Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestovky opět klamou. Některé stále nabízejí zájezdy bez příplatků

Boj o klienty jedoucí na letní dovolenou se mezi českými cestovkami přiostřuje. Některé středně velké cestovní kanceláře začínají ve svých tištěných reklamních kampaních klamat o cenách svých zájezdů. Uvádějí totiž pouze základní ceny bez dalších příplatků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Katka

Prosba

Mužete mi poradit na kterou německou ck se mužu obrátit? Diky

0/0
1.9.2008 21:32

euridisis

euridisis

ted dobrota dovoleno se dela na kube

0/0
28.7.2008 13:46

k.m

Povyk pro nic....

Já v tom nevidím žádnej rozdíl,jestli CK uvádějí cenu

a) Mallorca - 15000

b) Mallorca - 10990 + poplatky(palivový příplatek:1990 + bezpečnostní taxi:2020)

Normální člověk snad sčítat umí.

0/0
11.7.2008 18:28

Petr

Re: Povyk pro nic....

Tak cenový rozdíl v tom není. Jde o slušnost. Proč bych měl jako prodejce klienta zatěžovat tím, z čeho se cena skládá? On zaplatí vždy pouze tu konečnou. Jo, jasně, pokud by existovalo třeba to, že si palivový příplatek dám do daní, tak to je něco jinýho. Ale jinak mě zajímá pouze a jenom konečná cena, tj. částka, kterou zaplatím. Je to stejné, jakoby si v kavárně účtovali kafe + vodu + ohřev vody + jánevímco...

0/0
11.7.2008 18:50

Pavel

Re: Povyk pro nic....

Sčítat umím, ale ať mi laskavě ty příplatky dají někam zřetelně a viditelně, a ať neuvádějí tuto cenu textem "jeďte do ... za ...".  Naštve mne, když cenu 3990 vidím z druhé strany ulice, ale když přijdu k letáku, tak na cenu příplatků musím mít brýle a to si ještě nejsem jistý, že to jsou všechny přípatky a že ještě někde není nějaký další dole pod čarou.

A druhá věc, ať se jednoznačně řekne, jaká cena je uváděna ve vyhledávačích. Když dám hledat "Kréta, 5000-9999 Kč", tak zájezd za 8999 + příplatky 4250 Kč vidím, ale zájezd za 10240 konečné včetně příplatků se nevybere.

0/0
1.8.2008 10:20

Petr

Konečně se začíná blýskat na lepší časy

To, co dělají naše cestovky, je opravdu chuligánství. Koukám na nabídku, řeknu si "hmmm, zajímavá cena", ale pak k tomu vyleze tenhle poplatek, tamten a další a už mě to pěkně se***. Když se pak kouknu k něm. cestovkám, zjistím, že ty ceny jsou téměř podobné, jenže u Němců už nejsou žádné příplatky, Takže zájezd do stejného hotelu ve stejném termínu na Kanárech vyjde u nás o 11 tis. Kč dráž. Pak se mi vyplatí i cesta do Německa, za kterou sice dám cca 2000 Kč (někdy i míň), ale pořád ušetřím nemalé peníze. Obecně se snažím podporovat české firmy a radši bych jel s českou cestovkou, nevadil by mi rozdíl 1-2 tis. Kč, ale když už je to tolik, tak se holt chovám tržně a jdu tam, kde je to levnější.

0/0
11.7.2008 16:44

czech made

CO TAKHLE TROCHU FANDOVSTVI?

Na jednu vec se tu zapomina. Vsichni tu zminujete nejlevnejsi cenu. Jako by to bylo to nejdulezitejsi. Jenze to neni prece vzdy to nejlepsi hledisko, nebo jo? Kdyz pak bydlite v blbym hotelu, tak vam je nizska cena prdlajs platna. Co takhle trochu fandovstvi? Vzdyt kdo nema oblibenou hospudku, obchod, sportovni klub, muziku, znacku, doktora. Ja to tak mam i s cestovkou a je to jedina moznost, jak se nebat, ze se na dovolene neco "podela". Jezdim s nima spoustu let, uz vi, co se mi libi, kam me poslat, kdyz vedi, kde jsem byl a co se mi libilo. Je to urcite pratelstvi, jako s nasim doktorem, ke kteremu chodi i nase deti. Tak nekoukejte jen na ty prachy, protoze nemeckym obrim cestovkam jste ve finale ukradeni, jde jim jen o zaplneni prazdne kapacity v letadle, kterou nemuzou zaplnit Nemcema. Prece se nepotahnu do nemecka na letiste, kdyz to mam par minut od domu. [>-]

0/0
11.7.2008 13:39

janka

Re: CO TAKHLE TROCHU FANDOVSTVI?

Přesně můj názor! Je to tak!!! V Ck už tě znají, ví, co hledáš, co ti nabídnout.. je to fajn. Já naprosto souhlasím. Jet 500 km někam na letiště při dnešních cenách benzínu, pak tam zaplatit za parking.. ale je to každého věc. Pokud letí člověk např. na měsíc do jižní Ameriky, pak se to vyplatí, ale kouzlo dovolené v Řecku a podobných státech je právě v tom, že skočíš do letadla a za dvě hoďky jsi v teplíčku :-) a ty ceny u těchto produktů jsou  minimální.

0/0
11.7.2008 13:52

janka

Re: Re: CO TAKHLE TROCHU FANDOVSTVI?

Nemyslela jsem ceny, ale rozdíly v cenách...

0/0
11.7.2008 13:53

Pavel

Re: Re: CO TAKHLE TROCHU FANDOVSTVI?

Ano, říkám si totéž, raději s českou cestovkou a s tou kterou znám a mám s ní dobré zkušenosti za cenu třeba i o něco vyšší, než s jinou za míň. Problém je v tom "o něco", aby to bylo třeba 10-15% a ne dvojnásobek.

0/0
1.8.2008 10:30

k.e.w.i.n

cena u české a německé CK

Teneriffe hotel Marquesa:

cena 1 osobu 15 dní 15000 Kč (kompletní cena) s německou ck, s Tommi Tour stejný termín 18000 bez poplatků (příplatků cca 4000 Kč). Tak nevím kdo má ceny lepší. Odlet z Drážďan. Skvělé služby počínaje odbavením, letem a pobytem.

0/0
11.7.2008 13:38

roko

Re: cena u české a německé CK

Dobrý no,ALE - neumím německy,drkotat se vlakem někam do Drážďan a pak dál nějakou MHD na letiště(to k těm 15000 musím připočíst minimálně další 3000) atd. To dám raději těch 22000 s Tomi.

0/0
11.7.2008 18:39

Petr

Re: Re: cena u české a německé CK

Já taky neměcky neumím. Ale s angličtinou si vystačí každej. Cesta do Drážďan na letiště a zpátky vyjde vlakem do 1000,- Kč. Jasně - z Prahy - pokud jedu z Moravy, bude to asi dražší, ale to si musí každej zhodnotit sám, co se mu vyplatí. Stejně tak je potřeba vždy omrknout situaci na obou stranách - ne vždy jsou Němci levnější.

0/0
11.7.2008 18:55

RRR

Návod

Pro ty co nemají na přímou kumunikaci s němecými ck doporučuji www.aristop.cz

ztratíte trochu na ne scala aktuálním kurzovém přepočtu, ale pořád 20% po českýma.:-)

0/0
11.7.2008 13:06

RRR

Re: Návod

s omluvou www.airstop.cz

0/0
11.7.2008 13:08

betka

německé CK

s německými CK se vyplatí exotika, protože když máš v ČR zájezd za 100.000 a v Německu je třeba o 20% levnější, tak to je rozdíl. Ale třeba u pobytu v Řecku za dejme tomu v rozmezí 15.000 - 25.000 na osobu je ten rozdíl většinou malý a když si pak spočítám benzín (při dnešních cenách zvlášť) a taky ten čas.. tak je to pohodlnější z ČR. Už toho lítá dost i od nás z Ostravy a i lásty jsou dobré. Já tedy letos zkusím ten Alex.

!Honzo, jestli tu ještě jsi, napiš, na kterém jsi byl ostrově. Díky. !

Líbí se mi ty ceny včetně, je to fér.

0/0
11.7.2008 13:00

Ananas

Re: německé CK

Byl jsem taky s Alexem a to Řecko: Zakynthos a Rhodos oboje supr, jen na tom Zakynthosu sem neviděl ty Caretty, jen stopy čerstvě vylíhlejch v písku.

0/0
11.7.2008 13:16

betka

zajimavy

Ahoj, ted jsem koukala na ten Alex, uz jsem o nich neco slysela, ale zatim nejela. Ale je mi fakt sympaticky, ze vidis hned celkovou cenu! Snad brzy schvali zakon, aby to bylo povinne, protoze tech exémů, jak tu někdo napsal, mám už až po krk!

0/0
11.7.2008 12:25

Honza

Re: zajimavy

Byl jsem s nima loni v Recku. Mohu doporucit....

0/0
11.7.2008 12:32

betka

Re: Re: zajimavy

A kde jsi byl?

0/0
11.7.2008 12:39

terezka ze zlína

skiathos

Ahojda, já se chystám na Skiathos, znáte to tam někdo?

0/0
11.7.2008 12:14

skiathos

Re: skiathos

to je super ostrov! malicky, ale krasny plaze, da se jezdit vsude na motorce, proste parada, zadny panelakovy hotela a precpany plaze, skvela volba R^ vloni se tam navic tocil muzikal Mamma Mia, takze to tam byla sama hvezda ;-D

0/0
11.7.2008 12:59

betka

Re: Re: skiathos

Vážně? Tak to zní super! Máš nějaký tip? Myslím na ubytko? Díky!

0/0
11.7.2008 13:01

skiathos

Re: Re: Re: skiathos

Nejhezci je jih ostrova s takovou krasnou plazi ze super nazvem KOUKOUNARIES ;-D tam v podstate cokoliv, protoze je tam paradni plaz, priroda, pohodovy klid. A nevadi ani to, ze je to maly letovisko, protoze do hlavniho mesta je to asi 15km a na motorce kolem more je to super cesta! :-) a hlavni mestecko je super, uzasne "recky". Proste maly ostrov, zadna masirka.

0/0
11.7.2008 13:18

marek

Re: Re: Re: Re: skiathos

Souhlas, my tam byli s Alexem loni, nikdo jiný tam myslím ani z ČR nelítá, jen Slováci. Navštívili jsme i sousední Skopelos, byla to paráda!! Je to něco jiného, než profláklá letoviska v Bulharsku či Španělsku, je to prostě pravá řecká pohoda.

0/0
11.7.2008 13:24

Allan

Re: Re: Re: Re: Re: skiathos

Leta tam CK Kovotour z Ostravy, Prahy.

Letime s nima na Thassos v srpnu.R^

0/0
11.7.2008 14:17

janka

ahoj

Ahoj cestovatele, tak co, jeste nekdo jezdite s eximem?? z toho mam exem, haha :-)

0/0
11.7.2008 12:03

M

Specialne pro radima, zkuseneho cestovatele...

Haris s Alexem. 13.9.-24.9., odlet z Prahy v 5 rano. Dvouluzkovy pokoj a polopenze. Cena (podle jejich webu orientacni - netusim, co si pod tim mam predstavit) za dva lidi je 39180. ------- Haris s 1-2-fly (ale to je jedno, kterej vyhledavac to bude, vsechny davaji plusminus to samy). 13.-24.9. (prosim, povsimni si, ze jde o stejny termin), odlet z Frankurtu (v tomto pripade nevim v kolik hodin a s kym - ano, uznavam, ze Frankfurt je daleko, ale da se to objednat i z jineho letiste - akorat potom uz nebude platit, ze to budou uplne stejne zajezdy, takze tam nebude ta zakladni podminka). Dvouluzkovy pokoj a polopenze. Cena je 1406 euro (na Kc si to preved sam, abys mne nenarkl z toho, ze pouzivam tendencni kurz...). ----- Jeste pro uplnost. Stejnej hotel, ale odlet 14.9. a o tri dny delsi (z Vidne) stoji 1578 euro. Takze je to o 3 dny delsi a porad to stoji min. Takze cestovani a blbym vymluvam na cokoliv zdar:-)

0/0
11.7.2008 11:50

radim cestovatel

Re: pro Mko

Jééžiš marja, do září může ta cena vypadat úplně jinak, ale to je fuk. A zapomněl jsi poněkud okomentovat tohle: to je v červenci a je to za necelých 45.000 i s tou tvou slavnou německou cestovkou..z Vídně.

http://tinyurl.com/5z4xad

0/0
11.7.2008 11:55

radim

Re: Re: pro Mko

jo, to není ten správnej link..ale víš, který myslím, posílal jsi předtím..bylo to 1800 euro, čili skoro 45tis a to ještě o den kratsi nez s Alexem a jeste z vidne.ale to je fuk. Já jsem byl s Alexem na last v Harissu za 11.000 na osobu, v červnu a absolutni spokojenost... ono fakt záleží.. tak cestování zdar!

0/0
11.7.2008 11:59

janka

Re: Re: Re: pro Mko

My jsme byli s Alexem taky v červnu, kupované asi 14dní předem, **** all inclusive přímo na pláži včetně pojistek, tax, příplatků i paliva za 13.000, odlet z Brna, čili i pro Moraváky super dostupné. Nemohli jsme si vynachválit a hlavně super delegátka!

0/0
11.7.2008 12:02

M

Re: Re: Re: Re: pro Mko

Srovnavala jsi i ceny jinych CK? Ceskych i rakouskych? Byl Alex ze vsech nejvyhodnejsi? Mel Alex nejlepsi delegatku ze vsech? Tohle mi prijde jako tvrzeni Oktavka je super auto, ale s zadnym jinym jsem nikdy nejel (PS: misto Oktavky si klidne dosadte jakekoliv jine auto)

0/0
11.7.2008 12:06

janka

Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

No promin, ale 11.000 vcetne polopenze a tax je smesna cena!! Jezdime i s jinymi cestovkami, v thajsku jsme byli s TUI, jezdim na dovcu 2x-3x za rok a muzu srovnavat. A tahle dovolena byla opravdu super! SKvely servis v CK, na letisti, na miste od delegatky..vsechno klapalo a ta cena je fantasticka.. mne by snad bylo trapny kdyby to melo stat min, vzdyt za tu cenu bych nesehnala ani letenku.

0/0
11.7.2008 12:08

M

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

11 s HB nebo 13 s AI?

0/0
11.7.2008 12:10

janka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

Nene, my jsme meli all inclusive delux za 12 dni za 13tis, ja psala, jak tu nekdo psal o Harisu s PP na 12 dni za 11tis, to mi prijde teda taky plne OK.

0/0
11.7.2008 12:13

M

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

Nevim, v Recku jsem za takovou cenu byl a ze bych z toho byl unesenej, tak to se rict neda... ano, rozhodne to nechci pausalizovat obecne na cely Recko, ale taky si nesednu na prdel z toho, ze nejakej zajezd stoji 11, protoze vim, ze to "muze (nemusi!) stat za to"...

0/0
11.7.2008 12:16

janka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

Tak ten náš za to stál!!! Opravdu, ráda doporučím :-)  

0/0
11.7.2008 12:30

janka

Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

no promin, ale mne teda ta cena prijde uplne smesna. za ty sluzby, za kvalitu hotelu... je to v podstate cena letenky + tax. Cestuji 2-3x do roka a byla jsem i v Thajsku s TUI a srovnavat urcite muzu, jezdila jsem s ruznymi CK. ALe tentokrat byla spokojenost absolutni, super sluzby od kancelare, pres delegata az po hotel a cena krasna. Jak to muzes srovnavat ty, kdyz jsi s touto CK nebyl? Opravdu to bylo skvely. navic hotel, kde jsme byli, zadna nemecka CK nema. nejsem zvedava na bandu germanu...

0/0
11.7.2008 12:11

M

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

Pokud hledas zajezdy, kde nechces nemce, tak potom samozrejme zadne srovnavani nema smysl, to jsi mela rict na zacatku:-) Ale je to celkem sranda. Nemci nadavaji na Ruse, Cesi na Nemce, Rusi na Anglicany...

0/0
11.7.2008 12:14

M

Re: Re: pro Mko

A veris, ze je mi to uplne jedno. Ja na rozdil od tebe nikoho nepresveducuju o tom, ze se nemecke CK nevyplati a ze je hloupost s nima jezdit po Evrope. Jestli je to u nas levnejsi, tak fajn, je to levnejsi. Pokud jde o tu hlasku, ze do zari muze cena vypdat uplne jinak, tak to mi prosim vysvetli. Jak kdyz si TED koupim zajezd, tak se mi do zari zmeni cena? Hm, zajimave, na to jsi prisel sam nebo se ti to bezne stava. Pokud jde o ty terminy pristi tyden, tak v tom asi bude trochu hrat roli fakt, ze jde o last moment, ne? Jedna cestovka se potrebuje zbavit jednoho hotelu (a terminu), jina jineho hotelu a jineho terminu. Srovnavat ceny na zaklade jednoho last momentu, tak to jsi teda koumak

0/0
11.7.2008 12:00

janka

Re: Re: Re: pro Mko

ale drtiva vetsina lidi dnes kupuje na last... a hlavne ti, co jedou z nemecka, protoze ti chteji usetrit nejvic, nebo ty snad ne? :-) páčko

0/0
11.7.2008 12:03

M

Re: Re: Re: Re: pro Mko

DRTIVA VETSINA? Nechci slovickarit, ale podle tebe vic jak 70% lidi kupuje zajezd na last? Hahaha...

0/0
11.7.2008 12:07

M

Re: Re: Re: Re: Re: pro Mko

Samozrejme, ze jsem s tou 70 byl velice velkorysy. Drtiva vetsina je u mne nekde kolem 95...

0/0
11.7.2008 12:08

janka

autor článku je negramot?

Akorát škoda, že autor článku neumí pracovat s webem, protože Alex má i na webu ceny včetně poplatků nebo bez, stačí si jen vybrat a zaškrtnout, jak chce kdo cenu zobrazit.. no jo, ale i tak je to úspěch, že si někdo konečně všimnul... Nejlepší je výmluva na „chybu v grafickém studiu“, kterou použil Blue Style, haha. Nejsmutnější však je, že se jim to i přes ty pokuty vyplatí.

0/0
11.7.2008 11:31

cufir-mufir

Re: autor článku je negramot?

nenadelas nic, blbcu je stale dost R^

0/0
11.7.2008 11:41

Jowihcdiwoeh

Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek

Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek, ktere pouzivate. Z cestovkou jsem nikdy nikam nejel, ale mozna to zkusim. Domluvim se s nima anglicky? Nemecky neumim...

0/0
11.7.2008 11:24

vasan

Re: Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek

níže někdo nějaký adresy hodil,když si to ale porovnáš ušetříš akorát kulový,možná za exotiku jo,ale za Evropu a Sev. Afriku ani náhodou,tam proděláš i kalhoty

0/0
11.7.2008 11:36

M

Re: Re: Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek

Jeden hotel v Turecku (vybranej podle nake zenske, co tam byla). S cestovkou, se kterou tam byla ona 44, s nemeckou 32. Jasne, zalezi na tom, cemu rikas prodelat:-)

0/0
11.7.2008 11:39

vasan

Re: Re: Re: Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek

Egypt stejný hotel u Fischera,stejný německé ck ,2+1 dítě se všemi poplatky,včetně parkoviště u nás 39tis,německá CK 45tis+pojištění proti úpadku+cesta do Mnichova+parkoviště,no neber to!;-)

0/0
11.7.2008 11:44

M

Re: Re: Re: Re: Hodte sem nekdo adresy nemeckych cestovek

Gratuluji. Ale co ja s tim? Ano, nekdy to vyjde levneji tam, jindy tam. Nekdy jsou rifle levnejsi v Nemecku, jindy v Cesku. Ja tvrdim neco jinyho?

0/0
11.7.2008 11:56







Najdete na iDNES.cz