Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejdražší bydlení v Praze: Pařížská ulice

Pokud byste chtěli bydlet v Praze na luxusní adrese, doporučí vám makléři jednoznačně Pařížskou ulici. Drahé jsou rovněž Vinohrady, Staré Město či Břevnov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opportunity

To chci vidět!!!

"Třípokojový byt v osobním vlastnictví pořídíte podle něho na periferii

v neopraveném paneláku při troše štěstí už za milion šest set tisíc

korun." ;-D;-D;-D

0/0
1.10.2008 11:30

Gloster

je to absolutni minimum

0/0
25.9.2008 0:12

Soap

V Praze za 12 tisíc měsíčně

Jeden známý se mi snaží vnutit, že se v Praze dá bydlet za 12 tisíc korun čistého měsičně, tedy jídlo, elektřina, inkaso, nájem, sociální zařízení, atd. Je to vůbec možné?

0/0
26.8.2008 0:34

lukinoo_ban

Re: V Praze za 12 tisíc měsíčně

na ubytovně bez problému;-)

0/0
26.8.2008 8:47

C-l-a-u-d-i-u-s

Re: V Praze za 12 tisíc měsíčně

Ja myslim, ze to mozne je. Videl jsem na Vaclavaku u jedne realitky nabidky pronajmu bytu a byly tam i pod 12 tisic, ale jidlo v tom urcite zapocitane nebylo.

0/0
28.8.2008 18:54

asdf

Re: V Praze za 12 tisíc měsíčně

jde to, ale je to život naprd. nejlevnější garsonka někde na konci města vyjde i s poplatky kolem sedmi osmi tisíc, lítačka na mhd stojí pár stovek, levný žvanec na den stovku, semtam pivko a na cokoliv navíc zapomeň. pokud se o nájem šábneš, můžeš bydlet i za čtyři tisíce, pak ta dvanáctka čistého vydá na vcelku obstojné živobytí.

0/0
1.9.2008 1:17

Uňo

Proč do Berlína?

Proč by lidi měli kupovat byt v Berlíně, když můžou koupit krásný byt v Jaroměři, pracovat v HK a mít 140-ti metrový byt skoro za hubičku? :-)

www.picasaweb.google.com/mezonet.jaromer

0/0
25.8.2008 16:12

Honza B

Re: Proč do Berlína?

Tak sis udělal pěknou reklamu, byt pěkný, všechna čest, ale to je asi všechno, cena nereálná a navíc to přirovnání? Že by jako někdo makal v HK a jezdil potom tři čtvrtě hodiny (z centra HK) po ucpané silnici E67 na Náchod 22 km do Jaroměře do bytu, který by koupil za 2,5 mega, tedy za cenu (solidního domu v Jaroměři se svým soukromím a zahradou) ?? Si asi upad ne?

0/0
25.8.2008 17:46

Uňo

Re: Re: Proč do Berlína?

No, asi z HK do Jaroměře moc často nejezdíš, když tvrdíš takovou hovadinu, jakože cesta trvá 45 minut. Dost lidí začíná jezdit zadem, kde za 20 minut jseš v HK. Jezdím to každý den, takže vím, o čem mluvím... Pořád lepší než přecpanou tramvají např. ze Smíchova do Holešovic, což jsem jezdíval x let a pod 35 minut jsem se dostal zřídka kdy...

A co se týče (ne)reálnosti ceny,  asi nás dva rozsoudí trh. :-) Jinak věř tomu, že ceny podstatně horších bytu se tu pohybují okolo 2 mega a lidi je kupují.

Až budeš mít link na dům, který ve svém příspěvku popisuješ, hoď link. Ale ten s bílou fasádou na sreality fakt neposílej, ten je v záplavové oblasti a už dvakrát za posledních 10 let plaval...

0/0
25.8.2008 20:11

Honza B

Re: Re: Re: Proč do Berlína?

Příště až budeš chtít vydělat tak kup byt třeba v tom Hradci a ten zrekonstruuj, nebo i v jiné lokalitě která v čr co se týče nemovitostí frčí, to ti možná vyjde, ale v Jaroměři, tam se neprodává v současnosti vůbec nic, natož 140 m2 a o těch bytech okolo 2 mega, najdi nějakej rezervovanej třeba za 1,8 a zatleskám ti. Sice se nabízejí, ale neprodávají, vysej tam třeba půl roku a ani ťuk. A budou vyset dál, než to pánům majitelům dojde. Myslím si, že až tam dáš 15.000 za metr tak to bouchneš.

0/0
25.8.2008 23:04

Uňo

Re: Re: Re: Re: Proč do Berlína?

Díky za názor. Těch 15 tisíc mi ale přijde dost málo vzhledem k tomu, že to je byt postavený před cca třemi lety. 17.000 mi přijde jako rozumná částka i vzhledem k situaci, která panuje na trhu.

Byt jsem nekupoval jako investici (spekulaci). Jde o to, že jsem tam 3 roky bydlel a teď se budeme stěhovat. A vzhledem k tomu, že naprostá většina nájemníku ti byt zlikviduje, připadá mi lepší varianta byt prodat.

Za názor ale děkuju.

0/0
26.8.2008 11:36

lukinoo_ban

Re: Proč do Berlína?

tak ty koupelny jsou hodně laciné. Dlažba v chodbě komická. No a ta kuchyň to asi nebude o Hanáka..to je nějaká z Tesca ne? Krásný byt si představuji jinak.

0/0
26.8.2008 8:52

Uňo

Re: Re: Proč do Berlína?

Kterou dlažbu máš na mysli??? Studenou dlažbu do chodby bych si v životě nedal... Je to lino. S kuchyní máš pravdu, od Hanáka není. Preferuji totiž vlastní návrh, který třeba není na první pohled tak pěkný jako kuchyně, kde platíš o polovinu víc peněz jenom za značku. Jde totiž o praktičnost a o to, jak se v tom cítí ženská. Z Tesca ale fakt není :-)

0/0
26.8.2008 11:16

lukinoo

Re: Re: Re: Proč do Berlína?

sorry, já jsem si dělal taky svou kuchyni u stolaře , (kopíroval jsem hanáka) ale nevypadá tak uboze. Tahle asi nestála 200 litru jako moje. Koupelnly jsou vážně laciné. Vana obyčejná ( nemyslím rohovu nebo masážní, já si koupil taky klasickou ale s ostrýmy hranami a obrovskou). Obložení koupelny nemá cenu komentovat..To je výsměch...Vážně..takhle nevypadá luxusní bydlení...8-o

0/0
26.8.2008 13:42

kanarek

Re: Re: Re: Re: Proč do Berlína?

nechapu, proc vsichni reagujete na byt jaromer, jak je laciny atd. tak si ho nekupujte a hotovo, nechapu, k cemu ty prispevky jsou. rozlohou je to urcite luxusni byt. pokud jde o zarizeni, tak to zalezi na vkusu kazdeho. a poznamka, ze kuchyn nestala 200 tisic je taky zbytecna. vezmete si, ze kdyby byl byt takto draze vybaven, tak by asi nestal 2,5 mil., ale vice a bylo by pak mnohem tezsi takto drahou kuchyn nebo koupelnu menit, pokud by mel nekdo odlisny vkus, protoze kdo jen tak vymeni kuchyn za 200 tisic jen kvuli tomu, ze se mu nelibi, ze?

0/0
26.8.2008 14:20

Uňo

Re: Re: Re: Re: Proč do Berlína?

Máš pravdu, tahle stála před třemi lety 40 (myslím jen nábytek). Vzhledem k tomu, že kuchyň si každý zařizuje rád podle svého, bude se ta moje eventuálnímu novému majiteli vyměňovat podstatně lépe než ta tvoje, do které jsi vrazil 200 tisíc. To není výsměch z mojí strany, jen konstatování. Luxusně vybavený byt je dobrou volbou tehdy, pokud v něm chceš zůstat. Pokud ale dáš třeba 500 tisíc do vybavení, najdeš sotva někoho, kdo ti tyto náklady při prodeji pokryje... 

Ono jde o to, že někdo preferuje třeba mrňavé 2+1 se super vybavením (asi člověk po škole s vyššími příjmy a bez rodiny) a pak budou rodiny se dvěma dětmi, které uvítají raději skromněji zařízený byt, ale 6 místností a tím dostatek pohodlí pro sebe i své děti...

0/0
26.8.2008 21:11

KamilaCB

Re: Re: Re: Re: Proč do Berlína?

Naprosto souhlasim!  Kritizovat dokaze kazdy. Urcite bych radsi koupila takovy byt (velky, utulny a dispozicne pekny), nez maly, ktery sice bude luxusne vybaveny, ale ani se do nej s detma nevejdeme. Cena bude nakonec skoro stejna. Ovsem malej byt uz nenafouknu (ledaze se mi podari dokoupit napr. volne podkrovi nad bytem, pak si pri dostatku financi udelam krasny mezonet).  Kazdy clovek ma jiny vkus, to je prirozene. Jenze ono je to casto spise o financich.

0/0
27.10.2008 22:55

kanarek

berlin

A jeste k cenam bydleni v Berline. Tohle mesto nelze brat vubec jako meritko drahe/levne bydleni. Je to take svym zpusobem unikat. Kdo muze, tak odesel pracovat do zapadniho nemecka, vychodni je na tom porad ekonomicky hure, nezamestnanost vyssi nez na zapade. Je tedy jasne, ze se nikdo nepozene do berlina, ze ktereho je to na "zapad" prece jen dal. Mesto se tam naopak vylidnuje a majitele maji dokonce i problemy najit podnajemniky, byl o tom porad na nemecke TV.

0/0
25.8.2008 13:48

kanarek

ceny bytu

Vy, co si stezujete, ze bydleni v Praze je drazsi nez v Berline nebo ve Svycarsku zapominate na to, ze Praha je mezi evropskymi mesty unikat. Architektonickou bohatosti nelze vubec s Berlinem a Svycarskem srovnavat. Prece nemuzete srovnavat bydleni v nejakem "beznem" nemeckem ci svycarskem meste s bydlenim v centru Prahy, ktera ma jedinecnou historickou a kulturni hodnotu. To snad nemyslite vazen. Uvedomte si, ze ty luxusni ulice jsou luxusni pro svoji historickou hodnotu, takove mestanske domy s bohatymi fasadami se jiz dnes nestavi a stavet nebudou, dnes se stavi moderni krabice, tudiz je jasne, ze hodnota neceho, co je jedinecne a nebude toho pribyvat je vysoka. Srovnavat toto bydleni s bydlenim v jinych mestech v Nemecku neni odpovidajici.

0/0
25.8.2008 13:43

qwert

Re: ceny bytu

ale no tak, byty v takovych domech maji uz astronomicke ceny a bydli tam zlomek lidi, mozna ani ne cechu... naprosta vetsina lidi bydli v nejakym skaradym a predrazenym panelaku a do centra na pamatky se podiva akorat tak jednou do roka ;-D

0/0
25.8.2008 19:01

Pomeranč

Re: ceny bytu

Samozřejmě, že Praha je unikát, nicméně například taková Moskva rohodně architektonicky unikátní není a taky se tam bydlí dráže než kdekoliv jinde.

Víte, nemám problém pochopit, že jsou v Praze lokality, kde je bydlení drahé, ale těžko se smiřuju s tím, že když v Praze odrostete od rodičů a rozhodnete se se svou těhotnou polovičkou žít, tak třípokojový nájemní byt pod deset tisíc bez poplatků se nám sehnat nepodařilo. A řeknu vám, že mám obavu, že nás rozhodně nečeká snadná doba.

V tom se nic nezměnilo, za socializmu naši taky sháněli byt kde se dalo, teď nás čekalo něco podobného.

V tomto ohledu jsou si všechny postkomunistické metropole asi podobné...

0/0
26.8.2008 11:27

kanarek

Re: Re: ceny bytu

Myslim, ze je to problem vsech metropoli ne jen postkomunistickych. Tyto clanky opravdu nemaji smysl, lidi, kteri nikdy v zahranici nezili pak nabudou pocitu, jak se vsude za hranicemi zije levne a v luxusu a jaci my jsme chudaci s nizkymi platy a zapadoevropskymi cenami, ale ono to opravdu tak neni. Vim to z vlastni zkusenosti.

0/0
26.8.2008 11:44

Dimitar Toškov

Nejhorší lokalita

Mě by opravdu zajímalo, jak by dopadla anketa o nejhorší lokalitu v Praze.:-) Sám bych hlasoval pro Libuš - za dvacet let to bude Huang City.Rv

0/0
25.8.2008 8:28

Atomas

Re: Nejhorší lokalita

Řekl bych, že Huang City je to už teďRv

0/0
25.8.2008 9:01

Pitrs

Re: Nejhorší lokalita

No to by bylo jednoduche - vsechny satelitni vsi s panelaky nalezato.

0/0
25.8.2008 11:09

Riss

Re: Nejhorší lokalita

myslím že jsou i horší - některé části JZ města, část čerňáku kde je dost čunkových dětí

čongové jsou relativně neškodní sousedé ...

0/0
25.8.2008 21:56

samout

Praha 6?

Břevnov?!?!? Turisty přeplněné centrum, kde si ani nejde nakoupit potraviny !?!?!?!? Popravdě řečeno to absolutně nechápu. Praha 6 (snad vyjma okruhu do 500 m okolo "Kulaťáku" je pr*el světa, Břevnov už úplně (vždyť tam ani není metro).  IMHO jsou nejluxusnější lokality v Praze Vinohrady (o těch žádná) a spodní Podolí (mezí Pražského povstání a Vltavou, ty vilky co jsou kousek stranou jsou k sežrání). Letná je taky fajn. Ale jinak... Nejnepochopitelnější je opravdu atraktivita Pragy 6. Já sám bych bydlení v Podolí nevyměnil ani za nic R^

0/0
24.8.2008 22:40

Michal

Re: Praha 6?

Ono to záleží na zvyku. Celejch 23 let od narození žiju 50m od Staroměstského náměstí to že se tu nedaj koupit potraviny je spíš výmluva. Tesco národní 10min Kotva 8min alberty a billu mám v dosahu 10min chůzí asi 3-4.. Navíc malé samoobsluhy (platí ve státních domech směšný nájem prootže praha 1 chce aby zůstali) mám do 5min hned dvě. A co se týče dražších variant tak arabáši a čong nonsop potraviny cca 5 v okruhu 5minut.

Turisti mě nevadí přece jen jsem tu vyrůstal a nevnímám to. Jediný co je otřes je parkování jinak naprosto dokonalá lokalita. Občanskou vybaveností se nevirovnaj vinohrady ani omylem

0/0
25.8.2008 9:22

roedor

Re: Praha 6?

no, ta Letná je taky hodně sporná. Kolegyně bydlí v Korunovační a že by to bylo vysněné bydlení pro rodinu - fakt ne. Domy jsou tam krásné, ale kvůli dopravním zácpám se tam nedá žít...

0/0
25.8.2008 9:27

honza

Re: Re: Praha 6?

Srovnáváš špatně. Korunovační je pro Letnou totéž co pro Vinohrady Vinohradská nebo Slezská. ;-)

0/0
25.8.2008 15:56

Koula

Re: Praha 6?

Nu, tak Praga šesť čerez němnogo vrěměni budět russkij rajon.

Už se mi několikrát stalo, že cestou z Petřin jsem byl jediný Čech v tramvaji a všude okolo samý Rus :-)

0/0
26.8.2008 11:33

jenkee

zlatý Strašnice... zeleň, metro, tram, centrum za humny

...žije se tu moc pěkně

0/0
24.8.2008 21:02

lovermann

Re: zlatý Strašnice... zeleň, metro, tram, centrum za humny

Naprostý souhlas R^ :)

0/0
25.8.2008 1:14

erben3

.

Do centra Praglu? Ani omylem... A když vidím ty pálky za život ve smogu a rámusu, musím se jen smát ;-D;-D;-D

0/0
24.8.2008 20:42

xxz

zamindrákované br,brrrr....

A já bych zase nešel do zamindrákovaného Brna br...

0/0
24.8.2008 21:54

milan

Re: zamindrákované br,brrrr....

Nechod. Tim nam udelas jen radost :)

0/0
24.8.2008 23:00

erben3

Re: Re: zamindrákované br,brrrr....

:-)R^Mám Brno rád.

0/0
26.8.2008 9:26

erben3

Re: zamindrákované br,brrrr....

Proč jmenuješ zrovna Brno? Podle toho Praglu? Omyl. Jsem původem Šumavák, t.č. pracující v PRAZE ;-) a bydlící na vesnici kousek od ní.

0/0
26.8.2008 9:26

Leoš

Re: .

Co pořád všichni mluví o nějakém smogu v Praze.

Pocházím z Ústí n. L. a to, čemu se v Praze říká smog, bylo pro nás začátkem devadesátých let čistým ovzduším. :-)

Na kolejích, kde bydlel kamarád, se dokonce jednou spustily hlásiče chemického poplachu, jaký tam byl mléčný smog...

Takže než začněte mluvit o smogu v Praze, zajeďte si jinam :-)

0/0
26.8.2008 11:36

####

jestli je to jako v Brne Francouzska ;-)

Tak jestli je podobnost pojmenovani ciste nenahodna a vypada to jako v Brne na Francouzske, tak verim, ze by tam chtel zit kazdy. Krome me.

0/0
24.8.2008 19:54

Dimitar Toškov

Re: jestli je to jako v Brne Francouzska ;-)

Ani náhodou. Francouzská ulice v Praze a v Brně je jako nebe a dudy. Zatímco ve Francouzské ulici v Brně bydlí většinou Veškrňata, v Praze jde o naprostý luxus.:-)

0/0
25.8.2008 8:26

evrlein

1,6m za 3+1??

"Třípokojový byt v osobním vlastnictví pořídíte podle něho na periferii v neopraveném paneláku při troše štěstí už za milion šest set tisíc korun."- 8-o8-o. Myslí autor periferii Prahy?? Pokud ano, prosím o kontakt na prodávajícího- dám i 2mio!!!

0/0
24.8.2008 17:47

retr0

Re: 1,6m za 3+1??

Mluvi tam preci o stesti ;-).  Pul roku jsem  schanel byt kdekoliv v Praze ale za 1.6 mega sezenes leda tak garsonku ci totalne vybydleny "byt" bez socialniho zarizeni v suterenu... Pod 2 mega je v Praze nemozne sehnat cokoliv, cemu by se dalo rikat tripokojovy byt. Treba ma pan Cernik z Maxima reality jiny slovnik, jako: Kulna = Vila, sklad = byt atd. Treba by mohly dat do sve nabidky byty za 1,6 Mega...

0/0
24.8.2008 19:30

Imrich

Chodov

Někde se tu psalo, že o byty na Praze 4 JM není zájem. O Chodov zájem je.U lesa, u metra, zeleň, obch. centrum, na okraji Prahy. Není problém prodat 3+kk za 3.300.000 pokud je udělaný. Ono opravdu záleží na místě a okolí. Proti novostavbám, nacpaných na sobě, stejně velikým to je lepší řešení.

0/0
24.8.2008 16:28

Riss

Re: Chodov

totiž jako Chodov jsou označovány jak paneláky JZ od M chodov, v blízkosti kunratického lesa, tak paneláky až daleko za dálnicí (o ty je zájem podstatně menší a realitky tam cpou ten chodov, aby se na to lidi chytli)

0/0
24.8.2008 17:50

cassul

Bydlet na Pařížské?

To tedy ani za nic. Nezaparkuju, nikde kolem si nic normálního (třeba potraviny) nenakoupím, k autobusu a metru daleko. Každé stěhování skříně problém, řemeslnící problém, v noci stále rachot, než se někam dopravím, hodina v háji... V okolí samé cestovky a zlatnictví, užitečného nic. Za ty prachy si raději koupím vilu kus od centra, s vlastním parkováním, v klidné ulici, s lepší dostupností. Něco jiného je prestižní adresa, neco jiného je tam skutečně žít. I kdybych byl opravdu v těžkém balíku a jedl jen po okolních restauracích, jezdil výhradně taxíkem a o všechno se mi staral domácí personál, stejně bych tam trvale žít nechtěl.

0/0
24.8.2008 13:45

erben3

Re: Bydlet na Pařížské?

Přesně! R^

0/0
24.8.2008 20:43

Michal

Re: Bydlet na Pařížské?

Nazaparkuju pravda ... všechno ostatní blbost - 1x tesco 1x billa 3-4x albert do 10 min chůze. Metro zelený 5min autobus 5min Můstek pěšky 10min samoobsluhy standartní 2x do 5min nonstop "samoobsluhy" arabáši a čong ...5x do 5min. Hluk .... no rozhodně příjemnější než kdyby mi u okna jezdila tramvaj a auta. Kd ejinde je taková občanská vybavenost v takové koncentraci??????? Navíc velká část prahy dostupná chůzí do 30min

0/0
25.8.2008 9:28

pigy

ceny

jj akorat jsme se nedavno schodli s kamaradem ze je hrozne jak v CR skoro vse stoji vic nez v zahranici, ale je to lidma ze jsou ochotni dat takove penize za bydleni, ale i vybaveni do bytu a cokoliv jineho, napr letenky. jinak pro pana redaktora, udelate clanek prehledu cen bydleni i pro celou CR a nejen pro Prahu? pokud tady neco takove je potom se omlouvam.

0/0
24.8.2008 9:59

wert

Re: ceny

je to tak, s cenama jsem predbehli zapad, s platama jsme n tom jak na vychode ;-D  ale za to muzou nasi lidi, ze jsou to takovy blbci, ovce a snobove, co se jeste chlubi, jak hodne za co utratili ;-D

0/0
24.8.2008 10:30







Najdete na iDNES.cz