Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proti ovládnutí Volkswagenu demonstrovaly desítky tisíc lidí. Podívejte se

Automobilka Volkswagen dnes zažila jednu z největších demonstrací v historii. Před jejím sídlem v německém Wolfsburgu demonstrovaly desetitisíce zaměstnanců spolu s odboráři za zachování zákona o Volkswagenu. Ten má firmu chránit před ovládnutím velkoakcionářem - aktuálně tedy před firmou Porsche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Až se v Bolce

budou drahý Porsche montovat, půjdu do garáže svého Favouše opravovat R^

0/0
16.9.2008 8:39

CYBERDREAM

Idioti

Proti čemu proboha demonstrují?! Porsche si právem bere to co mu od začátku patří!!!!

0/0
14.9.2008 12:54

rbursik

to rozhodně pomůže

Asie vstává a to je kvantum lidí, tím chci napsat jak se vám nelíbí činské auta, říkám prodělai změnu a ptám se jak dlouho bude trvat  než začne Evropský klinet přemýšlet ta čina není tak špatná. Poté nastane propad ziskovosti prodejů vozů W a bude se propouštět,  půjde se do ulic. Toť tak vše. To není už na moc let. Jen těch vymožeností co máme v práci oprit socialisticky vykkořisťovaným Číňanům a to stojí peníze. Následně postaví fabriku někde v Evropě, v Rusku. Píšťalky je nezbaví vise budoucna.

Radim Buršík

0/0
13.9.2008 16:11

duroy

Závidím,

Státní důchod na úrovni 70% průměrné mzdy, jedny z nejvyšších mezd na světě a k tomu největší exportér.

Odborník žasne, laik se diví...

0/0
13.9.2008 13:20

hnedka_zdrapana

Re: Závidím,

Odbornik pri pohledu na bidny ekonomicky rust Nemecka rozhodne nezasne. ;-) Budme radi za dravou Cinu a dalsi zeme, ktere zapadoevropske (a nejen ty) zkostnatele socialni staty dotlaci k liberalnim reformam.

0/0
13.9.2008 15:23

Duroy

Re: Re: Závidím,

Ty by jsi raději žil v Číně? Já tedy v Německu... ;-)

Pravdou však je, že se zelenými kartami zde do německých podniků přijdou číňani. ;-D

0/0
13.9.2008 18:25

QEntity

Re: Re: Re: Závidím,

Zjevně nechápete, jaký je rozdíl mezi krátkodobou výhodou a dlouhodobou prosperitou... Německo za současného stavu nemá budoucnost...Rv

0/0
15.9.2008 11:47

karel

nojo odbory

bez nich se dneska ani pejsek nevyčůrá;-D kdo umí makat, tak vydělává, kdo makat neumí nebo je línej lempl, založí odbory

0/0
13.9.2008 9:48

obcasnykomentator

A tohle

chce konkurovat nastupujícím nadrženým Číňanům a Indům?

0/0
13.9.2008 7:32

hnedka_zdrapana

Re: A tohle

Je to typicke mysleni nevzdelanych lidi - aneb budu si uzivat dneska a zitra at jsem klidne pod mostem.

0/0
13.9.2008 8:16

ChorcheCh

Jo mít v Čechách takové akční odbory a uvědomělé zaměstnance

Tak každej bere alespoň 100 000...Ale o tom se nám může jen zdát...

0/0
12.9.2008 21:07

hnusil

Re: Jo mít v Čechách takové akční odbory a uvědomělé zaměstnance

tva veta nedava smysl, oboji dohromady nejde - bud budeme mit uvedomele a pracujici zamestnance a ti si budou vydelavat slusne penize, nebo tu budeme mit odbory

0/0
12.9.2008 22:45

ble

Re: Re: Jo mít v Čechách takové akční odbory a uvědomělé zaměstnance

On ale měl taky pravdu, akorát zapomněl dodat, že kurs k by byl 200 Kč za euro

0/0
13.9.2008 8:00

cernobila_televize

toz tak

problem Volkwagenu je, ze je no prebyrokratisovana firma. Firma, kde pracuji testuje lamely do spojek. Pokud chceme lamely od VW museji byt uz objednany mesic dopredu. Pokud je chceme dily od Audi nebo jine firmy z rakouska, jsou do 1-3 u nas.

Jedna zkusebna na lamely by vysla ve VW asi tak 2x-3x draze, protoze tam se o zamestnance taky nikdo moc nestara. O 70-80% vytizenosti si muzete nechat zdat.

0/0
12.9.2008 20:23

m

Re: toz tak

Jj, VW je strašně přebyrokratizovaná na rozdíl od Audi, která se náramně pružná.

Až na to, moulo, že Audi je součástí koncernu VW, stejně jako třeba "česká" Škoda. ;-D

0/0
12.9.2008 21:06

rk

Re: Re: toz tak

To jestli je ci neni soucasti koncernu neznamena, ze to tam nevazne vic jak v Audi.

0/0
12.9.2008 22:27

standa666

neskutecny

ty voe do ceho vseho se chtej radiovky montovat? nelibi se vam firma kde delate? super bezte jinam!! neni to VASE firma. zalozte si autoopravnu a delejte si tam co se vam zlibi.

takhle to znarodnit co?

0/0
12.9.2008 19:22

m

Re: neskutecny

Ale právě že to je JEJICH firma, moulo!

Když nic nevíš, tak nekuňkej, jinak budeš vypadat jen jako trouba! :-)

0/0
12.9.2008 19:29

hnedka_zdrapana

Re: Re: neskutecny

Jejich? Kolik procent akcii odbory maji nakoupeno?

0/0
12.9.2008 19:42

m

Re: Re: Re: neskutecny

Volkswagen kontroluje a má v něm rozhodující postavení spolková země Dolní Sasko - Volkswagen je tedy rozhodujícím podílem státním podnikem. Pokud se tato skutečnost nějakému investorovi nelíbí, nikdo jej přece nenutí aby do Volkswagenu své finanční prostředky investoval.

0/0
12.9.2008 21:04

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: neskutecny

Vy jste psal ze je to jejich firma, takze ja se ptam, kolik procent vlastni odbory, ne kolik vlastni Dolni Sasko. Ja o sobe taky netvrdim, ze jsem vlastnikem CEZu nebo CD.

0/0
13.9.2008 8:17

AKSAMIT

Re: Re: Re: Re: Re: neskutecny

i kdyz ti patri jen jedna akcie,tak si defacto vlastnik,jelito........;-)

0/0
13.9.2008 10:15

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: neskutecny

jo, jenze mne nepatri ani jedna ;-D

0/0
13.9.2008 10:29

QEntity

Re: Re: Re: Re: neskutecny

Zjevně jste nepochopil, že obecné zákony by měly platit pro všechny...

0/0
15.9.2008 11:50

antizeleny

:o(

Ať žije komunistická EU. To jsou novinky.:-©

0/0
12.9.2008 19:04

fweg

proc?

Proc jim tak vadi ze porsche bude mit majoritni podil? v cem to budou mi ti zamestnanci horsi? diky za vysvetleni :)

0/0
12.9.2008 18:12

Ralf

Re: proc?

Nebudou se moci tolik flákat. V Porsche se musí makat. I výstupní kontrola je přísnější. Takže prostě opět stávkující lemplové a flinkové, nic nového pod sluncem...

0/0
12.9.2008 18:29

DeadZed

Re: Re: proc?

R^

0/0
12.9.2008 18:47

cernobila_televize

Re: Re: proc?

protoze se zjisti ze jich je potreba tak o par tisic mene...proc asi

0/0
12.9.2008 20:24

rk

Re: Re: proc?

Doufam, ze to potrefi i Skodovku, to je taky prohnilost sama.

0/0
12.9.2008 22:28

Spam

Výrobní náklady

V Asii se už těší na výrobní linky přestěhované tam z Německa a Česka kvůli neúnosným požadavkům odborářů!

0/0
12.9.2008 17:25

cernobila_televize

Re: Výrobní náklady

myslis ze ve Francii je to jine? Tam jsou dopravaci kazdy den ve stavkove pohotovosti ( to neni vtip...). Stavka se musi nahlasit 3 dny dopredu, ale muzou se k ni pripojit dopravni podniky mest, ktere s nimi sympatizuji, tudiz kazdy den ji ohlasi jedno mesto i kdyz ji nakonec treba nevyuzije. Je to uz takovy narodni sport.

0/0
12.9.2008 20:27

hnusil

Neomezena tupost zamestnancu

Nechapu, jaka drzost vede zamestnance k tomu, ze chteji ridit firmu. Maji moznost - odborarti papalasi, kteri jen bezhlave utraceji odborarske prispevky za kraviny a tuneluji fondy - mohou nakupövat akcie podniku a pak se podilet na rizeni, co jim do ted branilo? Nic, vubec nic, o fungovani firmy se absolutne nestarali a nestaraji a najednou maji starosti? Trosku dost uhozene.

0/0
12.9.2008 17:17

Josef

Re: Neomezena tupost zamestnancu

Ve spravni rade VW sedi zastupci odboru jiz pres 30 let, ty nevzdelany TUPCE !! 

0/0
12.9.2008 18:40

DeadZed

Re: Re: Neomezena tupost zamestnancu

A 30 let je VW uplácí - trubko....

0/0
12.9.2008 18:48

hnedka_zdrapana

Re: Re: Neomezena tupost zamestnancu

Jo, mudlo ;-D Ale to kvuli hloupemu zakonu, ktery dava odborum cast hlasu ve spravni rade povinne jen kvuli tomu, ze ta firma ma urcitou velikost. K tomu nemusi vlastnit odbory jedinou akcii. Tedy dalsi zakon, ktery by mel byt zrusen.

0/0
12.9.2008 19:11

hnusil

Re: Re: Neomezena tupost zamestnancu

ty prevzdelany chytraku - spravni rada? je vykonny nebo kontrolni organ?

0/0
12.9.2008 22:40

TarasBulba

Tak z tohohle už se naše ekonomika nevzpamatuje

Do dvou let budeme chcípat hlady a koruna bude přes sto za EURO.

0/0
12.9.2008 16:18

falonso

No konečně...

Už se poprali?Že by konečně zmizela z povrchu zemského tato nudná a designově zaostalá automobilka?;-D;-D;-D;-D

0/0
12.9.2008 15:55

charlie

Re: No konečně...

VW je všeobecně zaostalá automobilka folcvágeny jsou nejenom šeredné ale navíc vybaveny značně zastaralou technikou.

0/0
12.9.2008 16:57

Six

kto s čím zachází...

Trocha škodoradostne im bude veľa ľudí priať, aby si okúsili aké to je keď treba makať na druhých. A nebyť pánom vo svojej firme. Myslím že mnohým nemcom by to nezaškodilo. Aspoň by sa začali trochu viacej snažiť a menej demonštrovať.

0/0
12.9.2008 15:52

pepa

Divné chování z Německa

Když nám zavírají ziskové závody ve Zličíně, proč nejsou schopni přijmou neviditelnou ruku trhu. Celá leta nám právě z NSR vyprávěli, že tržní mechanismus a volný pohyb kapitálu v rámci EHS je to správné. Pro němce je to správné, ale jen když na tom o ni vydělají.Rv 

0/0
12.9.2008 15:26

pečlivý čtenář

Re: Divné chování z Německa

Němci moc s neviditelnou rukou trhu nesouhlasí. Ostatně, Siemens odborářům ustoupil a narval zaměstnancům stříbrné padáčky. A to je věc věru nezvyklá v našich končinách.

0/0
12.9.2008 15:44

Delphi

Re: Divné chování z Německa

Na vine je ta odborarska pakaz. I proto radsi zavreli zavod na Zlicine, nez aby propusteli v Nemecku.

0/0
12.9.2008 15:57

Dalibor

VW

Vetsinu ma dneska Dolni Sasko, coz je spolkova zeme. Takze VW je vlastne statni podnik. Odborazi snazi tento stav zachovat. V soucasne dobe delam kousek od Wolsburku, prave na vyvoji pro VW.

0/0
12.9.2008 15:07

bubacik

....

 .. jistoty a prosperita ... ? :-/

0/0
12.9.2008 14:56

Coldstone

Konec flákání

váš 32hodinový pracovní týden, milióny výhod - to bude konec, marš k pásu ;-D

0/0
12.9.2008 14:55

AKSAMIT

Re: Konec flákání

Takovi kecalkove jak ty,tam vetsinou nevydrzi ani 5 minut.........;-D

0/0
12.9.2008 15:02

Delphi

Re: Re: Konec flákání

Ma pravdu, odborarska pakaz by mela skoncit na kandelabrech - vsude na svete. Parchanti lini!:-©

0/0
12.9.2008 15:54

franta_straka_unban

Re: Re: Re: Konec flákání

ale až po manažérech a politicích:-)R^

0/0
12.9.2008 18:17







Najdete na iDNES.cz