Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha už může vybírat nové autobusy, spory rivalů ale nekončí

Největší zakázka na dodávku nových autobusů v Česku nabírá nečekané zpoždění. Ještě nejméně měsíc si bude muset vítěz tendru na autobusy pro Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) počkat na podepsání smlouvy za tři miliardy korun. Pražanům se tak opět vzdaluje svezení novějšími autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JirkaV

Irisbusy!!

Přece se nemůžou nikomu líbit ty hybridní SORy, který už v Praze bohužel jezděj na lince 165! Hrůza:-© A to samý Solaris... uspořádání sedaček absolutně nepromyšlený, podlaha je dokopce a z kopce a ještě k tomu půlený čelní skloRv

Doufám že to vyhraje Irisbus Iveco, jinak to budou vyhozený 3 miliardy do krabic!

0/0
15.8.2008 9:34

Krovis

Re: Irisbusy!!

naprostý souhlasR^...a navíc SORy jsou ještě ošklivý:-P

0/0
17.8.2008 0:02

JirkaV

Irisbusy!!

Přece se nemůžou nikomu líbit ty hybridní SORy, který už v Praze bohužel jezděj na lince 165! Hrůza:-© A to samý Solaris... uspořádání sedaček absolutně nepromyšlený, podlaha je dokopce a z kopce a ještě k tomu půlený čelní skloRv

Doufám že to vyhraje Irisbus Iveco, jinak to budou vyhozený 3 miliony do krabic!

0/0
15.8.2008 9:27

Colombo

nové autobusy

Tak vozidla SOR, tak to opravdu bude trefa.Zařídil bych další dílenské prostory a lidi bych radši posílal na tramvaj.Je vidět, že nízká pořizovací cena zaslepuje kdejakého kravaťáka, který nemá o dopravě ani páru.Jsem zvědavý na výsledek, ale vcelku je to jasné.:-©

0/0
11.8.2008 21:33

kokrspanel

Mimochodem

zajímalo by mě, kdy se i k nám do Čech dostane na západě běžné pneumatické snížení podvozku v zastávkách

0/0
10.8.2008 22:01

Zdeněk

Re: Mimochodem

Pražký vozy zn. Citybus tohle měly, ale po negativních zkušenostech byl systém zrušen.

0/0
26.8.2008 17:07

kokrspanel

hlavně ne ty hnusný se zubem

:-©

0/0
10.8.2008 21:56

hlavní je pořádně zdanit naftu

SOR? no to snad ne....

Nějaké SOR už v Praze jezdí a z pohledu cestujícího jsou to šílené kraksny. Moto podle zvuku zřejmě jednoválec a kvalita zpracování interiéru na šílené (dalo by se říci amatérské) úrovni. Cena by musela být ve srovnání s IVECem max poloviční, aby to bylo odpovídající.....

0/0
6.8.2008 21:25

666- satan.

Re: SOR? no to snad ne....

jseš asi pěknej magor !!! Jel jsi někdy IVECEM ( KAROSOU) ?

0/0
8.8.2008 11:01

chroustík

Re: Re: SOR? no to snad ne....

A čím se asi v Praze jezdí ?

0/0
8.8.2008 14:10

Pavel

Re: SOR? no to snad ne....

Zeptal se někdo také řídičů,kteří s tím budou jezdít....

ZLATÁ KAROSA

0/0
10.8.2008 21:45

JirkaV

Re: Re: SOR? no to snad ne....

Přesně tak, souhlasim;-)

0/0
15.8.2008 9:31

__XXXX___

Stejně už teď DPP ví

kdo to vyhraje, tak o co jde?

0/0
6.8.2008 12:37

Bassman

SOR

Pokud vyhraje SOR, tak doufam, ze dodaji uz busy s novym face liftem ... ktere byly predvedeny na Autotecu. R^

0/0
6.8.2008 12:29

Ach jo (bls1)

Nízkopodlažní autobusy

Schody v městském vozdile jsou sice komplikace a možný zdroj úrazu, ale zcela nízkopodlažní Karosa-Iveco má pak asi o metr zkrácený vnitřní prostor, protože někam se ten motor umístit musí. Částečně nízkopodlažní SOR umožní nástup kočárků i invalidů a přitom neubírá nic z užitné délky.

0/0
6.8.2008 9:03

popokatepetl

...

Nevím, jak se můžete radovat z toho, že Vás budou po Praze vozit SORy. Na mě ty busy působí, jako by byly z papíru. Na Karosy nedám dopustit...

0/0
6.8.2008 8:28

Ach jo (bls1)

Re: ...

No, jestli cena odpovídá ceně papíru, tak proč ne? Jo vy myslíte kvůli bezpečnosti? To jste si ještě nevšimnul, že určitá série Karos má prostor řidiče oddělen podélným sklem ve směru jízdy? To je úplně jedno, jestli je z bezpečnostního skla nebo ne, pokud někdo při prudkém brzdění nebo srážce na tu hranu spadne hlavou, tak má vystaráno a nevypadá to, že by to někoho trápilo.

0/0
6.8.2008 8:59

gfgfg

Re: ...

a jaký Karosy máš prosim tě na mysli? myslíš ty Renaulty?

0/0
7.8.2008 11:04

666- satan.

Re: ...

Tak čekej na zastávce až pojede Karosa.

0/0
8.8.2008 11:05

chcch

jen ne tu Kraposu..

to co jezdi po praze za kramy je hruza.,.hlavne ty nizkopodlazni smejdy to je fakt unikat:-©.. doufam ze dostane sanci nekdo jinejR^R^

0/0
6.8.2008 7:10

jarousek

Re: jen ne tu Kraposu..

V olomouci vsadili na nizkopodlazni solarisy a usporadani vnitrku je hrozny. Na ctyrsedacku v zadni casti se lidem nevlezou nohy. Misto na nekterych sedadlech bylo navrzeno snad pro miniaurniho vietnamce, jinde zase pro extra tloustiky. Tyce pro stojici cestujici maji sice efektni oblouky, jenze jsou vedeny celkem vysoko- tancit na gumove rucce se nikomu moc nechce, takze si asi umite predstavit v lete ten svezi vzduch v autobuse....

nizkopodlazni karosy neznam, ale ty klasicky jsou proti polakum super stroje

0/0
6.8.2008 10:37

trupman

Re: Re: jen ne tu Kraposu..

Nejezdíte, nevíte. Tak je to prakticky v každém NP autobuse. A vzadu je jenom trojsedačka ;-)

0/0
6.8.2008 17:08

Ach jo (bls1)

Re: Re: Re: jen ne tu Kraposu..

Nemyslí tím čtyřsedačku 2+2 proti sobě? Ta je hrozně blízko u sebe i v některých sériích Renault/Iveco.

0/0
6.8.2008 20:32

jarousek

Re: Re: Re: Re: jen ne tu Kraposu..

ano, 2+2 proti sobe... a ta troj uplne vzadu- kolikrat jste videli nekoho sedet na tech dvou krajnich za ochranym sklem? Autor to snad zamyslel pro smradlaveho bezdomovce, nebo chtel cestujici naucit pekne rovne sedet

0/0
8.8.2008 9:09

Trupman

Ach ta Karosa

Iveco je s tímto v Česku už známé a trapné! ;-€Rv

0/0
6.8.2008 1:15

Jiřik

Re: Ach ta Karosa

Na druhou stranu - otázkou je taky to, nakolik dlouhé prsty má v tomhle případu namočené firma J&T coby majoritář SORu...

0/0
6.8.2008 6:07

fousek

Re: Re: Ach ta Karosa

Nemá tak dlouhé. Je to jen tvá spekulace. Kdo měl v Praze dlouhé prsty byla vždycky Karosa.

SOR je prostě levnější. Jako daňový poplatník jeho vítězství vítám, protože se aspoň zbytečně neutrácí za předražené a zastaralé krámy (Iveco).

0/0
6.8.2008 8:49







Najdete na iDNES.cz