Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pojišťovna ING: Zprostředkovatel pojistek Eurofinancial se chová neeticky

Čtyři hlavní pojišťovny, AXA, Generali, ING a Kooperativa, pro které společnost Eurofinancial zprostředkovávala uzavření životních pojistek, dodržely slovo. Před čtyřiceti dny slíbily, že prověří chování firmy k jejím zákazníkům, kteří si stěžovali na její agresivní metody podnikání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poškozený

taky Vás firma EF poškodila?

Poškodila Vás firma EF? Mně taky. Sháním další poškozené pro konzultace dalšího postupu. napište mně prosím na s.fry@seznam.cz

0/0
5.11.2008 18:34

kapitan12

Na....

Na vás jako klienty to nebude mít žádný praktický dopad. Nadále můžete spoléhat na naše služby, tak jak jste zvyklí

0/0
28.10.2008 10:09

JanaNová

???

Co pro mě znamená investice nizozemské vlády do ING?

0/0
27.10.2008 11:43

anonym

to nejsou keci... pokračování

řekla jsem si že to asi nebude problém, když jsem si nezařídila živnost a ani jsem od nich neabsolvovala žádné školení, tím pádem jsem ve firmě byla nebyla. a hups, rodiče mi rozdělali dopis, protože jsem bydlela jinde a přišel mi domu dopis, že z důvodu neplacení Životního pojištění od Ing budu pokutována ve výši 20.000 KČ. Samozřejmě jsem hned dluh zaplatila, doma jsem si pěkně slízla to že jsem podepsala něco čemu nerozumim, ale teď vím, že tohle je jen sprostost a nechutnost jak nalákat mladé lidi k tomu aby se připojili mezi hyeny. je to vše formou pyramidy a nikomu nedoporučuji do podobných firem nastupovat. radši pujdu za solidní pojišťovnou a vše si obstarám přes ní. :-©

0/0
19.8.2008 22:53

no to si delas prdel

Re: to nejsou keci... pokračování

;-D ;-D ;-D

0/0
22.8.2008 12:23

adam

Re: to nejsou keci... pokračování

;-D ty si tak ...(ani nenacházim výraz) až to bolí  ;-D   tos myslela ten příspěvek vážně ;-D

0/0
22.8.2008 12:26

dáma

Re: to nejsou keci... pokračování

a jaká pojišťovna je solidní?

0/0
22.8.2008 12:48

Mirek

Re: to nejsou keci... pokračování

Hele, jestli tohle melo opravdu byt mysleno vazne, tak bych vas chtel vazne poznat osobne:-)))))) nechcete nam prozradit odkud ze to jste?? Abych vedel, kde ze si uzijou takovou srandu:-)

0/0
22.8.2008 21:07

anonym

to nejsou keci

dámy a pánové,

chtěla bych všem oznámit, že to co se o EF povídá, je naprostá pravda, u pohovorů dokonce zesměšňovali a přímo na mě použili lehkou drogu, jenen z mých kamarádů, kterého jsem tak bohužel brala, mi nabídl cigaretu, po které jsem byla absolutně omámená, najednou mi tento projekt přišel jako ta nejlepší brigáda na světě, vzali mě do hospody, kde mě řádně opili, a taky se mě snažil sbalit jeden více postavený, řekla jsem si, hm, blýská se na lepší časy... ale ono prd. sehnala jsem pod sebe nějaké lidi, ale stále jsem si odmítla udělat živnostenský list, pak jsem mi nastaly zdravotní problémy a nebyla jsem schopná platit Životní pojištění,

0/0
19.8.2008 22:53

adam

Re: to nejsou keci

a kdyby tě aspoň ten více postavený obšťastňoval (jiný výraz mi neprošel)  tak seš tam furt ,co?!   You bitch!!!

0/0
22.8.2008 12:33

dáma

Re: to nejsou keci

Tak ty si asi hodně hloupoučká...nechápu , jak někdo může přiznat, že je vlastně debil. Rozumný člověk se zesměšnit nenechá.A zdrav. problémy v 18-ti letech? Výmluvy , výmluvy a výmluvy...Až dospějete , až budete zaměstnaní...pochopíte , že práce na živnostenský list je mnohem lepší. Že platit zdrav. a soc. je mnohem jednoduší  a  že lidé, kteří dělají na ŽL mají mnohdy víc peněz na " Z "  .

0/0
22.8.2008 12:46

Petra

Eurofinancial

Bože to jsou kecy!!!!:)))Po dlouhé době jsem se od srdce zasmála!!Je vidět že vaš informace jsou pouze z doslechů neúspěšných lidí!!!Na mě nikdy žádný nátlak činěn nebyl!a ani na nikoho z mých přátel!buď chtějí nebo ne,je to čistě na nich!Osobní zodpovědnost!!!až budete příště házet špínu na naší společnost tak si najděte fakta!!!a zeptejte se na názor někoho inteligentního,ne 18-ti letých maminčiných mazánků!!

přeji pěkný den!!!!

0/0
5.8.2008 18:33

Yury

Re: Eurofinancial

Samozrejme...Ono je celkem ku podivu, ze spolecnost ani nikoho jineho neoslovuje, ze?...nez ty ,,18-ti lete mazanky,, tak jak ma kdo podat o spolecnosti vic infa?..navic spousta pravniku uz svuj nazor vyjadrilo, ale uz jen pro zbytecny tahanice s EF to nerikaji nahlas..A ani se jim nedivim.  A myslim ze spinu ani neni treba hazet, spolecnost uz je tak spinava, ze nic vic uz by se neudrzelo. 

A fakta?..faktem je to ze je na mlade lidi cineny natlak, udelat si IZP, ktere jsou malokdy schopni sami utahnout. Nebo zaplatit 20 000, coz je pro drtivou vetsinu nepripustne. Chcete mi rict, ze jakmile clovek nepodepise, tak je ztrapnen, je mu receno, ze do spolecnosti dalsi 3 roky nemuze prijit. Je mu receno ze je Vam velice lito ze si neumi udelat vlastni nazor, a az priste dostane podobnou super nabidku, at ji neodmitne...Ze to neni natlak? Zajimave. A takovych veci je mnohem vic. Po tom co jsem tam pracoval tak vim velice dobre jak to funguje.

0/0
7.8.2008 20:43

efkař

Re: Re: Eurofinancial

ty si ale trouba. To cos napsal,tomu ty říkáš nátlak;-D Chudáčku! ani žádný fakta neznáš, jen to co si můžeš přečíst na všemožnejch diskuzích. Asi si toho v EF moc neudělal, asi vůbec nevíš jak to funguje. Vem maminku a právníka-kterej bude vždy hájit tvůj názor ikdyby si byl vrah-vžyť ho za to platíš- a zkus něco podniknout než jen tlachat nicotiny. Nebyl bys první a ani první co by prohrál a platil ke všemu ještě právníka ze svýho. Prostě si neschopnej šulin a nesváděj to na nic a nikoho jinýho:-P

0/0
8.8.2008 11:27

Yury

Re: Re: Re: Eurofinancial

Samozrejme mas pravdu, jak jinak, v EF si lide taky nic jineho nepripusti..A nevim jak zrovna ty, ale nepotrebuju cizi lidi k tomu abych si udelal nazor na tuto spolecnost. Ocividne osocovani a nadavky ti jdou dobre, misto rozumnych argumentu. Pokud si tedy myslis ze tyto moudra ziskavam z diskuzi na internetu a ne z vlastnich dlouhodobych zkusenosti, tak budu rad kdyz me poucis. Muzes zacit, jsem velice zvedavy co mi reknes, a mimo jine jak vysvetlis proc je firma v setreni CNB, proc s ni vypovedela ING spolupraci?...Zkus misto nadavek nejak normalne komunikovat, jen si nejsem jisty jestli toho po tobe nechci moc.

P.S.Moc bych se divil, kdybych byl aspon ten prvni co by prohral spor s EF...;-D

0/0
9.8.2008 9:19

ronja

Re: Eurofinancial

neuspesny clovek v EF = ten, kdo nedokaze lhat kamaradum, rikat jim zavadejici informace a lezt do zadku ¨panum reditelum¨.... Tedy ten, ktery ma vlastnosti jako je lidska slusnost a cest...

0/0
16.8.2008 23:20

Yury

Informace

Zdarec, pokud mate nekdo nejaky dotaz prave na tuto spolecnost a radeji byste jej projednali soukromeji, nebo chcete nejak pomoci,  tak mi dejte vedet na mejl: ray22@seznam.cz popripade icq: 350 683 399

0/0
5.8.2008 13:16

pomozte mi pls

pomáhá FabioAgency??

ahoj, chtěl bych se zeptat, co je pravda na tom, že mi může pomoct Fabioagency s odstoupením smlouvy s Eurofinancialem..

Jestli jo, tak jak to probíhá...díky...

0/0
4.8.2008 14:00

Kristýna

Re: pomáhá FabioAgency??

Jestli se nepletu, tak vždycky můžete o odstoupení jednat. Nevím k čemu je nějaký Fábio, to je snad ten mrtvej rakouskej zpěvák ne? Být váma, spojím se s tou firmou a normálně se dohodnu. Koukala jsem na jejich web a mají tam maily i přímo na jednatele, tak napište třeba rovnou jim.R^ Celá debata o tom jestli je možné odstoupit je totální blbost.

0/0
4.8.2008 14:33

kapitalista

Re: pomáhá FabioAgency??

Fabio rozhodně nepomáhá. Postavil si vlastní multilevel na MLM Eurofinancialu. Vybírá poplatek za něco co nemůže splnit! Spíše si postavil PYRAMIDU na multilevlu. Maximálně může poradit napsání žádosti o dohodě o odstupu, což může každý udělat sám i bez toho,aby  za to ňákýmu podvodníkovi platil. Ale konečně se tato diskuze dostala ke špíně = FABIO (Y)  :-©  Rv

0/0
4.8.2008 17:27

šmoulík

Re: Re: pomáhá FabioAgency??

pokud chceš investovat peníze pravě za Fabio tak si je radši nech doma a dej si je na životko. Pokud jseš chytrej :) jinak to zkus. Ale v ničem si tím nepomůžeš. Viz "kapitalista":-P

0/0
4.8.2008 17:34

Petra

Re: Re: Re: pomáhá FabioAgency??

soulasím!!!;-)Pokud chceš investovat svoje peníze tak aspoň chytře!!!

0/0
5.8.2008 18:36

Ekonom

Ekonom

Článek je docela slušně napsaný a vyjadřuje velmi zajímavý názor na danou problematiku. Osobně ve financích pracuji řadu let a můžu vám potvrdit, že je úplně jedno jestli jste spadli do systému OVB, EF, AWD, BC nebo třeba ZFP. Vše je postaveno na naprosto stejných základech a opravdových poradců rozumějících financím je tam jako šafránu. Bohužel však každý z dané společnosti si myslí, že právě jen ta jeho společnost je ta nejlepší a všechny ostatní jsou pyramidy a podvodníci. Přitom je to všude naprosto stejné! Apropo když budete pracovat třeba v České spořitelně, tak na vás bude vyvíjen obrovský tlak, abyste si co nejdříve založili účet, st. spoření, pojistky a penzijní připojištění u České spořitelny. Pokud se budete bránit, tak to pocítíte na výběru dovolené i na jednáních s vedením. No a když se propouští, tak se první hledí na to, kolik jste si toho sami uzavřeli. Takže je to skoro všude stejné. Někde je ten tlak větší, jinde menší, ale tak už to u obchodníků chodí.

0/0
1.8.2008 21:01

šmoulík

Klid

Bože decka Vy jste jak malý. Když se s toho někdo po.... tak bude dělat všechno proto, aby byl asi jako "KING" , ale tak to není, můj kamarád nastoupil a po... chtěl odstoupit ale jeho potomek jeho vlastní bratr jede dál a má vydělano dost penez. Tak co si o tom myslíte ???R^

0/0
1.8.2008 20:57

Slidil

EUROFINANCIAL

Co to tu melete? stejné je to i u všech společností, buď jedno nebo druhé. Je to normální. A víme že paní redaktorka je vysazená proti Eurofinancialu a to jako jediná. Ale proč 1000 lidí jsou s touto společností spokojeni a zbytek ne? Je to jejich lenost. Zavíslí na rodičích " mami dej, tati kup", ale tim padem v životě nic nedokážou[>-]

0/0
1.8.2008 17:22

ronja

Re: EUROFINANCIAL

Co je normální? Že je student zmanipulován, musí si platit 850kč životko a když po nějaké době zjistí, že se z něho nestane manipulátor, který umí lhát a překrucovat skutečnost, tak musí platit dál - nebo zaplatit pokutu 20.000? To mi moc normální nepřijde...

Že někdo nejni u EF úspěšný rozhodně nezáleží na jeho "lenosti", ale neochotě lhát, lézt do zadku "pánům ředitelům" a neochotě zmanipulovávat své kamarády....

0/0
2.8.2008 16:53

Slídil

Re: Re: EUROFINANCIAL

to neni o tom někoho manipulovat ale motivovat. To je celkem veliký rozdíl.

Nikdo tam lidi nesvazuje a nenití aby si spořili. Je to jen nan nich. A hlavně za to nejvíce mohou jejich rodiče. Kteří si myslí že to neni pro jejich děti. Oni přece nejlépe ví co je pro ně dobré. Nutí je na školy na které nechtějí a do kurzů taktéž. Tak co je to pak i za výchovu mládeže? A tím že u Eurofinancialu nastupuje i starší generece a to od 45 let vejš tak to neni o manipulaci ale sundání růžových brýlí :-©

0/0
3.8.2008 20:30

Yury

Re: Re: Re: EUROFINANCIAL

Motivovat?...Nerikej...to je docela zajimavy pojem..co jsem za celou dobu na firme zazil, tak byl jen nenapadny psychicky natlak...Motivovat podle me znamena slibit nejakou odmenu za urcitou odvedenou praci(pokud pominu to ze prace je dovest kamarady), tak odmena je ve firme minimalni....mozna pro manazery, ale k obycejnym teprve zacinajicim lidem se dostane hodne zridka...

A to ze je nikdo nenuti aby si sporily..;-D..to je krasny kec dnesniho dne...A o co jineho tedy jde?..Bud zaplati 20 000, nebo zivotko...pokud ani jedno a rekne ze nechce nastoupit, tak ho jeste zesmesni, ze si neumi udelat vlastni nazor, a at az priste dostane podobnou ,,super,, nabidku, at ji urcite neodmitne...Paneboze to je teda moznost volby jako blaazen, ze? Uz jen tim, ze jsem tam delal, tak to vim, ze nejde o nic jinyho nez ziskat podpis a tim vsecko hasne...Bohuzel pro noveho clena...

Jinak souhlasim s,,ronja,,

0/0
5.8.2008 12:41

Yury

Re: EUROFINANCIAL

;-D..Super jouk, pani redaktorka je vysazena proti EF...Jo, asi hodne, ma cit pro spravnou vec a dokaze promluvit, tam kde se jini lide boji. Ja jsem delal v EF dlouho, a urcite nejsem jeden z tech " mami dej, tati kup";-D...ptz sem od rodicu odesel, a potreboval se nejak uzivit. Ale EF je tak podvodna vec, ze jsem proste nemohl dal, ikdyz sem ty penize potreboval...

Takze skladam velkou poklonu pani redaktorce, ptz vim jak obrovsky je na ni cinen natlak ze strany EF, a preju ji hodne stesi v dalsim boji proti teto podvodne spolecnosti.

0/0
5.8.2008 12:48

....

Jen tak dál

To mám radost další článěk. Pořád se to šetří a doufám že to povede k jasnému konci kdy bude muset EF za své praktiky dle zásluhy platit. Jen tak dál nakonec se těch vydřiduchů zbavíme R^

0/0
31.7.2008 17:57

Easycapitalista

Re: Jen tak dál

blbost  :-P   budem tu furt a strašit tě  ;-D

0/0
1.8.2008 9:35

Slidil

Re: Re: Jen tak dál

souhlasím ;-D

0/0
1.8.2008 17:22

Spokojená klientka

Buď te fér

Se společností Eurofinancial jsem naprosto spokojená. Vždy mi pomohli, pracuje u nich i má dcera a znám jejich "praktiky" (jak to spousta neznalých nazývá) . Je fajn , že někdo myslí na budoucnost našich dětí a než se spustíte do negativních debat, běžte si udělat vlastní názor a nekopírujte své kamarády. ;-)

0/0
1.8.2008 18:14

Yury

Re: Buď te fér

Svuj vlastni nazor jsem si delal velice dlouho a peclive..Ptz jsem Eurofinancialu veril, bohuzel me velice zklamal, ptz jsem se dozvedel veci o kterych ani nevim jestli je chci znat.. docela by me zajimalo jak moc jej znate Vy?...

0/0
5.8.2008 12:33







Najdete na iDNES.cz