Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prokletí fotbalového dresu: sponzory v Anglii stíhají bankroty

Zapomeňte na složité propočty, zkoumání ekonomických modelů a účetních výkazů. Zdá se, že nejspolehlivější ukazatel hrozícího bankrotu je všem jasně na očích - na dresech týmů nejvyšší anglické fotbalové soutěže Premier League.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

X

Proč "nezkusit nesledovat" IDNES

IDNES - JSME PRILIS CHUDI, NEZ ABYCHOM ZAMESTNALI KOREKTORA!

0/0
22.9.2008 8:18

Per Gessle

Prokletí fotbalového dresu: sponzory v Anglii stíhají bankro

Tak se divím, že platí těm nejhvězdám i 50.tis. liber týdně. Co na to normální lidé, co chodí fandit třeba na Old Traford a vydělávají s bídou 1200 liber měsíčně.Rv

0/0
20.9.2008 11:29

Lucas

Re: Prokletí fotbalového dresu: sponzory v Anglii stíhají bankro

Kdyby 50 tisic. John Terry ma 135,000 tydne.

0/0
21.9.2008 9:40

sleepcz

Re: Prokletí fotbalového dresu: sponzory v Anglii stíhají bankro

ti normalni lide mohly taky zacit hrat fotbal a vydelavat tech 100k liber tydne ...

0/0
22.9.2008 13:41

:-)

Manchester

Američtí daňoví poplatníci tak teď budou financovat Manchester united R^ :-)))))))

0/0
19.9.2008 22:45

aex

Pred otevrenim uctu v bance sleduj spravy fotbalovej ligy

Pani fotbalisti budou muset prispet podvyzivenym bankerum

0/0
19.9.2008 19:17

CZ

Ale o tom to přece je

Čím větší zloděj, tím víc se předvádí.Jeden čas se dopoledne na Viktorce pyšně scházezli kmotři Čekan, Gottwald, Chvalovský, Mach, Baránek a další "sponzoři".Je nám třeba se dívat do Anglie? 

0/0
19.9.2008 10:03

Desmos

Re: Ale o tom to přece je

Když se podíváme do motosportu, tak takový Charouz se předvádí doteď. Samozřejmě že ne ze zisku z prodeje aut, ale z peněz které nesplatil bankám a dorovnali je v ramci jejich sanace dańoví poplatníci.

Jak se říká: "drzé čelo lepší jak poplužní dvůr"

0/0
23.9.2008 17:10

RK

Je to podobné jako s ODS...

...tuší, že se blíží konec a tak se snaží trhnout co ještě trhnout lze. Třeba Langr rozprodává majetky státu jak na běžícím páse, byť hezky potichounku. Jenže až praskne to co chystá s Českou Poštou, to bude teprve mazec... A podobně je tomu i se sponzory fotbalových klubů - vedení firmy která je v problémech a která se zřejmě brzy odporoučí, klidně podepíše smlouvu o sponzoringu protože z první splátky dostane vedení firmy i klubu "maloudomů" a na další splátky už ani nemusí dojít. Všichni budou mít navíc plnou hlavu toho jak zachránit firmu a o nějaké sponzorské smlouvy se zajímat nebudou...

0/0
19.9.2008 9:52

H.

Re: Je to podobné jako s ODS...

Vem si prášek, chytráku.

0/0
20.9.2008 15:21

aljav

co se diví ?

 když soukr.banky, letecké společnosti a pod., cpou miliardy do sponzoringu, tak to někde musí krachnout !  Oč by byli služby výše zmíněných levnější, kdby nerozhazovali takové prachy !

o kolik musí být předražený zájezd od cestovky aby ona mohla sponzorovat např.WHU ?

já chápu potřebu reklamy, ale tady už se jedná dle mě o mrhání !

0/0
19.9.2008 9:30

Jose_pedro

Re: co se diví ?

Ty jsi vedle jak ta jedle:-) Vůbec nemáš ponětí, co to je marketing. Tohle je jeden případ z tisíce sponzorujících firem. Lidé vidí XL na dresu a na základě toho si můžou u XL zájezd koupit. Taková reklama velice zvyšuje objem zakázek, takže se rozhodně vyplatí. Čím více zakázek, tím obvykle menší ceny, nebo kvalitnější služby!

0/0
19.9.2008 9:51

frantisek.voddvo@seznam.cz

Re: Re: co se diví ?

0/0
19.9.2008 14:06

Jindra

Re: Re: co se diví ?

No neznám nikoho kdo vidí reklamu na dresu a podle toho vybírá cestovku. Normální člověk jí možná zaregistruje, ale rozhodně tam neběží pro zájezd. Ty vybíráš zboží nebo služby podle toho kterej šašek to má napsáno na tričku. Bóže! I tací mají volební právo! Nejsi z marketingu?

Jak bylo zmíněno výše, je to mrhání.

0/0
19.9.2008 23:43

Upir_Spike

Re: Re: Re: co se diví ?

jsi fakt omezený. Takle zesměšňovat marketing. Marketing dělá hodně a bez něho v dnešním světě neprorazí nikdo. Nemusíš běžet do krámu koupit něco na co vidíš reklamu, ale už ten fakt že vidíš že něco takového je tě donutí o tom uvažovat a o to jde. Pak uvidíš že produkt je kvalitní a tak si ho pořídíš. A účel je splněn. bez marketingu by ses o produktu nemusel vůbec dozvědět. U těch cestovek. Když si viděl reklamy na Fisher tak to zapůsobilo na hodně lidí a hodně lidí s ním létalo, ikdyž cena nebyla nejlevnější, ale tohle je prostě marketing a pokud ho nechápeš, tak si o něm něco přečti, protože nemáš ani tucha jak ekonomika a tržní proces funguje.

0/0
19.9.2008 23:49

Radek

Re: Re: Re: Re: co se diví ?

Lidé co mají stejný názor na marketing a fungování tržní ekonomiky jako ty způsobili tuhle krizi. V  Lehman Brothers ,AIG a dalších byli ještě vloni přesvědčení, jací jsou mietři světa v makrketingu a investicích. Jenže právě omezenost těchto lidí, lteří půjčovali na riziko a cpali nehorázné peníze do reklam mimo jiné ve sportu způsobila, že jsou dnes tam kde jsou. Obyčejný člověk investující své vlastní peníze by v životě takhle nemrhal. Přitom právě v těhle oborech jsou lidé nejlépe placení, ale jejich chyby nakonec nejvíc odskáče obyčejný střádal. který na jejich doporučení investoval a dnes mu zbydou oči pro pláč.

0/0
22.9.2008 6:14

V

Re: Re: Re: Re: Re: co se diví ?

Šnarjá vy jste hloupej. Doufám, že zatím jen studujete...

0/0
22.9.2008 7:08

Desmos

Re: Re: Re: Re: co se diví ?

Aha, a že teda Fisher s tím úžasným marketingem nakonec zkrachoval?

Já tedy produkty na které je barnumská reklama téměř zásadně nekupuji. Právě proto, že tu barnumskou reklamu bych musel v ceně produktu platit.

0/0
23.9.2008 17:16

H.

Re: Re: Re: co se diví ?

Vážně jsi tak omezenej? Když nebudeš o cestvoce vědět, asi jí těžko zahrneš do výběru... Odstěhuj se do Severní Koree. Tam se ti bude líbit(Y)

0/0
20.9.2008 15:18

slavek133

Re: Re: Re: Re: co se diví ?

a taky na mně působí triko.

0/0
21.9.2008 15:24

Michal

Re: Re: Re: co se diví ?

Panove na tomto svete je nas nekolik set milionu +. To ze ty si myslis, ze reklama na tryku na tebe nepusobi, neznamena, ze reklama na tryku nepusobi.

Kapis? :-)

0/0
20.9.2008 22:19

cc

už se těším

Na spoustě oblečeni mám nápsáno made in China, netušíte co je to za sponzora?

Třeba taky zkrachuje ;-D

0/0
19.9.2008 9:25

Štvavá vysílačka

Re: už se těším

;-D

0/0
19.9.2008 9:35

TNX

Re: už se těším

Chyba lavky. To je firma, kterou sponzorujes ty. Tes se na krach. ;-)

0/0
19.9.2008 9:39

jirka

jednoduché jako facka

firmy které jsou v potížích se musí na veřejnost tvářit jako bezvadné firmy. a to docílí jak? sponzoringem atd. budou na očích lidí a ti nebudou vůbec myslet na to že firma která si zaplatí dres v premier league bude mít potíže. prostě marketing...dnes se vkládají peníze do přesvědčování lidí že výrobek, služba je výborná (i když je to kšunt) a né do výroby opravdu kvalitních výrobků či poskytování služeb. :-©

0/0
19.9.2008 9:21

superpata

Popravde me to taky napadlo

Ja jsem si teda vybavil jen Northern Rock, XL a AIG.

0/0
19.9.2008 9:13







Najdete na iDNES.cz