Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ekonomika zpomalí víc, než se čekalo

České ekonomice se ve zbytku roku nepovede tak dobře jako na začátku. Česká národní banka předpokládá pokles hrubého domácího produktu o 0,6 procenta na 4,1 procenta. Ještě větší zpomalení lze čekat v následujícím roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neodeesák

modré pohádky

ODS slibovala po zavedení rovné daně 10% růst. Nějak se nedostavil. I v Pobaltí, kde udělali ty slavné reformy, ekonomická výkonost klesá.

0/0
8.8.2008 21:59

majkyho_pupik

Re: modré pohádky

;-Dmy mame v cele ekonomice rovnou dan?myslize si ze ekonomicky zazracny rozvoj  se dostavuje cca 8 mesicu po zavedeni casti zmen? Estonsko ma za sebou roky rozvoje o kterem zeme bez rovne dane mohli jen snit. pokud mate ale pocit ze dobre casy vydrzi v kazde ekonomice treba 20 let v kuse tak vas musim zklamat, jste prilis naivni...

0/0
10.8.2008 14:32

kitr

A je to tu.

Za vlády socanů rostla ekonomika ČR navzdory špatným krokům tehdejší vlády. Nyní zase klesá růst navzdory těm nejsprávnějším krokům naší vlády.

0/0
8.8.2008 11:13

majkyho_pupik

Re: A je to tu.

svetovou ekonomiku postihla recese, spomaluje se temer vsude na svete. nase vlada dela momentalne vse proto aby byl pokles co nejmensi. vlada CSSD odmitala delat nepopularni kroky, problemy ekonomiky se hromadily a k poklesu by doslo drive nebo pozdeji jiste..

0/0
8.8.2008 11:16

Davis

Re: Re: A je to tu.

Ehm a co prosim nase vlada konkretne dela krome toho ze kasle na lidi s prijmem mensim nez 40000?

0/0
8.8.2008 15:54

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: A je to tu.

nevim v cem kasle na lidi s prijmem mensim nez 40000 nyni a do konce volebniho obdobi budou snizeny dane z prijmu firem, danova zatez fyzickych osob, zjednoduseni danoveho systemu. reforma vydaju socialniho systemu atd. nejak si nepamatuju ze by cokoliv z vyse jmenovaneho delala byvala vlada...

0/0
8.8.2008 15:59

Ach jo (bls1)

Re: Re: Re: Re: A je to tu.

Proč by snížení daní z příjmu mělo pomáhat ekonomice? Naopak vysoké daně a daňové odpisy motivují firmy k investicím. Naši politici pouze vytvářejí výhodné podmínky pro nenažrané firmy, které mají tržby založené na různých poplatcích a zisk odvedou do zahraničí. Co z toho naše ekonomika má?

0/0
9.8.2008 6:44

majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu.

presne, vysoke dane jsou idelani pro ekonomicky rozvoj, svedske firmy i obcane a jejich presidlovani jinam jsou toho jasnym dukazem..

0/0
10.8.2008 14:29

neodeesák

Re: Re: A je to tu.

Zajímavé je, že ty problémy mají hlavně v těch zemích, kde delší dobu vládne pravice.

0/0
8.8.2008 22:00

majkyho_pupik

Re: Re: Re: A je to tu.

;-DR^

0/0
10.8.2008 14:28

romsky aktivista

Bohuslav Sobotka a jeho bratri zamorili diskuzi

svymi fundovanymi komentari. Je mozne, ze je zde tolik tupcu? Jo a Tlusty byl v KSC!

0/0
8.8.2008 9:28

X236K

uroven redaktoru...

Proc nekdo, kdo je schopen napsat tuto vetu: "Česká národní banka předpokládá pokles hrubého domácího produktu o 0,6 procenta na 4,1 procenta." prispiva do ekonomicke rubriky???? Jeden by pak rekl, ze nam ekonomika vstupuje do recese..

0/0
8.8.2008 8:52

Pepa

Re: uroven redaktoru...

Jo, to je drsný.;-D Možná by si to měl po sobě pan redaktor taky přečíst.

0/0
8.8.2008 11:17

Freddie33

Re: uroven redaktoru...

Ano, ano.. a tady je pokracovani : "V prvních třech měsících letošního roku ekonomika vzrostla na 5,3 procenta. Po třech letech tak poprvé nezdolala hranici šesti procent"

Pokud dobre pocitam, tak z OSMI vet, ktery ma cely clanek, jsou TRI vety totalni kravina!!!!8-o

0/0
10.8.2008 12:16

Miroslav Linda

Spise intervence

Spise bych to bral jako jakousi slovni intervenci. Ono preci jenom co myslite, ze by se stalo s korunou v pripade ze by zprava byla opacneho charakteru. :-). To by predchozi intervence jaksi pozbyvala sveho vyznamu. ;-)

0/0
8.8.2008 7:36

Josef

Hodnota

Velmi hodnotny clanek. Proc jsem si myslel, ze se tu neco dozvim......co takhle rozbor, na zaklade ktereho CNB predpoklada mensi rust?

0/0
8.8.2008 6:40

kitr

Re: Hodnota

Díky genialitě naší vlády.

0/0
8.8.2008 11:10

majkyho_pupik

Re: Re: Hodnota

v cem konkretne ma nase vlada podil na zpomalovani ekonomiky?

0/0
8.8.2008 11:12

Davis

Re: Re: Re: Hodnota

Treba svoji reformou, ktere ja osobne rikam zdrazovani, lidi vic setri mene utraci a logicky, kdyz se min utraci, tak se min proda i vyrobi, koukni na nezamestnanost, zacina stoupat. Spravne kroky byly snizit socialni davky ne vsechno zdrazit

0/0
8.8.2008 15:51

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Hodnota

vlada mela na zdrazovani diky reformam minimalni podil na zacatku roku. nyni ma a bude mit na zdrazovani podil diky uvolnenovanim regulovaneho najemneho,co je vec mimoradne potrebna jinak je inflace zpusobena vlivy mimo vladu CR

0/0
8.8.2008 15:56

Tom

NESMYSL

Co to je zase za článek, autor si ho po sobě ani nepřečte, ekonomika přece nezpomalí, zpomalí jen její RŮST !!!!

>Česká národní banka předpokládá pokles hrubého domácího produktu o 0,6 procenta na 4,1 procenta

když už tak zpomalení růstu

0/0
7.8.2008 22:41

sevillano

Re: NESMYSL

ty děláš, jako bys četl iHeute dneska poprvé v životě.....takový perly jsou tu každodenním standardem, nad tím už nemá cenu se pozastavovat, raritou jsou spíš články, kde nejsou ani věcný ani gramatický chyby... 

0/0
8.8.2008 8:53

myrek z prasecaku

...

ale jaky pak copak...

dyt i modrej myrda z prasecaku povidal - neviditelna ruka trhu to vyresi !!!

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.8.2008 22:21

romsky aktivista

Re: ...

koho zajima, co rika Tvuj fotr?

0/0
8.8.2008 9:21

František Potřebný

ODS zmanipulovala růst koruny

ODS zmanipulovala růst koruny jako předvolební agitku i s vědomím hrosby stagnace růstu hospodářství s tragickými důsledky pro poctivé a pracovité lidi.

A zatím se se dobře informovaní sponzoři ODS pakují na rozhoupané koruně, tak zahraniční investoři zvažují uzavírání továren.

0/0
7.8.2008 21:02

venoch

Re: ODS zmanipulovala růst koruny

panecku, to je prispevek, tomu se rika vybrouseny sloh 

0/0
8.8.2008 1:44

X236K

Re: ODS zmanipulovala růst koruny

A krome toho vseho jeste ODS muze za neurodu v Sudanu, spatne pocasi na Kamcatce a upadek ceskeho zdravotnictvi, ktery se projevuje tim, ze lide jako Frantisek Potrebny stale volne behaji po svete a zamoruji svymi paranoidnimi kydy diskusi na idnes.

0/0
8.8.2008 8:55

romsky aktivista

Re: ODS zmanipulovala růst koruny

kolik je Ti let prosimte? Z jakeho zdroje cerpas? Kde publikujes sve analyzy? Pro poctive a pracovite lidi? ;-D

0/0
8.8.2008 9:22

Chmelař

zajímavé

tempo růstu ekonomiky začalo klesat, zadlužení naší země ale roste dál, rozpočet je zase v schodku, tak k čemu byly ty "reformy" :-)

0/0
7.8.2008 19:45

nojono

Re: zajímavé

evidentně nejste schopen pochopit systém fungování SR, nebo jen nechcete přiznat realitu (viz. níže)

0/0
7.8.2008 20:21

Martin Jirousek

Pořád nedocvaklo

Spoustě lidí, že jakmile je u vesla ODS, pokles je nikoli předpokládatelný, ale naprosto nevyhnutelný. :-P

0/0
7.8.2008 19:10

evzen

Re: Pořád nedocvaklo

oni to vedi, cesi maji radi ,kdyz jim nekdo kadi na hlavu, nekteri  modry blbci jsou opet pripraveny utahnout si opasek

0/0
7.8.2008 19:19

romsky aktivista

Re: Re: Pořád nedocvaklo

Tobe kolem krku kdykoli Evzene

0/0
8.8.2008 9:24

kiv

Re: Pořád nedocvaklo

Samozřejmě, bo HDP roste i při zadlužování a růstu státní spotřeby stylemˇ"ať to stojí, co to stojí" ... :-) Není umění spáchat státní sekeru 1 bilion a přitom se bít v prsa, jak nám "to naše, malé střediskové HDP krásně roste a vzkvétá" ... :-):-) Každej mejdan jednou končí a přišel čas platit, pánové. Tak tahejte šrajtofle,  účet bude totiž dost mastnej ... :-/ 

0/0
7.8.2008 19:22

Chmelař

Re: Re: Pořád nedocvaklo

já jsem si nevšimnul, že by zalužování za této vlády skončilo. Pořád se hospodří se shodkem, navíc jsme byli teď po volbáhc. Teď pomalu už vstupuje do období před volbami, už to vidím, jak bude ODS šetřit :-)

0/0
7.8.2008 19:46

nojono

Re: Re: Re: Pořád nedocvaklo

tak si porovnejet vývoj SR do konce roku 2006 a % mandatorních výdajů a porovnejte to s rokem 2007 a 2008

pokud navíc porovnáte jak by se vše vyvýjelo bez zásahu vlády tak úsporu uvidíte velmi znatelnou i když já soobně bych schodek vidl daleko níže, ale zkuste někomu sáhnout na socdávky, pastelkovné a podobné útraty

0/0
7.8.2008 20:19

romsky aktivista

Re: Pořád nedocvaklo

Jirousku, znas pana Laholu? Je to Tvuj otec? A jeho matka Tva sestra? Priznej se! ;-D:-©

0/0
8.8.2008 9:23

kiv

Zpomalený redaktor

Ano, autor tohoto článku je též "zpomalen víc, než se čekalo" i u tohoto amateur bulvárku ... :-/ Blábol,  že "pokles hrubého domácího produktu o 0,6 procenta na 4,1 procenta" by si měl nechat vytetovat na čelo ....:-)

0/0
7.8.2008 18:14

kam se hrabe bitner

Re: Zpomalený redaktor

no dobrý je taky "V prvních třech měsících letošního roku ekonomika vzrostla na 5,3 procenta." :-©

0/0
7.8.2008 18:47

Richard

Prognoza CNB

No nevim, ale nepredpodladali ti sami panove z CNB zhruba pred ctvrt rokem, ze rust HDP bude 6-7%? Jesli to tak pujde dale, tak se mame na co tesit a jsem zvedav, jak si s tim cesky hospodarsky zazrak a zlate ceske rucucky poradi;-D(Y)

0/0
7.8.2008 17:57

kam se hrabe bitner

Re: Prognoza CNB

jestli to ti samí pánové "nepredpodladali" to nevim, ale každopádně před čtvrt rokem předpovídali letošní růst na 4,7% a příští rok na 4.0%.

0/0
7.8.2008 19:02

Mario

chyba v texte?

Moc sa o cesku ekonomiku nezaujimam, ale mam zato, ze spravne malo byt v clanku uvedena, ze cnb prepoklada pokles RASTU hdp a nie o 0,6 percenta, ale o 0,6 PERCETUALNEHO BODU!.

0/0
7.8.2008 17:30

Nemoravak

Re: chyba v texte?

Je videt, ze se o to moc nezajimas a tudiz o tom hövno vis. Takze si sve procentni body sterc do perdele.

0/0
7.8.2008 17:54

Petr

Re: Re: chyba v texte?

Tak nám tu matematiku objasni, Ajnštajne.

0/0
7.8.2008 18:06

hombre_

Re: Re: chyba v texte?

Ty sa tak trosku jednoduchsi, ze? ;-D

0/0
7.8.2008 18:12

GGG

Re: chyba v texte?

Většina ekonomických redaktorů v televizi, novinách a internetových médiích to neumí používat. Možná by pomohlo, kdyby se nazpaměť naučili nějakou pomůcku, např.:

* Senátní kandidát A získal ve volbách 40 %, kandidát B o 20 procentních bodů více (= 60 %, o 20 % více by bylo jen 48 %).

* Preference kandidáta A stouply ze 40 % o 100 % (tj. na dvojnásobek, 80 %).

0/0
7.8.2008 17:57

evzen

posvatna Kycel

uz bali svoje usporne balicky, optimisticka prognoza: DPH v roce 2009 :   -1,3% , inflace >8%, stoupajici trend nezamestnanosti, konto LTO ve Svycarsku + 3 miliardy, opet spalena zeme, vyhnany investori, par radoby ceskych kapitanu prumyslu formatu: Salzman, Soudek,  "lobiste" na dozivotni rente macek, dalik, slouf  a nakonec opet mobilizace   ;-D;-D;-D

0/0
7.8.2008 17:29

kam se hrabe bitner

Re: posvatna Kycel

tak buď máš bordel ve zkratkách anebo si fakt myslíš, že nám stát začne příští rok vracet dph?

0/0
7.8.2008 18:59

evzen

Re: Re: posvatna Kycel

je to moje chyba melo tam byt HDP, DPH samozdrejme bude na pokyn ekologa vyssi

0/0
7.8.2008 19:11

V.Poustka

Re: Re: Re: posvatna Kycel

jsi sám zdřejmý trouba

0/0
7.8.2008 21:41







Najdete na iDNES.cz