Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pozor na zloděje a násilníky, varovala vláda USA před cestami do Česka

Kapsáři, násilníci, uspávací prášky v nápojích a předražené taxíky. Takové varování vyslala americká vláda turistům, kteří mají namířeno do České republiky. Přichází ve chvíli, kdy se to podnikatelům v oblasti cestovního ruchu hodí nejméně. Letos mají nejhorší rok od roku 2002.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

minnie

?

no jasně že jsou v česku kapsáři a že se krade a že někdo může někoho přepadnout, ale určitě mi nepřijde, že by česko bylo nějak víc nebezpečnější než ostatní evropské země. Když jsem jela do Barcelony, dívala jsem se na net na něco o ní a na hodně stránkách jsem našla něco ve smyslu jako bacha na krádeže atd atd. tohle co tu je naspané mi přijde spíš jako varování v průvodci, které se dá použít pro několik zemí. musí se brát z rezervou ale i tak že pravděpodobnost že vás někdo okrade je vždycky.;-)

0/0
13.8.2008 0:06

voting4u

iDnes - "odborníci" v cestovním ruchu

Tak jen pro info k tomuto článku - zde je zpráva od CzT. iDnesáci, vy už jste fakt marný....Rv

http://www.czechtourism.cz/?show=023151074

0/0
12.8.2008 10:59

HB

Re: iDnes - "odborníci" v cestovním ruchu

Nejen iDnes, i iHNed, ktery maj ten samej clanek, ale aspon tam nechali tu prvni vetu z originalu. Takovy novinar si vsimne, ze na webu je upozorneni pro turisty, ktery ma pro sve obcany kazda vlada a 'udela' z toho clanek. Prace zadna. Pritom by bylo zajimave, co se pise o ostatnich zemich v regiou, jak z toho vyjdeme (dobre) a taky co piseme my o USA: http://www.mzv.cz/wwwo/mzv/default.asp?ID=5383 a podobne. Kdyz uz je potreba neco vyprodukovat v okurkove sezone, tak at to aspon ma uroven. Ale to by clovek chtel po novinarich asi moc, ze.

0/0
12.8.2008 11:07

voting4u

Re: Re: iDnes - "odborníci" v cestovním ruchu

A stejně jako Nova, i oni "poslouchaj" a "uctívaj" Okamuru z Ačky. Přitom nikdo jinej tak neuškodil vztahům např. s Chorvatskem v tý nešťastný souvislosti s vjezdy přes hranice, jako on. Jsem v cestovním ruchu natolik dlouho a zainteresovanej, že potom každá takováhle "zpráva" na netu mne tak vytočí, nejhorší je, že pak takhle vytváří nepodloženě iDnes "blbou náladu" v národě... A teď budou všichni psát, jaký jsou ty úředníci ve Státech šmejdi...

0/0
12.8.2008 11:16

tequiladrinker

USA

No jestli nám má být USA šablonou tak potěš pánbůh... ...za 30 let co žiju v Praze mě nikdo nepřepadnul ani neokrad, taxíkama nejezdím tak i proto;-D

0/0
12.8.2008 8:24

Davkvakj

Restauraterum

Hospodskejm dobre tak, v Londyne je levnejší řízek nebo svickova než v praze. at se chatnou za nos

0/0
11.8.2008 23:29

tequiladrinker

Re: Restauraterum

hmm, a kde tam dělaj svíčkovou???;-D

0/0
12.8.2008 8:25

mstuch

Pozor na zloděje.

Takže POZOR na ODS.

0/0
11.8.2008 22:33

Tamifl

Protiklad

Přestože česká policie jde do kytiček, tak byla ČR vyhlášena jako 17. nejbezpečnější místo na planetě.

Nevím už na kolikátém místě bylo USA

0/0
11.8.2008 20:48

12345hanka

Re: Protiklad

Asi se nesledovalo okrádání cizinců ze západu.

0/0
11.8.2008 22:17

Ludek_II

Re: Re: Protiklad

Lojza z USA neumí počítat ?8-o

0/0
12.8.2008 12:49

Tamifl

Lepší to nebude

Dokud bude u vesla diletant Langer lepší to nebude.

Nadruhou stranu to těm Pražským restauratérům tak trochu přeju, alespoň se přestanou dívat na české lidi jako na obtížný hmyz.

0/0
11.8.2008 20:44

CART

A nemají snad pravdu?

A nemají snad pravdu? Kdo z nás si nepodrží peněženku, když do tramvaje přistoupí skupinka z nejmenované menšiny?

0/0
11.8.2008 19:50

k.m

pravda

No je pravda že v Praze jsem byl okraden již dvakrát a jednou v Č.Budějovicích-na druhou stranu ve dvouch případech jednoznačně moje blbost..

Ale musím dodat,že např. v Německu a hlavně v Rakousku je bezpečnost mnohem lepší než v ČR:

0/0
11.8.2008 19:48

X

Co to je za nesmysl, že koruna je silná?

To přeci blbost, když budou EURa a uvidí se v přepočtu, že je v Praze dráž než třeba v Hamburku nebo Londýně, tak na co to svedou potom? Že EURo je moc silné? Jděte někam, ČR už není laciným krajem, takže síla koruny nehraje žádnou roli, spíš předraženost a malá nabídka pro turisty. Kromě Prahy se málkdy podívají někam jinam po republice:-©(Y)[>-]

0/0
11.8.2008 18:19

Mrkva

Ještě nikdy...

Ještě nikdy mě v Praze (potažmo v České Republice) nikdo neokradl, nenapadl (v tomhle případě mi bylo několikrát vyhrožováno ze strany opálenějších spoluobčanů, ale to hrozí tak na vesnici a v menších městech).  A aby mi někdo nasypal něco do pití? Do teď jsem si myslel, že to je jenom klasická "urban legend", ale když o tom píše i iDnes... Fakt je, že neznám nikoho, komu by se to stalo.

Ať se náš tzv. "nejbližší spojenec" nejdříve zamete na vlastním písečku. [>-]

0/0
11.8.2008 16:35

tonikovec

Re: Ještě nikdy...

nu vidis, mne se to stalo osobne v karlovkach, vzal jsem tam karamada francouze a hned ho okradli o pas a par penez....  :-© + me osobne v praze pred asi 8 lety okradli tez.... asi se pohybuji v jine praze nez ty

0/0
11.8.2008 17:00

klarka

Re: Ještě nikdy...

Na party nebo v baru si před odložením kabelky kamkoliv nastrkám telefon, peněženku, klíče atd. do kapsy od džínů (pak si tu 4 roky starou kabelku za 10 eur klidně ukradněte), piju jen nápoje v lahvích, který přede mnou otevřou (např. Frisco) a nikdy se mi nic nestalo.

Varovat je dobrý, aspoň si lidi budou dávat bacha. Pak už je to jejich problém, pokud nejsou dostatečně opatrní.

0/0
11.8.2008 17:42

12345hanka

Re: Ještě nikdy...

Tak to máte štěstí. Buďte rád.

0/0
11.8.2008 22:18

camaro

Smrad

Jo a taky ať se připraví, že tady polovina národa nezná parfém nebo deodorant, takže aby nebyli překvapení co to tady cítí !! Ono totiž i to je velký rozdíl mezi národama na západě a národem českým ( nemluvě o kultuře oblékání ) !

0/0
11.8.2008 16:13

Pakoš

Re: Smrad

To jako mluvíte o "teplákovém národě" Američanech? Ano, ten rozdíl v oblékání je neporovnatelný, ale ve prospěch nás.

0/0
11.8.2008 17:08

Onanonym

Vystizne jmeno - Pakoš

Moc se divas na televizi;-D To, ze vidis nejakyho obezniho amika v teplakach jeste neznamena, ze je to teplakovy narod. Jenom protoze je v nekterych mestech plno kapesnich zlodeju (cimz je cesko opravdu vyhlasene) neznamena, ze jste narodem zlodeju. Ti, kteri chodi v teplakach nemuzou sehnat skoro zadne obleceni jejich velikosti (nebo za to nechteji dat penize) a je jim to, ver mi, akorat tak ukradeny... Mozna maji ale porad vetsi inteligenci, nez ty..... Copak,.... ty si kupujes pouze znackove obleceni, protoze chces ukazat kazdemu jinemu jako ty, ktery soudi lidi podle obleceni, ze jsi neco lepsiho? Kup si nekde zbytek mozmu, ktery ti tvuj tata bohuzel nenadelil....(Y)

0/0
11.8.2008 17:59

x

x

no jo, levičáci místo toho aby makali choděj do ulic a okradaj turisty ;-D

0/0
11.8.2008 16:12

sjp

Vys..te se na toho nýmanda

Jestli si milá iDnes nevšimla, tak je obyčejná loutka v rukou intrikána Okamury. Ten míchá 5 přes 9 a soustavně nyní již v celosvětovém měřítku poškozuje Českou republiku. Myslím, že by možná měl zvednout kotvy o odjet do Japonska, kde jak sám uvedl v několika rozhovorech nebyl ani pátý kolo od vozu.

0/0
11.8.2008 15:59

oimot

Re: Vys..te se na toho nýmanda

no jasne, prodavac popkornu co ke stesti prisel, mu nezavid, ted je hybatel cesky republiky a ekonomiky a az se to tady kvuli nemu podela, tak si sbali svych pet svestek a pojede zase do japonska (kde po nem ani goro nestekne) prodavat popkorn

0/0
11.8.2008 16:12

vymrzovac

no a co jako?

okrást a přepadnout je můžou i v Bronxu:-P

0/0
11.8.2008 15:58

Onanonym

Re: no a co jako?

Copak, to je jedine, co znas, kdyz se rekne Emerika? Myslis, ze se turisti hrnou na navstevu Bronxu? A byl jsi tam nekdy? Bronx je spatny pouze z velmi male casti. Praha nema svuj Bronx? ivil bych se..... Kazde mesto ma svuj Bronx i [>-]Horni Dolni Prdel sveta;-D

0/0
11.8.2008 18:02

Radek

Čemu se kdo diví ...

Většina turistů jezdí do Prahy a musím říct, že bezpečnost je v  Praze mnohem horší než někdy před 10 až 15 lety. Na ulicích a i veřejné dopravě člověk potkává čím dál tím více individuií, kteří jen koukají, kde, co a jak ukrást. Vzhledem k velkému nedostatku policistů pochybuju, že se něco v dohledné době zlepší. Kamarád od policie teď musí jít sloužit do Prahy na několik měsíců. Tak "dobrá" je tam situace :-©

0/0
11.8.2008 15:37

sjp

Re: Čemu se kdo diví ...

a byl si vůbec někdy v Praze ??? já tady bydlím a toho co popisuješ jsem si moc nevšiml - takže spíš se jenom kamarád předpos..l strachy

0/0
11.8.2008 16:01

tonikovec

Re: Re: Čemu se kdo diví ...

ja momentalne v praze nebydlim, zil jsem tam par let tez, nyni jsem v zahranici, ale to co popisuje ten pan je bohuzel stale pravda...krade se, ty jako cech to nepoznas...oni jdou po cizincich!Rv

0/0
11.8.2008 17:01

12345hanka

Re: Re: Čemu se kdo diví ...

Hm, a proč se tedy v tramvajích na každém rohu ozývá několikajazyčné hlášení, aby si cestující dávali pozor na věci? Ze srandy? Totéž v obchoďácích.

0/0
11.8.2008 22:22

iaia

naprosto souhlasím s názorem vlády USA

řekl bych, že uhodili hřebíček na hlavičku. Proto ty reakce českých "patriotů". Praha se stala zašpiněnou zlodějskou baštou. A nejen na Václaváku!

Pokud turisté nejezdí, je to jistě způsobenou vysokými cenami. Jenže ještě větší problém je naprosto tragická kvalita služeb. Prostě turistika u nás stále ještě má daleko do průmyslu západního stylu;-(

0/0
11.8.2008 15:35

martin

Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

loool zajdi si do bronxu, nebo si vyjdi do ulic v deset vecer v LA....jeste rad prijedes zpet a vybrecis se mamince na rameno...

0/0
11.8.2008 15:37

anders22

Re: Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

hohohoho:)))))) kolikrat jsi byl v LA? ja asi 15x a kazdej vi, ze nechodit do east LA - ctvrt imigrantu... jinak v LA staci jen rychlejsi pohyb ruky z kapsy, a uz ti houka za zadkem polda na indianu....

0/0
11.8.2008 15:44

mikes

Re: Re: Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

A v tom east LA ty poldy na indianu nemaji? :-)

0/0
11.8.2008 15:53

ntk

Re: Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

No když ty mluvíš o bronxu, ale jako turista tam nikdy nepůjdu a tady se taky nebavíme o karlínu v nočních hodinách ale o turisticky frekventované místa v Praze.

0/0
11.8.2008 16:05

camaro

Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

Přesně tak a nejenom Praha,ale celá ČR !! Všude špína a strašný bordel ( poplivané chodníky, počmárané baráky, nedopalky , zanedbaná městská zeleň ......... ) , pro cizince opravdu šok. Opravdu se nemáme čím chlubit.

0/0
11.8.2008 15:46

sjp

Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

vítej v diskuzi Tomyjo

0/0
11.8.2008 16:02

Austin@Power

Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

Cela Ceska republika je zlodejskou bastou!!! [>-]Rv

0/0
11.8.2008 16:12

Martin

Re: Re: naprosto souhlasím s názorem vlády USA

omg zlodeje mate vsude...kdyby jste byli nemci pisete tohle na nemeckem serveru kdyby francouzi tak na francouzkem atd.

byl jsem v parizi a kdyz se na to nebudu divat okem turisty tak - vsude spina, vlak prvni tridy na zachode smrdel az na chodbu a do kupecek, vsude samy bezdomovec a lidi vypadali divne.

byl jsem v amsterdamu = nepredstavitelny bordel vsude same odpadky

pristehoval jsem se do phy a kazde rano kdyz jedu do prace tak vidim bandicku kofol jak uklizi chodniky od vajglu a bordelu.

nerikam ze tu neni bordel ano je a mohlo by to byt lepsi ale o kolik to maji v tech vasich "vyspelejsich" statech? nemyslim si ze o moc

0/0
11.8.2008 18:08

Monstrum Anonymič Anonymov

Ve skutečnosti vláda USA

chce aby američané přestali emigrovat hromadně do Česka.

Ono se totiž v té hrozné totalitě za Bushe nedá žít. Když k tomu ještě přidáte placené zdravotnictví v USA, atk se amíkům vůbec nedivím, že žikí tady.

0/0
11.8.2008 15:35

Onanonym

Ty kdyz neco napises, tak to stoji za to

;-D Jeste ze ty mas to zdravotnictvi, provozovane za chvilku jenom vietnamci mas zadarmoR^8-o

0/0
11.8.2008 17:41

ant.

...a to zapomněli na "slušné řidiče"....

...a docela početnou skupinu páchnoucích Čechů...o našich tmavočeších nemluvě...;-)

0/0
11.8.2008 15:29

zoomzoom

.. tak tohle je hlína ...

Travelers should note that road fatalities are occurring at an increasing rate in the Czech Republic, placing it amongst the most lethal places to drive in Europe. First-class roads in the Czech Republic generally meet European standards. However, on side roads, drivers should be prepared to encounter uneven surfaces, irregular lane markings, and sign placements that are not clear. ... ještě chybí zmíňka o velbloudech ....

0/0
11.8.2008 15:22

Tom

Re: .. tak tohle je hlína ...

co se ti na tom nezdá?8-o Bohužel je to naše každodenní realita:-(

0/0
11.8.2008 15:53

ano nym

Re: .. tak tohle je ... - klid jenom realita

> sign placements that are not clear

Maji pravdu soudruhu. V jihomoravskem kraji ridit je sebevrazda. Uz jsem napocital dva zarostle semafory pri odbocovani vpravo, ktere nejsou videt az do chvile kdy clovek zastavi primo u nej.

O zarostlych znackach konce hlavni silnice a veldejsi silnice radsi ani nemluvit. Tech uz mam vyhlidnutych 5 z toho jedna neni videt vubec z zadneho uhlu - pokud clovek nevi, ze krizuje silnici se znackou hlavni silnice, tak je z nej pravdepodobne mrtvola.

A uplne je skoda mluvit o zarostlych znackach omezujicich rychlost. To ani nema smysl pocitat.

Kazdopadne ty vedlejsi silnice - mistni to znaji protoze na podzim a v zime jsou bezne videt jarni ridici se do podzimu bud vyskoli nebo vybouraji, ale pokud tam clovek potka turisty, tak je to magnet na nehody.

0/0
11.8.2008 16:28

camaro

Re: Re: .. tak tohle je ... - klid jenom realita

Mluvíš mi úplně z duše !! Tady je to pořád Balkán ikdyž většina Čechů to nevidí, protože bud nechtějí nebo jsou proti tomu imunní,když to vidí každý den,ale třeba takové Maďarsko ( s kterým se můžem srovnávat ) je mnohem upravenější. Možná i proto je Rakušani berou jinak než nás a nehází je do koše spolu s ČR.

0/0
11.8.2008 17:37

Dalibor

propad cestovniho ruchu,

ziju v Nemecku. Hodne lidi uz bylo v Praze, ale z Prahy se posledni dobou stala proste luxusni destinace. Takze proto je tech turistu mene, kdyz se navic pridaji jeste problemy s kradezemi a predrazenymi taxiky, tak tech turistu prijede pristi rok jeste mene. Chce se to vratit  "na zem". Kdysi jsem vozil veci z ceska do nemecka, ted je tomu naopak.

0/0
11.8.2008 15:18

El Carlos

Poyor"

0/0
11.8.2008 14:57

azi

mají pravdu

je to tady docela děs a kdo do toho trochu vidí, tak se bojí i po Václaváku ve dne. A názory lidí v diskusi jako "američani mají co říkat" - je vidět jak jsme hrozně sebestředný národ, který si myslí, jak jsme nej a přitom to není vůbec pravda. Pořád každou zemi nějak pomlouváme, a hned musíme zaútočit, jak tam je to taky špatný. A že máme my na ně máme takový názor, tak to už je dobře? narozdíl od Prahy, v N.Y. jsou čtvrtě, kde žijí komunity a pak kde je čisto a bezpečno, bohužel v Praze není bezpečno večer ani tam, kde je nejvíc normálních civilních lidí, např Václavák, parky nebo Jižní město, když se jde třeba jen od metra...

0/0
11.8.2008 14:54







Najdete na iDNES.cz