Diskuze
Hlavní vlastník ztrátových SkyEurope nabízí 1 euro za zbytek akcií
Děkujeme za pochopení.
jindra3x
Hlavně že nevíte o čem je řeč!
Víte, četl jsem vaší diskuzi a musím většinou hrubě nesouhlasit! Jak může někdo kdo o tom nic neví radit. Pracovali jste někdy v letectví? NE! Tady v čechách si každý idiot myslí, že ví všechno nejlíp a že může radit.
V současné době, má SKY v Praze cca 40 pilotů a 90 stewardů, takže žádná závratná čísla, a na letní sezonu to bylo stejně málo. A letadla až na pár destinací jsou vesměs taky plná. Některé destinace dotuje město do kterého letíte.
Dále to že se nabízejí letenky za korunu, či za pár euro má také svůj význam, Získání letenky za takovou cenu má svá pravidla a když nic jiného tak to naláká víc lidí aby se podívali na nabídky, a ikdyž si nekoupí teď tak pro příště si řeknout proč to s nimi nezkusit.Také rekuce linek na 4-5, to je holý nesmysl!
A zasměstnance nechte napokoji, jestli si někdo zaslouží aby SKY dál fungoval tak jsou to oni, bez nich by to nešlo!
Takže si dejte voraz a nejdřív přemýšlejte než neco napíšete.
CrayXLP
Zavézt rizikový management
Já bych poradili SkyEurope zredukovat počty linek, ponechat pouze dvě/tři z jejich údajně výnosných destinací v Itálii, naprosto opustit Londýn (tam totiž létá naprosto každá lowcost airline a proto to tak vypadá - krutá cenová válka), ponechat lety do Amsterdamu (jeden z hlavních hubů v Evropě a hlavně SkyEurope tam má pokaždé plné lety (lítám tam s nimi každých 14 dní) a ponechat si pro tyto destinace polovinu současných letadel.
S tím mohou ušetřit přibližně polovinu personálních nákladů na piloty (těch mají údajně asi 190) a palubní personál (asi 380 stewardů). Proč dotovat lety, na kterých nevydělávají? Aby byly jednička na trhu? To stejně dlouho nebudou.. Pro destinace všude jsou zde firmy typu Lufthansa, KLM a další.
Ať se soustředí byť i jen na 4-5 míst, ale profitabilních! Své klienty si najdou!
HaniX
Re: Zavézt rizikový management
jo pravda, treba premyslet i selskym rozumem a ne jako manager, ktery kdyz dobre naplni tabulky, budou super vanocni premie pro neho :) ale ostatni jde za par mesicu do kytek...
emmman
idioti
letenky za korunu a pak to tak dopadá, to se dalo čekat že si nevydělají na slanou vodu, zničili si svůj vlastní business
Larrax
Re: idioti
za korunu snad ne nebo jo ? teď měli akci za 9 € (ale jen některé lety), ale se vším všudy (sedadlo +5 až 10, zavazadlo +10 atd) byla konečná cena nejméně 3x vyšší .... pokd jsi chtěl stejnou destinaci ve stejný den, ale jinou hodinu, tak z 9€ bylo 129€ ..... mají hodně nepřehlednou cenovou politiku
szkandi
drzim pesti
Jj, je to tak koupe letenek dopredu je naprosto normalni...
2x po sobe jsem koupil letenky v listopadu/prosinci a leteli jsme v cervenci, nejlepsi volba :)
ale letos jsem to uz u sky neudelal, prave z tohoto duvodu co tu pisou, mam jenom dve na unor, to snad jeste poletime... ale v lete? kdo vi jestli prezijou, DOUFAM ze JO !
Damik
Re: drzim pesti
Já mám na leden, na březen a na červen. Když zkrachujou přijdu asi o tisíckovku. Za ten risk to stojí.
allexpert
vydržet !!
doufám že vydržej do prázdnin, mám letenky na červenec..... ceny jsou fakt super, doufám že to ale neni finta jak z lidí dostat co nejvíce peněz a pak to zabalit
Larrax
Re: vydržet !!
já se obávám, že přesně to je ten důvod .... taky jsem uvažoval o nabídce letenky za 9 € (i když konečná cena byla kolem 40€), ale nechal jsem to být, podmínka zaplatit hned, letět v roce 2009 mi přišla podezřelá
HOZ
SKY EUROPE
SE má slušný servis, lepší letadla než ČSA. Normální člověk se ale nevyzná v jejich cenové politice, kdy akce střídá akci, nabízí se milióny a milióny letenek za korunu (v součtu vždy více letenek než jich za sezónu zválnou prodat či rozda), každý člověk v letadle letí za jinou cenu. Při jejich kvalitě by si klidně mohli dovolit dát zpáteční letenky za pevné ceny jako ČSA(click4sky.com), stějně by měli plno. Takhle na ně jen lepší študáci, ktěří někam letí za korunu a za 900 zpět, to se samozřejmě vyplatí, raději to místo nechat prázdné. Mají to dobře zalétané, když přijde investor, který změní marketing, zpřehlední ceny a začne intenzivněji pracovat sčestovními kancelářemi, je to pořád hodně zajímavé. Ty investované peníze a ztráta s ohledem na velikost a pověst nejsou problém, peněz je na světě dost.
tequiladrinker
Re: SKY EUROPE
souhlas... ...hlavně vidím obrovský prostor ve spolupráci s cestovními kancelářemi... ..v současnosti je minimální, a to je dost škoda... ...proč odstavují letadla? Kdyby nabídli lepší cenu než ČSA nebo TVS na chartery byl by to jistě zajímavej business pro obě strany...
HaniX
polovina platu
No, tak to bych chtel teda vedet, kolik tam berou zamestnanci, kdyz jim chcou snizit plat na polovinu(mozna dobrovolne, mozna i nedobrovolne) :] Asi tam maji super platy... Jinak citam, ze zimu 2009 neprezijou, i kdyz bych jim to pral, protoze s nima hodne litam. Jeste mam objednany 1 let na pristi tyden a jeden na brezen, tak snad vydrzi. Neni se co divit, kdyz davaji letenky skoro zadara atd... to se pak spatne vydelava...
martanecek
hmm
chce koupit za jedno euro... Od koho?? od zbylych akcionaru kdyz ten 10%ni s tim nesouhlasi?? pochybuji ze by ostati souhlasili.. nevim.. vysvetli mi to nekdo pls.. diky?
skrbling
Bude jich škoda...
Já jsem předvědčen, že je jen otázkou času, kdy bude SkyEurope následovat osudu Sterlingu a mnoha a mnoha dalších low-costů. Předpokládal jsem to už loni, ale mají přecejen trochu větší výdrž.
Je to škoda. Bohužel, nízkonákladový business v letectví se dá dělat jenom s využitím obrovských výnosů z rozsahu a tím pádem je efektivní jen pro několik vělkých firem. No, zdá se, že Ryanair bude mít zase příležitost skupovat levně letadla...
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
KOMENTÁŘ: O cenách benzínu rozhodne Izrael. Konkrétně jeho touha po odvetě
Premium Jak drahé bude letní cestování, o tom rozhodne zejména podoba reakce Izraele na nedávnou smršť...
ČEZ zažaloval ČNB kvůli pokutě za zpoždění informace mající vliv na akcie
Polostátní energetická společnost ČEZ zažalovala Českou národní banku (ČNB) kvůli milionové pokutě...
Řecko omezí rybolov vlečnými sítěmi. Připojte se, vybízejí EU ochránci přírody
Řecko se stalo první zemí v Evropě, která vyhlásila zákaz rybolovu vlečnými sítěmi pro lov při dně...
Elektromobily by mohly v Norsku vytlačit z vrcholu diesely už do dvou let
V Norsku, které je průkopníkem v odklonu od automobilů se spalovacími motory, se mohou...