Diskuze
Státu se nelíbí drahé autodíly
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Není neoriginál jako neoriginál
Ne vždy musíte s neoriginálem šlápnout vedle, jde o to, že se můžete vyhnout těm několika nenažraným mezičlánkům, přes které vede cesta originálního dílu do autorizovaného servisu. Např. spojková sada většiny evropských aut nese značku LUK, SACHS, Valeo, ale jde o to, jestli je koupena ve "značkové" krabici např. se štítkem značek koncernu VW za 12 tis. a nebo přímo v krabici s názvem skutečného výrobce za polovinu. A nekupte identický díl za polovinu
Petan
Drahé autodíly
Vše, co tu je napsáno je pravda. Článek jinak hezky popisuje, že tady je problém, ale nikdo s tím nic stejně neudělá. Nenažranost servisů je velká.
Mám možnost porovnávat ceny náhradích dílu pro Audi v € a CZK, a někdy se nestačím divit, kolik si dovozci a autorizované servisy připočítají k ceně v €. Někdy to je až 100%. Dokonce nejsou schopni, když k nim přijdu, najít správný náhradní díl pro dané vozidlo.
Co se týče náhradních dílů, tak vetšina dílů s označením orignálních dílů VW/AUDI/SKODA stejně dělají jiné firmy.
No a teď k dalšímu problému, který se týká téhle oblasti. Kdyby autorizované servisy alespoň dělali kvalitně, tak by to asi spoustě lidem nevadilo. Moje zkušenosti ale jsou úplně jiné. Stále mě nestačí udivovat profesionalita AUDI servisů. Nedokáží správně diagnostikovat a opravovat, a ještě si za to řeknou horentní sumy.
Domnívá se tedy, že ten problém je ještě hlubší a obávám se, že je bez řešení. Dokud někdo neklepne přes prsty dovozce, tak se nic nezmění.
Ramon68
"Originální díly" ?!
Když budu chtít druhovýrobu nepolezu do servisu Škoda.
Ono ani originální náhradní díly nejsou stejné, snad si nemyslíte, že se vyrábí např. stejný tlumič pro Škovku do výroby a "originální náhradní díl", moc bych se divil, kdyby použité materiály byly stejné, mohl by někdo třeba udělat nějaký test, vymontovat jeden z auta, koupit originál a druhovýrobu bůh ví jak by to dopadlo ?!
PS:Bodejť by neměla Škoda zisky když jeden tlumič se vyrobí za cca 200, prodá škodovce za 500 a ta ho prodává za 1000 a víc jako originální. Zkuste si kolik by stálo auto z originálních dílů
pepa
proto nechci nové auto
Ve Š120 zapomenu v kastlíku peněženku s 15000kč, vím, že tam druhý den bude, že tam bude i to auto a občas ho zapomenu i odemčený.
Když se náhodou cestou porouchá, nemusím volat odtahovku, vystačím si sám se sadou klíčů a šroubováků. Náhradní díly za babku.
Pro provoz stačí obyčejný benzín, obyčejný olej, obyčejná brzdová kapalina, ...
Když s ním nedejbože havaruju, škoda nebude veliká. Při každém natankování plné nádrže se cena auta zdvojnásobuje.
Nemůže se porouchat řídící jednotka ani jiná elektronika ve vozidle, stačí když bude fungovat kromě motoru jen pár dalších věcí okolo a auto pojede. Můžu jet pohodovou jízdu kdykoliv, aniž bych vzbuzoval pozornost, stačí plato vajíček na zadní okno a čepici na hlavu.
pilot
Re: proto nechci nové auto
U mě je min. hranice Š Felicie. Š 120 v dnešní dopravě není konkurenčně schopná, stává se brzdou ostatních účastníku a navíc bez katalyzátoru smrdí .
brights
Servis
Kamarádce prasknul chladič v A2, v servisu Škoda jí tam dali chladič z Fabie (myslím, že říkala Fabie) a stál ji třetinu ceny než v servisu Audi. Je to úplně stejný chladič Brzdové obložení má z Felicie (ta A2 má už taky nějaký ten rok za sebou), taky nesrovnatelně levnější, než kdyby na těch destičkách byly čtři kroužky. Takže je asi jasné, že ty díly se vyrábějí v jedné fabrice, na jeden se dá značka Audi, na druhý VW, na třetí Škoda a na čtvrtý si výrobce dá svou značku a cena se pak "tvoří" podle té nálepky.
Chris Kelvin
Ale nabízejí!
Jenom o tom zákazníkům "zapomínají" říci a nechají si zaplatit drahé originální
onyx
Tlumice perování
poradte kde bych mohl sehnat neznackove tlumice perovani,popripade jmeno..diky moc za odpoved
veskawesi
bezva
me daleko vic draha cena elektriny....jsem moc rad ze ma CEZ rekordni zisky...jednou jde cena nahoru kvuli drahe rope, jindy kvuli uhli...ted jde cena dolu...a elektrina (jejda) zapomela bleskove zareagovat....asi si doma postavim rotoped s dynamem
meko
Výrobci neznačkových dílu asi málo inzerují ...
... ze je nikdo nezná, prodávat pod pohrúžkou státního molochu by chtěl každej blbec.
XXX
ceny servisních dílů
Nevím jak je to s cenama u jiných dílů, ale my vyrábíme díl, který prodáváme za cca 22EUR (stejný díl jde přímo do aut tak i náhraďáky) a v prodejně náhradních dílů je za zhruba 6300CZK. A to jsem se neptal na cenu ve značkovém servisu.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...