Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dopravci navrhují místo pátečního omezení jízd jen zákaz předjíždění

Tuzemští dopravci se nechtějí smířit s tím, že by v pátek mohli vyjet na silnice jen v omezenou dobu. Dnes proto přišli na vládu s návrhem, podle kterého by místo zákazu jízd platil pro kamiony jen zákaz předjíždění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

liptoncz

12. 9. 2008 14:30
To je směšné...

To je směšné, trapné a nenormální. To je jen klišé. Slíbit zákaz předjíždění můžou, ale dodržovat to nebudou. A to by se tam ještě muselo dodat: odstupové vzdálenosti, dodržování rychlosti v obci a mimo obec apod. Je to tady debata o lejně. Bavte se s volama o sobotě, když jdou v pátek na jatka! Jediné řešení je pátek od 15h. do 22h., v sobotu a neděli od 08:00h. do 22:00h. Pak by to mělo smysl. Samozřejmě by vyjímku měla pouze vozodla se zbožím podléhající kazivosti (potraviny apod.) Zde by to mohlo být upraveno také. Co dělají Zelení? Nic, Zakláají si rodinné podniky - předsednictvím ve SZ a inrikama. Proč nepřinutí třeba Polsko ke spolupráci ve vybudování, a hlavně propojení, dálniční sítě mezi ČR, Německem a Polskem?  

0 0
možnosti

.

12. 9. 2008 11:49
jine reseni

ty navrhovane 3 hodiny v patek mi prijdou naprosto absurdni. Kdyz uz tak 5 hodin, nebo to posunout a nejakou hodinu dozadu (17-20), protoze to je podle me nejvetsi intenzita.

Ale podle me by elegantnejsi reseni bylo mnohonasobne v inkriminovanou dobu (treba 15 - 20) zvysit myto (klidne 5x, nebo i 10x) a jeste v uvedene dobe zakazat kamionum jezdit po silnicich 2. a 3. tridy. Povolit jim to pouze k pripadnemu dojezdu do mista urceni, ale uz ne k tomu, aby mohly objet usek s mytem. Budto by to dopravci zaplatili, nebo by je to donutilo nejak efektivneji zapracovat na logistice, aby se teto spicce vyhnuli.

0 0
možnosti

Velky Bratr

12. 9. 2008 10:19
Jako vzdycky - vyhovet vsem, jen ne obcanum

Ja chapu, ze chteji zakaz predjizdeni - ten budou ignorovat stejne jako ho ignorujou dnes spolu s plnymi carami, prednostmi ci povinnosti pouzivat blinkry. Vlada, pokud to schvali, to schvali s vedomim, ze se jedna o neomezujici omezeni, ktere nebude brat vazne nikdo. No, hlavne ze od pristiho roku muzu nechat beztrestne u sousedu vyrazit dvere policii...

0 0
možnosti

Mak1

12. 9. 2008 11:04
Re: Jako vzdycky - vyhovet vsem, jen ne obcanum

no - hlavně, že my řidiči osobáků zákazy předjíždění, plné čáry, blinkry, ... uzkostlivě dodržujeme

0 0
možnosti

Mak1

12. 9. 2008 10:02
Už jsme tu jak za komoušů

všechno zakázat a nic nedělat

Co kdyby radši vláda ty prachy co vydělá na daních z benzínu a nafty + na mýtném cpala zpět do rozvoje silnic a dálnic, než jimi lepila díry v rozpočtu ?

To bychom tu za pár let měli krásné silnice, 3 proudé dálnice, hustší síť dálnic a nemuselo by se nic zakazovat

0 0
možnosti

WIFI

12. 9. 2008 10:26
Re: Už jsme tu jak za komoušů

vzhledem k tomu, že spotřební danˇtvoří nemalou část příjmů, tak bychom sice měli krásné silnice, ale zbytek by musel být omezen:-)

0 0
možnosti

MUDr. Peterka

12. 9. 2008 9:03
Zákaz

Zákaz předjíždění ano, ale až budou všude tři proudy ;-D

0 0
možnosti

fa

12. 9. 2008 8:54
Stále se to tu prezentuje tak,

jako by kamióny vadily pouze řidičům. A co ostatní? Spočítejte si, kolik energie se promrhá, aby se převezlo pár tun kravin (valná většina přeprav je zbytečná, slouží hlavně pro výdělek dopravcům) přes celou ČR, ev. půl Evropy! Třeba mít na zřeteli, že na každý kW výkonu motoru vyletí dalších min. cca 5 kW bez užitku do ovzduší! To tady potom dýcháme, to mj. ohřívá zemský povrch. Jen proto, aby se potraviny, které se bez problémů dají vyprodukovat tady, vozily stovky kilometrů daleko, aby kvetl kšeft. Dokud se tu nezmění dopravní politika a celkový pohled na logistiku, jsou veškeré zákazy a omezení stejně jen drobnými kosmetickými úpravami, které v globálu nic nevyřeší. Až bude kamionů čtvrtina oproti současnému stavu a z této čtvrtiny se budou dvě třetiny přepravovat pokud možno po kolejích, jako se to leckde dělá, pak se možná této zemi uleví, ale dříve těžko. Problém i v obyčejných lidech - spousta z nich chápe kamion jako nositel pokroku a železnici jako přežitek.

0 0
možnosti

MUDr. Peterka

12. 9. 2008 9:06
Re: Stále se to tu prezentuje tak,

A co takhle omezit ty městký off roady, to není mrhání energií ?

0 0
možnosti

WIFI

12. 9. 2008 6:46
?

Nevidím důvod, proč zlevňovat mýtné. Nový zákaz jízdy v pátek kompenzuje zrušení zákazu jízdy v sobotu. A že se jim mýto zdá drahé ? No možnosti mají - nakoupit modernější auta nebo nejlépe čr objíždět. Mýto nezlevňovat, ale naopak zdražit, kamionů je pořád moc.

0 0
možnosti

Mak1

12. 9. 2008 10:04
Re: ?

A zboží do obchodů v ČR se bude rozvážet koňským potahem, že ?;-D

0 0
možnosti

babacek

12. 9. 2008 5:59
Dopravci navrhují...

Tak v tomto bych jim neustoupil a předjíždění to by mělo platit celý rok.

0 0
možnosti

Mak1

12. 9. 2008 10:07
Re: Dopravci navrhují...

Na dálnicích, nebo i na silnicích ???

To by pak mohl jet kamión za traktorem, který by nesměl předjet, za ním by se naštosovalo pár osobáků, jejichž řidiči by se předjet báli a nakonec by vznikla krásná několikakilometrová kolona jedoucí 20-30 km/h.

0 0
možnosti

Yaroukh

12. 9. 2008 1:10
Ano, u toho předjíždění by je totiž museli načapat...

...což je (ve srovnání s načapáním kamiónu na dálnici) docela utopie.

Na druhou stranu musím říct, že mi kamióny na dálnici nějak nevadí. Přijde mi, že to lidi strašně zveličujou, tu hysterii nechápu. Během občasného služebního pendlování po D1 se mi každou cestu stalo vždycky tak 1x, že mě kamión zdržel pár desítek vteřin... To je fakt průs... hodný omezování podnikání.

0 0
možnosti

míša

11. 9. 2008 22:26
co to je za blbost

stejně by to nedodržovali a pokud někdo jo, už vidím, jak se kolona tiráků potáhne za nějakým aviatikem a za ním druhá kolana lufťáků...8-o;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty

24. dubna 2024

Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...

Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice

24. dubna 2024

Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...

Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů

24. dubna 2024

Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!