Diskuze
Šéf Českých drah: Potřebujeme, aby nám stát přisypal
Děkujeme za pochopení.
pehlad
p.Žalud je opravdu ale žalud
Lidi se do vlaku nehrnou ,je drahý,co uděláme???,zdražíme ho!!!!.
raicafu
Proč zdražovat
Dle mého názoru by se na železnici měla především řešit produktivita práce. Chápu, že je to v tak obrovském molochu těžko řešitelný problém,ale mělo by se s tím něco dělat. Co se týče zdražování, jsem v první fázi pro aspoň částečné zpoplatění jízdného pro zaměstnance CD a jejich rodinné příslušníky. To by pravděpodobně taky nějakou korunu vyneslo. Zdražování dle mého názoru opět od železnice spíš lidi odláká než příláká. Zeleznice by mělo sloužit jako alternativa pro ostatní druhy dopravy,ale při neustálém zdražování, nevím kdo tuto alternativu bude v budoucnu volit. Snad každý ekonomický subjekt se má snažit k sobě zákazníky přilákat? Ve vnímání ČD mi přijde, že jejich řešení je zdražení=méně cestujících=méně práce=penež stejně nebo více. Tak proč se snažit lidi lákat do vlaků. Tímto uvažováním se půlka regionálních tratí zavře, což bude mít dopady i na navazující spoje,kde ubydou opět cestující.
prazakm
To je lump.
Když chce peníze, ať začne opravdu šetřit! Ať zruší režijky nádražákům, ať jim upraví pracovní dobu a dovolenou na míru běžnou v jiných podnicích.
Dimitar Toškov
Socialismus funguje všude...
...bohužel.
*Amtrak vznikl v roce 1971 jako běžná obchodní společnost ve vlastnictví státu...Přebral přibližně polovinu do té doby provozovaných dálkových spojů, zbytek byl zcela zrušen. Nadále je provozuje s podporou federálních dotací. Místní doprava je obvykle provozována jinými dopravci za účasti dotací jednotlivých států...I přes federální dotace se Amtrak nikdy nevymanil ze ztráty. Kritika zaznívá především na vysoké vlastní náklady (3x vyšší na oskm než dosahuje letecká doprava). 50 % nákladů je tvořeno náklady na personál, ale kvůli silné pozici odborů a závislosti na politické podpoře se nedaří provést restrukturalizaci.
Ppetig
Čecháčci
Někdo si dovolil říct, že by chtěl dorovnat dotace ze státního rozpočtu na úroveň okolních zemí (zde myšleno SK, PL, na úhrady ve výši A, D opravdu nemáme) a každá česká dušička skáče jak čertík z krabičky, hází slova jako "hromada šrotu" a předhání se ve vylíčení té nejhrůzostrašnější zkušenosti s jízdou vlakem. Samozřejmě, aby kolorit byl dokonán, najdou se okamžitě bystré hlavy, které neopomenou zdůraznit, že oni vlakem nejezdí, takže na ně ze svých daní nechtějí přispívat.
Už mi tyhle diskuse pod jakýmkoliv článkem o ČD přijdou opravdu fádní a čím více těch rozzuřených přezdívek v diskusi vidím, tím více ČD fandím a přisypal bych jim 5x tolik. Jenže to by čecháčkovským dušičkám přivodilo smrt.
GoogleBomber
Re: Čecháčci
Já bych taky přisypal, tedy pokud by se tím měly dorovnat subvence autíčkářům. Celý problém s ČD stojí a padá s nerovným přístupem státu k oběma typům dopravy. Bursík to chtěl narovnat, ale kde nic tu nic. Proč taky, stát má tučné příjmy ze spotřebních daní PM, dálničních známek a mýtného, trochu z toho odsype na autobusy, které hradí mýtné a spotřební daň na naftu, ale železnici musí uživit kraje. Silniční doprava je holt dobře chráněná dojná kráva, ke které Řebíček Bursíka nepustí. Takhle se TGV v Praze jen tak rychle nedočkáme.
mfdnes-bulvar
Prisypat?
a neni pan (nebo spis soudruh) reditel trochu drzy?? jestli ma malo penez, tak at propusti nekolik zbytecnych lidi. proc nerekne, kolik je lidi na kilometr zamestnava a at to porovna s okolnima zemema, proc jen hovori o mnozstvi penez na kilometr? tenhle socialisticky mastodont by mel byt zprivatizovany! uz ani korunu do tehle cerne diry (CD)!!!
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích
Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...
Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží
Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...
No nekupte to. V Amsterdamu nabízejí parkovací místo za půl milionu eur
Není tohle výhodná koupě? Jeden realitní portál v Nizozemsku nabízí v centru Amsterdamu prodej...
Sektorová daň by podtrhla nohy rozvoji Česka, říká šéf Komerční banky
Diskutovaná sektorová daň, která by zdaňovala veškeré zisky v tuzemsku působících domů, by podle...