Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Senát: Postiženým dětem připlácejme déle, ale nižší částku

Senátoři přibrzdili snahu poslanců výrazněji přilepšit rodinám s dlouhodobě nemocnými dětmi. Souhlasili sice, aby se vyplácení příspěvku prodloužilo, ale zároveň navrhli, aby dítě mezi 7. a 15. rokem dostávalo už jen 3 000 korun. Podle sněmovní novely by celých patnáct let pobíralo 7 600 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bob

ODS

Připomínám že senát plně ovládá mafiány prolezlá ODS:-©

0/0
19.9.2008 7:54

renata

cikanum na prispevky je vždy

To je bída 3000kč.Ostuda naší vlady.Cikani ti pobírají davky tady a ješte si odskočí do Kanady .TO NIKOMU NEVADÍ ZE BEROU 2KRAT DAVKY;-€

0/0
18.9.2008 16:06

Dave

Jasně

19 let po revoluci volí 16% lidí stranu, která jim odpírala základní lidská práva. A víte proč? Je to smutný, ale jednoduše proto, že se chová nejslušněji. Kdyby ODS místo rozkradení republiky v 90. letech pracovala slušně, nikdo by je nevolil. Já volil ODS proto, aby zde byl stát svobodných,šikovných a snaživých lidí a ne aby banda bezcharakterních lidí kradla všude kde jí to napadne-zdravotnictví,zemědělství,doprava a ... škoda mluvit. A na toto nejsou peníze;-€?Pro postižené a nemohoucí by se peníze měli najít vždy! Miliardy lítaj všude, ale ne sem ani o korunu navíc.Takže do doby než ODS začne dělat opravdu slušnou pravicovou politiku-solidární s potřebnými, nekompromisní s lemply budu protestně volit stranu lidového vypravěče Paroubka ČSSD.;-O

0/0
18.9.2008 14:44

lopata

Re: Jasně

...myslíš i pro postižené děti (přesněji jejich rodiče),které jejich rodiče přivedli na svět např. pro náboženské přesvědčení i přes upozornění lékařů,že se jim narodí postižené dítě?  Ty děti za to samozřejmě nemohou,je spousta případů,kdy za to nemohou ani rodiče,ale je i spousta případů,kdy to rodiče udělají vědomě s tím,že se o ně naše zdravotnictví a sociální systém nějak postará:-/

0/0
18.9.2008 15:15

elbouda

Re: Re: Jasně

"je i spousta případů,kdy to rodiče udělají vědomě s tím,že se o ně naše zdravotnictví a sociální systém nějak postará" Ty jsi ale vůl...

0/0
18.9.2008 16:06

vymrzovač

Re: Re: Re: Jasně

ale v podstatě má pravdu. Pokud někdo jde vědomě do rizika postiženého dítěte,měl by se o něho umět postarat a nežádat to potom po jiných..........nedávno se zde psalo o tom,jak bratr se sestrou čekají dítě a chtějí se o ně starat. Jasně porušili zákon,tak by neměli mít právo žádat něco od státuRv

0/0
19.9.2008 9:29

doktor_bota

Tak ještě jednou pro ty opravdu hodně hloupé

a voliče ČSSD.

Momentálně platí, že rodiče dostávají přídavky do sedmi let věku dítěte. Nečas (ODS) to chce změnit, proto do PS dal návrh na prodloužení vyplácení do patnácti let. Poslanci návrh schválili.

Jak ví každý s dokončenou SŠ, jde každý zákon z PS nejdříve do Senátu a pak k prezidentovi. Senát usoudil, že je to pro rozpočet příliš velká rána a navrhl částečné snížení - ovšem ne proti současnému stavu, jak z původního titulku vydedukovali někteří nejmenovaní pretendenti velkého Jyrky, nýbrž proti návrhu poslanců. Nyní se tedy zákon vrátí do PS, která může návrh akceptovat, nebo schválit původní znění. V obou případech jde pak návrh už rovnou k prezidentovi.

Čili, ať už projde verze poslanecká či senátorská, dojde ke zvýšení příjmů rodičů postižených dětí.

A nakonec to nejlepší - stane se tak díky ODS. To je rána, co, socánci?

0/0
18.9.2008 14:20

doktor_bota

Re: Tak ještě jednou pro ty opravdu hodně hloupé

Technická oprava: zákon nenavrhl Nečas, ale Páralová (ODS).

0/0
18.9.2008 14:24

Petrucciani

Re: Tak ještě jednou pro ty opravdu hodně hloupé

A pan prezident to moudre shodi se stolu. Snemovna se uz k prehlasovani diky rozkladu nasi mo(d/u)re vlady nedostane, takze vse bude zase u ledu.

0/0
18.9.2008 14:27

doktor_bota

Re: Re: Tak ještě jednou pro ty opravdu hodně hloupé

Prezident to ze stolu neshodí, nejde o populistické tužkovné a podobné věci, nýbrž o vysoce pozitivní záležitost.

0/0
18.9.2008 14:36

473pokemon

Utopia planetaria

http://www.youtube.com/watch?v=pZ3Duk0vBCY

http://tvojepeniaze.pravda.sk/die-presse-sa-pyta-konci-sa-americka-era-d9n-/sk_pakcie.asp?c=A080918_123621_sk_pakcie_p01

Pozdram vrahom z wall streetu a ods.

Vám z Wall Streetu.

Lid povolal nás do zbraně, my opustili frézy a uniformy navlékli si místo kombinézy. Stojíme pevně, v oku žár, vstříc slunci píseň letí, střežíme práci dělníků a šťastný spánek dětí. Kdyby snad vrazi z Wall Streetu přepadli nás jak saně, poznají záhy lidu hněv, promluví naše zbraně!

0/0
18.9.2008 14:05

František Potřebný

Zločinci z ODS okrádají ty nejslabší

To by se za pana Paroubka nestalo.

0/0
18.9.2008 13:59

cliff

Re: Zločinci z ODS okrádají ty nejslabší

a paroubek okrada vsechny

0/0
18.9.2008 14:04

Petrucciani

Re: Re: Zločinci z ODS okrádají ty nejslabší

Tebe urcite ne, ty dane neplatis.;-)

0/0
18.9.2008 14:29

iuos

hmm

a už se hraje na city... nedej bože, aby ti, kteří si dokáží vydělat měli nějaký výhody... (např stejný % ze mzdy jako mateřskou všem)....

0/0
18.9.2008 13:43

dhc

Re: hmm

me tady to netrapi, ale muj nazor je, pokud nekomu chteji neco davat, nemaji to brat jinym, kteri slusne pracuji...samozrejme dalsi vec je, zda to ten, kdo tolik vydelava tolik potrebuje?? Potrebuje? 

0/0
18.9.2008 13:52

DY

stojí za připomenutí

že za socanů ty rodiče dostávali 0 (slovy nula) korun českých. Ta vaše zlá ODSsácká mafie jim chce ty peníze přidat. Takže asi tak.

0/0
18.9.2008 13:25

doktor_bota

Re: stojí za připomenutí

To bohužel hlupákům, kteří se rozhodují jen podle populistických výkřiků, či jako v tomto případě podle bulvárních titulků, nevysvětlíš.

0/0
18.9.2008 13:33

Roko

Re: Re: stojí za připomenutí

Tak proč s tím asi Nečas nesouhlasí ;-D

0/0
18.9.2008 13:43

doktor_bota

Re: Re: Re: stojí za připomenutí

Zeptej se ho.

0/0
18.9.2008 13:48

Roko

Re: Re: Re: Re: stojí za připomenutí

Je to snad tvůj vůdce ne?

0/0
18.9.2008 13:53

dhc

Re: Re: stojí za připomenutí

Hlavne ze vy chapete o co jde!!!! Je uplne jedno, kdo kolik pridal nebo nepridal, pokud schvalovani tohoto funguje na principu vydirani a dalsich zlodejin. V tomhle jste zase hlupaci vy dva, ze vam je jedno, ze zakony plati jen pro nekoho!!!

0/0
18.9.2008 13:44

doktor_bota

Koukám,

že místní socanská buňka zase nepochopila smysl psaného textu. Nárh V KAŽDÉM případě prodlužuje délku vyplácení příspěvku, takže chudí duchem nemusí plakat, že stát něco bere nemocným dětem. Stát jim chce naopak přidat a teď se jen řeší o kolik, aby na to měl.

0/0
18.9.2008 13:08

Wes Parmalee

Re: Koukám,

Kdybys uměl počítat, tak si zjistíš, že dostanou celkově méně...

0/0
18.9.2008 13:12

doktor_bota

Re: Re: Koukám,

Teď, blbe, dostávají rodiče na postižené děti příspěvky do sedmi let. Poslanci dobu prodloužili na 15 let, senátoři ponechali dobu a příspěvky pro prvních sedm let, v dalším období je pak snížili, blbe. Co je lepší, současný stav, nebo senátorský návrh, blbe?

0/0
18.9.2008 13:15

Roko

Re: Re: Re: Koukám,

Co je lepší mít jedno oko nebo žádné? Já říkám obě, ale to je na tvou modrou hlavičku zjevně málo k pochopení ...

0/0
18.9.2008 13:41

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Koukám,

Milý socánku, zkusím to ještě zjednodušit:

Současný stav = 100%, poslanecký návrh = 200%, senátorský návrh = 150%.

Níže tvoji přátelé pláčou, jak senátorský návrh bere peníze postiženým dětem, tak se ptám - je 150 více nebo méně, než 100? Kdyžtak se někoho zeptej.

0/0
18.9.2008 13:45

Radek

Re: Re: Re: Re: Re: Koukám,

Možná Ti modrá hlavo stále uniká smysl věci, ale prostě poslanci schválili cosi a senát chce z toho cosi teď polovinu ubrat či sebrat. Takže se zkus zeptat sám, jestli když něco zmenším na polovinu, jestli se přidává anebo bere.

0/0
18.9.2008 13:52

Roko

Re: Re: Re: Re: Re: Koukám,

zkazit co se dá, toť heslo modráků v senátu a tvoje taky viď ty obhájče

0/0
18.9.2008 13:57

Wes Parmalee

Re: Re: Re: Koukám,

Hovado modrý, neber si mě do huby!

0/0
18.9.2008 13:45

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Koukám,

Vzít do úst něco tak nechutného? No to ani omylem, to se neboj.

0/0
18.9.2008 13:48

Roko

Re: Koukám,

Hlavně že tvoje modrá hlava pochopila, že navrhujou celkově o 100 tisíc méně ... a hlavně že už před rokem dostali daňový dárek ti nejbohatší, kteří to potřebujou nejvíc ze všech ... A hlavně modrá buňka v senátu asi nepochopila ani tu poslaneckou, neboť to je návrh poslankyně z ODS

0/0
18.9.2008 13:40

orinka3

Re: Koukám,

aha, takže 1 368 000  = 890 400. Pěkné.

0/0
18.9.2008 13:45

doktor_bota

Re: Re: Koukám,

Teď rodiče dostávají asi 550.000, podle senátního návrhu by dostávali asi 900.000. Je to zvýšení, nebo snížení, milé bimbo?

0/0
18.9.2008 13:47

Roko

Re: Re: Re: Koukám,

je to rapidní snížení toho, co už bylo schváleno ... ale on se čas modrobolševické většiny v senátu krátí ... za měsíc už bude konečně více demokracie v senátu, kde zavládla modrá diktatura ODSácké většiny ...

0/0
18.9.2008 13:56

orinka3

Re: Re: Re: Koukám,

v každém případě to není  1 368 000, drahá Caligulo.

0/0
18.9.2008 14:23

Arrosage

Správně..

Nemocným dětem peníze sebrat.. aby mohly být vyplaceny ve formě mateřské prachatým manažerkám a podobným "potřebným".. Rv

0/0
18.9.2008 13:06

dhc

Re: Správně..

tak to ale presne je...stejne jako se zvednou dane normalnim lidem, aby se zaplatili tem s nejvyssimi prijmy. Je to ale logicke, je potreba brat tam kde je, ale ne po velkych castkach majetnejsim jedincum, ale vetsine, ktera ve finale zaplati vic, i kdyz plati min.... 

0/0
18.9.2008 13:40

Radek

Re: Správně..

R^ Přesně tak, zrovna nedávno se tady strhla taková pěkná diskuze a lidi s platy 50 a 70 tisíc vykládali, jaká je to hrůza jít na mateřskou a že je správné, že dostanou víc. Ti samí lidé, kteří nadávají, že dávky jdou nemakačenkům, kteří nic pořádně nedělají, tak mají najednou nataženou ruku. :-/

0/0
18.9.2008 13:47

Wes Parmalee

!!!

Senát? Není to ta trafika pro staré komouše-nyní ODSáky?!

0/0
18.9.2008 12:52

orinka3

nelidské

To jsme to dopracovali, už se bere i nemocným dětem.  Ano, doba se prodlouží, ale možná kvůli tomu, že ne všechny děti, co jsou těžce nemocné, ji plně využijí. Možná to ani nestihnou. No co, rodiče těžce nemocných dětí si přece mohou přivydělat na nějaké té brigádě. Anebo si sednou ke kostelu s kloboukem.

0/0
18.9.2008 12:28

Kamil

Re: nelidské

Ano, bere se nemocným dětem. A víte proč? Protože zde 8 let vládli lidém kteří tvrdili, že dluhy se neplatí a podle toho se chovali ke státní pokladně. Tohle všechno je pouze splátka jejich dluhů.

0/0
18.9.2008 12:37

ChorcheCh

Re: Re: nelidské

blbost bere se těm, kdo pomoc potřebují a jinde se strácejí a rozkrádají miliardy :-©

0/0
18.9.2008 12:44

orinka3

Re: Re: Re: nelidské

R^

0/0
18.9.2008 12:54

orinka3

Re: Re: nelidské

Milý Kamile, ODS se pokaždé na někoho vymluvila. Na komunisty už je to poněkud hloupé, přece jen uplynulo dvacet let, tak je jim dobrá každá jiná, než vlastní, strana. Je to vlastně taková šikovná výmluva, je jen škoda, že nebyli u vesla souvisle po celou tu dobu, velmi by mě zajímalo, čím by se oháněli.

0/0
18.9.2008 12:56

Radek

Re: Re: nelidské

Zvláštní je, že před volbami se tvrdilo, že se budou snižovat daně a to se skutečně stalo, akorát pouze lidem s platy nad třicet tisíc, zbytku to vyrovná zvýšení DPH a nemocniční a jiné poplatky definitivně tuto výhodu pohřbí. Ptám se tedy. Proč se někomu dává víc, když tedy podle vás na to kvůli ČSSD nemáme, nota bene skupině, která to opravdu nepotřebuje a rozhodně se s životem vyrovná bez problému sama na rozdíl od dlouhodobě nemocných a těch, kteří se o ně musí starat. ODS jsem volil naposledy, je to skutečně jen strana pro ty nejbohatší, na střední třídu kašlou, o nemocných ani nemluvě Rv

0/0
18.9.2008 13:09

Kamil

Re: Re: Re: nelidské

Komu se dává víc?

0/0
18.9.2008 13:14

Radek

Re: Re: Re: Re: nelidské

Spi dál ve své nevědomosti ...

0/0
18.9.2008 13:44

cliff

Re: nelidské

vy budete asi ta sorta lidumilu, ktera by dala kazdemu vsechno.. bylo by dobre si take uvedomit i druhou stranu mince. kdyz nekdo bere, jiny musi davat, nikdo vam nebrani jedno ci vice takovych deti sponzorovat z vlastni kapsy.

0/0
18.9.2008 12:46

Radek

Re: Re: nelidské

Přál bych vám se starat měsíc o těžce tělesně a duševně postižené dítě, pochybuju, že by ubožák vašeho typu něco takovýho zvládnul ... :-©

0/0
18.9.2008 13:04







Najdete na iDNES.cz