Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další z airbusů ČSA má poruchu, firma ruší lety přes Atlantik

České aerolinie musely během týdne zrušit už druhý let mezi Prahou a New Yorkem. Důvodem je opět technická závada na nejstarších letadlech ČSA, Airbusech 310. "Dnešní let do New Yorku je zrušen," potvrdila mluvčí ČSA Daniela Hupáková informaci serveru rwy24.net.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JardaB

Naše milé ČSA

Tak je to tady, podruhé máme zrušenou zpáteční letenku z NY!!! A jak oznamují ČSA zrušení letenky? První email 26.9.:

Dobrý den,

je nám líto, ale let New York Praha 30.9. byl zrušen. Spojte se prosím s kontaktním centrem ČSA, bezplatná linka pro volání z ČR-800310310, aby Vám pomohli najít náhradní řešení.         

S pozdravem ....

Následuje obdobný email 1.10. kde se jen mění snad jen datum. Není to ani 3 týdny kdy mi ČSA zasílá email kde žádá o kontaktní informace - email, telefon. Odepisuji a přidávám telefonní číslo. Zavolá někdo když by bylo potřeba??? ;-€ RvRvRv

0/0
1.10.2008 23:39

belgian chocolate

jojo

zlatej Boeing...

0/0
5.8.2008 22:20

vladik

motory nejsou

naxera to zaridi pokud nebudete vedet co s motorem zeptejte se vaseho poradce estebeka obermana.ten je v new yorku zadarmo kazdej vikend.god bless csa

0/0
5.8.2008 19:19

Jari_B

Jak uspěšně snížit hodnotu firmy!

Autor: Ing. Lašák, MBA, Ing. Kočárník a spol. (Y)

0/0
5.8.2008 14:35

Laik

Černá kronika

Pokud bude současný management ČSA ještě nějaký čas "u kormidla", tak se informace o poruchách letadel ČSA přesunou z rubriky ekonomika do černé kroniky.

0/0
5.8.2008 13:52

Tam za vodou v rakosi

Dalsi z duvodu (mimo penez)

proc nelitat s CSAR^

0/0
5.8.2008 13:45

Tomas

at to proboha uz skonci

Snaha spolecnosti CSA provozovat transatlanticke lety za kazdou cenu je obdivuhodna. Je treba ovsem rici, ze letadla, kterymi se na trase do New Yorku snazi tito nebozaci letat, zrejme nikdy nebyla urcena na provoz na takove vzdalenosti. Letam docela casto do New Yorku na vikendy a urcite je pohodlne zvlast v tomto pripade letet primo z Prahy bez prestupu. Servis, ktery CSA ale na palube poskytuji, je naprosto otresny. Sedite v rozpadajicich se sedackach, behem letu vam obstarozni zaslouzile letusky donesou naprosto nepozivatelne jidlo a k tomu muzete sledovat na prehistoricke blikajici obrazovce otresne beckove filmy. Jednou si mi prihodilo po hodine letu z New Yorku zpet do Prahy nouzove pristani v Bostonu, kde posadka tyrala 6 hodin cestujici hladem a zizni v letadle na letistni plose, aniz by jim poskytla alespon minimalni informace. At si bud koupi poradne letadlo a nebo se na tento druh podnikani vykaslou.

0/0
5.8.2008 13:24

JardaB

Re: at to proboha uz skonci

Souhlasím, také jsem tam seděl. Naštěstí jsem se dostal ke vstupním dveřím, kde se občas nějaká ta voda našla.Rv

0/0
1.10.2008 23:42

BedlamW

jo

Ja rikal, ze maji koupit poradne masiny od Boeingu, ktere neco vydrzi!

0/0
5.8.2008 13:21

Lus

Lašák šetří na cizím a hrabe do svýho

a výsledky se už dostavily ;-D;-D

0/0
5.8.2008 13:00

art

jinej

No akorát, že ty jsi letěl s fungl novým, A-320, než je zmiňovaný A-310, starý šrot na dálkové trasy ze začátku devadesátých let. Podobnost těchto letadel je opravdu malá.

0/0
5.8.2008 12:17

Eser

cc

Letos v dubnu jsem se vracel z Egypta airbusem od ČSA, po mezipřistání v Brně jsme už dál neletěli, porucha hydrauliky. Jak tak sleduji, je to letos velice častá porucha u airbusů od ČSA.

0/0
5.8.2008 11:22







Najdete na iDNES.cz