Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cigarety za méně než 50 korun mizí z trafik

Po postupném zdražování většiny cigaret si během měsíce připlatí až osm korun navíc také kuřáci těch nejlevnějších značek. Během září budou v trafikách značky jako RGD za 56 korun proti dnešním 48 korunám, LD zdražují na 54 korun. Známější a prodávanější značky jako Moon budou o osm korun dražší, za 57 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Díra do sněhu

Poradím jak vyzrát na stát.

 V Jelenie Góre přímo u vchodu do tržnice je cigaretový tabák za 440 českých korun za Kg to je dávka na 1400 cigaret, kyž máte dobrou plničku. Jedna cigareta tedy vyjde i z hilzou na asi 40 haléřů, tedy krabika 20 ks na 8 Kč.  Na plničce doporučuji nešetřit, koupit německou a vydrží vám několik let. V jiném tématu poradím, ak mít naftu za 22 Kč, nebo pivo 5.1%(asi 13 stupńů) za 4.20 atd.

0/0
1.9.2008 13:55

TomášM

Re: Poradím jak vyzrát na stát.

tak dobře, takhle vyzraješ na stát, a ještě mi napiš, jak vyzraješ na rakovinu? Každej jeden kuřák co sem ho znal šel tak rychle, že se nestačil ani podělat strachy. Dokonce i manželky, co kouřily jenom pasivně. A teď se ukaž, chlapáku.

0/0
2.9.2008 17:48

Karel Novák

Kuřme

Každý rok musí malovat restauraci.Čistit elektroniku,která ztrácí zvuk/CD barva hnědá/.Vše zahulené.V zimě člověk dojde domů a celý barák smrdí hospodou i když nekouří.Ženám to určitě vadí/až na vyjimky/.Když to bude zakázané všude,tak se na pivo bude chodit pořád a ještě přibudou ti,kteří tam kvůli prostředí nechodili.Lidi si prostě na to zvyknou,tak jak na všechno předtím.[>-]

0/0
1.9.2008 12:59

Radek1979

Re: Kuřme

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
1.9.2008 14:29

Generál Ugarte

Jinak, mám tu tip pro závisláky:

U nás v trafice mají cigára za 37 Kč.

Jak to dělají, nevím.

0/0
1.9.2008 12:54

Generál Ugarte

Nejvíc mě pobaví, že když jde o cigára, je každý

komunista- či socan-kuřák najednou zarytým liberálem.

Kdyžtak zkuste být, hoši, konsistentní.

0/0
1.9.2008 12:53

fanfan_celofan

Kuřák-ideální občan

Odvede hodně peněz do rozpočtu, brzo umře, takže ani nebude chtít důchod. Divím se politikům že občany kouřit nenutí

0/0
1.9.2008 12:49

MartinezZ

Nadpis příspěvku:

Jen tak dál a jen houšť. POdle mě by měli zdražit skokově, jak u cigaret tak u chlastu. U obou bych skokově přidal k cenovce nulu na konci - 56,- Kč => 560,- Kč!

0/0
1.9.2008 12:35

Paša

Pořád je to málo,

vzhledem k obtěžování bych uvítal cenu tak od 10 000,- za krabičku :-(

0/0
1.9.2008 12:29

Silny kurak

Re: Pořád je to málo,

Tak to bych radsi hulil doutniky.....;-D:-©[>-]!

0/0
1.9.2008 16:34

superpata

Komu se tyto ceny zdaji vysoke

muzete si je koupit jinde. Treba v UK pres 5liber ;-)

0/0
1.9.2008 11:50

Tomas

Re: Komu se tyto ceny zdaji vysoke

Ze by byl v UK prumerny hruby plat 1700 Liber? Mas zakrnely mozek - asi otrava vzdusnym kyslikem:-))

0/0
1.9.2008 12:15

x

cigarety

At je zdraží ještě více, kouření je nezdravé a navíc kuřáci jsou bezohlední a nám nekuřákům otravují ovzduší, najít třeba restauraci, kde se nekouří, to je u nás problém. A když je ta demokracie, tak to je demokratické, že já si nemohu zajít do restaurace a nečichat přitom puch z cigaret ?Přitom pasivní kouření je škodlivé. A podle toho , jak vidím to množství bafajících kuřáků, tak jsou ty cíga ještě  pořád moc levné.

0/0
1.9.2008 11:49

zab2

Re: cigarety

Jestli nebude málo nekuřáckých restaurací proto, že se z nekuřáků majitelé neuživí. Já bych zakázal nekuřákům vstup do kuřáckých, aby neotravovali svýma kecama. Zákonem. Co? Pěkně demokraticky, jak říkáte.

0/0
1.9.2008 12:35

Karel Novák

Re: Re: cigarety

Na vás taky dojde.Buď zkapete a když ne,tak se to stejně zakáže.Dávám tomu max.3roky,než odejde prohulený Kubera.Sám jsem kouřil 43 let,ale teď si říkám,proč jsem ty svoje děti neposlech ať nekouřím.Těch peněz atd.;-€

0/0
1.9.2008 12:53

tatoodragon

Re: cigarety

Ano, klasický brek nekuřáka, že nemá kam zajít do restaurace - na oběd můžete zajít kamkoliv, to se nekouří, a pokud ve vašem okolí není nekuřácká restaurace tak si ji založte. Dle místních reakcí budete mít určitě narváno, tak jen do toho.

0/0
1.9.2008 12:41

činčo

Pří tom prodejcum klesá zisk a točí se jim v tom stále více

peněz.Řada trafikantu  přemýšlí o zavření svého kšeftu!Vekoobchodum a hlavně státu to ale nevadí,protože supermarkety spotřebu pokryjí a jejich malý zisk je nezrujnuje.8-o

0/0
1.9.2008 11:43

klv

Re: Pří tom prodejcum klesá zisk a točí se jim v tom stále více

supermarkety o cigarety moc nestojí

0/0
1.9.2008 12:30

Ťuhýk

Kdysi

jsme kouřili Partyzánky za 1,60 Kčs a Lipy za 2 Kčs. Kam ty se poděly?

0/0
1.9.2008 11:28

Tomas

Re: Kdysi

No Cigarety, ktere jsou v trafice za 53,- stoji 5Kč, jen ta daň na nich je 48 Kč....

0/0
1.9.2008 11:56

Hucul

Nezklamali.

Kuraci nezklamali. Rozzlobene komentare v diskusi se objevily presne podle ocekavani. Pokud bych si pravidelne neco kupovala a oni mi to zdrazili, bud bych si priplatila, protoze by mi to stalo za to, nebo bych to kupovat prestala. To je tak strasne nemozne prestat kourit? Manzel prestal se snusem, to je neco jako zvykaci tabak, pry asi 6x navykovejsi nez cigarety. Ani jednou jsem ho neslysela nadavat na ceny, at sly nahoru nebo dolu, proste kdyz dosly dost vysoko, prestal.

0/0
1.9.2008 10:50

sikin1

Re: Nezklamali.

no tak ten jsem jednou zkusil a tak jsem se potom v životě :-© a hlava se mě motala ještě týden ;-D;-D

0/0
1.9.2008 10:56

tojsouveci

Re: Nezklamali.

Když zraží kuřákům cigarety, tak nadávají podobně jako pivaři, když zdraží pivo, motoristé, když zdraží benzín. Pivař si buď připlatí nebochodí na to pivo méně častěji. Motorrista si buď připlatí nebo omezí mnohdy zbytečné jítdy. Mně to přijde normální a našli bychom jistě ještě mnoho dalších podobných případů, takže nechápu vaši první větu: "kuřáci nezklamali". Ale možná že píšete své příspěvky a při jiných zdraženích a začínáte obdobně, např.: "Pivaři nezklamali" nebo "motoristé nezklamali".

Po zdražení vložek tampónů doporučuji: "Ženy nezklamaly". R^

0/0
1.9.2008 11:13

hanka

zdražování

20 let se nedělá nic jiného než vše zdražuje ti nahoře mají miliardy a stále jim to nestačí[>-]Rv

0/0
1.9.2008 10:46

sedlak.cupera

Re: zdražování

dej si cígo, na uklidnění

0/0
1.9.2008 10:48

sikin1

Re: Re: zdražování

Zdarec, když nejdu na pivo tak vyhulím tak 5 - 7 za den , u pivka víc, někdy přes den ani jednu , ale stejně s tím asi praštím a občas jenom doutníček R^

0/0
1.9.2008 10:53

Hellmoon

Re: Re: Re: zdražování

Neboj pivko taky zdraží;-€

0/0
1.9.2008 11:01

sikin1

Re: Re: Re: Re: zdražování

no pokud jich nevylemtám 10 denně tak je me to u (Y)

0/0
1.9.2008 11:02

URB-Královna diskusí

Česká schopnost vědět si rady už vymřela

 Možná, že jsem naivní, ale já se letos pokouším si tabák vypěstovat sama. Koupila jsem si na Aukru 4 druhy, ale nejlépe se daří tabáku selskému a z něj si vezmu semínka na příští rok. Rostliny na semínka jsou ještě na políčku, ale ostatní tabák se suší a zbavuje chlorofilu, což je základ skvělé chuti. Podle návodu se musí nechat ležet  4 měsíce a tak o výsledku ještě nemohu informovat. Jestli takhle to okrádání lidí půjde dál, tak mi nezbyde až budu žít jen z důchodu, než si toho vypěstovat a odchovat více.:-©:-©

                                             modrá vláda

0/0
1.9.2008 10:39

hůla

Re: Česká schopnost vědět si rady už vymřela

i ty modrá vládo... v ČR z kuřáků profitujou všechny politické vyžírky napříč politickým spektrem

0/0
1.9.2008 10:44

Hucul

Re: Česká schopnost vědět si rady už vymřela

To je taky pristup. :o) Predpokladam, ze pestovat tabak neni nelegalni, takze drzim palec, at Vam chutna. Mozna by se ale preci jen vyplatilo s nim trochu setrit, kdyz uz je Vas vlastni... Tabaku Vam sice naroste, kolik chcete, ale druhe plice uz Vam nenarostou. ;o)

0/0
1.9.2008 10:54

klon

Re: Re: Česká schopnost vědět si rady už vymřela

Bohužel i při pěstování člověk musí platit daň, u tabáku to je lepší jak u cigaret, ale pořád to je 810,- Kč/kg

0/0
1.9.2008 12:44

Buldog

Re: Česká schopnost vědět si rady už vymřela

I jako samovýrobce máte povinnost zaplatit spotřební daň, což jistě neděláte. Tak to se mi líbí, že o okrádání (ve smyslu dodržování zákona) mluví daňový podvodník ;-D

0/0
1.9.2008 13:07

Urbancová

Re: Re: Česká schopnost vědět si rady už vymřela

Pamatuj si, zdegenerovaná psí raso, že kdo okrade zloděje, dostane se do nebe.(Ve smyslu  vyšší spravedlnosti).

0/0
1.9.2008 13:35

venoch

teda...

Ja nevim, ale kuraku bychom si meli vazit, soli do kasy vic, drive umrou a neplatime jim duchod, jsem sice nekurak, ale myslim, ze vetsina kuraku uz nekdy chtela skoncit ale neslo to a nas stat toho prachsproste vyuziva.

0/0
1.9.2008 10:35

Milan Wiesenberg

Re: teda...

Argument pro diskuzi: Léčba nemocí spojených s kouřením si vyžádá mnohem více prostředků než odvody státu z prodeje cigaret.

Kouření je závislost, se kterou se mi podatřilo před rokem skončit, jde to, ale je to trochu bolestné přečkat prvotní období...nicméně výsledek se vyplatí...zlepšila se mi kondice, cítím se mnohem lépe, mám k dispozici více finančních prostředků a reálnou šanci na delší kvalitní život, můj lékař ze mě má radost.

Samozřejmě chápu žehrání kuřáků na zdražování, protože pokud předmět vaší spotřeby stojí více, a nejste ochoten omezit jeho spotřebu, protože míra závisislosti na cigaretách, vlastně čemkoli, se jen obtížně snižuje, zbývá vám méně prostředků na ostatní věci. Nicméně v absolutních číslech to zase taková suma není, kouří-li někdo krabičku denně, která zdraží o 8 Kč, je to cca. 240-250 Kč měsíčně, což lze uspořit jinde takřka bez problémů.

0/0
1.9.2008 13:07

Radek1979

Re: Re: teda...

čéče, když o něčem píšeš, nejdříve zjišťuj, děláš ze sebe de***la rok 2007: příjmy do státní kapsy díky dani z cigaret cca 43 miliar, výdaje zdravotních pojišťoven za léčení kuřáků a příbuzného 11,5 miliardy, nekoliduje to nějak s tvým tvrzením?

A kterej že doktor to z tebe má radost? Že by chocholoušek? ty závistiej nekuřáku?

0/0
1.9.2008 14:35

Milan Wiesenberg

Re: Re: Re: teda...

Vizte můj příspěvek níže, namísto slušného sdělení protiargumentu na mě hned vyjíždíte a z neznámého důvodu mi tykáte. Já se nebráním tomu se o tom pobavit a když budete mít přesvědčivé argumenyty, minimálně mě to donutí se nad tím zamyslet. Internetová diskuze vám skýtá falešný pocit bezpečí a dovolujete se vyjadřovat na bázi až vulgarismů. Zamyslete se nad sebou, nedělám si, narozdíl od vás, monopol na pravdu, a zejména jsem schopen jednat slušně.

0/0
1.9.2008 14:55

Radek1979

Re: Re: Re: Re: teda...

No nevim, už sem to tu psal několikrát, několikrát sem se taky udivoval nad hloupostí českejch človíčků. Je problém si nejdříve zjistit fakta a potom přispívat? Ano je to hrdinství po internetu, ale já si stojím za svým názorem i mimo net, informace si ověřuji. Třeba jen teď náhodně dohledány výsledky za rok 07 http://ekonomika.ihned.cz/c1-22775570-na-spotrebni-dani-z-cigaret-se-vybralo-47-miliard, mimo to sem četl i studii ministerstva zdravotnictví kolik stojí léčení kuřáků. TU se mi už dnes bohužel nechce hledat.

Většina lidí ví, že daň z cigaret patří k základu státního rospočtu, nechápu kde se berou lidi jako ty. Nezlob se na mě ale jestli patříš mezi ty co se nechají masírovat lžima modré smrti, upřímě tě lituju.

Nehledě na to, já se o tom už bavit nechci, je to jako házet perly sviním.

P.S. za tykání se olmouvám, nemohu si pomoci, a stačilo si přečíst diskuzi než sem přispějete takovým nesmysle.

0/0
1.9.2008 15:13

Milan Wiesenberg

Re: Re: Re: Re: Re: teda...

V klidu, pokud máte pravdu, tak já jsem ochoten to přehodnotit...mé stanovisko není neměnné. Máte-li lepší informace, je to super a já děkuju. Jinak těmi lžemi modré smrti se masírovat tedy nenechám:-) Jsem sice pravicově orientovaný, ale politika ODS se mi nelíbí. Doufám, že mi rozumíte - že jsem pravičák, neznamené, že jsem odéesák. ODS není pravicová strana. Obecně jsem spíš za ten rok poznal, jak je kouření nepříjemné pro nekuřáky. Díky tomu taky vidím, že není rozumný důvod nezakázat kouření v restauracích a hospodách. Naopak by se jim zvýšila návštěvnost.

0/0
1.9.2008 15:54

Radek1979

Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda...

k těm restauracím, jsem kuřák, jedinej z rodiny, doma nekouřím, nesnáším to, před dětmi nekouřím, nedělám to :) Když jdem s rodinou do restaurace, vždy do nekuřácké, nikdy sem s tím neměl problémy, s klolegama z práce chodíme na pivo do nekuřáských hospod, věšinou salónky, taky v tom nevidím problém. A když si du se známejma zahrát kuželky, vlezeme do kuřácké kuželkárny, hulíme, pijeme pivo a hrajeme, co je na tom divného? Proč jsou potřeba zákazy a zákony? Jsi nekuřák, jdi do nekuřácké restaurace, jeli to naopak, potom není co řešit, ne? Nebo nekuřáci jsou opravdu natolik nesvéprávní že si neumí vybrat? Nebo potom musíte začít navštěvovat restaurace, ne putyky páté cenové. ;-)

0/0
1.9.2008 16:00

Milan Wiesenberg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: teda...

Jo, člověče, když jsou všichni kámoši kuřáci, je to těžký jít někam, kde se nekouří:-) ;-)

0/0
1.9.2008 16:08

Milan Wiesenberg

Re: teda... Dodatek

Osobně bych souhlasil s tím, aby nejlevnější cigarety stály alespoň 100,- Kč a alkohol zdražil tak o 200% procent minimálně. Nadměrná spotřeba cigaret a alkoholu, se kterou má hodně lidí v ČR problémy, pro společnost jako celek negeneruje žádný zisk, či příspěvek. Ekonomické hledisko je přinejmenším diskutabilní. Sociální škodlivost neoddiskutovatelná.

P.S. Už vidím ty zlostné reakce tzv. "diskutérů", kteří si pletou diskuzi, tedy podávání názorů a argumentů, s "blitím" osobních výkřiků a ataků:o)

0/0
1.9.2008 13:08

Jirka

Re: Re: teda... Dodatek

A ja bych zase poradne zvednul cenu benzinu pro Prazaky, kteri by mohli jezdit MHD ci chodit pesky, ale necini tak, smrdi mi svymi vyfuky pod nos kudy chodim, kdyz stoji v kolonach, ale hlavne ze ve svem aute.

Jenze se toho taky nedockam, no co uz, nebudu se rozcilovat a dam si cigo, klidek pohoda...

0/0
1.9.2008 16:36

Krtek

Re: Re: teda... Dodatek

Tak musím reagovat i když se mi nechce.Sám jsem kuřák bezmála 30 let.Celý svůj život jsem ke svému okolí ohleduplný a v přítomnosti nekuřáků a dětí nekouřím.Mnohokrát jsem zkoušel přestat,ale prostě mi to nejde.Ne!nebudu se tady na nic vymlouvat jak by jste někteří čekali.Je to jen moje blbost.Ale nejde jen o cigarety.Jak to tak tady čtu,tak Vy a další co podporujete i zdražení alkoholu asi vyděláváte spousty peněz,nebo nemáte rádi výrobky,do kterých se alkohol přidává.A domnívám se,že je jich dost.Nedovedu si představit vánoce bez rumových kuliček,nebo takový kapr na víně,či kuře podlévané pivem.A na silvestra?To si hold mi chudší budeme připíjet dobrou chlorovanou vodou.Ale nezapomeňte si dát do skleničky Calgon,aby se vám nezanesli "trubky".Tak co?Opravdu je národ zvědavej na takové "Trubky"?Jo a do pralinek?Tam dejte h...o a budou to hovadinky.

0/0
12.9.2008 1:40

prokyn

fraška

je to velka fraška v naši republice je vše naruby!!to z čeho bychom si z evropy meli vzit priklad prehližime a hnupiny zavadime...marihuana je trestna(nejsem konzument)ale to že chlasta cela republika a chlapi mlati ožrali manželky a řidič ktery nepil je unikat to nikomu nevadi..všechny vyspele zeme zakazuji kouřit v restauracích ale my neeee ..u nas at se kouřin ostošest..no proste kocourkov

0/0
1.9.2008 10:23

zab2

Re: fraška

S těma restauracema se už jděte bodnout. Když je tolik nekuřáků, tak nevím, proč není víc nekuřáckých restaurací? Co tomu brání? Možná proto, že když už jsou, tak poloprázdné.

0/0
1.9.2008 10:28

sipecek

Re: Re: Re: fraška

A vo co ti jako jde ty troubo? Kurak si drahou lecbu, ktere se v drtive vetsine pripadu nedozije, nedozije. Takze pred kazdym kurakem bysis mel kleknout a podekovat mu, ze ti prispiva na duchod..v tvem pripade bych se ani nedivil, kdyby to bylo i na socialni davky.

0/0
1.9.2008 10:43

hůla

stát = nechutnej drogovej dealer

sice už jsem s kouřením přestal a mohu to všem vřele doporučit. Ale fascinuje mě, jak tomu nejlépe rozuměj nekuřáci, co to nikdy nezkusili. Nikdy nezažili pocit, aby si "museli" ty cigára koupit a aby si "museli" zapálit. Největší kry.pl je náš vykutálený stát, jemuž jdou téměř všechny prachy za krabičku cigaret. Je přímo nechutné, co je stát za odporného drogového dealera. Závislým lidem hezky prodává, mne si svoje špinavé ruce a je mu to pořád málo. Tak šup, když už musej chudáci kouřit, tak jen ať solej do pokladničky, ať je co přerozdělovat. Vypasenej kravaťák z parlamentu zvýšení ceny vydrží. On na to přece má a hlavně pak bude mít ještě víc. Kouřit je nesmysl, nedělejte to lidi. Už jen proto, že si ničíte zdraví a ještě krmíte příživníky.

0/0
1.9.2008 10:12

venoch

Re: stát = nechutnej drogovej dealer

nejsem kurak, ale vidim to stejne

0/0
1.9.2008 10:28







Najdete na iDNES.cz