Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Češi nechtějí sdílet auta

Najezdíte se svým autem méně než patnáct tisíc kilometrů ročně, raději používáte veřejnou dopravu a provoz auta včetně všech pojistek a jiných fixních nákladů vám přijde zbytečně drahý? Pak jste takřka ideálním zákazníkem pro firmy zabývající se sdílením aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

26. 9. 2008 9:08
Sdílení aut

Malápropagace a nezájem o tutoslužbu je i proto, že nejsou známy podmínky řešení rizik používání při provozu ( havarie, pojištění, poruchy auta v průběhu cesty) . Je nutné zajistit velkou propagaci a reklamu tomoto drzuhu používání automibilu.

0 0
možnosti

__XXXX___

27. 8. 2008 9:55
Čím větší

blbost, tím větší pravděpodobnost, že na to dostanu státní dotaci - motto dne. Sdílení aut si dokážu představit například v poslanecké sněmovně. Aut tam je dost, mají stejnou pracovní dobu, a když chce někdo někam v pracovní době jet, tak má velkou šanci, že se pro něj nějaké auto najde. Naopak si to nedokážu představit u 4 lidí, co spolu sdílejí 1 jediné auto...

0 0
možnosti

Milan

26. 8. 2008 13:41
Sdílet auto?

Asi ne, stačí mi jen co někoho občas svezu - nadrobený z jídla, bahno z botků, chlupy ze psa a nikdo po sobě neuklidí. A ještě kouřit by v autě chtěli. Nas..t !!!

0 0
možnosti

jouda

26. 8. 2008 10:48
Zajímavá myšlenka, ale já auto mám aby mi sloužilo kdykoliv

Zajímavá myšlenka, ale já auto mám aby mi sloužilo kdykoliv. I žena má auto. Najezdíme dohromady sice jen tak 25-30 tis. ročně, ale platíme si za ten komfort mít vůz kdykoliv k dispozici. Přestože u nás na předměstí máme MHD 3 linky a jezdí dohromady 1-4 x za hodinu. Jenže když jedu na firmu, MHD je to včetně pěšího přesunu 42 minut díky de facto objízdné trase, autem 8. Do obchodu autem 3 minuty, MHD 15 (ale jen 3x denněv pracovní dny) nebo 23 minut. A nedejbože jet někam mimo dosah MHD nebo mimo liniové trasy. K rodičům na druhý konec města MHD dle dní a hodin v nich 52-107 minut, autem 18-25 minut. K tchánům do vedlejšího města busem nebo kombinace bus vlak bus min. 2 hodiny s minimálně 2-4 přestupy, autem 42 minut. No a k tchnánům na chalupu, byť ji mají hned za svým městem v 3.dědině ? Celé dopoledne tam, oběd, celé odpoledne zpět. A s věcma a 2 dětma 3 a 5 let. Prostě zůstanu u auta, svého.

0 0
možnosti

kingtommy

26. 8. 2008 9:14
výborná věc

...jenže v ČR asi nebude nikdy fungovat, protože je to založeno na důvěře a spolehlivosti...

V Německu, kde jsou lidi o dost spolehlivější, to funguje perfektně..na netu je  systém, do kterého se přihlašují třeba 4 lidi, předem si auto zarezervují, v danou dobu si auto půjčí a včas vrátí, jinak se o nic nestarají. Firma, která službu provozuje má vlastní lidi, kteří auta udržují.

Výhodné to je pro všechny: vytváří se pracovní příležitosti, nezatěžuje se tolik životní prostředí, šetří se parkovací místa, lidi nemusí vlastnit auta která využijí 2x do měsíce atd..

0 0
možnosti

ihaa

26. 8. 2008 10:07
Re: výborná věc

Je to o způsobu myšlení. Pokud přemýšlím tak, že někoho "přečůrám", tak se nemůžu chovat důvěryhodně a asi ani nedokážu důvěřovat. Tohle mě na tom našem národě velmi mrzí.

O ponižování druhých hloupými řešmi jako v této diskusi ani nemluvě...

0 0
možnosti

iuos

26. 8. 2008 7:51
hmm

a jak se skládají na opravy?

Kolektivnímu vlastnictví bych se v tomhle případě raději vyhnul... to není jako mít společnou holku ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

maross1

25. 8. 2008 21:08
Dost výnosné, ale ne pro vás

Pokud ujedete 15000 po pěti korunách, plus cca dvě za palivo, tak to máte 105 TK ročně. To zároveň s vkladem 1/4 vozu udělá prozatím nejdražší poznaný způsob dopravy. Nemluvě o autě, které bude ve společném vlastnictví jenom chátrat.

0 0
možnosti

Robert Batůšek

26. 8. 2008 9:38
Re: Dost výnosné, ale ne pro vás

Ujedeme 20000, ale to není podstatné. Ta cena vychází 3 Kč bez paliva, tedy 5Kč včetně paliva a _včetně_ amortizace tzn. včetně toho původního vkladu (který by navíc byl v případě vlastního auta výrazně vyšší).

0 0
možnosti

Martin

25. 8. 2008 14:50
Stejny

Je to stejny, jako kdyz si s par znamyma koupite jachtu nebo byt u more "napul". Nechapu, proc tady lidi kvuli tomu malem sepisuji petice. Jako, kdyby jim to nekdo nutil. 8-o:-©

0 0
možnosti

pankratěvna praskovna

25. 8. 2008 14:53
Re: Stejny

toho nechápeš víc:-PSrovnávat věc každodenní potřeby s bytem u moře je hodně mimo mísu

0 0
možnosti

Jan Hanuš

25. 8. 2008 14:16
Reakce..

Teprve teď jsem si přečetl všechny reakce a dost dobře to nechápu. Carsharing je zřejmě přespříliš radikální myšlenka, když dokáže pobouřit tolik lidí :-D

Nechcetem, nesdílejte. V čem je problém?

0 0
možnosti

lopata

25. 8. 2008 14:35
Re: Reakce..

Mno spis to lidi nechapou. A hlavne je to hrozne moc o duvere. Jsou lidi, ktery kdyby si rekli, tak jim auto pujcim a klidne jen za benzin. A jsou lidi, ktery by museli slozit zalohu v cene auta nez bych s nima vubec zacal diskutovat na tohle tema. A v tom je podle mne zakopany pes. Lidi si proste neveri. Pak je ovsem sdileni cehokoliv problem.

0 0
možnosti

Jan Hanuš

25. 8. 2008 14:12
Bomba!

Super!! Já sice auto vlastním, ale spíše z donucení. Není to žádná herka ani ojetina, z důvodu ohledu na životní prostředí je na CNG (originál z továrny, ne předělávka). Celý měsíc stojí v garáži a vytahuju ho dvakrát do měsíce... Už roky čekám na to, kdy se u nás car sharing rozjede. Hned bych do toho šel..

0 0
možnosti

ggg

25. 9. 2008 9:12
Re: Bomba!

Kdybych auto potřeboval tak málo často jako ty, vůbec bych si ho nekupoval a na co chceš vrážet peníze do car sharingu taky při tvépotřebě nechápu, raději jezdi taxíkem a budeš to mít pohodlnější.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

V Česku nenašla vhodného investora, tak si staví lázně v Emirátech

8. května 2024

Česká podnikatelka Helena Neumannová expanduje se svým byznysem založeným na pěstování levandule do...

Čínská síť desetitisíců falešných e-shopů tahala z lidí peníze i data

8. května 2024  14:53

Více než 800 tisíc lidí v Evropě a USA se podle zahraničních médií stalo obětí podvodu čínských...

Mazlení krav v ohrožení. Oblíbenou zábavu milovníků zvířat kazí ptačí chřipka

8. května 2024

Platit farmářům za to, že se přitulí k půltunovým jalovicím, je ve Spojených státech díky sociálním...

Efekt Taylor Swift. Hvězda v Paříži zastiňuje olympijské hry, zájem je obrovský

8. května 2024

Pařížské úřady se léta připravovaly na téměř 2 miliony zahraničních návštěvníků, které do Francie...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!