Diskuze
Dráhy lákají Pražany do vlaku. Slibují nové zastávky a kratší intervaly
Děkujeme za pochopení.
Sleeper
Ať radši zlepší servis...
Zase jeden z výborných nápadů. Investovat mld. korun do zřizování nových stanic. Kdyby radši investovali do zkvalitnění servisu, asi spousta z Vás se setkala se situací na Masarykově nádraží, kdy z deseti okének je otevřeno jedno a řada na jízdenky se klikatě táhne halou, netrpělivý cestující koukají naštvaně na hodinky a následně s nezveřejnitelnými výrazy směrovanými na ČD opouštějí řadu bez jízdenky a dobíhají vlak.... Mám s tím osobní zkušenost a v situaci, kdy jsem vše vysvětloval průvodčímu a žádal o jizdenku jeho, tak samozřejmě neopoměl naúčtovat přirážku za nákup jízdenky ve vlaku a cena jízdenky se mi zdvojnásobila - Asi upravili motto "náš zákazník náš pán" - a vytvořili "nedržkuj a plať"
Atomas
Osobní zkušenost
Již 10 let jsem nejel vlakem. Jednoho dne jsem se rozhodl vyzkoušet vlak z centra Prahy ( Masaryčka ) do Vysočan. Našel jsem si na Netu čas odjezdu a dorazil na nádraží. Můj vlak nebyl na kolejišti k mé smůle nijak označen, po malém tápání jsem ho našel a odjížděl s 10ti minutovým zpožděním. Krokem jsme se sunuli směrem k Libeňskému nádraží moderním a klimatizovaným CityElefantem. Po příjezdu na Vysočanské nádraží jsem vystoupil do minulého století. To nádraží je hrozný. Celá cesta se spožděním trvala půl hodiny. Jako alternativa k metru ( Nám. Republiky- Vysočanská cca 10 min. ) vlak pro jízdu ve vnitřní Praze nikdy nebude.
knedlik
Re: Osobní zkušenost
od rijna bude prime spojeni masna-vysocany pres nove spojeni, tzn. rapidni snizeni cestovni doby (odpadne prave uvrat v libni)
petr112
co vím
Za posledních 30 let co vnímám svět tak v Praze na železnici nic nového nevzniklo- Takže s poučením z minula. Nic nebude.....A ty miliardy do toho dá kdo? Byl jste někdo na zastávce P- holešovice?Z toho mraku nezaprší. Ale nezávislá kolejová doprava má samozřejmě obrovskou perspektivu, jen chtít.....Ale řebíček nebo Topolánek to určitě nejsou.
aaa
No to snad ne?!
Si delaj srandu, ne? Zrizovat novy zastavky, aby vlak stavel na kazdy mezi? Na co je potreba zastavka Rajska zahrada, kdyz tam maji metro a stavi to ve Vysocanech? Hlavne ze chteji zrusit Masarycku, geniove...
drevak_patlak
Re: No to snad ne?!
Byl jste někdy na Vysočanském nádraží? Kromě toho, že jít tam večer se normální člověk bojí, je přeci jen docházková vzdálenost poměrně dlouhá, cca 10 minut, než se dostanete z vlaku do metra a obráceně. Rajská zahrada bude mít přímou vazbu. Navíc u Rajské zahrady je záchytné parkoviště, takže se tu nabízí možnost nechat auto a jet do centra vlakem. Kromě toho by to měl být i přestupní terminál pro autobusové linky.
Zrušení Masaryčky je kosočtvercovina a jen tak k němu nedojde. Magistrát není majitelem ani nádraží ani pozemků a nemá pravomoc rušit nádraží ano koleje. A ČD si doufám jedno z nejvytíženějších nádraží dobrovolně nezruší.
Radek
No zupr!
Takže místo dneška, kdy se vlak ani nestačí rozjet a už brzdí jak jsou zastávky u sebe, jich bude ještě víc! A že se rozjíždí sakra pomalu, když je naftovej! Například od Kladna mu trvá pětadvacet minut, než dojede z okraje Prahy na Masarykovo nádraží, tam naštěstí nejezdím, protože je rychlejší vystoupit v Dejvicích a jet metrem. A teď to bude ještě dýl! Kdy si takovýhle uvědomí, že vlak není tramvaj, aby stavěl v každý zatáčce?
Dle_Idnes_Vulgarni_Rasista
Běchovice střed u Karlína???
To je fakt dobrý. Kde jsou Běchovice, kde Karlín a Žižkov. To je skoro tak dobrý, jako pojmenovat v Brně zastávku Aš-východ......
dan_tencl
Re: Běchovice střed u Karlína???
Nové zastávky ? Nedávno jsem jel "pendolínem" , a málem vznikla nová zastávka Brno na cestě do Ostravy, ale nakonec raději nestavili, přeci jen 222minut zpoždění za novou zastávku nestálo :-D
Peťan
chyba
to by nebyla ani iheute, kdyby nebyla v článku chyba. Ta zastávka Běchovice střed se má jmenovat Karlín a Běchovice střed mají být mezi Běchovicema a Klánovicema.
Smějící se bestie
Smrad jak u opic, stoletá špína,
pravidelný zpoždění, drzý a agresivní personál. Lákat můžou leda bezdomovce a potkany. Pro jiný to není...
wiorop
Re: Smrad jak u opic, stoletá špína,
asi jsi dloho nejel vlakem... no, máš pravdu, že personál je někdy agresivní - většinou na kouřící romy bez jízdenky...
SS
To jsou me novinky
Ja tady na severu mam kanoe , kayak a tazny psi misto couraku , jsou spolehlivejsi i levnejsi a jeste se me nestalo ze by meli zpozdeni . . I ta Cesna a ATV bude pohodlnejsi a spolehlivejsi nez rychlik .
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...