Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Marodit se od ledna už vůbec nevyplatí

Propad v příjmu lépe vydělávajících zaměstnanců, který nastává vždy, když ochoří, se od příštího roku nepatrně zmenší. Lidé s platem nad třicet tisíc korun budou při měsíčním marodění jediní, kteří na tom budou lépe než dnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

???

Nechcem do vás rýpať,

ale koľko je špekulativných maródov, ktorý pracujú na svojej chate alebo domčeku, a pritom si kľudne poberajú nemocensku? Na takých špekulantov doplatí poctivý občan.

0/0
7.9.2008 9:19

Budha

Stát a

pojišťovny dělají vše pro to aby jsme co nejdřív vychcípali! Parchanti.(Y)

0/0
7.9.2008 8:39

LK

copak můžem za nemoc?

Já vím o co jde naším vládním představitelům-MARODIT NEPŮJDETE,PROTOŽE POTOM NEBUDETE MÍT NA ZAPLACENÍ VŠEHO,CO JSME VÁM URČILI!-za zbytek možná přežijem.ODCHOD DO DŮCHODU V 65 letech! !Kdo se ho dožije,když se budou nemoce přecházet? Otevřely se hranice cizincům,kteří chtějí u nás pracovat,ale co dalších nemocí sem přenesli! Dnes je  i riziko jít nakupovat do nák.vozíku v prodejnách.Věřte mi ,že vidím rudě,když v nakup.vozíku sedí 7 leté dítě i s botami.Člověk má potom strach si tam vložit nějaké potraviny.A o co  tedy VLÁDĚ jde?Plaťte a plaťte ,důchodu se dožijou stejně  jenom ti,co na to všechno budou mít!!;-€

0/0
4.9.2008 11:10

kyslicek

Kocourkov

Jak tak sleduje naše vláda už neví kde by lidem ubrala. Všichni si platíme zdravotní pojištění celý měsíc,ale neschopenka bude první tři dny zadarmo?Divné počty a hlavně budou na tom špatně lidé co jsou si za své nemoci nemoho. Platíme daně snad největší v Evropě a stát nás obírá co může.Zajímalo by mě zda to platí i pro poslance.Ale zas tak naivní nejsem oni přece mají stále 100% neschopenku i za první tři dny. Hnus :-©(Y)Rv

0/0
4.9.2008 8:07

josim

borci

...je komické,když výši nemocenské schvalují lidé (poslanci),

kteří nemusejí ani do práce chodit,natož marodit ...!!!

Konec konců, plat si stanovují také sami ...!!!

0/0
4.9.2008 7:48

fr-mottl

prvni zamestnavatelsky zakon zni:

jeste se nenarodil zamestnanec, ktery by dostatecne delal ...

0/0
4.9.2008 1:01

!

Re: prvni zamestnavatelsky zakon zni:

IDIOT!!!

0/0
4.9.2008 6:55

e-moe

pohadka

Nechci tady nikomu dělat reklamu, ale reakce některých ubožáků, kteří si stěžují, že "bohatým bude přidáno", mi připomněla jednu pěknou pohádku o tom, jak 10 pánů chodili společně na oběd a ten nejbohatší platil největší díl společné útraty až do té doby, než jim majitel restaurace dal slevu a oni se o tu slevu začali "spravedlivě" dělit... Bohužel se sem nedá vložit celý text, kouskovat se mi to nechce, tak jen odkazem...

takže zde:

http://www.esoterika.cz/clanek/3249-pohadka_o_danovem_systemu.htm

0/0
3.9.2008 23:50

milos

asi vychcipeme

Tak nebudeme chodit k doktorovi, budeme vsechno prechazet, roznaset a pak to vsechno budeme mit na kloubech.

0/0
3.9.2008 22:32

vovov

Je to trochu jinak!

Z článku: Vláda proto už od letoška přitvrdila a od začátku roku se první tři dny nemoci neplatilo nic.  Marodit se rázem začalo méně, ale pak zasáhl Ústavní soud a dávky se opět zvýšily. ..... Je to jinak, lidé byli nemocní stejně, ale místo toho, aby čerpali nulovou nemocenskou, tak si vybírali na stonání dovolenou na zotavenou. A vydělali na tom zaměstnavatelé i ministr Nečas, lidé ovšem ne!! .... A bude hůř! .... A proto ať žije Strana a vláda. A vy volové je zase houfně violte. Dobře vám tak!!

0/0
3.9.2008 21:02

rocky_krysa

Re: Je to trochu jinak!

Vy volove ? Ty jsi vul.

0/0
4.9.2008 8:11

NNP

Re: Je to trochu jinak!

Je to tak, být pár dnů na neschopence s nachlazením nebo chřipkou, navštívit nejméně 2x lékaře,  v plné  čekárně sedět 3-4 hodiny a za to vše získat směšnou částku z nemocenského pojištění:-/ asi moc jedinců nezvolí. Navíc za běžná léčiva zakoupená v lékárně zaplatí částku, která se rovná poplatkům u doktora a za recept + doplatek.  Na nejhorší stonání s teplotou si vezme dovolenou a dozdraví pak v zaměstnání. Hodně lidí potřebuje každou korunu a tvořit si na nemoc finanční rezervu asi nemohou. Je to vládní trapárna, na jedné straně rozhazují miliony za prohrané arbitráže a na druhé trapně šetří. Myslím, že by to, jestli někdo zneužívá nemocenskou nebo ne, měla být věc doktorů. Si dost dobře nedovedu představit, že by nepoznal, že jsem zdravá, když bych mu tvrdila opak, jen proto, abych se ulila z práce.

0/0
6.9.2008 16:09

ODS

ODS

bohatym pridat chudym sebrat

0/0
3.9.2008 18:26

????

Re: ODS

Jelikož je nemocenská odstupňována jen do výše 71.000 Kč hrubého, atk si ti bohatí nijak nepřilepší. % čerpání nemocenské k % odevzdanému je degresivní s rostoucím platem, takže stále ti "bohatí" platí více a větší %, než-li ti chudí

Že vy máte hodně krátké nohy?

0/0
3.9.2008 18:51

Hofos

Re: Re: ODS

Ne, to byla ukázka klasické sockovské spravedlnosti -- s rostoucím nominálním příjmem progresivní zdanění a degresivní požitky z nich. Jejich závist je smutný obraz jejich života :-/

0/0
3.9.2008 20:38

vovov

Re: Re: Re: ODS

A což takhle slova jako "solidarita" a "hzumanita"? Slyšel jsi o nich někdy?

0/0
3.9.2008 20:56

Prickrose

Pod lidskou dustojnost.

V CR se jeste porad provozuji nemocenske kontroly? To znamena, ze i kdyz ja jsem workoholik, ktery jednou za sto let marodi, tak se musim nechat buzerovat nemocenskou kontrolou? Tak to tedy ne - to si radsi strcte svoji nemocenskou ( tech par supu) do(Y)

0/0
3.9.2008 16:42

####

kocourkov - ochrana zamestnance a duvernost zdravotni dok.

Je to jako v kocourkove. Informace o nemoci je duverna informace. Perzekuce zamestnance na zaklade nemocnosti je rovnez nezakonna. A ted stat pripravi zmenu, ktera k takovemu jednani primo nabada. A jak ma zamestnavatel kontrolovat nemocnost zamestnancu, kdyz nema pravo vedet nic vic nez kdy zacina a kdy konci nemocenska.

0/0
3.9.2008 16:39

Spenat

Proc tolik platim

Rocne odvedu statu na danich vic jak 150 000,- Platim si recept, doplacim leky, platim si navstevu u lekare, platim navstevy u lekaru za svoje deti, platim za plomby, kdyz budu marod dostanu nasrano, kupuji pomucky detem do skoly, skola posila listky kde chce penize na to, nebo ono. Platim dan jak prase za pohonne hmoty, odira mne CEZ, RWE.  Tretina mzdy jde rovnou do statu o dalsi tretinu se podeli nenazrane monopoly.  Dekuji Ti Cesky state[>-];-€(Y)

0/0
3.9.2008 16:29

####

Re: Proc tolik platim

plomby si plat. je to tvoje blbost. ja si misto toho priplacim za kvalitni pastu s nekolika patenty na chemicke slozeni a kartacek s dalsimi patenty na ucinnost cisteni. Vyjde to draz nez plomby, ale proti plombam mam osobni vyhrady.

0/0
3.9.2008 16:41

netsurfer

Re: Re: Proc tolik platim

Kartacek staci obycejny,ale pravidelne meneny/3 mesice/.Pasta je jen pro dobry pocit,zuby cisti kartacek.Dulezite je cistit zuby nejmene 2x denne,nejlepe po kazdem jidle R^

0/0
3.9.2008 17:01

####

Re: Re: Re: Proc tolik platim

a VW brouk vydrzi to co audina pri narazu do zdi... ale jo. v podstate mate pravdu. obe auta jezdi a oba kartacky cisti...

otazka je ale jaky je vysledek...

0/0
3.9.2008 17:07

netsurfer

Re: Re: Re: Re: Proc tolik platim

Auta se nedelaji na narazeni do zdi ;-Da je fakt,ze mne tam kam potrebuju doveze jakekoliv auto,max.povolenou rychlost udelaji vsechny a v kolone taky stoji vsechny stejne :-PKdyz si nekdo neumi cistit zuby,nebo si je cisti jednou za tyden,tak mu ani kartacek za 200.-Kc nepomuze ;-)

0/0
3.9.2008 17:36

iva

Re: Re: Proc tolik platim

Informuj se u své zubní hygienistky. Jestli nějakou máš :-/.  Na pastě ABSOLUTNĚ nezáleží, záleží na technice čištění a na kartáčku.

0/0
4.9.2008 7:47

josim

Re: Re: Re: Proc tolik platim

Nezdá se Vám, že jste utekli od tématu

a zabýváte se podružnou blbinou ???

0/0
4.9.2008 7:54

Spenat

Re: Re: Proc tolik platim

Nejak si to nepochopil, ale to se da cekat. Ber to jako jednu vec z mnoha, na ktere Ti strhavaji z platu a presto na ne doplacis. Kdyz uz jsme u zubu, tak si je samozrejme cistim 2x denne, ale lide maji ruzne kvalitni chrup.  No, za chvili nas ceka i dan z kominu a to se zasmejeme.Bude to zase dobry duvod proc zdrazit elektrinu a teplo.

0/0
4.9.2008 21:47

netsurfer

Na neschopence jsem nebyl

uz asi deset let,nebo i dyl v podstate od revoluce.Na to abych sel k doktorce kvuli peti dnim nemoci,z toho tri zadarmo nemam penize.Proste si koupim leky a lecim se pri praci :-PJestli je tohle dobra cesta nevim,ale pro vetsinu lidi je to v tehle situaci jedine reseni.

0/0
3.9.2008 16:09

####

Re: Na neschopence jsem nebyl

kolegove te miluji a zamestnavatel taky, kdyz mu onemocnist polovinu lidi.

0/0
3.9.2008 16:44

netsurfer

Re: Re: Na neschopence jsem nebyl

To je smula,ale pri mem vydelku bych si s neschopenkou pekne pos*al vyplatu :-/

0/0
3.9.2008 16:58

netsurfer

Re: Re: Na neschopence jsem nebyl

Kolegove to delaji stejne,mame stejny vydelek.Tohle pochopi jen lidi,kteri pracuji v podstate za minimalni mzdu jako my,pokud nemame prescasy:-/

0/0
3.9.2008 17:06

jiv

Re: Na neschopence jsem nebyl

Jsem na tom podobně, na neschopence jsem nebyl skoro 20 let, práci musím stejně udělat a v případě nemoci to nedostanu zaplacený, protože mám přeci nemocenskou. Takže se léčím jak to jde a ono se to časem projeví8-o. Je to přesně podle blaufoglů: "Makej nebo chcí*ni." :-©

0/0
3.9.2008 21:50

####

suicide booth

rekl bych, ze nez platit 30kc za vysetreni a pak nedostat nic, tak je lepsi zaplatit 30kc v modernizovane telefonni budce predelane na sebevrazednou kabinku.

0/0
3.9.2008 15:44

Hellboy

Re: suicide booth

a co bys chtěl za 30 Korun...za to bych ti nedal ani facku! 

tu sebevražednou kabinku ti schvaluji...ty tam běž jako první!;-D 

0/0
3.9.2008 16:25

V

V

V lepších firmách u kvalitních pracovníků bývá pravidlem, že v nemoci firma dorovnává nemocenskou do 100% platu pracovníka. Takže my schopní jsme od ledna v klidu, marodit se i nadále vyplatí :-P

0/0
3.9.2008 15:38

rocky_krysa

....

http://hn.ihned.cz/c1-27055380-cesko-prozilo-leto-simulantu

0/0
3.9.2008 15:36

aaa

Svycarsko

Kdyz jsem nemocny mam ve svycarsku od prvniho dne 12 mesicu 100% platu .Tady to plati zamestnavatel.

0/0
3.9.2008 15:14

Prickrose

Re: Svycarsko

Jeste. ze nepodnikam ve Svycarsku.

0/0
3.9.2008 16:35

F.Thomas

Re: Re: Svycarsko

Nevím, neznám, ale je možné že v důsledku je zaměstnavatel na tom líp, protože mu lidi nepřecházejí nemoci a jsou pak na nemocenské mnohem kratší dobu než ti co přecházejí chřipky atp. a pak marodí s následky a mají kolikrát doživotní komplikace.. On taky nemocný člověk nejspíš nepodá takový výkon jako zdravý.

0/0
3.9.2008 21:18

občan kane

Lepší je dnes hned chcípnout !

0/0
3.9.2008 15:10

cufir-mufir

je to cele postavene na hlavu !

Dejme zdravotni pojisteni soukromemu sektoru, at si kazdy rozhodne, co za sve penize bude chtit, vyssi kryti nebo platit nemocenskou hned od prvniho dne nemoci atd...

Jak to, ze v pripade plateb pojistneho se vypocet vstahuje k vysi mzdy a pri plneni tomu tak neni. Ale ono to asi bude tim, ze zdravotnim pojistenim je to nazyvano omylem ! Neb je to dalsi prima dan a pojistne plneni je jisty druh socialnich davek !

0/0
3.9.2008 14:55

anders22

Re: je to cele postavene na hlavu !

R^

0/0
3.9.2008 15:31

buc

hruza

tahle vlada znas udelala 10 mil. simulantu a zasivaku no podle sebe soudim tebe nejhorsi vlada od roku 1989 vsichni k volbam kdo mlci souhlasi

0/0
3.9.2008 14:54

Majkyho_pupik

Re: hruza

ano vsichni k volbam a opet zvolit jednu ze stran soucasne koalice, stale je to lepsi volba nez volit pomatene rudooranzove komunisty:-)R^

0/0
3.9.2008 14:55

ctenar

Re: Re: hruza

Co takhle Tlustého, Němce, Sokola nebo třeba JUDr.Kalvodu ?? 

0/0
3.9.2008 15:50

cufir-mufir

Re: hruza

Problem je, ze neni koho vybrat a dokud v teto zemi nebude vetsinovy system, nikdo nebude dodrzovat programova prohlaseni a nic takoveho ! Je to jen fraska, jak jednou za 4 roky vytahnout duchodce jinam nez do supermarketu nebo prostredku MHD

0/0
3.9.2008 14:57

rocky_krysa

Sak jsme narod simulantu

http://hn.ihned.cz/c1-27055380-cesko-prozilo-leto-simulantu

0/0
3.9.2008 15:36

tom

Re: hruza

souhlas, nebojim se volit komunisty. Je to uplne jina strana, jini lide, jina doba a presto jsou nam predhazovani jako ztelesneni dabla. Pokud vim je to jedina strana ktera nedela průsery a nazory ktere prezentuji jsou valnou většinou velice rozumne. Minimálně šanci by dostat měli.

0/0
3.9.2008 16:24

rocky_krysa

Re: Re: hruza

Cha cha cha, nejvic se smeju  tomu "jini lide". Vzpamatujte se.

0/0
3.9.2008 16:29

GH

Re: Re: Re: hruza

průsery nedělá, protože jako jediná zatím nikdy nebyla u moci/ve vládě

0/0
3.9.2008 16:44

Jana

O nás bez nás

Ti, kteří simulovali doteď a kterým se "vypatí" marodit i za připravovaných podmínek, těch neubude... Ale přibude těch "zodpovědných pracujících troubů", jako jsem já, co si na nemoc budou brát dovolenou anebo to budou přecházet. Vzhledem k tomu, že organismus potřebuje odpočívat a nebude dovolená, je to jen cesta "do pekla"... Jen nějak pořád nechápu, proč mám odvádět státu daně, když je v době "neplacené nemocenské" nemám z čeho zaplatit...Rv Když už nám nechtějí nic dát, tak ať taky nic neberou!

0/0
3.9.2008 14:51







Najdete na iDNES.cz