Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dráhy testují první rekonstruovaný vagon z Německa

Už na konci roku by mohlo být cestování českými rychlíky pohodlnější. České dráhy v těchto dnech testují první rekonstruovaný vagon z Německa, jimiž by rády nahradily i třicet let staré vozy dálkových rychlíků, zejména z Prahy na Moravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robert

15. 8. 2008 10:38
Dobra nemecka kvalita....

Tyto nemecke vozy jsou vybornou investici...nektere ceske vagony jsou 40 let stary srot z byvale NDR!Doufam, ze Nemecke drahy brzy koupi Ceske drahy!!Ceske potrebuji profesionalni image! Nemecky koncern je nejlepsim v EvropeR^

0 0
možnosti

__XXXX___

10. 8. 2008 22:28
Chachacha

Tak ještě koupit od japonců zmodernizovaná Zera a máme i "novou" leteckou flotilu;-DR^

0 0
možnosti

venoch

5. 8. 2008 1:58
ja teda nevim

Asi jsem nejaky zmlsany, nebo co, jsem ted v Koreji a obcas v Japonsku a tady ty pomale vlaky jezdi 160 a ty rychlejsi 300km/h, minuly tyden jsem poprve videl zpozdeni vlaku, a to bylo minus jedna minuta. Napriklad KTX v Jizni Koreji ma internet, (o zasuvkach se ani nebavim) listek je zaroven mistenka, interier jako v novem Boeingu, pani pruvodci se vzdy ukloni, kdyz si nas prijde zkontrolovat, klimatizovane na 24 stupnu, co hodinu projede jina pruvodci s vozikem s kavou a nejakym jidlem, na strope  mame obrazovku, ktera pousti nejake pitomosti o drahach, ale rekne nam, na ktere stanici jsme a kam jedeme a vlak zastavi na nastupisti plus minus jeden metr od znacky, kde je napsane cislo vagonu. Ani by me nenapadlo tady cestovat autem, pokud je to dal. Naproti tomu by me u nas ani nenapadlo cestovat vlakem. Vazne tohle u nas nejde, vazne musime mit zpozdeni a nejake second hand vagony? Vazne musi byt vsude neporadek nespolehlivost? Asi jo, kdyz to vlastni stat, ze?

0 0
možnosti

Karel F.

5. 8. 2008 2:50
Re: ja teda nevim

A teď tu o červené karkulce... "pomalé vlaky" rozhodně nejezdí 160 km/h, ale na lokálkách se jezdá max 100 km/h a to jen někdy, většinou to je do 80 km/h a nezřídka jen do 60 km/h. Navíc lokálky v Japonsku jsou úzkorozchodné a stav trati často v bídném stavu (oproti hlavním traím Šinkanzenu)... ono to chce sundat růžové brýle...

0 0
možnosti

error404

2. 8. 2008 12:02
co ty barvy??

jako dobrý, ale proboha co ty odporný barvy?? zkuste je prosím ve finálních verzích změnit. tohle je takovej odpornej vyblitej cirkus, vypadá to jak z DDR z roku 1970 Rv

0 0
možnosti

__XXXX___

3. 8. 2008 20:44
Re: co ty barvy??

A odkud a z jakýho roku si myslíš, že ty vagóny jsou? ;-D;-D

0 0
možnosti

Košičan

1. 8. 2008 17:31
ČD NEmodernizovaly německý vagón

vůz byl modernizován v dílnách DB v Neumünsteru, proto je titulek "České Dráhy modernizovaly německý vagón" zavádějící - viz např: http://www.zelpage.cz/zpravy/6390

0 0
možnosti

Tom

1. 8. 2008 16:41
Vetrani?

Jesteze tim nemusim cestovat. Nejenze to nema klimatizaci, ale podle fotek je navic jen polovina oken oteviracich!

0 0
možnosti

THUNDERMAN

1. 8. 2008 16:51
Re: Vetrani?

Pokud vím tak to má mít nucené větrání a když se pletu tak stejně když otevřete okna vpředu i vzadu tak to udělá při rychlosti 160km/h z interiéru doslova větrný tunel,takže bát se špatného větrání je blbost :-)

Němci maj prostě vše vychytané do detailu...R^

0 0
možnosti

Košičan

1. 8. 2008 15:37
Pokrok v mezích ČD...

Konečně se zdálo, že vedení ČD dostalo rozum a nakoupí kvalitní vozy standartu EC, ale s rozhodnutím neumístít do těchto vozů klimatizaci a schvalovat je pouze pro 160 km/h končí další naděje o výrazném zkvalitnění mezinárodní dálkové přepravy na které se ČD podílí. Je to opravdová škoda, protože tyto vozy mají jinak vše potřebné - kvalitní podvozky, vakuové WC, zásuvky na nootebooky (i když ne ve všech oddílech, ale lepší něco mež nic - viz Ampz73 a Bmz73... které jsou jěště k tomu nové a zásuvky v nich nenajdete) a interiér na úrovní o kategorii výše než již zmiňované předtím jednou rekonstuované rekonstrukce zajišťované v ŽOS Trnava (prováděmé však z větší části v MOVO Plzeň) - obzvláště v případě v Bpee kde 80 sedaček ve voze typu Y nasazovaném na vlaky EC je fakt humus - za cenu 18 mil./ks oproti zde 12+ případná cena klimy...

Ale přes všechno výše zmíňené jde v mezích ČD o velký pokrok.

0 0
možnosti
JS

Janina7

1. 8. 2008 15:32
Hlavně že si pro sebe modrá armáda koupila Piňďolína

A ovce dráhu platící, ty můžou jezdit jako dob*tek!

0 0
možnosti

dogs

1. 8. 2008 15:07
hezké vagónek

Akorát tak nějak se mi to zdá málo, 60 osob na vagon. To je jako 1 Jančurův Student agency autobus.

0 0
možnosti

THUNDERMAN

1. 8. 2008 16:57
Re: hezké vagónek

Dát tam 80 jak v Bpee ta kzas nadáváte že je tam toho moc.Navíc v kupé vozech je běžné mít 60sedaček(Béčko má 80 bo má 8 míst v kupé...)

0 0
možnosti

odpovídač

1. 8. 2008 12:49
k čemu?

nechápu na co potřebuju čr se svojí velikostí kolejnic v každé díře! jsou to vyhozené stovky miliard do záchoda! kdyby stát koupil každému občanovi auto tak to vyjde levnějš

0 0
možnosti

Marty

1. 8. 2008 13:24
Re: k čemu?

Když se berou v potaz jen pořizovací náklady auta, tak jistě - ale co silnice a další infrastruktura ? Navíc už teď na silnicích není k hnutí a vzhledem k charakteru ČR není možné (naštěstí) ji prošpikovat rychlostními silnicemi a dálnicemi. Za tak rozvinutou železniční síť můžeme být vděční, ještě se bude hodit - je úspornější (zejména v době, kdy zdražují pohonné hmoty to není od věci) a rozhodně čistší a tím ohleduplnější k životnímu prostředí. Třetí velké plus: je mnohonásobně bezpečnější ....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57,  aktualizováno  10:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži

26. dubna 2024  10:45

Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá

26. dubna 2024

Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!