Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Sdružení autoprůmyslu: vyrábět na sklad se nedá

Mezi odvětví, kterým finanční krize v Česku nejvíce škodí, patří automobilový průmysl. Šéf Sdružení automobilového průmyslu Antonín Šípek čtenářům iDNES.cz potvrdil obavy z propuštění až 10 tisíc lidí. Nejvíce jsou prý ohroženy dodavatelské firmy, které poškozuje rušení zakázek od zahraničních výrobců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Mno

Ony se ty nové ksichty dnešních škodovek stejně moc prodávat nebudou. Sklad nesklad...:-P

0/0
5.11.2008 19:55

pikin

Počkáme! ! !

Mám 4škodovky a prachy na novou,ale už je sponzorovat nebudu!!Součástky ošizené a cena přehnaná!Rv

0/0
5.11.2008 17:59

GoogleBomber

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

Takže TPCA koncem října oznámila, že zvýší výrobu, v pondělí rozjel výrobu Hyundai a pan Šípek nám tady podsouvá, že vyníkem poklesu zájmu o vozy značky Škoda Auto je finanční krize?

0/0
5.11.2008 13:39

pcpcpcpc

Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

naprosto s Vámi souhlasím. Chybu bych viděl také v současné zcela obněněné nabídce vozů, která narozdíl od předchozí generace nedokáže konkurovat.Rv

0/0
5.11.2008 13:46

MiKos112

Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

Ale pánové. Nové modely mi taky vůbec neseděj, ale stačí se podívat jak všem automobilkám klesá zisk a prodej a zjistíte, že Škoda stále patří mezi ty co jsou na tom nejlépe. Ono nemůžete srovnávat jednotlivé montovny s automobilkou. Škoda vyrobí výrazně více než loni. Dokáže už jen v ČR vyrábět přes 3000 aut denně a to už je v současné situaci na zdejších trzích moc. Nebýt krize, tak by se jelo určitě i tak na plno. Třeba v Indické montovně Škody můžou příští rok vyrábět několikanásobně více než letos a nemůžeme to srovnávat s celým Fordem, kterýmu prodeje klesnou.

0/0
5.11.2008 18:01

MiKos112

Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

Ještě bych dodal, že jsem dnes mluvil s několika Indy právě indické montovny co jsou zde v MB na praxi a za Škodu se tam prodejcům dávají úplatky. Kdo ji vlastní patří už do vyšší kasty a nebýt cla, tak by je tam mohla Škoda vyvážet a jet na 100%. Právě kvůli clu se tam musí budovat montovna, vozit tam jednotlivé díly a až tam je kompletovat. Přesně tak jak Hyundai v Nošovicích - co tam vyrobí nebudou sem draze dovážet a platit clo. Proto zde budou vyrábět nově xx tisíc aut pro Evropu, ale celkově automobilce prodej klesne.

0/0
5.11.2008 18:12







Najdete na iDNES.cz