Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České turisty pletou hvězdičky na hotelech

Čeští turisté očekávají při cestách do ciziny standard, na který jsou zvyklí z tuzemských hotelů. Po příjezdu na dovolenou jsou pak často zklamaní. Kvalita hotelů se totiž může stát od státu lišit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Terrurek

hotelovej úřad

:) to zas bude o prachách/o hov*ě jako ISO a další nesmysly... kdo maže ten jede

0/0
4.8.2008 15:46

pete

Pravy duvod

Pravy duvod proc se jednotna klasifikace nezavede je ten, ze vetsina predstavitelu svazu hotelieru jsou z hotelu, ktere nesplnuji pozadavky na sve hvezdy ani nyni. Proto je dobre verit zahranicnim retezcum, ktere maji kvalitu sluzeb i vybaveni vicemene stejnou vsude (Hilton, Mariott, Crowne, pro mensi hotely trebas "pseudo sit" Best Western)...

0/0
4.8.2008 10:06

Ppetig

Re: Pravy duvod

ať žije PROMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
4.8.2008 18:16

zandera

klasifikace v hvezdickach

co ja si pamatuju tak pro hvezdicky, alespon v cechach, jsou pravidla dana normou, kterou jeste nestacili zrusit.

takze ck by si meli vzit normu a prepatlat si katalogy a ceniky podle ni. prodavaji v cechach, takze oznaceni dle teto normy. kdyby ji hledali tak je treba v ucebnicich pro stredni hotelovy skoly.

vymluvy

0/0
3.8.2008 21:20

Bubula

České turisty pletou hvězdičky na hotelech

Co označit zahraniční hotel s porovnáním k počtu hvězdiček u nás a do závorky

k tomu uvést jejich tuzemské označení ? Ale o to asi nebude zájem, protože

ta cestovka co napíše pravdu, tak do  špatného hotelu nebude mít žádného zájemce a nebude moc nikoho očesat a o tom to všechno je.Cestovka není přece dobročiný spolek ne?

0/0
2.8.2008 9:23

kurioz

Re: České turisty pletou hvězdičky na hotelech

České turisty pletou hvězdičky na hotelech ?

To je pod vlivem řízků :-©;-D

0/0
2.8.2008 15:52

realita

Re: Re: České turisty pletou hvězdičky na hotelech

ne tak docela, taky chybí ve vybave otvirace na pastiky[]

0/0
5.8.2008 22:06

Pet

Firo

Koukám, že tady jsou 2 negativní reakce na Firo. Je taky potřeba dávat bacha na to, co kupujete. Já poslal manželku s dcerou předloni jako last minute do Tuniska, zájezd za 25 na hlavu stál 15 a vcelku si to chválili. Teda hotel bych v pořádku, moře nic moc, Tunisko taky nic moc, takže by tam podruhý už nejeli, ale to bylo všechno vcelku jasný předem.

Jiná věc, že zbytek Čechů si to tam moc neužil. Většinou tam totiž jezdili na dovolenou Francouzi, žádná NJ nebo AJ, takže se z Čechů s obsluhou nikdo nedomluvil. Naštěstí rodinka vládne italštinou, takže číšníci běhali jen okolo nich, protože jinak nikomu nerozuměli, a ty se 2 týdny cpaly mořskejma potvorama a měly neomezený přísun různých delikates a kvalitního vína (s polopenzí).

0/0
1.8.2008 23:26

Firo

Re: Firo

Hlavně ,  že sousedi praskali závisti, když jsi jim toto blekocal R^;-D;-D;-D

0/0
1.8.2008 23:40

wyatt

Re: Firo

no a takovejm jako ty se běžně říká "lidový vypravěč" ;-D

0/0
2.8.2008 16:13

dj giovanni

Re: Re: Firo

možná kolem nich běhali kvůli něčemu jinýmu ale jsem už ticho... 

0/0
3.8.2008 15:17

HarryIKeogh

Re: Firo

...manželka s dcerou si to pochvalovaly? to se ani nedivím, když se kolem nich motalo tolik opičáků...;-D

0/0
3.8.2008 16:24

PatrikChrz

Co znamenají hvězdičky

Nejdůležitější věc - hvězdičky neznamenají kvalitu služeb, ale jejich ROZSAH!

Takže můžete mít klidně *** hotel s pěkným čistým pokojem, dobrým jídlem a příjemným personálem a proti tomu 4 nebo 5*, kde bude mít sice na pokoji TV, minibar, telefon s přímou volbou, ale jídlo bude nepoživatelné, personál neochotný a pokoj špinavý :-)

Osobně se orientuji podle recenzí na zahraničních servrech. Zatím jsem měl kliku ;-D

0/0
1.8.2008 18:52

ha ha

Re: Co znamenají hvězdičky

Hotel a restaurace je rozdilne ;-D;-D

0/0
1.8.2008 22:01

PatrikChrz

Re: Re: Co znamenají hvězdičky

V katalogu se uvádí hvězdičky hotelu a ty vycházejí z vybavení. A podle mého názoru má kvalita jídla v restauraci velmi podstatný vliv na celkovou spokojenost turistů často větší vliv, než to, jestli jestli je na pokoji telefon s přímou volbou nebo televize.

0/0
2.8.2008 7:41

krkrk

Re: Re: Re: Co znamenají hvězdičky

hvězdičky jsou pro hotely, restaurace jsou nezavisle na hotelech, tak jako hotelove hvězdičky jsou nezavisle na restauracich

pak se nediv,že Českej turista je popletenej ;-D;-D;-D

0/0
2.8.2008 15:48

Plamenakk

Recenze

 www.Obrbion.cz

0/0
1.8.2008 18:51

Bob

Lovci hvězdiček

Cestuji na vlastni pěst, abych hvězdičky neřešil. Pokoj si vždy předem prohlédnu a pokud vše vypada dobře, tak zůstanu... ale hvězdičky, ty mě nikdy nebraly, to jen moje bejvala je pořád počítala a vysvětlovala, za co hvězda je a není... kravina. Tak sup sup lovci hvezdicek...

0/0
1.8.2008 14:48

Pet

Re: Lovci hvězdiček

Moje řeč. Mnohem lepší než **** obr hotel se standardním mezinárodním žrádlem bývá malý rodinný hotýlek sice bez hvězdiček, ale s příjemným prostředím, obsluhou, pokojem, umístěním a jídlem. Přijde do hotelu, nechám si ukázat pokoj a rozhodnu se, jestli tam zůstanu, a druhý den případně jak dlouho nebo si najdu v okolí něco lepšího. Když se mi to nelíbí - vypadnu hned. Naposled jsem byl v takovým hotýlku, kde byl majitelem příjemný Australan, velký pěkně zařízený pokoj, televize, lednice, klimatizace, trezor, vana, celý hotel vč. pokoje pokryt bezplatným wifi, na terase káva a čas zdarma k dispozici. To všechno 17 USD/den.

Jezdit s cestovkou v plný sezóně je blbost. Všude narváno, člověk už zaplatil a je rukojmím, nemůže si to užít a přizpůsobit program počasí nebo třeba momentální chuti a informacím získaným na místě. Rozhodně nehrozí, že bych strávil 2 týdny v nějaký hnusný předražený díře.

0/0
1.8.2008 22:52

KOLDAK

Radši jezdit individuálně,

než být rukojmím cestovky.

0/0
1.8.2008 13:05

PF

Re: Radši jezdit individuálně,

Nebo sedět doma na p®deli!

0/0
1.8.2008 13:53

Bob

Re: Radši jezdit individuálně,

Souhlas, backpackers style je nejlepsi, protoze jen tak doopravdy clovek cestuje, turisticke oazy postavene turisty pro turisty jsou stejne vycpele, jako pak v zime vzpominky na ne...

0/0
1.8.2008 14:49

ciankal

Co je to za blbost

Prece kdyz se sjednoti klasifikace. Tak ti co davaji prachy za audity sou chraneni pred nekalou konkurenci, ze si nekdo namaluje mesicek s hvezdickama jak ho napadne. A ja jako zakaznik pak nedam ty prachy za 4 hvezdicky namalovane na karavanu, ale za skutecny hotel. Takze ten chaos nekomu vyhovuje, otazka je komu.

0/0
1.8.2008 12:55

farous

Re: Co je to za blbost

Ty poctivko, nikdy si neprodal někomu výrobek nebo službu dráž než by to stálo? Když blbec koupí, co by neprodali!

0/0
1.8.2008 13:51

ciankal

Re: Re: Co je to za blbost

Jedna vec je marze. Druha klamani zakaznika

0/0
1.8.2008 15:24

Tonda Klika z Rakovníka

Hotely...

Zásada než někam jedu je zjištění informací o cílovém hotelu, okolí atd. Dnes už jsou i české servery se kušenostmi cestovatelů, jinak doporučuji holidaycheck a tripadvisor. Tam často zjistíte, že realita je trochu jiná než u v materiálech většiny českých cestovek ;-€

0/0
1.8.2008 12:39

bobo

Re: Hotely...

teorieticky máš možná pravdu. Před půl rokem jsem heldal recenze vytypovaných hotelů na Invii a také Tebou uvedených zahraničních serverech. Jak je ale možné, že jedna recenze na stejný hotel je plná superlativů a hned následující je taková, že bych tam neubytoval ani tchýni? U některých hotelů jsou dokonce kladné a záporné recenze takřka 50 : 50. Dokonce, i když možná v menší míře, se toto vyskytuje i v hanraničních recenzích. Pravdou ale je, že většinou určitý druh recenzí převažuje a takto se dá odhadnout skutečný stav věci.

0/0
1.8.2008 12:49

jam

Re: Re: Hotely...

jestli to nebude tim, ze nekterym lidem se nelibi, to co jinym se libi. napr. pro jednoho je neprijatelne, kdyz nema 15 diskotek kolem hotelu a ja radsi spim v klidu, nekdo si rad stoji frontu na jidlo do kazdy den jine restaurace, jiny ji radsi v hotelu kazdy den podobne jidlo, ale v klidu.jestli to nebude tim?mimochodem - ubytoval by si tchyni ve stejnem hotelu jako sebe?

0/0
1.8.2008 13:24

farous

Re: Re: Re: Hotely...

tchyni? Já v klidu! Mimochodem každej je na diskuzích borec jak hovado a přitom ho straší tchyně? :-)

0/0
1.8.2008 13:48

Pet

Re: Hotely...

Ani to někdy nepomůže. Mně se dokonce stalo, že i v hotelu, kde se mi velice líbilo, se za 3 roky všechno tak zmrvilo a omšelo, že použitelný byl až 3. nabídnutý pokoj a stejně bych tam už nepáchl. A to jsou zkušenosti vlastní, ne z nějakýho cestovatelskýho serveru.

0/0
1.8.2008 22:55

elfinn

Ceske hotely...

Hotely v CR maji jeste hodne co dohanet proti zahranicnim. Vetsina, i kdyz se tvari na urovni  vcetne cen, ma vybaveni  z dob ROH.  A nejaka invence pro zlepseni situace bohuzel neni videt. Rv

0/0
1.8.2008 12:12

věčný šťoural

Re: Ceske hotely...

;-D;-D;-D To je dobrý vtip.

0/0
1.8.2008 12:17

wit

Re: Ceske hotely...

nesmis tolik chlastat, pak misto jedne hvezdicky jich vidis mnohem vic

0/0
1.8.2008 12:30

J@ck

,,,,,

od hotelu požaduju akorát čistou postel ,klimatizacii a sprchu,proč zdržovat někde v hotelu ,to jsem mohl zůstat doma

0/0
1.8.2008 11:22

J@ck

Re: ,,,,,

se zdržovat

0/0
1.8.2008 11:23

cizinec je našinec

Re: ,,,,,

tak nějakR^

0/0
1.8.2008 11:25

pepe

Re: ,,,,,

mravenci,  nezavírající dveře od pokoje, netekoucí tepla voda, plísen v koupelně, koupelna děs a hrůza, nesplachující zachod. Apod. ale jinak se taky nemusím v tom hotelu zdržovat a postel byla čistá

0/0
1.8.2008 11:34

Pet

Re: Re: ,,,,,

Koukám, že jsem byli asi ve stejným místě ve stejným pokoji.

0/0
1.8.2008 22:56

plexisplexis

Re: ,,,,,

napriklad ja se min vikend v hotelu zdrzel velice rad, v koupelne byla mega vyrivka, s pritelkyni jsme si tam dali sano, to bych doma nemel, moje vana neni to prave R^

0/0
1.8.2008 14:22

pepe

tunisko

Před odjezdem jsme byli poučeni o tom, že v Tunisu  4 hvězdičkový hotel= načemu 3 hvězdičkovému, Neboli vždy o hvězdičku méně. Po příjezdu do 3 hvězdičkového hotelu, První co delegátka řekla, V tunisku nejsou hotely s 1 a 2 hvězdičkami, nejméně jsou 3. Tedy 1 a 2 a 3 hvězdičkový hotel se v tunisku značí 3 hvězdami.

A ten hotel teda byl na mínus 2 hvězdy:-©

0/0
1.8.2008 11:22

cizinec je našinec

Re: tunisko

čí je to teda problém...cestovky a nebo hotelu?

0/0
1.8.2008 11:25

elfinn

Re: Re: tunisko

...klienta, ktery takove zakladni veci nevi.

0/0
1.8.2008 12:05

eman3

Re: tunisko

Tunis, Tunis...to je ta arabská země kdesi v Africe?:-)

0/0
1.8.2008 11:37

RIC-PIC

Brusel

On to Brusel a EU brzy napraví.........:-P

0/0
1.8.2008 11:20

GEORGE MICHAEL

ČLÁNEK

Mám rád články tohoto typu... Z nadpisu jsem totiž vyčetl, že problémy mají čisté čeští turisté v zahraničí, zatímco u nás je vše na profesionální úrovni, jako je tomu třeba v Rakousku nebo spíše ve Francii... Tady je opět vidět, že pravda je někde mezi. A jinak, je už známo, že když se jede do Egypta, tak človíček by si měl zaplatit 5 hvězdičkový hotel... To vím i já a přitom jsem v Egyptě nebyl. Čili stačí se jen optat známých a hned "vím" na čem jsem - jenže když vázne komunikace, tak je to holt těžké... Proto do jisté míry souhlasím s názorem, že jednotná certifikace je fakt na..... (abych nebyl sprostý)

0/0
1.8.2008 11:11

lolek77

Re: ČLÁNEK

V Egyptě, středisku Hurghada poskytuje většina čtyřhvězdičkových hotelů odpovídající služby. 5-ti hvězdičkové jsou určeny pro boháče a ceny nápojů jsou zbytečně vysoké. Také hotelová pláž je spíše určena pro kotvení jachet než pro koupání. Není to pravidlo, ale je třeba s tím počítat.

0/0
1.8.2008 16:39

Jurdis

Baska Voda

Me cestovka nacpala do bungalovu pod parkovistem s vyhledem na sklepni okna protejsiho domu. Muselo se svitit i ve dne...Hruza. Vydrzeli jsme jednu noc, pritelkyne brecela a tak jsem "primackl" typka z cestovky a uz jsme se stehovali do apartmanu s vyhledem na more :-)

Hlavne si nesmite na dovolene nechat vsechno libit, jsou to vase penize a mate pravo mit krasnou a klidnou dovolenou....

0/0
1.8.2008 11:02

eman3

Re: Baska Voda

Baska Voda...není to někde v Ustašovku?:-)

0/0
1.8.2008 11:38

AAA

Re: Baska Voda

A neni ono lepsi pres den byt u more nez na nej koukat z okna?

0/0
1.8.2008 13:34

real_goldie

logika?

Mne zarazi tedle vyrok: Se zavedením jednotné evropské legislativy nesouhlasí ani mluvčí

Sdružení obrany spotřebitelů Ivana Picková. "Těžko po spotřebiteli

můžete chtít, aby si nastudoval, jaká je klasifikace například v

hotelech v Recku, Italii a dalších zemích," řekla. To prece zni nelogicky. Kdyby znaceni bylo jednotne tak nikdo nic studovat nemusi. Prave protoze to jednotne neni clovek musi studovat co 5 hvezdicek v Recku nebo Italii znamena, nebo?

0/0
1.8.2008 10:59







Najdete na iDNES.cz