Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

USA uvolní 300 miliard na záchranu realitního trhu

Skomírající trh s bydlením v USA má oživit nový zákon, jehož návrh v sobotu schválil americký kongres. Návrh počítá s finanční injekcí pro dva největší poskytovatele hypoték - polostátní banky Freddie Mac a Fannie Mae. Počítá také se vznikem regulačního orgánu, který bude na činnost bank dohlížet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Soudruh

Socialismus

FED se opět nakapsuje.

0/0
12.9.2008 11:28

Totedyne

pravicové řešení

Situaci lze přirovnat k požáru domu (krize na hypotečním trhu USA), kde od tohoto domu začínají hořet i další dva sousední domy (bankovnictví, stavebnictví). Je tu nebezpečí rozšíření požáru na celé městečko (krize jak ve 30. letech min. století).

Jsou tu pravicoví moulové, kteří radí nechat požár být, až shoří městečko, tak se požár sám uhasí. :-/

0/0
29.7.2008 11:46

thx

Ale, ale, zdá se, že se "neviditelná ruka

trhu" zviditelněuje. pravičáci vždycky ryčí jako prasata "dost byle státu" ale pak natahujou pracky pro státní pomoc - směšné!

0/0
28.7.2008 12:09

useknutahlava

Re: Ale, ale, zdá se, že se "neviditelná ruka

ti, kteří nemají na splácení hypotéky, v drtivé většině asi nepatří k příznivcům pravice. a propos je to stát, který krizi zapříčinil, nikoliv volný trh.

0/0
28.7.2008 12:32

SFS

Re: Ale, ale, zdá se, že se "neviditelná ruka

Směšný jste akorát vy. Opravdu si myslíte, že pravičáci "natahují pracky pro pomoc" ? To je stejně nesmyslná představa jako levičák křičící "dost bylo státu, chceme se o sebe starat sami a nechceme a stydíme se parazitovat na těch úspěšnějších".

0/0
28.7.2008 13:32

BedlamW

Re: Re: Ale, ale, zdá se, že se "neviditelná ruka

NO, ja jsem neutralni.Nepovazuji se ani za pravicaka ani za levicaka, ale ty kecy o tom, ze pravicaci nenatahuji pracky........Znam par lidi v USA pravicaku, kteri prisli o praci a stejne ohodnocenou praci nemuzou uz delsi dobu najit a zacinaji mit problemy.......Prijit o praci muzou jak pravicaci, tak levicaci,ne?!

0/0
28.7.2008 22:53

e-liska

vzdy bylo dost domu

 v ruznych cenach a kazdy kdo mel zajem vlastnit si vzhledem ke svemu prijmu a celkove fin situaci mohl nejake bydleni poridit.  To co se delo poslednich nekolik let bylo zpusobeno smesi chamtivych, vypocitavych  a hloupych lidi . Byla to doba kdy si rozdavaci hypotek mastili kapsy na ukor investoru a prodavajici vydelavali na  kupujicich bez penez. Ted prisel cas vyuctovani a za hloupost, a nenazranost se plati.  Neni koho litovat.   Adios.

0/0
28.7.2008 12:04

Rosomak

Natisknou papírky a dolar se zase propadne

Tož aby jste se někteří nedivili, proč ten dolar pořád klesá. Když se jednou vytisknou peníze, tak se do stoupy už nedají.

0/0
28.7.2008 9:30

Hippo

Ptaku rosomaku...

narazil jste hlavou do stromu nebo vam dal nekdo do zobaku?;-D

0/0
28.7.2008 14:19

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

ci mozna

mnogo uspechov v vasem svete. my ocen rrady sto vy radostny i scastlivy

ci mozna

puno srece u Vasem svete. Radujemo se da ste srecni i zabavljeny

fakt nevim kde by jsi se chytil:-) hezky vecer

0/0
28.7.2008 4:06

aua

Re: USA a zivot

to bylo mineno nad 50:-)

0/0
27.7.2008 23:57

FrantaVazoun

USA a zivot

Zivot obycejnych lidi, delniku se mi v USA nikdy nelibil. Je pravda ze jsem v te zemi nikdy nebyl a spousta lidi mi ted bude rikat ze je to jinak ale v USA se lidi vetsinu zivota jen honi za penezi a jsou pro ne ochotni udelat prakticky cokoli. Je treba si taky udelat volny vikend, jit do lesa na houby, k vode atd, mit 8 hodinovou pracovni dobu-samozrejme ji plne vyuzit- nejen otrocit od nevidim do nevidim. Za socialismu jsem nadaval na komunisty, vecer poslouchal Hlas Ameriky a rikal si jaky ma ten kapitalismus super vyrobky, videa, televize, auta atd., dnes vidim ze zivot neni jen o penezich, je treba se i zastavit, najit si lasku a zit. Me povolani je zadnik, nestezuji si, makam a mam ale opravdu bych v USA zit nechtel.Rv

0/0
27.7.2008 23:33

aua

Re: USA a zivot

zalezi cemu rikas obycejny lidi, uprimne si myslim, ze je to tu stejne jako vsude jinde, a zaklad je rozlisovat mezi nelegalnimi delniky a jak rikas obycejnymi lidmi, tady stejne jako v Cechach/ Morave lidi travi vikendy bud u vody, v lese apod a jestli se honi za penezi ci ne to je kazdeho osobni volba, rozdil je ten ze tady maji obycejni lide ve srovnani s Cechy trosku vetsi moznost volby a to je dane tim ze ten system funguje mnohem dele, tady si pri "obycejnem stylu zivota" mohli lidi sporit na penzi leta letouci a pak si mohou relativne uzivat v Cechach vetsina lidi pod 50 tu sanci moc dlouho nemela a zustanou vsichni si statni penzi ze ktere si asi kopytko moc nevyhodi,ale jak rikam je to vse na bazi jednotlivcu

0/0
27.7.2008 23:48

notosnatne

Re: USA a zivot

to snad nemyslis vazne????!!!!?

nesmis si plest sve kamarady, kteri ilegalne pracovali v usa, s normalnimi delniky nebo normalnimi lidmi.

je pravda, ze na houby tu krome cechu a polaku asi nikdo nechodi, ale volne vikendy si tu uziva kazdy....;-)

0/0
28.7.2008 7:42

vymrzovač

Re: USA a zivot

seš vedle jak ta jedle. 1)V USA mají pozemky své vlastníky a každý vlastník má ze zákona právo bránit svůj majetek a svou rodinu na svém pozemku se zbraní v ruce. "Jít na houby" (kromě parků) neexistuje,protože po 10 minutách čumíš někomu do hlavně brokovnice a musíš vysvětlovat,co děláš na jeho pozemku  2)Pokud máš v USA kvalifikovanou práci (i vyučený dělník) a nejseš lempl,můžeš žít ve větší pohodě než u nás.  3)"honba za penězma" tam existuje,zejména u "přistěhovalců", kteří se snaží co nejdříve dosáhnout stejného standardu jako rodilí amíci. i u nás máš možnost shánět druhej nebo třetí job,ale kolik lidí to dělá? Rodilí amíci jsou na tohle taky dost líní,resp. to není ten pravý výraz,oni to prostě nemají zapotřebí. 4)Život v USA je snazší např. i pro studující,protože pokud si najdou job,tak jsou schopni si studium ufinancovat sami. porovnej,PLS, s našimi studenty,kteří se vesměs nechají do poslední chvíle živit rodičema

0/0
28.7.2008 7:59

Hippo

I kdyz pracujete jako "zadnik"...

aspon jste to sam napsal, tak preci nemusite tak premyslet.... Kdyz odsuzujete zivot ve Statech, kde jak podotykate jste nijdy nebyl, tak jenom potvrzujete to, co se na techto serverech denne ma k precteni. Plno neinformovanych (ci zdeinformovanych) jedincu, kteri si mysli, ze se vsude lidi honi za penezi. Jak uz tu nekdo napsal, vetsinou to jsou pristehovalci, kterym nic jineho nezbyva, pokud chteji neceho dosahnout. Myslite, ze to ale delaji porad? Znam plno lidi (amiku), kteri si nasli jeste jeden job, protoze setrili dva-tri roky na to, aby si mohli vzit hypoteku nebo si koupit lepsi auto, nebo jet na vysnenou dovolenou... Cesi budou kecat u piva, jak to tam stoji za prd a jak je vse drahe, amik (samozdrejme take ne kazdy) si najde druhou praci a je schopny za to neco obetovat..... Jak sam pisete, zivot neni jenom o televizich a videech... To hodne preziva v cechach;-)

0/0
28.7.2008 14:17

Totedyne

zvýšení daňové progrese

Myslím si, že by záležitosti mohlo pomoci snížení daní pro nízkopříjmové a zvýšení daní pro vysokopříjmové.

Nízkopříjmoví by lépe spláceli hypoteky, vysokopříjmoví by do hypotečních bank ukládali méně úspor, takže banky by si museli více vybírat mezi klienty.

0/0
27.7.2008 22:46

Nefin

Re: zvýšení daňové progrese

Elegantní socialistické řešení. Problém řešit na úkor těch úspěšnějších. Co takhle že by si tzv. nízkopříjmová skupina nebrala hypoteky a žila si na úrovni svých příjmů. Když málo vydělávám, žijji podle toho a nebo se více snažím. Zatím se různí chytráci snaží vytahat z kapes těch úspěšnějších. Totedyne !!!  To tedy ne!!!

0/0
28.7.2008 0:18

aua

Re: Re: zvýšení daňové progrese

jo mne IRS napsala dopis ze se na stimulus sek nekvalifikujeme, ale jako Bill Gates se FAKT necitim, takl dejte vedet komu mam ten sek priste poslat rovnou at veci nekomplikujeme:-(

0/0
28.7.2008 0:24

downtown

Re: Re: Re: zvýšení daňové progrese

Pokud jsi nevidelal pres 3000$  za rok ,tak samozrejme nic nedostanes.3000$ Je limit. 

0/0
28.7.2008 17:06

SFS

Re: zvýšení daňové progrese

Vy asi nebudete "vysokoprijmovy", ze ?

A to se nestydite zebrat na tech uspesnejcich, aby vam zasponzorovali hypoteku ? Kazdy si muze poridit jen to, na co ma - nechapu v cem porad vy a vam podobni vidi problem (nebo dokonce nejakou nespravedlnost) ?

0/0
28.7.2008 13:28

e-liska

Re: Re: zvýšení daňové progrese

JE TO TYP LIDI KTERI RADI ROZDAVAJI A POMAHAJI....ALE JENOM NE ZE SVEHO!!!!!;-€;-O....DRUH LIDI KTERY SLIBUJE ZE SE VY BUDETE MIT DOBRE, ALE JENOM ZA PREDPOKLADU, ZE ONI SE BUDOU MIT LEPE;-€:-©

0/0
28.7.2008 14:59

Totedyne

Re: Re: zvýšení daňové progrese

Co tady blábolíš! Já nemám v USA žádnou hypoteku, neplatím tam žádné daně, nepatřím tam mezi nízkopříjmové, ani mezi vysokopříjmové, v USA totiž nežiji. Nikde jsem o nic nežebral, jen jsem navrhnul určité řešení problému.

Ten problém vidí i Bush, že jsi slepý, je zase tvůj problém.

0/0
28.7.2008 20:15

Nefin

Finanční hazard

Krize realitního trhu ukázala význam zásadní změny fungování finančních produktů. Pokud byl dolar krytý zlatem, nebylo možné zvyšovat neúměrně množství peněz v ekonomice a peníze se investovaly s rozmyslem. V této době májí možnost bez ohledu na důsledky centrální banky na politickou objednávku zahlcovat ekonomiku levným oběživem. Ostražitost bank téměř vymizela a potřeba vlád ukázat vstřícnost obyvatelstvu dotlačila banky k hazardní hře poskytování hypoték všem. To je totiž jen začátek velkého pr.s.ru, až prasknou i ostatní výtvory úvěrových a penzijních produtů, začne se snižovat rapidně spotřeba a teprve potom to zasáhne celou ekonomiku světa. Jsem zvědav, jak to vlády nejsilnějších ekonomik zvládnou.

0/0
27.7.2008 22:10

aua

nestiham zasnout

musim rict ze nestiham zasnout nad prispevky. 2 mil domacnosti ma problemy se splatkami jelikoz banky davaly az 100% pujcky lidem kteri na to nemeli a kteri si bohuzel pro nas ostatni neprecetli smlouvy, hypoteky s APR, adjustable prime rate funguji na bazi fixni urokove miry na jeden ci vice let, ale potom jsou bankou zmeneny, tzv jeden rok platite hypotecni splatku ve vysi 1000 dolaru a za dva roky vam urokova mira vystreli na 15% a najednou musite splacet 250o tisice. Nerikam, ze vsichni, ale vetsina tech lidi kteri maji problemy ma tyto pujcky a chapu ze ne kazdy je profesor ekonomie ale kdyby si alespon polovina tech lidi byvala precetla uverovou smlopuvu zjistali by ze si barak za pul milionu proste dovolit nemuzou, a tim se to rozjelo, prestali platit, banky zacali tratit na zastavenych nemovitostech, zacala se snizivat hodnota realit kolem, atd. jenze 90% lidi plati furt vcas a doplaceji na ty ostatni

0/0
27.7.2008 20:07

a

Re: nestiham zasnout

Souhlas. Ti co vzali fixed rate tak maki stejnou splatku a zadny prekvapeni. Dale kdyz to maji ze 100% financovany a hodnota baraku sla dolu tak od toho lidi bezi pryc, proc splacet  neco co uz ani nema tu hodnotu za kolik to koupili. Bohuzel jsou letos volby a republikani se snazi alespon nejak vytahnout, viz 600 USD economic stimulus a ted tohle.

0/0
27.7.2008 20:24

Petr

Re: nestiham zasnout

nevim panove v ktere casti USA bydlite,ale ja jsem si v roce 2007 koupil  maly dum v Georgii zhruba za $179 000 a letos jsem ho uz mohl prodat zajemci za $195 000.Podle mne  se v USA jedinou jistou investici stavaji preve domy.U nich neklesa hodnota ale bud  je na stejne urovni a nebo spise stoupa.Bohuzel dnes je tolik vychcanku v realitkach kteri schvalne premrstuji ceny

 domu aby kdyz ma nekdo opravdu zajem mu mohl srazit $20000 az $25000 tisic rici mu jaky skvely dum to ma se slevou.Pri oceneni majitel zjisti ze  prakticky zaplatil jeste o $10000 tisic dolaru vice jaka je momentalni hodnota na trhu.

0/0
27.7.2008 20:46

aua

Re: Re: nestiham zasnout

No kupodivu ve stejne casti jako ty:-) tak to gratuluji, jsi jeden zmala, vetsinou to funguje tak, ze hodnota reality je na bazi prumerne hodnoty nemovitosti co jsou kolem tebe, tzn kdyz se v prumeru prodavaji za 200tis tak to je orientacni cena te lokality na zaklade specifik domu. Kdyz ti v okoli "foreclose" nekolik domu, banka je proda pod cenou a tim ti srazi hodnotu i tve investice, normalni ekonomicky ukazatel je ze hodnoty nemovitosti stoupaji o par procent rocne, pokud je to relativne normalni oblast, tzn nezavrou fabriku a male mesto najednou nema zadnou nabidku zamestnani a tak...proto rikam mas stesti:-)

0/0
27.7.2008 21:47

aua

Re: Re: Re: nestiham zasnout

jo a mimochodem, pote co jsi odectes poplatky realitnim maklerum a statu atd, jsi stale jeste v minusu, to ti tech 16tis rozdil slupne jak malinu

0/0
27.7.2008 21:49

a

Re: Re: nestiham zasnout

Urcite zalezi na oblasti. Ja byl v New Jersey a tam se to ani nehlo. Mam v planu neco koupit pristi leto, budu se zase stehovat za praci a musim tam zustat tak 4 roky kvuli vizu. Nemovistost z dlouhodobeho hlediska je dost dobra investice.

0/0
27.7.2008 23:10

aua

Re: Re: Re: nestiham zasnout

souhlas...dlouhodoba:-)a kazdopadne, ted je nejlepsi doba kupovat jak kvuli vysce interest rates tak i kvuli cenam pokud si to clovek muze dovolit. Ja to myslela tak, ze vsichni si straslive stezuji jaka je to v usa katastrofa a jak vsichni tady nemaji na jidlo a posmivaji se "amerika land of dreams" a malokdo zna detaily a nedaji si dohromady, ze realitni trh je jen jednou ze soucasti a ze ceny stoupaji ad a ze klesa kupni sila a ad b ze vse reflektuje cenu ropy a mimochodem evropa je jen dalsi casti retezce takze bych se moc neposmivala, to bude vse pokracovat jak domino kvuli zavislosti sveta na americke ekonomice, uz ted je tam tak draho, kor v Cechach, ze jeden nestaci tzv valit cocky. belici pasta na zuby, zde za 6 dolaru, v praze 250 KC

0/0
27.7.2008 23:33

a

Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Presne. Ja osobne si nemuzu stezovat. To co vydelam tady bych v CR nikdy nemel, nehlede na to ze pristi rok se mi vyplata zvysuje 5x, koncim s training a budu mit po druhe atestaci. Urcite tu jsou lidi kteri se maji dobre a jiny zase ne, asi jako vsude jinde.

0/0
28.7.2008 0:30

aua

Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Tak to gratuluji, to je krasne! to je presne ono, je to stejne vsude, akorat lide co nemaji moznost detailne posoudit,ne jako turiste ci nelegalni - coz je velky rozdil, maji naprosto zcestne predstavy a cesi velmi zahorkle. je to vsude to same a jde akorat o to co clovek chce a nechce a co je pro to schopny a ochotny udelat, akorat ze tady to funguje mnohem dele nez v Cechach a proto je to jiz mnohem vice vytribene, fungujici a poskytuje ten system vetsi vyber a moznosti, jenze kdo nezazil na vlastni kuzi nepochopi; jdu se na chvilku moralne vytocit hlavnima news:-) predpokladam, ze to bude 30 min Obama hrajici si na Kennedyho...he he he, je to vsude naprosto stejne a je jedno jestli se to jmenuje Paroubek, Cunek, Obama ci mickey Mouse;-Dbtw jake odvetvi mediciny?

0/0
28.7.2008 0:37

a

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Tri roky interna a ted JIP. Jen se desim toho jak Obama chce zvysovat dane.

0/0
28.7.2008 0:54

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

tvrda profese, teda ve smyslu na to clovek musi mit zludek, zazila jsem si JIPku z pozice pribuzneho 2krat se spatnym koncem a uprimne bych to delat nemohla, a to jsem povazovana za "tvrdaka" a velkeho pragmatika:-) ovsem rodice si vzdy prali pani doktorku:-) ja se spis obavam toho jak lidi absolutne bezhlave nasleduji, nejsem zadny extremni pravicak, ale je to normalni socialni demagog, uprimne hillary nemuzu ani videt, ale myslim ze by to pro vsechny byla lepsi volba, on je furt jen "change" ale nic specifickeho, a pak kdyz z nej neco vypadne tak je to perla, dane uz vubec nekomentuju; tady v jednom lokalnim sportsbaru padaly hlasky ze jestli primarky vyhraje clinton tak se stehuji do Canady, nevim kam se budou stehovat jestli to vyhraje Obama;-D

0/0
28.7.2008 1:01

a

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Presne. Same look forward atd kecy. U nas doma to je tak ze budouci manzelka je demokratka:) Ja zatim volit nemuzu protoze obcanstvi budu mit tak za 5 let.

0/0
28.7.2008 1:52

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

napodobne, obcanstvi az za par let, ale nastesti demokrata doma nemam, uprimnou soustrast:-) ja mam doma spis realistu ktery je zvykly si vydelavat sam na sebe a nikdy mu nikldo nic zadarmo nedal a zil leta v Evrope takze takovy dost netypicky american, ale uprimne myslim ze mne to vse vytaci vic nez jeho, z toho duvodu ze nemuzu volit, dane platim jak mourovata ale nic z toho:-(

0/0
28.7.2008 2:21

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

jo a jeste jestli mohu doporucit az to budouci "dopadne' tak az ti imigracni poslou pozvanku na interview tesne 2 roky pred tim nez budete married tak zadej o zmenu terminu. co totiz delaji je to ze ze zakona, pokud nejste married 2 roky tak dostanes pouze "conditional greencard" na 2 roky a po 2 letech musis prokazovat znovu ze jste spolu a posilat file okopirovanych veci jako dukazu a cekat . a oni jsou docela vy.... mne to poslaly na interview 2 tydny pred 2letym vyrocim, vyhrozuji ze kdyz zmenis termin tak bu bu bu, prodlouzi ti interview o rok, ja jsem cekala dva roky a pak zadala o odstraneni podminky jednoducha matematika.....ale to je dlouha story

0/0
28.7.2008 2:45

a

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Demokrati z New Jersey. Penize maji ale furt ziji v predstavach ze se musi pomahat chudym atd. Jeji rodina taky moc nezapada do typickeho stereotypu. Hodne cestuji, jsou dost vzdelani takze s nimi muze clovek pokecat skoro o vsem. Nejvic mne prekvapila znalost evropske historie. Ale jsou vschini modri.

0/0
28.7.2008 2:49

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

he he he , dovedu si velmi dobre predstavit, a predpokladam, ze nejaky "stary zaklad financni a pozice ve spolecnosti tam jsou, no jo no, to je jak na vahach - pro a proti. to je bily sever, ted nemysleno peoraitvne. Mne docela dost dlouho trvalo ignorovat " Prague. Is it close to Moscow?"dnes to beru s rezervou, ja 200mil americanu nepredelam

0/0
28.7.2008 2:55

a

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zasnout

Presne. Svagr byl vice CEO jedne pojistovny v New Yorku.

Zatim nejlepsi reakce byla od manzelky jednoho kolegy, letuska puvodem z karibiku. Kdyz slysela Czech Rep. tak se mne zeptala, to je nejaky stat nebo co?

0/0
28.7.2008 3:14

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham

ja jsem vysledovala jednu vec...na greencards je totiz country of birth coz ve velke vetsine je Czechoslovakia, kdyz to reknes, tak se "vetsina" chyta ale absolutne nemaji ahnung o tom, ze tahle zeme uz skoro 20 let neexistuje, ale to prijde az se zacne objevovat zemem na dokumentech, smutne ale je to tak, vetsinou lide na vyssich pozicivh a zcestovali se chytaji ale jinak je to bida, a musi rict, ze kor tady na jihu, jsem to rok a nestiham, zlate Chicago:-)

0/0
28.7.2008 3:24

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nest

jdu se pomalu odebrat do vecnych lovist:-) po dlouhe dobe fajn konverzace, dik

0/0
28.7.2008 3:33

...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham zas

Teda větší bláboly jsem už hodně dlouho nečetl ;-D;-D:-P:-P Až vám skončí "work&travel", tak se zase ozvěte ;-D:-P:-P:-P

0/0
28.7.2008 3:34

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nestiham

bez komentare............nejaky osobni problem?

0/0
28.7.2008 3:37

...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nest

Absolutně žádný ;-D;-D:-P:-P Jen se podobnými žvásty "Američanů" bavím ;-D:-P:-P:-P

0/0
28.7.2008 3:40

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

komentar pouze potvrzuje jiz nize zmineny " osobni problem" , ale kazdopadne jsme radi ze alespon nekoho pobavime " smich prodluzuje zivot. Takze VIEL SPASS

0/0
28.7.2008 3:42

...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

;-D:-©:-P:-P:-P Podobní niemandi jako Vy mě vždycky rozesmějí ;-D:-P:-P:-P

0/0
28.7.2008 3:46

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

viel Spass in deiner eigener Welt!;-DBin sehr froh dass wehigstens jemand is sooooo froh and gluecklich.

0/0
28.7.2008 3:50

aua

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

doporucuji www.slovnik.cz

0/0
28.7.2008 4:01







Najdete na iDNES.cz