted61

Re: Re: Blue style je nejhorší a neseriózní cestovka

Souhlasím, o téhle cestovce se píše stále a stále v negativním stylu a lidi jako osli

hurá s Blue style

0/0
11.7.2008 7:52

bobo

Re: Blue style je nejhorší a neseriózní cestovka

Mám velmi špatnou zkušenost s Firo-tourem. Hotel plesnivý, tamyvý, nečistý, uprostřed městské zástavby, bez výhledu - výhled do protější 3m vzdálené zdi. Stížnsoti - asociace CK - na nic.

0/0
11.7.2008 10:30

Hanz

Bluestyle

už sem slyšel několikrát( + moje osobní zkušenost), že tato CK normálně změní podnínky 2-3dny před zájezdem kdy už člověk nemůže nic dělat, protože má dovolenou a čeká od toho to co si zaplatil a kam jede. Od té doby jí nikomu nedoporučuji. Rv

0/0
10.7.2008 15:12

BONO

HAHA

Tak to je drsný.....mým známým se to stalo 2krát.....s Bluestyle:-)

0/0
10.7.2008 15:08

pingu

Re: HAHA

..dvakrat...8-o   jednou a dost....;-O

0/0
10.7.2008 15:20

zeto

Re: HAHA

Sorry, ale jen blb naletí 2x jedné cestovce.;-)

0/0
10.7.2008 15:21

Kostitřes

Re: Re: HAHA

dvakrát blb a ještě jednou

0/0
10.7.2008 17:02

HanzPrague

blázni

Lidi prosím - kašlete na Djerbu a Egypt !! Do Egypta se jezdí za potápěním a to si většinou řešíme jinou cestou. Nejezděte se tam válet na pláže ! Je tam špinavo, nehygienické podmínky, jídlo je vařené z "jetých" surovin, neustále vás někdo otravuje že chce bakšiš - a stejně se tam pořád hrnou hromady turistů a ještě si tam berete malé děti !!!! A přitom víte že prakticky každý tam dostane průjem jako bič, střevní chřipky a jiné dobroty. Mějte rozum !! Jezdím do Španělska a Řecka se válet, najíst, napít a na podzim potápění v Egyptě - bydlíme stále ve stejném penzionku, vaříme si sami a jezdíme na vlastní pěst. Jinak jestli chcete prožít dovolenou v pekle tak jeďte kamkoliv se Sunny Days.

0/0
10.7.2008 15:04

db

Re: blázni

s tím se nedá než souhlasit R^

0/0
10.7.2008 21:20

wlkwolf

Re: blázni

No v Egyptě mám vyskoušených pár 5˝ hotelů a střevní problémy tam neznám, ale kdo jede do 2-3 hvězd do Tunisu nebo Egypta je fakt blázen a nemůže se divit.! 

0/0
27.8.2008 0:12

Petr

Pro mene chapave: mohou vas dat do libovolneho hotelu stejne

pokracovani:

Pro mene chapave: mohou vas dat do libovolneho hotelu stejne kategorie. Hotel muze byt kdekoliv. Napr. 500 km ve vnitrozemi. Muzou vam dovolenou rozdelit na nekoli casti na ruznych mistech. .

0/0
10.7.2008 14:49

Petr

co si lidi koupil, to dostali

Podminky CK Fischer, z http://www.fischer.cz/online/pdf/PODMINKY_PRO_CESTUJICI_L2008.pdf

" CKF je povinna v takovém případě zabezpečit náhradní služby v rozsahu a kvalitě shodné nebo se přibližující původně dohodnutým podmínkám (tzn. zejména zabezpečit ubytování v hotelu

stejné kategorie, zabezpečit zachování rozsahu zaplacené stravovací služby – tj. plné penze či polopenze). K tzv. překnihování může dojít i na část pobytu."

0/0
10.7.2008 14:49







Najdete na iDNES.cz