Diskuze
Je téměř opraveno, přes Studénku od neděle večer pojedou pendolina
Děkujeme za pochopení.
železničář
Jezdit ? Ne. Ploužit se.
Jezdit Pendolino ? Ne. Ploužit se padesátkou. To je tedy fakt výhra. To jsme mohli lidi ještě chvíli vozit těmi dýzly nebo autobusy.
maxim
tak a už jsme objema nohama v prd-e.li
v dnešní době je všechno vzhůru nohama a bodejď by taky ne... bývalí socialističtí studenti s nálevem rudých kravin nám vládnou a kážou o morálce a demokracii a sami si cpou makovice a prkenice kde jen můžou... když už trestat zločiny fašismu a komunismu tak taky i demokracie... nebo mi chce někdo nalhat že je to osvícená verze spok. občana... takže k vláčku - shon, mamon po penězích, nezodpovědnost a HLAVNĚ NESPOLEHLIVOST ZAMĚSTNANCŮ ŽIJÍCÍCH SE SOC. VÝMYSLAMA V BEDNÁCH to jsou ty hlavní důvody proč se to stalo... pořádného člověka na práci sehnat nejde a když tak jen llempla kterému je jedno jestli něco splnil co měl přikázáno či ne.... znám to - zaměstnávám8 kusů a z toho 6 jsou tzv. průmyslové kusy - .. ráno k mašině - klubo dtátu a ve dvě z toho budou matičky ... hledejme vinu jinde a ne tam kde není... a ještě tohle - ¨řídit něco nebo kydat na někoho hnůj z poza stolu dokáže kde jaký deb-il...
ODS vřed! Zpátky ni krok!
JEDINÝM BOHEM JSOU PRACHY!
... to byl veliký úspěch transformase ekonomiky a pochopení Klausova hesla - tržní ekonomika bez přívlastků na věčné časy a nikdy jinak!
I ten idič Krbec u Nažidel taky koukal jenom na to, aby měl rito a ZISK. Padělal osvědčení o profesní způsobilosti a jel bezohledně riskantně. Jenom aby měl za každou cenu to rito ZISK.
Zkrátka, ta nehoda u Studénky i u Naždel jsou naprosto signifikantním a symptomatickým výsledkam současných společenských poměrů - KÁLET NA VŠECHNO A NA VŠECHNY, JEDINÝM ŽIVOUCÍM A PRAVÝM BOHEM JE ZISK!
vypsana fixa
nevim, nevim
Ostrava je typická tím, že čím je viník výše postavený, tím snáze uniká spravedlnosti. Zatím nikdo nevysvětlil, proč za tramvaj nešli sedět bývalý ředitel, manažeři a bezpečáci, když šlo o jasnou systémovou chybu a nedodržení obecně jasných zásad.
Také s tím mostem je to podivné - jedna firma zaměstnávala druhou a ta třetí, přičemž ve třetí firmě pracoval většinou jen jeden zaměstnanec - její majitel, kterého (např. na čištění bednění) mohla rovnou zaměstnat firma č. 1. Je to jasné tunelování.
A to nemluvím, o tom, že morálka na pracovišti byla bídná, že se např. potvrdilo, že se tam chlastalo.
yyy
Re: nevim, nevim
princip tzv. subdodavatelu=1.2.3.firma,je vylozene idelani pro tunel.obetuji 2inzenyrky,a co dal?o mostech se mele,co vim,uz 10 let...kolik lidi bude muset jeste umrit,nez se to zacne spravovat poradne?chlastat tento narod neprestane.a ty smerem vychodne teprve ne,na to zapomen
Klaus
Je téměř opraveno, přes Studénku od pondělí pojedou pendolin
ODS je specialista na tunely,na mosty.
Václav
Re: Je téměř opraveno, přes Studénku od pondělí pojedou pend
Na tunely jsou specialisti v Polsku.
pankratz
Keď je to trať smrti
tak diaľnica, napr. D 1 je čo ? Spočítajte všetky obete na týchto diaľniciach a uvidíte ten rozdielny výsledok !
blekkal
Re: Keď je to trať smrti
Fajn, tak naučíme vlaky předjíždět a pak si to řekneme
řidič
trať smrti???
nějak málo drsný, ne? co třeba "Krvavý úsek prokleté trati v koridoru smrti"?
Vy už se zpravodajstvím nemáte nic společného. Za jak dlouho přestanete psát a budete jen ukazovat obrázky? Příkladů jak to dělat najdete v "novinách" na stáncích dost...
další vůl co nevydržel ty kecy
Trať
Sakra! Přestvávám jezdit vlakem, je to nebezpečnější než auto! Těmi nadpisy se snažíte strašit už jako v Americe!
lolek77
Re: Trať
Když jsem se díval na tu fotku podvozku na kterém chtěli posunout most připadal jsem si jako v Angole. Všude, kde budou něco montovat tihle diletanti můžete klidně referovat o trati smrti. Není to vůbec nadsázka ani strašení. Jen holé konstatování faktu.
berry
pokračování
máte to zapotřebí psát nadpisy v takovém dryáčnickm duchu....to je fakt ubohé. chcete trumfnout blesk?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...