Diskuze
Dráhy testují první rekonstruovaný vagon z Německa
Děkujeme za pochopení.
Robert
Dobra nemecka kvalita....
Tyto nemecke vozy jsou vybornou investici...nektere ceske vagony jsou 40 let stary srot z byvale NDR!Doufam, ze Nemecke drahy brzy koupi Ceske drahy!!Ceske potrebuji profesionalni image! Nemecky koncern je nejlepsim v Evrope
__XXXX___
Chachacha
Tak ještě koupit od japonců zmodernizovaná Zera a máme i "novou" leteckou flotilu
venoch
ja teda nevim
Asi jsem nejaky zmlsany, nebo co, jsem ted v Koreji a obcas v Japonsku a tady ty pomale vlaky jezdi 160 a ty rychlejsi 300km/h, minuly tyden jsem poprve videl zpozdeni vlaku, a to bylo minus jedna minuta. Napriklad KTX v Jizni Koreji ma internet, (o zasuvkach se ani nebavim) listek je zaroven mistenka, interier jako v novem Boeingu, pani pruvodci se vzdy ukloni, kdyz si nas prijde zkontrolovat, klimatizovane na 24 stupnu, co hodinu projede jina pruvodci s vozikem s kavou a nejakym jidlem, na strope mame obrazovku, ktera pousti nejake pitomosti o drahach, ale rekne nam, na ktere stanici jsme a kam jedeme a vlak zastavi na nastupisti plus minus jeden metr od znacky, kde je napsane cislo vagonu. Ani by me nenapadlo tady cestovat autem, pokud je to dal. Naproti tomu by me u nas ani nenapadlo cestovat vlakem. Vazne tohle u nas nejde, vazne musime mit zpozdeni a nejake second hand vagony? Vazne musi byt vsude neporadek nespolehlivost? Asi jo, kdyz to vlastni stat, ze?
Karel F.
Re: ja teda nevim
A teď tu o červené karkulce... "pomalé vlaky" rozhodně nejezdí 160 km/h, ale na lokálkách se jezdá max 100 km/h a to jen někdy, většinou to je do 80 km/h a nezřídka jen do 60 km/h. Navíc lokálky v Japonsku jsou úzkorozchodné a stav trati často v bídném stavu (oproti hlavním traím Šinkanzenu)... ono to chce sundat růžové brýle...
error404
co ty barvy??
jako dobrý, ale proboha co ty odporný barvy?? zkuste je prosím ve finálních verzích změnit. tohle je takovej odpornej vyblitej cirkus, vypadá to jak z DDR z roku 1970
__XXXX___
Re: co ty barvy??
A odkud a z jakýho roku si myslíš, že ty vagóny jsou?
Košičan
ČD NEmodernizovaly německý vagón
vůz byl modernizován v dílnách DB v Neumünsteru, proto je titulek "České Dráhy modernizovaly německý vagón" zavádějící - viz např: http://www.zelpage.cz/zpravy/6390
Tom
Vetrani?
Jesteze tim nemusim cestovat. Nejenze to nema klimatizaci, ale podle fotek je navic jen polovina oken oteviracich!
THUNDERMAN
Re: Vetrani?
Pokud vím tak to má mít nucené větrání a když se pletu tak stejně když otevřete okna vpředu i vzadu tak to udělá při rychlosti 160km/h z interiéru doslova větrný tunel,takže bát se špatného větrání je blbost
Němci maj prostě vše vychytané do detailu...
Košičan
Pokrok v mezích ČD...
Konečně se zdálo, že vedení ČD dostalo rozum a nakoupí kvalitní vozy standartu EC, ale s rozhodnutím neumístít do těchto vozů klimatizaci a schvalovat je pouze pro 160 km/h končí další naděje o výrazném zkvalitnění mezinárodní dálkové přepravy na které se ČD podílí. Je to opravdová škoda, protože tyto vozy mají jinak vše potřebné - kvalitní podvozky, vakuové WC, zásuvky na nootebooky (i když ne ve všech oddílech, ale lepší něco mež nic - viz Ampz73 a Bmz73... které jsou jěště k tomu nové a zásuvky v nich nenajdete) a interiér na úrovní o kategorii výše než již zmiňované předtím jednou rekonstuované rekonstrukce zajišťované v ŽOS Trnava (prováděmé však z větší části v MOVO Plzeň) - obzvláště v případě v Bpee kde 80 sedaček ve voze typu Y nasazovaném na vlaky EC je fakt humus - za cenu 18 mil./ks oproti zde 12+ případná cena klimy...
Ale přes všechno výše zmíňené jde v mezích ČD o velký pokrok.
Janina7
Hlavně že si pro sebe modrá armáda koupila Piňďolína
A ovce dráhu platící, ty můžou jezdit jako dob*tek!
dogs
hezké vagónek
Akorát tak nějak se mi to zdá málo, 60 osob na vagon. To je jako 1 Jančurův Student agency autobus.
THUNDERMAN
Re: hezké vagónek
Dát tam 80 jak v Bpee ta kzas nadáváte že je tam toho moc.Navíc v kupé vozech je běžné mít 60sedaček(Béčko má 80 bo má 8 míst v kupé...)
odpovídač
k čemu?
nechápu na co potřebuju čr se svojí velikostí kolejnic v každé díře! jsou to vyhozené stovky miliard do záchoda! kdyby stát koupil každému občanovi auto tak to vyjde levnějš
Marty
Re: k čemu?
Když se berou v potaz jen pořizovací náklady auta, tak jistě - ale co silnice a další infrastruktura ? Navíc už teď na silnicích není k hnutí a vzhledem k charakteru ČR není možné (naštěstí) ji prošpikovat rychlostními silnicemi a dálnicemi. Za tak rozvinutou železniční síť můžeme být vděční, ještě se bude hodit - je úspornější (zejména v době, kdy zdražují pohonné hmoty to není od věci) a rozhodně čistší a tím ohleduplnější k životnímu prostředí. Třetí velké plus: je mnohonásobně bezpečnější ....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!