Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Makléř: Ten, kdo drží akcie, přijde o zisky

Úvěrová krize na americkém realitním trhu si v pondělí vyžádala první oběti. Převzetí a bankrot dvou významných bank. To mělo vliv také na pražskou burzu, která výrazně padala dolů. "Klesající trend bude pokračovat, když budou přicházet negativní zprávy ze zámoří," uvedl v on-line rozhovoru pro iDNES.cz makléř společnosti Patria Finance Michal Valentík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blbec z Xenemunde

<>

lol, co je to tady dole za idioty, kteri se vysmivaji tomu "kravatakovi" ;-D ?

Prazska burza je pod tisicem, Erste a Nwr padaji jak do kopru  atd - ani Delfska vestirna by se tak netrefila - vsichni burani byste si meli za svuj onanistickej posmech hodit masli blé ;-D

0/0
12.10.2008 10:59

JanaNová

Dotaz

Chceme si s přítelem založit konto u InG, ale máme strach, jak teď má problémy AiG, nemá to na sebe nějaký vliv??

0/0
2.10.2008 19:38

Krťas

Makléři potřebují

aby se prodej i zpětný nákup dělal v co nejkratším cyklu, vždyť jim jde o poplatky za obchodování a je vedlejší kam akciový trh směřuje.Jde o objem obchodu a z toho se odvíjející se zisky pro organizaci a makléře.

0/0
22.9.2008 10:10

ma

Pán je typický "pobitvěgenerál"...

Já to věděl, já to říkal.....;-D

Jak to bude v budoucnu? Já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde.....;-D

0/0
18.9.2008 16:03

Martin Lipár

Generál po bitvě ??

?Společnost Patria/KBC (zaměstnavatel pana Mlejnka ??) vydala v minulém období následující doporučení:

-          dne 4.9.2008 koupit akcie ORCO, tehdejší cena této akcie 694 Kč, současná cena akcií je: 337 Kč.

-          dne 22.7.2008 koupit na akcie NWR, tehdejší cena 441, současná cena akcií NWR je 232 Kč.

-          a do třetice dne 12.8.2008 koupit akcie Erste, tehdejší cena 1052, současná cena akcií Erste 857 Kč.

K výroku pana Valentíka o tom,  že „již několik měsíců doporučuje klientům: ten, kdo drží akcie, přijde o zisky. A ten, kdo má již ztrátu, tak ji prohloubí“ ... asi netřeba dodávat žádný komentář.

0/0
18.9.2008 15:40

Martin Lipár

Re: Generál po bitvě ??

omlouvám se mělo být v prvním řádku uvedeno samozřejmě "pana Valentíka" :-))

0/0
18.9.2008 15:43

BžFňKš

Ekonomická teorie

Doporučení makléřů, investičních poradců a spol. je anticyklický indikátor, že ;-D;-D;-D takže ještě chvíli počkáme a podle signálů na trhu začneme nakupovat... odhadem tak někdy ke konci ledna, do té doby si snad instituc. inv. spořítají své ztráty, prodají co prodat chtěli a doufejme že bude na trhu trochu jasněji.

0/0
18.9.2008 10:22

mudroch

?

Kdo vložil do akcií peníze, které měl "navíc" tak samozřejmě počká (třeba i několik let) až se zase dostanou na vyšší hodnoty. Kdo si na akcie půjčil nebo do nich vrazil všechny prostředky, tak ten má dost velkou nepříjemnost.

0/0
18.9.2008 9:43

Soróš

Arogantní figurant

Je neuvěřitelné,  jak může někdo, kdo se má "seriozně" zabývat poradenstvím při investování na kapitálovém trhu, odpovědět na zcela obecnou otázku ohledně vhodnosti investice do nemovitostí alibisticky a také dosti tupě větou  typu "nejsem realitní makléř" a jak může takto reprezentant investiční společnosti  veřejně hlásat , že se ON  zabývá jen krátkodobými investicemi maximálně v řádech dnů či týdnů, když právě krátkodobé spekulace nikdy  nikomu nic zvláštního nepřinesou a nejvyšších výnosů tradičně dosahují právě vytrvalí investoři( např. kdo v Česku v roce 1998 nakupoval akcie ČEZ, KB, ČS, UNIPETROLU  , ten se po několika letech držení akcií dočkal jejich až 20-ti  násobného zhodnocní ). Je biafra ducha !

0/0
18.9.2008 1:41

Nina

Re: Arogantní figurant

Otázka nebyla zdaleka obecná, byla velmi konkrétní a pokud se burzovního makléře zeptáš na otázku pro realitního makléře, co jiného ti má odpovědět? Je to prostě oblast, kterou se nezabývá. To mi nepřijde arogantní, spíše rozumné, neradit v oblasti, do které tak dobře nevidím. Navíc na podobnou otázku ohledně realit již jednou odopvěděl a to stylizovanou větou, takže napadání není na místě. Co se krátkodobých investic týče, asi o tomto tématu moc nevíš, proto tvé vyjádření není namístě.

0/0
18.9.2008 11:19

?!!!

Úžasné, jak jasně a jistě předvídá tento odborník dění...

Úžasné, jaké názory tento odborník s mírným úsměvem dává k dobru...Ten si své místo dlouho neudrří...leda, leda že by i jeho šéfové byli stejní odborníci...

0/0
18.9.2008 0:42

Nina

Re: Úžasné, jak jasně a jistě předvídá tento odborník dění...

Nějaký konrétní názor máš namysli? Namísto napadání napiš lepší, lidé budou mít možnost srovnání. Navíc názor je názor, nikdy s ním nemůže souhlasit sto procent obyvatel, ale znovu, proč hned ta zášť?

0/0
18.9.2008 11:23

Senyjór Machrléř

Tyhle kravaťáčky zbožňuju !

"Klesající trend bude pokračovat, když budou přicházet negativní zprávy ze zámoří," óóó - toť ale objevná myšlénka - však co se tedy asi stane, když budou docházeti zprávy positivní , he?. Ovšem ta úděsná červená kravata s puntíčky a nechutně obřím uzlem a "trendy" límečky   je opravdu ku zblití - brrrr, fuuuj, ééé. Ale jinak kluk to sám o sobě asi bude hodnej a ani za to  co říká nemůže, vždyť je jen zcela nicotnou součástkou  SYSTĚMU .

0/0
18.9.2008 0:38

Alešák

Re: Tyhle kravaťáčky zbožňuju !

No comment...

0/0
18.9.2008 11:24

sam

nebrat žádné rady

jen šilenec muze ted kupovat akcie.;-D Delam v CEZu.....

0/0
17.9.2008 20:53

Hofos

Těžké brát takové rady

Je těžké brát takové rady seriózně, zvlášť od brokerů, kteří mají zisky z uskutečněných obchodů. Zapátrejte v historii doporučení a zjistíte, že první den je lepší koupit a druhý zase prodat -- vaše portfolio takto nebude nejvíce krvácet kvůli poklesu ocenění, ale díky nehorázným poplatkům :-P

0/0
17.9.2008 20:41

ha

Re: Těžké brát takové rady

Mam konto u interactive brokers a platim nejak 70 centu za 100 akcii nebo za 1 options contract. Kdyz kupuji vice treba 500 akcii nebo 5 kotraktu poplatky neresim jsou minimalni. O ceskeho brokera bych si neotrel ani prdel a pokud mi nekdo namitne ze neumi anglicky tak takovy clovek nema na trzich co delat. To je jako by nekdo v nasi dobe vedl valku savlema a myslel si ze muze vyhrat :)))

0/0
17.9.2008 21:04

Lolofon

Re: Re: Těžké brát takové rady

co treba, aby si mohol obchodovat akcie u IB? imho tam bolo okolo 25 litrov na ucte... ja mam len US futures, ale pozeram, kde by som mohol kupit aj akcie... :). myslim, ze je vhodny cas :)

0/0
17.9.2008 21:37

ha

Re: Re: Re: Těžké brát takové rady

U inteactive brokers je treba min vklad 10 000 dolacku coz pri tak nizkem kurzu je dosazitelne. Jinak k tem akciim ja jedu tezce shortovacky a put options a je to tiskarna na prachy v tehle chvily. Pokud chces jit long nerikam ze bys nemel ale kazdy stock je individualni. Ja vetsinou hledam akcie podle sirsiho trhu a ten jede v teto chvily dolu. Rozhodne si nemyslim ze bysme se jen priblizili nejakem dnu. Az mi grafy reknou ze jsme na dne tak podle toho budu jednat, ale podle meho nazoru nas ceka tezka celosvetova recese a kdyz ted reknu ze ocekavam DOW jit az nekde k 3500-4000 bodum tak se mi tu vsichni vysmejou ale to je fuk. Nikdy neposlucham co rikaj masy, analytici a media pouze to co mi reknou grafy.

0/0
17.9.2008 22:29

kkk

Re: Re: Re: Re: Těžké brát takové rady

Anglicky možná umíš,ale s češtinou je to špatné.

0/0
18.9.2008 8:14

XLA

Re: Re: Re: Re: Re: Těžké brát takové rady

Cestina neni dulezity jazyk a v diskusnich forech dbat na gramatiku muze jen idiot.

0/0
18.9.2008 8:30

Kostitřes

Opravdová rada od odborníka

Rady odborníkůVždycky když si vyberou nějakýho makléře, který zasvěceně mluví o tom, že je nejlepší všechno prodat nebo nakupovat, zásadně se chovám jinak a nikdy jsem na tom netratil. Ono se mu to hezky povídá, když bude mít dvojnásobnou provizi, jednu teď za prodej a pak za nákup při vyšší ceně :-)

Mistr poklesu by se mel zamyslet nad tim co dela a asi zmenit praci. Kopani kanalu by mu slo asi lip.

0/0
17.9.2008 20:30

Nina

Re: Opravdová rada od odborníka

Udělej tedy opak, spekuluj na růst a buď rád, že ti někdo poradil opak, taže se můžeš řídit svým heslem a stoprocentně vyděláš ne?:-)

0/0
18.9.2008 11:29

stefa

Opravdová rada od odborníka

Brouku,dík za perfektní radu,ale proto každému říkám drž se svého rozumu a hlavně nedávej na rady různých fundovaných finančních poradců a někteřích makléřů.Tvůj zavěr je opravdový makléřský skvost!!!!!

0/0
17.9.2008 19:43

Nina

Re: Opravdová rada od odborníka

Tak proč čteš tyto články, když se stejně držíš jen svého rozumu a na rady odborníků nedáš???

0/0
18.9.2008 11:25

culeto

Re: Re: Opravdová rada od odborníka

Hele kromě prudy , nebyl by k mání i nějaký konkrétní názor ?

0/0
18.9.2008 12:36

v000

Ten, kdo posloucha maklere

nesmi vlastnit akcie!

0/0
17.9.2008 19:29

1+1= 2

Korekce

Pidi  lidi ,  abychom  si  mohli  hrát , na  burze  ,  jelikož  nic  neroste  do  nebe ,  tak  musí  nastat  takzv.  korekce - neboli  polopaticky ,  aby  velryby  spolkly , tunáky  i  sardinky  .    Časování  trhu  ,  čím    všechny   krmí  .   Časují    ano  ,   ale    ty  Verlyby  ,  kdy  spolknout  miliardy  sardinek  ,  nejlépe  na  jeden  dlouhý  nádech   a  ponor .(Y)  

0/0
17.9.2008 19:26

FEsAk

je na case zmenit job

Mistr poklesu by se mel zamyslet nad tim co dela a asi zmenit praci. Kopani kanalu by mu slo asi lip.

0/0
17.9.2008 18:48

erik

to je ale magor

doteď v Patrii cílovali Orco na 3 a půl tisíce za akcii...je to banda šašků, hlavně že je teď chytrej jak vopice...všechny predikce špatně a ještě chce vydávat další....vrať se do školy holobrádkuRv

0/0
17.9.2008 17:42

Jan

Re: to je ale magor

Tak nějak :)

0/0
17.9.2008 18:26

Honzis

Investice

Díky za kvalitní radu...asi zůstanu u svého selského rozumu, který se mě už tisíckrát osvědčil.

0/0
17.9.2008 17:19

rsk

chytrák

Takových rádoby analytiků je dnes.... Zvláště o těch z Patrie není třeba si dělat iluze. Jak je to dlouho co Patria doporučovala nákup akcií Lehman Brothers ???

0/0
17.9.2008 17:18

1+1= 2

Re: chytrák

A  Ty  dáváš  na  to , co  ti  kdo  doporučí  ? Ty  nemyslíš  svým  mozkem  ?  Tak  bych  Ti  doporučil  ,  nenech  se   obchodovat   s  cennými  papíry  .8-o

0/0
17.9.2008 19:33

Aksamit

Jo

a ty si je potom koupis a vydelas na nich.......8-oTuudle,nuudle...........;-D

0/0
17.9.2008 17:06

Honzis

Investice

Zdravím, zkuste mi teda doporučit co dělat. Akcie a podílové fondy mě nezajímají. Mám cca 10 mil hotově,využívám termínované vklady s cca 3,85% - což je sice směšné, ale bez rizika. Jaký lepší sektor zhodnocení mám zvolit? Díky za rady

0/0
17.9.2008 16:57

Tomáš

Re: Investice

Takže na tom reálně tratíte tak 3%. Co dělat se nedá seriózně doporučit bez znalosti Vaší situace, výhledu, kdy budete peníze potřebovat, ale i k tomu, jak moc jste averzní k riziku, atd.

Pokud je chcete investovat dlouhodobě (tzn. min 5 let), rozhodně doporučuji kupovat akcie, teď jsou mimořádné příležitosti.

Sežeňte si finančního poradce, ale opravdového, ne nějakého lempla z banky nebo fondu nebo pojišťovny. Někoho, kdo bude vědět, že OD NĚJ rozhodně nebudete v žádném případě nic kupovat a že mu za jeho radu zaplatíte.

0/0
17.9.2008 17:05

jozo

Re: Re: Investice

To si sice tratí, ale jen s ohledem na regionální inflaci a z jednoho úzkého pohledu. Vzhledem k růstu kurzu však inflaci poráží a má dostatek likvidity kdykoliv udělat nákup....

0/0
17.9.2008 17:06

UU

Re: Re: Re: Investice

R^

0/0
17.9.2008 17:07

Tomáš

Re: Re: Re: Investice

Souhlasím, ale to je krátkodobý pohled. Pokud by je na termíňáku držel 20 let, moc mu z těch peněz reálně nezbude.

0/0
17.9.2008 17:11

jozo

Re: Re: Re: Re: Investice

Tak to jo, ale mít teď 10 mega cash k dispozici... velmi příjemné....

0/0
17.9.2008 17:14

asdf

Re: Re: Re: Re: Investice

pokud nechá deset mega na termíňáku s pěti procenty p. a., tak bude mít za dvacet let přes dvacet šest milionů (průměrné zhodnocení přes osm procent p. a.), to mi přijde ažaž.

0/0
17.9.2008 17:16

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Re: Investice

To je ovšem nominální zhodnocení. Při inflaci, která např. teď dělá skoro 7%, ve skutečnosti tratí. A nezapomeňte na zdanění úroků.

Ve skutečnosti jediným instrumentem, který je schopen i se započítáním daní dlouhodobě překonávat inflaci, jsou akcie.

0/0
17.9.2008 17:19

asdf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Investice

jo, ale jen proto, že neúspěšné akcie se z indexu průběžně vyřazují a nahrazují "čerstvou krví". srovnejte si složení dj před padesáti lety a dnes a pak uvidíte ty dlouhodobě stoupající grafy dj z jiné perspektivy.

0/0
17.9.2008 18:06

O.M.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Investice

7% je inflace protože se na přelomu roku snížily přímé daně, tak se zdražovaly základní věci, aby většina lidí utratila vše co vydělá, po novym roce bude podstatně nižší

0/0
17.9.2008 18:25

Harpagon

Re: Re: Investice

Taky bych riskl naše akcie,ne naráz ale postupně.Vybral bych dividendové a pokud je to na delší dobu,tak i do solárních firem.Jeden byt pokud by byl dobrý kup a zbytek běžný a spořící účet.Zlatem bych se nezatěžoval a nechal vše plynout.Pak bych někam vyrazil,abych si uvědomil,že je vše jinak.Je to ale teorie.

0/0
17.9.2008 17:40

jozo

Re: Investice

Pošli cca 1,5 mega do jihoamerickejch akcií, zbytek drž v korunách na termíňáku, než než za celý nakoupíš akcie Čezu až budou pod hranicí á 800..... Nebo při dosažení kurzu cca 22,50 kup Eura....

0/0
17.9.2008 17:05

Tomáš

Re: Re: Investice

Jestli má obavy u akcií, tak je opravdu nejlepší rada, aby spekuloval ve měnách. :-) Navíc, zrovna na eura bych nesázel. Sice si to nepřeju, ale fixace do ERM II se podle některých signálů můžeme teoreticky dočkat dřív než si myslíme. Potom by pěkně splakal nad výdělkem.

0/0
17.9.2008 17:13

jozo

Re: Re: Re: Investice

souhlasím, ale to není ani tak spekulace o eurech, ale o kuruně..... s tou zahýbají větší obchody středního brokera... a ti teď nemají kde investovat....

0/0
17.9.2008 17:15

PaeDr

Re: Re: Re: Re: Investice

Souhlasím, je to vcelku logické a soustředit se to teď bude spíše do měn než do komodit... akcie mají ještě dlouhou cestu dolů před sebou, by´t tam pár poskoku bude... musí se přece vytřídit zrno od plev a jak jinak než teď vydělávat desítky/stovky procent denně nekolikrát v měsíci, že :-)

0/0
17.9.2008 17:17







Najdete na iDNES.cz