Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesco chce odnaučit zákazníky přelétavosti. Zavádí věrnostní karty

Více než padesát tisíc Slováků dostane počátkem října od Teska dopis s poukázkou na útratu, podle toho, jak se v obchodech činili za poslední tři měsíce, a šest až osm kuponů na slevu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tmf

děkuji

ale nechat se šmírovat za 1%, tedy pro naši rodinu kdybychom chodili jen tam asi za pade měsíčně, děkuji to opravdu nechci.

0/0
4.8.2008 22:55

Realista

Karty? A k čemu?

Vždyť rozhodující je cena a kvalita, ne slevová karta. lidé půjdou tam, kde to dostanou. karty jim v tom nezabrání. Za nakoupených 30 Kč směšných 30 haléřů bodů? Když půjdou do jiného obchodu často ušetří desítky korun. To než po 30 hal. nasbírají v Tescu, mnoho vody uplyne. Billa má slevové karty. Obdobný způsob. Při akci jsem byl vždy poučen, že cena platí pro držitele karty, ne pro mě. Už tam nechodím. Přišli o zákazníka. Makro také nutilo k nákupům, aby uživatelům zůstala karta. Zvrhlý způsob. Přišli o mnoho zákazníků sezóních, kteří třeba třikrát do roka nakoupili. Samozřejmě ti odešli jinam a nakupují nyní levněji. Ono se totiž vždy ukáže, že karty jsou vždy dražší, než obchodní promiskuita.:-P

0/0
4.8.2008 16:50

Muroň

Promiskuita

Za svou promiskuitu se nestydím. Chodím do Tesca, Hypernovy a Kauflandu, občas do Glóbusu (ten jako jediný nemám při cestě, přitom ho mám nejraději). A to podle nálady nebo podle toho, co je v AKCI! Heč!

0/0
4.8.2008 16:03

Ano

Re: Promiskuita

Ja sa za svoju promiskuitu taktiež nehanbím a je mi celkom jedno, či je ta predavačka vydatá alebo slobodná, len nech vyzerá k svetu.;-DV

0/0
4.8.2008 19:48

Karel N.

Re: Promiskuita

Já se teda stydím a budu s tím něco dělat, protože ten jeden cent z každého eura mě dostal. A těch šedesát kiláků do nejbližšího Tesca už mi nebude připadat tak daleko.

0/0
5.8.2008 6:28

Tomas

Škoda

Fakt, že Tesco se rozhodlo zavést v Česku i na Slovensku svůj doma osvědčený věrnostní program, svědčí mimo jiné o tom, že odtud hned tak neodejde. .... Škoda, třeba by to převzal někdo lepší.

0/0
4.8.2008 15:46

majkl

V kazdym ksefte maj neco,

v zadnym neni vsechno idealni,takze vernost jednomu je blbost.Max. vernost jedne znacce ve zbozi ;-)

0/0
4.8.2008 14:48

papazian

Věrný Tesku, to nikdy....

Dobrý fór!

0/0
4.8.2008 14:40

Gargamel

Zaměstnanci

Stačí se podívat kde v tom Tescu pracuje. Z 80% to jsou všechno chovanci a neschopní lidé. Pak to podle toho vypadá:-©

Včera jsem si chtěl koupit salát a když jsem viděl tu obsluhu, tak mě přešla chuť!!(Y)

0/0
4.8.2008 14:25

majkl

Re: Zaměstnanci

Proc tam nejdes pracovat chytroline ?Za tech 8000 co platej,se zadnej vykvet inteligence cekat neda ;-D Nikdo neni masochista aby pracoval zadarmo ;-D

0/0
4.8.2008 14:37

tmf

Re: Re: Zaměstnanci

ale kolik tesco platí to může být zákazníkovi jedno, třeba ať si seženou dobrovolníky, jen ať nějak vypadají a něco vědí a jsou k dosažení.

0/0
4.8.2008 22:58

majkl

Re: Re: Re: Zaměstnanci

To je prave ten problem,sehnat nekoho za ty smesny penize ;-D!

0/0
5.8.2008 7:24

aldik7

...

hmm zase všichni nadávají na Tesco .. ale asi tak špatné nebude když tam pořád všichni chodí a je to nejnavštěvovanější obchod ;-D

..ale částečně s váma souhlasím .. Tesco se zhoršilo ale ne zas tak, ja tu někteří píšou .. hlavní zhoršení je akorát vidět v bývalých Carrefourech :-/

0/0
4.8.2008 14:23

Pete

Re: ...

no protože sice Carrefour nebyl žádnej výkvět, ale oproti Tescu 1000x lepší, takže tam změna je opravdu do očí bijící, to je jasný.

0/0
4.8.2008 15:44

Onanonym

Věrnostní karty nebo vyděracske karty?

Nevym jak v zapadni evrope, ale v US to je zabehle dlouhou radu let......Veskere akce v obchodech (myslim tim potraviny nebo pharmacy) plati pouze pro lidi, ktere maji jejich "kartu". Nenapadne tim sledujou co kupujete apod. Ma to sve financni vyhody, ale jste sledovani......;-)

0/0
4.8.2008 13:41

Re: Věrnostní karty nebo vyděracske karty?

Jenže usa je fašistickej stát.

0/0
4.8.2008 13:44

Onanonym

Copak?

Radsi mame socialistickej;-D;-D;-D

0/0
4.8.2008 13:48

Re: Copak?

Chtělo by to něco mezi, americkej kapitalizmus a evropskou svobodu(nejlíp třeba holandskou).

0/0
4.8.2008 13:51

Onanonym

Re: Re: Copak?

A co si napriklad myslis, ze ma ta evropska navic?8-o8-o

0/0
4.8.2008 14:16

pavel.61

Re: Věrnostní karty nebo vyděracske karty?

A to jeste nemaji v CR ASDU to je dalsi takovy podnikRv.Nemaj karty,ale aspon neposilaji kupony na zbozi ktere je takovym asi 50% lezakem.

0/0
4.8.2008 13:45

pavel.61

hmmm

Nic moc!mam kartu clubcard uz asi 1 rok a?Zaslou vam sice body k levnejsimu nakupu ;-D,ale kdyz zjistim ze muzu koupit jogurt  BIO Greek 12% za stejnou cenu co je jogurtova voda1,5%  v jejich radoby uzasny kupon,tak to (Y)a mrskam jejich kupony at jdou do(Y).Rv

0/0
4.8.2008 13:37

Jirka

Jaká přelétavost?

Nakupuju v obchodech, které mám nejblíže domu či práce, případně cestou. A Tesco mezi nimi není (naštěstí, jak tak čtu zdejší komentáře, když jsem u Tesca před pěti lety bydlel na koleji, byl to docela dobrý obchod, tak si ho tak aspoň budu pamatovat).

Abych jezdil někam extra kvůli slevě pár korun, to tedy děkuji, nechci, pro svůj čas mám rozhodně zajímavější využití. Stejně tak nezačnu kvůli nějaké kartičce nakupovat jen v jednom obchodě, abych pak tahal nákup přes celou Prahu.

Jo až nějaký obchod se slušným výběrem a otevírací dobou aspoň od osmi do osmi zavede donášku domů/do práce za cenu jednoho eura (což je cena, kterou hodnotím svůj výkon odtáhnutí nákupu těch 200 metrů od nejbližšího obchodu k sobě domů/do práce) po celou dobu, kdy má otevřeno, klidně s ním podepíšu i exkluzivní smlouvu. Ovšem o tom si můžu nechat jen zdát, a tak si obchody můžou nechat zdát o mé "věrnosti".

0/0
4.8.2008 13:01

Re: Jaká přelétavost?

V tescu nemaj řeznictví a maso maj příšerný, takže jdu do globusu a koupím v něm i ostatní věci. Takže v tescu nemůžu moc nakupovat ani kdybych chtěl.

Ale tesco je hodně levný, levnější než lídl.

0/0
4.8.2008 13:14

Tomas

Re: Re: Jaká přelétavost?

To je právě ten rozšířený omyl - Tesco není levné, naopak je dost drahé. Jediné co je tam "levné" jsou ty jejich Tesco šmejdy. Když ovšem pak člověk porovná kvalitu, tak zjistí, že i ty šmejdy jsou vlastně předražené.

Značkových výrobků tam ubývá a stojí většinou stejně jako jinde, často jsou dražší (mimo letáky samozřejmě, ale v nich se točí pořád stejné výrobky dokola za stejné ceny). A že jednou za rok zlevní pár výrobku na polovinu, to je nezachrání. Stejně je většinou nemají na regále.

0/0
4.8.2008 15:56

Huffnagellův duch

Naprostý souhlas

Z Tesca se stala špína, horší než nejlevnější diskonty...

0/0
4.8.2008 12:52

Rostratus

Re: Naprostý souhlas

R^  Už tam také nejezdíme. Není proč. (Y)

0/0
4.8.2008 13:45

ds

NE !

dokud kvalita zbozi nebude srovnatelna s GLobus nebo Interspar tak v tesku nebudu nikdy nakupovat. Vecer tam nesezenu prakticky zadne pecivo ani zeleninu a kdyz ano tak zelenina je na pul shnila. Nektere vyrobky pusobi dojmem lacinosti. nektery jsou prosle a namichane mezi odstatnimi vyrobky.

Tesco se hodi tzv do nouze na napoje a ceny jsou drazsi.

V globusu totozny nakup vyjde na 1600 v tesco na 2100

0/0
4.8.2008 12:33

Ped

Re: NE !

Prosle vyrobky hlasit.

Co ja vim (vim trosku vic nez obycejny zakaznik a min nez zamestnanci), tak by to mela byt nahoda (je tezke to pri vykladani zbozi uhlidat a najit vsechny prosle, ti lide co to delaji nejsou 100% spolehlive stroje) a ne umysel.

Jinak nabidka produktu Globusu a Intersparu mi vzdy prisla pestrejsi nez tesco, v tom bych s vami souhlasil, cenova zkusenost se muze zasadne listi podle toho co kupujete. Nejednou jsem nakoupil ke sve plne spokojenosti ve vsech obchodech ktere jste vyjmenoval, takze bych to nevidel tak cerno-bile.

0/0
4.8.2008 13:03

Re: NE !

To nevím co kupuješ, ale tesco mě vyjde levnějc než globus, ale maj v něm šunty, to jo.

0/0
4.8.2008 13:16

Bankrot

TESCO nikdy

Díky diktátu cen obchodního řetězce TESCO, respektive jejich nákupčím jsme před vyhlášením bankrotu.. a to to na začátku vypadalo tak slibně Rv   Kde se poděl ten anglický standard ???

0/0
4.8.2008 12:07

stadler

stadler

Štádlere žádné karty neposílej, stejně to rovnou vyhodíme .:-©

0/0
4.8.2008 11:50

Tom

Spíš ať se naučí přijímat karty

0/0
4.8.2008 11:32

Tom

Re: Spíš ať se naučí přijímat karty

překlep :-)

Zrovna včera jsem byl svědkem jak v našem hyper mega marketu Tesco dokázala jedna nešťastná Američanka zablokovat na 10minut jednu pokladnu takovým prostým požadavkem - platba kartou.

Nákup za cca CZK 2000 a postupně se tam sešly 4 pokladní které se dohadovaly jakže se to vlastně má dělat, a že ta karta není od české banky etc. Slečna z toho byla zjevně dost vydřená - ani se jí nedivím. Českou hotovost u sebe neměla (což sem musel prodavačkám přeložit, nebo jí nezvládly ani pozdravit).

0/0
4.8.2008 11:35

aldik7

Re: Re: Spíš ať se naučí přijímat karty

povinností pokladních není ovládat cizí jazyky :-);-D

0/0
4.8.2008 14:24

majkl

Re: Re: Re: Spíš ať se naučí přijímat karty

Takovy chytraky mam nejradsi,vsechno vi nejlip,ale sami by to za ty prachy nedelali ani den /pro Toma/ ;-D

0/0
4.8.2008 14:39

spartaman

Tesco

Tesco mě odnaučilo přelétavosti. Prostě jsem od nich odletěl a přelétávat k nim už  zpátky nebudu. Stal se z toho strašně sociální obchod. Špína, mizerná nabídka, neochota.... Tfuj! 

Jedině Globus a Interspar.

0/0
4.8.2008 11:29

matkoslav1

no jo

Tesco je mediální žblebt, kterého krabice stojí všude a to, co tady píší i ostatní, plně souhlasí - nepříjemní prodavači a pokladní, dlouhé fronty, k salámu a sýru aby člověk šel stát ráno v 7, aby vůbec nějaký dostal. V Tescu měli svého času dost Bio výrobků jako bio tofu nebo výborné Bio hovězí. Ale jelikož jde všem o cenu a v duchu reklamy: "rohlíky dražší, eidam dražší a mléko stejně" všechny kvalitní výrobky opouštějí regály (a to nejen v Tescu). Delvita s Carrefourem to pochopili a odešli, jen se bojím, že Globus bude jejich kroky následovat... Hlavně je jíst máslo o 3 koruny levnější, i když to vlastně máslo není...

0/0
4.8.2008 11:18

Ped

Re: no jo

jojo, tohle mne taky desi, jak je ta obrovska masa lidi ochotna koupit naprosto cokoli jen kdyz je to trochu levnejsi a poradny vyrobek uz se musi pomalu hledat...

0/0
4.8.2008 13:07

jana

A já si myslela,

že k horšímu přispěla výstavba nového Tesca v Liberci, že do toho pomalu bourajícího už nic nechtějí vrážet.Také jsem byla pravidelným denním kupujícím, ale  pak změnou adresy jsem začala nakupovat jinde. Jaké bylo moje zděšení po dlouhé době, celkový chaos, skoro špína, kolem 4. hodiny odpoledne pár tvrdých rohlíků, hodně drahé maso,  salámy i sýry a nesmírně protivné prodavačky i pokladní.

Inu, těším se, až otevřou znovu Hypernovu, i když Globus i Interspar je na úrovni.

0/0
4.8.2008 11:03

username

1 %

Takže si shrňme to podstatné:

"Jeden bod získá zákazník za útratu třicet korun a má hodnotu 30 haléřů."

Tedy člověk s kartou získá 1 % slevu oproti běžným cenám v daném obchodě. Každý se může rozmyslet, jestli mu to za to stojí.

0/0
4.8.2008 11:02

Horolezec-29

Re: 1 %

Hlavně když každé zboží o ten 30,- podraží ;-D

PS: NECHCU SLEVU ZADARMO!!!!!!!!!!!!! ;-D;-DR^[>-] Vivat TESCO, vivat ZLODĚJI! ;-D

0/0
4.8.2008 11:18

Croco

Re: 1 %

Je to ještě trochu horší. Za nákup 59 korun totiž získám také jen jeden bod a tedy slevu 0,5%. U tisícovkových nákupů ale už to tak zle ale nevyjde...

Na druhou stranu kdo vám dá co "zadarmo".

0/0
4.8.2008 11:21

Makus

Re: 1 %

Ono to lze videt i tak, ze na skutecne rychloobratkovem zbozi ma Tesco marzi kolem 3%, takze vam pri urcitem nakupu vrati i 1/3 toho, co na vas vydelala. A to uz neni tak spatne, ne?

0/0
4.8.2008 11:38

Tomas

Re: Re: 1 %

Marže i na hodně rychloobrátkovém zboží se v Tescu pohybuje minimálně na úrovni 10 - 20%, často i více.

0/0
4.8.2008 16:00

Víťa

OCHRANA ÚDAJŮ

No, jen jim hezky řekněte, co si kupujete a jak často, a pořiťe si větší poštovní schránku na tunu adresné korespondence a nechte se zpracovávat - tohle si kup a tohle ne. Aby o Vás opravdu věděla jakási soukromá firma úplně vše. A že je z Británie? Kdo jsou akcionáři? 

Děkuji NECHCI

0/0
4.8.2008 11:00

skullcz

Re: OCHRANA ÚDAJŮ

no on Vas taky nikdo nebude nutit, nebojte :) ale uz se tesim az se sejdeme u pokladny a vy budete vytahovat karticku, jen abyste dostala bodik - na druhou stranu, ja to udelam taky ;)

no a moje zkusenost s Tesco clubcard v UK je veskrze pozitivni, takze ja uz se na to nahodou docela tesim :)

0/0
4.8.2008 11:52

jana

A já si myslela,

0/0
4.8.2008 10:57

$$$$

jako Delvita...

Kdo jeste pamatuje, tak sveho casu Delvita byvala levna... hodne levna. Pak zavedla karticky a nehorazne zdrazila.

A Slovaci jeste navic prijmaji euro, tak jestli to nahodou nebude nejak souviset. To zdrazovani, preletavost a tak. Se tech 500sk rocne navic na ktery ma prijit prechod na euro zmeni na 500eur rocne, ne?

0/0
4.8.2008 10:32

cizinec je našinec

Re: jako Delvita...

sice zdražila,ale kvalitu si držela...ale koho dnes zajímá kvalita že?:-)

0/0
4.8.2008 10:38

Hynek Vilém Jarmila

Re: Re: jako Delvita...

Hlavně, že " .. ten točeňák maj´ 35 Kč/k, Máňo ..". Že kilo masa stojí cca 100 Kč a tudíž v tom točeňáku může bejt maximálně 35% masa (ale spíš méně, ono kosti, kůže a voda taky něco stojí), to už průměrnýho českýho člověka nějak nenapadne. Hlavně, že to je levný a je toho hodně.

0/0
4.8.2008 10:42







Najdete na iDNES.cz