Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Topolánek po setkání s dopravci odložil zákaz pátečních jízd kamionů

Čeští autodopravci odsouvají minimálně do třetího týdne srpna plány na blokády českých silnic a dálnic. Premiér Mirek Topolánek jim vyšel vstříc a odložil jednání o zákazu pátečních jízd kamionů. Po jednání s premiérem to řekl prezident Sdružení automobilových dopravců ČESMAD Vladimír Starosta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

qingdao

16. 7. 2008 8:44
Pátek

Ať si klidně truckeři jezdí i v pátek, ale ne přetížený rychlostí 50 km/h do kopce, ať zbytečně neblokují silnice první tříd, ať dostávají obrovské pokuty za způsobené nehody a zablokované dálnice a ať policie tvrdě trestá jakékoliv porušení předpisů.

A mimochodem nejhorší je truckerská chátra z Polska, Slovenska a Maďarska...

0 0
možnosti

Kamioňák

16. 7. 2008 7:42
Pan Topolánek je frajer!

Strana zelených žije v oblacích. Kamionová doprava v současné době drží ekonomiku této země. Doprava po železnici je pomalá a tak veškeré zboží se vozí v kamionech. Kvůli Bursíkovi ,  frac, kovi Stropnickému a fialové MILCE Kuchtové tady klekne zásobování aby pražská smetánka mohla v klidu po týdením nic nedělání odjet na své luxusní chalupy a chaty a kamioňáci budou trčet někde na okraji silnice a čekat až se tito Bursíkem vyvolení lidé dostanou na rekreaci. A co my! M,y nejsme lidé? My také máme rodiny achceme včas dorazit domů po třebe i týdenní štaci. Díky socialistickým vládám které peníze daňových poplatníků rozfrcali na sociální dávky pro nemakačenky, svobodné matky /dříve se tomu říkalo jinak/ a kofoly tak tady je dopravní infrastruktura nejhorší v celé EU. A my obyčejní makáči to máme odskákat. Pane Bursíku slezte z oblak na zem a jednou se mnou můžete jet na štaci a budete mlivit jibnak. Hezký den.

0 0
možnosti

lopata

16. 7. 2008 10:32
Re: Pan Topolánek je frajer!

No a jaky bude frajer az fakt Bursikovi nezbyde nez odejit? Tak max frajer na kolenou. Diky psychologicke krivce nespokojenosti obyvatel se zmenami by byl dalsi kabinet levicovy a vysledek naprosto tragicky uplne pro vsechny :-(.

A mala drobnost pro nespokojence. Po KAZDE zmene VZDY dochazi k PRECHODNEMU zhorseni situace!!! Po chirgicke operaci se vam nejpve musi rana zahojit a vy se musite dostat pres fazi rekonvalescence. To funguje jak v medicine tak v ekonomice.

0 0
možnosti

Lukini

15. 7. 2008 22:07
Silniční vlaky v České republice

V České republice vadí kamiony většině lidem a mám dojem, že je proti nim v médiích vedena kampaň. Je zajímavé, že žádný odpůrce kamionů je neodsuzuje při nákupu v supermarketu, kam všechno zboží přiváží kamiony. Je fakt, že ve vnitrostátní dopravě nemá železnice žádnou šanci konkurovat silniční dopravě. Výhody železnice jsou v mezinárodní dopravě z evropských přístavů do ČR, která se uskutečňuje ucelenými kontejnerovými vlaky.

Souhlasím, že kamionů jezdí po silnicích hodně a tuto situaci by vyřešilo zavedení dlouhých silničních vlaků (délka 25,25 metrů, celková hmotnost 60 tun), které se už nyní testují v mnoha státech Evropy. Tyto silniční vlaky (tzv. LHV soupravy) jsou jediné možné řešení. Přináší také ekologické výhody, o větším objemu přepraveného zboží ani nemluvě.

Zakázy jizd pro kamiony jsou v současné době, kdy ekonomika evropských států je závislá na silniční nákladní dopravě, docela velký nesmysl. Tyto zákazy jízd způsobují stres řidičům a tím horší bezpečnost provozu.

0 0
možnosti

Schmouddle

15. 7. 2008 17:44
hehe

Koukám že je to tady samej znalec silniční dopravy.

Milí zelení fašisti -> zákaz jízd měl v mém segmentu dopravy (kusovka) naprosto opačný výsledek než jste (asi) zamýšleli.

Kvůli pátečnímu zákazu jízd od 17 hod. se nedají pořádně kombinovat dokládky na velká auta, takže velká část zboží šla na menší auta, která můžou zákazem projet. Zboží musí být dodáno, takže se jede tak jako tak. Zvýšené náklady (nakonec stejně jako mýto) naúčtujeme příkazcům dopravy, (tuna zboží na 13,6m kamionu stojí na 100km cca 110 Kč, na 3,5t avii cca 350 Kč), naši zákazníci to naúčtujou svým zákazníkům a touhle metodou se to dostane až ke konečnému spotřebiteli.Výsledek je že budete platit víc a objem dopravy na silnici se stejně moc nezmění.

Kdyby místo omezování hledali příslušní činitelé způsob jak na silnice bezpečně dostat 24m soupravy, tak by udělali líp,protože by se dala takřka přes noc zvednout kapacita takřka o třetinu při mírném (10-15%) navýšení emisí.

0 0
možnosti

T.I.R.

15. 7. 2008 16:23
nehodovost

Zdroj: Policie ČR - nehodovost nákladních vozidel nad 7,5 t byla za rok 2007 cca 6,5% z celkového počtu nehod. Na dálnicích za rok 2007 způsobili řidiči vozidel nad 7,5 t 660 nehod, při kterých zemřelo "jen" 8 osob z celkového počtu 1 123. Za všechny pátky v roce 2007 zemřelo na dálnicích a silnicích I. třídy "jen" 6 osob.

0 0
možnosti

Smějící se bestie

15. 7. 2008 15:56
Věc nad člověka

Vození nesmyslů tam a zpátky má větší důležitost než životy, zdraví a bezpečnost lidí. Jsem rád, že vím, že pro vládů nemám cenu ani metráku rezavýho plechu, ačkoliv mně okrádá o půl milionu ročně na daních...

A vy ostatní jste na to stejně!

0 0
možnosti

Radin

15. 7. 2008 15:58
Re: Věc nad člověka

ha, že by další bejvalej volič modré smrti? ;-)

0 0
možnosti

Radin

15. 7. 2008 15:53
tak schálně, kam si míra tupohlav

v nejbližší době vyrazí? Kaminy se na dráhu natlačit nepovedlo, proč asi? Vodní cesty sou taky pasé.... Myslím že se v tomto odvětvé pohybují neuvěřitelné prahy když naši politici radějí riskují životy na silnicích, zbytečné tuny spálené nafty, věčně rozbité silnice..... místo toho aby kamiony přesunuly na dráhu a vodu.

0 0
možnosti

mrazik

15. 7. 2008 16:01
Re: tak schálně, kam si míra tupohlav

Zeleznice nemuze a bohuzel z logistickeho hlediska ani neni schopna konkurovat kamionove doprave. Muze ji doplnovat, ale nikdy neni schopna ji nahradit.

Predstavme si situaci, kdy zakazeme kamiony a vsechno se bude vozit po trati. Tzn. kamion doveze zbozi, nejlepe v kontejneru, na prekladiste na nadrazi, kde ho jerab slozi do mezsikladu. Nasledne se nalozi na vagon, z vagonu se posklada vlak a ten po urcite dobe vyjede. Tento vlak zastavuje v cilovych stanicich, kde se odpojuji/pripojuji vagony s kontejnery. V cilovych stanicich jerab naklada kontejnery na kamiony a ty je vezou do cile.

Rychlost je nevalna, protoze zastavky a nasledne odpojeni a pripojeni vagonu je prilis pomala, takze velke firmy musi zvetsit sve sklady

Pocet lidi, ktere je potreba zivit na nadrazi se dramaticky zvysi a tim padem i zvysi cena za prepravu.

0 0
možnosti

mrazik

15. 7. 2008 15:51
nesmysl

Takze vlada neni schopna postavit odpovidajici dalnicni sit a misto aby je co nejrychleji postavila, radeji sahne k nesmyslnemu omezeni, jen kvuli tomu, ze cechackove jedou na chaloupky. Pak zjistime, ze pres velikonoce taky jedou lidi pryc, tak jim zakazeme i pred velikonocema, pak pred dusickama atd. S kamionama nebo bez, stejne kolony - zvlaste v praze - budou na stejne urovni. Treba na vyjezdu z prahy byl pomer kamion vs osobak cca 1:60.

Dalsi problem je kam takovy kamion odstavit ? Parkoviste nejsou, nova se nebuduji.

Cele je to nesmysl a efekt bude nulovy.

0 0
možnosti

neuman

15. 7. 2008 15:48
a vodní dopravu zrušit!

Jen to bude stát vás lidi 4 miliardy.

http://www.vodnidoprava.cz

0 0
možnosti

Radin

15. 7. 2008 15:57
Re: a vodní dopravu zrušit!

a proč rušit? Lidi to bude stát čtyři mega pro to že tahle vláda je neschopná, pokud by vodní doprava fungovala, nejen by ušetřila prachy, ale také životy lidí, životní prostředí, silnice... Jenže to by kamionové lobby nemohla bejt tak silná a naši politici tak úplatní. :-©

0 0
možnosti

Wipp

15. 7. 2008 15:25
Blokáda kamionové dopravy

Neomezeně, akurát hernajs nevim, jestli to tím MBéčkem nad tím kamiónem vyhraju:-/

0 0
možnosti

juggler

15. 7. 2008 15:29
Re: Blokáda kamionové dopravy

kdyz bude dost Mbecek i kamion se zadrhne ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko

13. dubna 2024

Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...

Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje

18. dubna 2024

Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...

Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje

18. dubna 2024

„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...

Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné

17. dubna 2024

Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...

Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje

17. dubna 2024

Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!