Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ruzyně opravuje ranveje, letadla budou přelétat Prahu

Od pondělí se bude na pražském letišti Ruzyně opravovat hlavní ranvej a veškerý provoz se přesune na vedlejší dráhu. Letadla proto budou přelétat nad hustě obydlenými částmi Prahy 4, 5 a 6. Letiště slibuje, že alespoň mezi půlnocí a pátou ráno zůstane uzavřeno, aby Pražany v noci nerušil hluk motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka1938

ranvej

runway...startovaci nebo pristavaci plocha, draha.[>-]

0/0
20.10.2008 19:22

inferno06

Randál nad Kladnem

To zas bude bordel :-( hygienici to neřeší přestože hluk je ohromný a limity určitě překračuje.Hlavně,že si letiště vydělává miliony a terorizuje celé okolí. Rv

0/0
20.10.2008 15:28

krakra

Oni

Vždyť oni pořád opravují ranveje !

0/0
20.10.2008 13:13

Dr. Fe1

"Osvětimská lež" s novou ranvejí

Proč pořád novináři tupě omílají lživou frázi, že se něco zlepší s novou ranvejí ? ! Jsou tak blbí nebo zaplacení ? ! Nová ranvej má být o 1,5 km blíže ku Praze, takže letadla zasáhnou na severu města daleko více lidí než nyní. Takže se sice zlepší situace na jihovýchodě Prahy, ale zátěž se jen přesune na srovnatelný počet lidí na severu Prahy, neboť budou hlukem zasažena velká sídliště jako jsou Bohnice, Čimice, Kobylisy, Prosek, Letňany ...... a navíc to má být provoz trvalý a ne jen při opravách nynější hlavní dráhy. Takže to bude ještě mnohem horší než teď. RvRvRv  KAPACITA RUZYNĚ MÁ SVŮJ STROP A NELZE JÍ NAVYŠOVAT NOVOU RANVEJÍ !!!

0/0
19.10.2008 21:19

kiv

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Osvěrimsky lžete a to trvale především Vy.

Nová dráha bude mezi původní 22 a dnešní 31.  Tzn. že požád dále od Phy než 22 ... ;-)  To letiště je tam témeř 90 let a tak nikdo dnes žijící nemůže tvrdit, že nevěděl kde si staví dům či kupuje byt a do čeho leze...  Ostatně ceny pozemků a nemovitostí v dotčených lokalitách  tomu vždy odpovídaly, odpovídají a budou i v budoucnu  .... Tak tu vychcánkové neřvěte. Anebo ten svůj dům/byt  prodejte a kupte si  jiný u parku v Průhonicích. Holt si ale budete muset trocha připlatit.  

0/0
19.10.2008 21:35

kiv

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Opravuji ne 31 ale 24.

0/0
19.10.2008 21:35

Dr. Fe1

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Ani vaše oprava nemění nic na tom, že píšete nesmysly. Podívejte se na mapu a na směr ranveje 06/24 v porovnání s 22. každému myslícímu člověku je jasné, že paralelní ranvej by zasáhla daleko větší území než vámi uváděná 22. Výstavba nové ranveje by pouze přenesla zátěž z jihovýchodu Prahy na sever Prahy.

Vaše argumenty s 90. let starým letištěm jsou taktéž absurdní. Myslíte si že někdo tehdy předpokládal rozsah dnešního leteckého provozu ? ! Podle Vás je normální aby se na novou ranvej nalétávalo přes čtvrti jako jsou Kobylisy  tj. čtvrti které jsou součástí širšího centra města? A především, ve vyspělých státech se staví nová letiště DÁL OD MĚSTA a ne naopak blíž k městu jako to má být v Ruzyni.

0/0
20.10.2008 1:37

inosh

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Bydlim na Suchdole, resp. v Lysolajich, takze jsem letisti (krome Nebusic a Predni Kopaniny) relativne nejblize. A na novou ranvej se tesim. Nova pracovni mista, vice penez do zeme apod. Jedine, co mi na nove ranveji vadi, ja sdruzeni NE-RWY, ktere nas vsechny obtezuje svymi zbytecnymi protesty prave proti nove stavbe. A vite co? Ted, kdyz odklonili letadla pres Repy, docela mi ta nocni svetla a denni prelety nad hlavou chybi.

A co mi jeste vadi??? Neustale prostesty aktivistu proti okruhu (povede tunelem pres Suchdol), pitomi starousedlici, kteri by na hlavni (Kamycka) posazeli retardery vsude. Vratte se do jeskyni, trumpety. A ted sup na biopotraviny!

0/0
20.10.2008 12:04

inferno06

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Ty tak bydlíš v Suchdole 8-o to je kec !Kdyby jsi tam bydlel tak sem takový sračky nepíšeš.

0/0
20.10.2008 15:34

Majkyho_pupik

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

:-)opet tvuj marny boj za vystavbu noveho letiste nekde uprostred poli?nova ranvej ma byt blize k centru Prahy a presto nijak vyrazne nikoho nezasahne protoze privadeci koridor lezi nekde mezi tebou popsanymi mestskymi castmi

0/0
20.10.2008 12:22

volic_plukovnik

juchuuu

Vyrazím za Šestku k plotu mávat R^

0/0
19.10.2008 18:52

Jouda

Jo Praha5...

Neni to ta část Prahy ve které chtějí kompletně zastavět všechny zelené a odpočinkové plochy ?

0/0
21.9.2008 20:25

.

naše rodina bydlí v Unhošti 90 let

a nikdy mě nenapadlo, že vlastně patříme mezi chudinu,  v posledních  letech letadla lítaj víc a víc, hlučej a hlučej - víc a víc,  nikoho to nezajímá, že nám vlastně zničej rodinný sídlo tak,  že se tam pomalu nedá ani vyspat, no aspoň  že bude 10 dní ticho

0/0
21.9.2008 20:08

kiv

Re: naše rodina bydlí v Unhošti 90 let

Vzhledem k tomu, že to letiště je tam 90 let a posledních 20 let je více než zřejmé, že méně letadel asi létat nebude, nezbyde než se odstěfovat, pokud toužíte po klidu,  nebo si zvyknout. Mimochodem start jednoho TU-134 či IL-62 za den vydal

za 50 boeingů či airbusů ... :-(

Už Vás přešla radost z nových oken a chtěli by jste něco dalšího, že :-):-) Zkuste zase nějakou tu petici,  třeba že dáte zas chvíli pokoj když Vám Ruzyně koupí ke každýmu domečku bazén  ... :-/  

0/0
19.10.2008 21:26

inosh

Re: naše rodina bydlí v Unhošti 90 let

R^

Letiste to zacavaka :-©

0/0
20.10.2008 12:06

rOnAd

dohoda s městem je zbytečná

jsou snad nějaké hygienické limity a noční klid

0/0
21.9.2008 13:58

chicocheco

Mno...

a že to normálně létá nad vesnicemi to nikomu nevadí. Je to jak 14. díl 14. série Simpsonů (Šáša Krusty jde do kongresu). Letadla změní dráhu nad Simpsonovic čtvrť, před koncem se všechno vyřeší. A Homerova hláška na konec: "Konečně se ta letadla vrátí tam, kam patří: nad domovy chudých."

0/0
21.9.2008 12:19

ChorcheCh

Re: Mno...

jo Simpsonovi jsou nejlepší animovaný seriál všech dob R^

0/0
21.9.2008 16:41

Joj

jen doufám že ty letadla nebudou mít poruchu

Byla by to katastrofa kdyby nějaké letadlo spadlo do hustě osídlených částí Prahy 5 či do nákupního centra večer.

0/0
21.9.2008 11:37

miguel

fotky letadel

www.planes.rajce.idnes.cz

0/0
21.9.2008 9:09

Lachout

OKNA?!?!

A kdy si začne někdo stěžovat, že mu naše letiště, nejlepší ve střední evropě, vyměnilo okna??? Navíc nemá vejšku s tím bojovat, stejně s tím nikdo nic neudělá, a ta trapná občanská sdružení teprva ne!!!! Tady jde o keš..... [>-]

0/0
21.9.2008 7:26

OK

Zpožděné linky

Zpožděné linky, které by nestačily přistát do 1:00, ale budou muset počkat do rána.

To jako od jedné do pěti budou dělat co přesně?

0/0
21.9.2008 2:18

kecinav

Re: Zpožděné linky

Kroužit nad mým  barákem. Ale je to o zvyk.

0/0
21.9.2008 3:27

fidas

Re: Zpožděné linky

nebudou delat nic.nedostanou poveleni k odletu z letiste,na kterym budou do prahy,a budou tam cekat.

0/0
21.9.2008 6:40

Alex

silenci

Rad bych vedel co by ty militantni prispevovatele tady delali, kdyby chteli nekam levne odletet na dovolenou nebo se z nejaky vratit treba ve 2 rano. To by jim pak vyjmecne ty letadla nevadily... Kdyz se stehuju do blizskosti letiste, mel bych vedet, ze ve 21.stoleti letadel nebude ubyvat, ale pribyvat. A pokud me to vadi tak se tam nestehovat. ;-O

0/0
21.9.2008 2:03

HanzPrague

Re: silenci

konečně někdo s kým mohu souhlasit. Oni si myslí, že koupili pod cenou pozemky kolem Prahy právě v zónách kudy prochází finálních přiblížení na 24 a 31 a teď si myslí, že si snad vyřvou úplné zrušení letiště, nebo co. Už mě opravdu unavují ty stálé řeči, že nad tím jejich odporným rádoby sídlem ( podnikatelské baroko ) s růžovými věžičkami jim létá letadlo co pět minut. Ale že v době kdy si pozemky kupovali jim je prodali za polovic co stojí ostatní pozemky, to už nezmíníte, co ? A co třeba přičíst k dobru, že letiště se snaží zpět investovat do vás, troubové - plastová okna, zpřísnění hlukových limitů a zbýšení poplatků za ně, perfektní plánování a řízení letového provozu (v současné době jedno z nejlepších na světě !! ) atd. 

0/0
22.9.2008 14:18

HanzPrague

Re: Re: silenci

 - to ale nikdo nevidí. Připomínají mi ta kreslená prasátka s buřinkou na hlavě, doutníkem v ústech jak kopýtkama přehrabují dolary. Někdy mi je z nás, Čechů, opravdu zle.. Takže poslední vzkaz - Jestli vám vadí hluk, tak se seberte a táh.ně.te jinam, hlavně přestaňte mít dr..ž..ky na ostatní kolem. A ten váš "lobbing" rádoby zbohatlých podnikatelů bydlících kolem je něco nechutného. :-©

0/0
22.9.2008 14:20

inosh

Re: silenci

Sorry,  ale pozemky v Nebusicich jsou snad skoro srovnatelne se Starym Mestem. Cenove samozrejme. Jinak se pohodli bydleni v Nebusicich se zaplivanym centrem (kde se autem nedostanete skoro nikam, fuj) neda srovnat. Jo a nebydlim ani v centru a bohuzel ani v Nebusicich.

0/0
20.10.2008 12:12

Jirka

Já dráhu podporuji

a to bydlím za "humny" letiště R^[>-]

0/0
21.9.2008 0:28

B52

Re: Já dráhu podporuji

taky způsob jak ostatním sdělit,že jsi idiot

0/0
21.9.2008 1:55

HanzPrague

Re: Re: Já dráhu podporuji

věříme ti, ale díky za upozornění ;-)

0/0
22.9.2008 14:53

yaack

letadla jsou zlo

Těžko hledat něco jiného v lidské činnosti, co dělá horší ekologické stopy, než letecký průmysl.

0/0
20.9.2008 22:59

ich

Re: letadla jsou zlo

jsi blázen!Rv

0/0
20.9.2008 23:34

yaack

Re: Re: letadla jsou zlo

asi ano, je-li pravda a menšinový názor doménou bláznů

0/0
20.9.2008 23:48

Ach jo (bls1)

Re: letadla jsou zlo

To jsem si myslel taky, ale postupně měním názor. Letadla dnes totiž létají v ekonomické oblasti rychlostí, zatímco železnice se tlačí do rychlostí, kde náklady a dopady na životní prostředí neúměrně rostou. Zcela vytěženým kopcem kvůli štěrku do kolejí počínaje a hnusnými protihlukovými zdmi z betonu konče.

0/0
21.9.2008 7:34

chicocheco

Re: Re: letadla jsou zlo

Ano, protihlukové zdi jsou hnusné. Ale k těm dalším argumentům: Přečtěte si třeba knihu Krajiny vnitřní a vnější od V. Cílka. Kopce se nikdy netěží celé, a až skončí těžba, nechají se zarůst, a vznikají tam často mnohem bohatší biotopy než v okolní kulturní krajině. Nicméně s tlačením železnice do rychlostí taky nesouhlasím, jde zase jenom o prachy. Nejradši mám motoráčky na vesnických tratích, to si tu cestu úplně užívám. :-)

0/0
21.9.2008 12:25

Dr. Fe1

Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

Nesouhlas s novou ranvejí můžete vyjádřit připomínkou k celostátnímu územnímu plánu, který zpracovává Ministerstvo pro místní rozvoj:

http://www.osprodablice.cz/data/dokument/soubor/EPS-NE-Ruzyne.pdf

0/0
20.9.2008 22:41

max

Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

Dr.Fe1, Vy jste fakt idiot. Ta nová dráha právě přelety přes město řeší!! Koukněte se na tu mapu. Kdyby stála už dnes, tak teď letadla nelétají přes město, když se hlavní musí zavřít.

Kvůli Vám a Vám podobným je nad Prahou více hluku než je nutné. Naštěstí zdravý rozum zvítězil a stavbu nové dráhy už nic nezastaví.

Takže přestaňte si už lhát do kapsy a otravovat celou Prahu kvůli tomu, že jste byl hloupý a koupil si pozemek kousek od letiště (což je předpokládám Váš případ, jinak si to nedovedu vysvětlit).

Rv

0/0
21.9.2008 13:29

Dr. Fe1

Re: Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

Kdybyses ty chudáku, podíval na mapu sám nebo si alespoň přečetl příspěvek, který jsem napsal o pár řádků níže, ak bys zjistil, že v linii nové ranveje jsou na severu Prahy hustě obydlená území srovnatelná s jihovýchodem Prahy. Ty ale bezmozku jenom omíláš mantru o všeřešící nové ranveji, kterou ti nakukalo PR oddělení Letiště Ruzyně. Zkus používat vlastní hlavu.

A toho idiota si nech vod cesty, podle všeho seš idiotem sám. Stejně tak si nech ubohý pseudoargumenty o pozemku u letiště, žádný takový nevlastním.

0/0
21.9.2008 20:35

HanzPrague

Re: Re: Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

ty chytráku, kam by podle tebe měli novou runway postavit ?? Nejlépe někam u Aše, co ? Bože - lidská hloupost je opravdu nekonečná.. Já osobně říkám NE idiotům přispívajícím na diskuze.. R^

0/0
22.9.2008 14:26

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

O jakych *huste* obydlenych oblastech je rec? O tech par zbohatlickych vesnickach (rec je cca o 10 tisicich lidech), kde si par priblblych podnikatelu s nulovym vkusem nechalo postavit odporne vilky s architektonickou hodnotou panelaku? Tak si mel lip rozmyslet, kde si to podnikatelske baroko nechas postavit, ta nova ranvej je v uzemnim planu od roku 1971!!! (Y)Rv

0/0
23.9.2008 10:48

vokoun6

Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

Nejlepší je se nastěhovat do okolí letiště s vidinou výhodné koupě nemovitosti a pak začít vysírat. Rv

0/0
19.10.2008 18:45

inferno06

Re: Řekněte NE nesmyslnému navyšování provozu letiště Ruzyně

takového hlupáka nikdo nezná

0/0
20.10.2008 15:30

ILikeBeer

No bóóóóóže...

...Aby se z těch letadel za těch deset dní neposrali.

0/0
20.9.2008 22:33

HanzPrague

Re: No bóóóóóže...

;-D R^

0/0
22.9.2008 14:28

Dr. Fe1

"Osvětimská lež" s novou ranvejí

Proč pořád novináři tupě omílají lživou frázi, že se něco zlepší s novou ranvejí ? ! Jsou tak blbí nebo zaplacení ? ! Nová ranvej má být o 1,5 km blíže ku Praze, takže letadla zasáhnou na severu města daleko více lidí než nyní. Takže se sice zlepší situace na jihovýchodě Prahy, ale zátěž se jen přesune na srovnatelný počet lidí na severu Prahy, neboť budou hlukem zasažena velká sídliště jako jsou Bohnice, Čimice, Kobylisy, Prosek, Letňany ...... a navíc to má být provoz trvalý a ne jen při opravách nynější hlavní dráhy. Takže to bude ještě mnohem horší než teď. RvRvRv  KAPACITA RUZYNĚ MÁ SVŮJ STROP A NELZE JÍ NAVYŠOVAT NOVOU RANVEJÍ !!!

0/0
20.9.2008 22:29

yaack

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

Jsou v tom obrovské prachy, takže smůla, na lidi se nehledí.

0/0
20.9.2008 23:00

(@)

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

ale lze, pročpak by ne? :-) R^ [>-]

0/0
20.9.2008 23:33

ich

Re: "Osvětimská lež" s novou ranvejí

tyto okrajové části mě nezajímají! Já mám byteček v centru:-P

0/0
20.9.2008 23:36

P.

cekani do rana??

kdyz bude letadlo zpozdene a melo by pristat po jedne hodine, tak ho nechaji krouzit do rana??

Co je to za blbost??

0/0
20.9.2008 22:17







Najdete na iDNES.cz