Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovka vyrazila proti dovozům z Německa, další snížení cen už však nepřijde

Ještě před dvěma lety bylo každé druhé v Česku prodané auto s okřídleným šípem Škody Auto. Letos v říjnu už jen tři z deseti. Škodovka po letech v Česku zlevnila kvůli čím dál větší konkurenci základní ceny svých modelů a chce získat znovu lepší pozici na trhu, který jako jeden z mála v Evropě ještě roste. Uspěje?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wiliam

Octavia vs. Mercedes C200 CDI

cenové srovnání

ŠKODA OCTAVIA COMBI -C 200 CDI kombi ACTIVITY N1

ELEGANCE 2.0 TDI PD/103 kW - MBC200° automat CLASSIC 2148 ccm / 100 kW 5°

Skoda:CELKOVÁ CENA 858300  Mercedes:CELKOVÁ CENA 837588

0/0
14.11.2008 10:58

Všejsoucí a všeprostupující

Ač nacionalista...

...tak by mně museli pánové ze Škodovky dlouho přemlouvat, aby jsem si od nich koupil nejlevnější Fabii za 229.000Kč v holé výbavě. Ceny jsou dnes někde jinde. Za 209.000 mám Hyunayi i10 (4 válec), nebo Suzuki Splash, které jsou velikostí prostoru větší se spotřebou o 1-2l/100km nižší, nebo třeba i low-endovou Dacii, která má větší i kufr a přitom má bytelný podvozek, spolehlivý motor, 5 letou záruku a o polovinu levnější náhradní díly. A to nemluvím o Getzu, Grande Puntu, Cliu III a dalších autech třídy B, které za stejnou cenu nabízejí kopec výbavy navíc. Je to trochu bída od Škodovky tahle protizákaznická cenová politika. Classika 1,2 HTP bych viděl někde kolem 199.000Kč, aby se stal opět masovým modelem. 

0/0
13.11.2008 15:54

MASAP

výroky toho pána jsou jak placená inzerce konkurence

Videl jsem ten clánek v novinách, kdyz jsem letel v pondelí z Prahy do trzního sveta. Doporucil by jeho rozbor studentum marketingu, obchodu , reklamy, apod. Ten pán dokázal v jednom clánku bud priznat nebo naznacit tolik chyb Skody, ze jeden vzdelaný a asi i nevzdelaný zírá. Hodne toho asi bylo uz v diskuzi uvedeno, ale

- okrádání tuzemského zákazníka na úkor cizího. To je snad v desateru

- doporucení nekupovat výrobek, který nekdo zlevnil, protoze tak nevydrzí kvalita a cena, to snad ani nejde komentovat

- dostali se témer na výrobní náklady. Tam snad - pokud by to byla pravda;-D, tak je neco velmi shnilého ve Skode. Ale uz hodne dlouho.

To byla medvedí sluzba Skode - nabízím se místo tohoto pána jen za 200.000 mesícne, práce z bydliste. Dávám MFD svolení ke predání mého kontaktu:-/

0/0
13.11.2008 15:24

Danif9

Chci být dodavatel Škody

Tak chci dodávat Škodovce třeba jenom šrouby.Dle pana Hurta se mají kupovat věci drahé,nabídl bych jim je dráž než konkurence.Vydělal bych balík,k  obé spokojenosti.

Problém ovšem je,že mezi Škodou a dodavateli pravidlo,které chtějí vnutit lidem,nefunguje.

0/0
11.11.2008 15:40

spartaman

Re: Chci být dodavatel Škody

Mají se kupovat věci drahé, ale kvalitní. Zkrátka ty, které za vyšší vynaložené náklady poskytnou širší možnost využití, lepší komfort, delší životnost a podobně oproti konkurenci. Ale to není případ škodivky (resp. celého toho koncernu). Ba naopak.

0/0
11.11.2008 15:52

farous

Kecy!

0/0
10.11.2008 21:38

Dědeček Vševěd

NEDÁVNO

Nedávno tu blekotal ředitel České spořitelny. A že prý výhledově mírně zdraží bankovní poplatky ... Tito "manažeři" žijí asi v jiném světě ... Rv :-© 

0/0
10.11.2008 17:30

spartaman

Re: NEDÁVNO

Na to se moc a moc těším. Jen ať to udělají, doufám, že lidé mezitím dostanou rozum a pochopí, že tržní hospodářství nemá s konzervatismem či patriotismem nic společného. To budou pak tito "manageři" koukat.

0/0
11.11.2008 10:51

Milhaus1

Re: NEDÁVNO

No ono je problém v tom, že ve spořce má účty hodně starších lidí a ti mají problém s jakýmikoliv změnami,takže ten manažer ze spořky (taky jsem to četl) to má, bohužel, velice dobře spočítaný, že mu neutečou klienti, jen je trošku víc vyždímá...Rv:-(

0/0
11.11.2008 14:46

spartaman

Re: NEDÁVNO

Má to špatně spočítaný. Klienti mu neutečou, ale vymřou - a pak bude manager v Xrdeli  ;-)

0/0
11.11.2008 15:48

__XXXX___

Re: NEDÁVNO

No, až všichni vymřou, tak mu to bude jedno ;-D

0/0
11.11.2008 21:44

spartaman

Re: NEDÁVNO

Právě, že vymřou jen ti klienti ČS, ostatní banky budou díky cenové politice ČS v pohodě  ;-)

0/0
12.11.2008 9:39

legi

Re: NEDÁVNO

Už sa stalo. Keď sme zaplatili faktúru dodávateľovi z ČR  oznámil nám, že sme mu zaplatili o 250,-Kč menej a pritom sme zaplatili celú čiastku. Nakoniec vysvitlo, že tie peniaze si ztrhla banka ako manipulačný poplatok. Bankári sú hajzli.

0/0
12.11.2008 8:35

legi

Re: NEDÁVNO

doplňam, že to bola čeká banka.

0/0
12.11.2008 8:36

sunka007

Re: NEDÁVNO

Rekl bych ze o tom prevodu moc nevis nebo mas maly prehled. Pokud provadis prevod v rámci EU, tak v prikazu k uhrade uvadis kdo ma platit poplatky za prevod (odesilatel, prijemne, obe strany). Pokud by jsi nastavil ze odesilatel, tak vas dodavatel dostane celou castku.

0/0
12.11.2008 21:39

bufalobil

nechápu co tady blejete

když se vám zdá škodovka drahá, tak si kupte nějakýho korejskýho  hnujdaje nebo nějakou rumunsko francouzskou sračku a máte poroblém vyřešenej.Každá socka si holt nemůže dovolit koupit škodovku tak to na světě chodí:-)

0/0
10.11.2008 16:36

chubascos

Re: nechápu co tady blejete

jj, jsem socka, proto si za velice příjemnou cenu koupím Hyundai, který vyrobily jiné české socky v Nošovicích. Nejsem tak bohatá, abych si mohla dovolt koupit šerednou škodovku v základní výbavě "žebřiňák":-P

0/0
10.11.2008 16:51

bufalobil

Re: nechápu co tady blejete

Já nikoho nesoudím, někdo si holt koupit tričko od Lacoste a někdo od Tingťonga a přestože se dají nosit oboje tak mezi nimi určitý rozdíl je:-)..Milý čtenář nechť laskavě posoudí:-P

0/0
10.11.2008 19:44

farous

Re: nechápu co tady blejete

Akorát že 90 procent lidí by rozdíl v těch trikách ani bez loga nepoznal! :-P

0/0
10.11.2008 21:36

chubascos

Re: nechápu co tady blejete

tak srovnání s hadrama je lehce mimo mísu, protože u většiny značek se originál i fake šijou v jedný továrně na stejný lince:-)

0/0
10.11.2008 23:47

legi

Re: nechápu co tady blejete

R^R^R^

0/0
12.11.2008 8:36

Vilém Hynek Jarmila

Re: nechápu co tady blejete

Až bude vlastnictví Škody otázkou prestiže, tak na tom bude tahle zančka dobře. Zatím to možná platí někde na maloměstě mezi čerstvejma maturantama. ;-D socky si spočítaj, že svejch 600tis. investujou do skutečnýho auta střední třídy (podle vkusu Mondeo, 406, Laguna, C5, Vectra, ..), ne do atrapy jménem Oktávie. Ano, svezení v Oktávce II není špatné, ale vývoj u konkurence nestojí a jiná auta za stejnej peníz nabízí komfort o třídu až dvě výš. Není to jenom rozvor, ale i výbava.

0/0
10.11.2008 18:01

individual

Re: nechápu co tady blejete

Kdyz pominu, ze srovnavat Oktavii s Mondeem muze jen ten, kdo o autech nevi ani to minimum, do jake tridy to ktere patri a zamerim se tedy na Mondeo za 600 tis. Kc, tak pohledem do ceniku verze Kombi zjistime, ze do tehle ceny se vejde jeden jediny model - zakladni vybava Core a nejslabsi benzinovy motor 1.6 81kW/160Nm s 5 stupnovou prevodovkou.

Vybava oproti podobne drahe oktavce serviruje absenci ESP, absenci tempomatu, plechace 16'', chybi parkovaci senzory vpredu a vzadu, chybi autom. sterace, chybi stresni lyziny, chybi predni mlhovky, chybi autoradio, chybi CD menic, chybi MP3, chybi bluetooth pro mobil, chybi automaticka klima, klima neni dualni, chybi stmivani prednich zrcatek, chybi elektricke ovladani zadnich oken, chybi stresni okno, chybi bederni operka a vyskove nastaveni sedadla spolujezdce, chybi vyhrivani prednich a zadnich sedadel, chybi kozeny multifunkcni volant, chybi sit pro zajisteni zavazadel.

Podle mne slusnej seznam...

0/0
10.11.2008 18:43

Vilém Hynek Jarmila

Re: nechápu co tady blejete

Hm. A v praxi u dealera stálo nový Mondeo (ne předváděcí) 2,0 TDCi 499,000 Kč. Sice hatchback, ale mlhovkama, klímou, koženým volantem atd. Bez střešního okna. Byl to firemní nákup, takže to asi bylo krát 1,19 = 593,000 což je přesně jako ta Oktávka. Osobně bych nechtěl ani jedno, ale ...

0/0
10.11.2008 18:54

individual

Re: nechápu co tady blejete

Uf, co je tak sloziteho na faktu, ze se bavime o cenikovych cenach... Ruzne velkou slevu nebo vybavu zdarma dava kazda automobilka a kazdy autosalon...

Ja bych take nechtel ani jedno. Reaguju jen ne zdejsi nesmyslny fanatismus plynouci akorat tak z neschopnosti podivat se do ceniku jednotlivych automobilek. Pak tady ruzni deme*ti pisou veci typu ze konkurenci Oktavky je Mondeo...

0/0
10.11.2008 19:32

spartaman

Re: nechápu co tady blejete

Máš pravdu, Koktávka Mondeu konkurovat nemůže.  :-)

0/0
11.11.2008 10:49

__XXXX___

Re: nechápu co tady blejete

Heh, to já radši to Mondeo. Je větší, a když se v něm svezeš, tak zjistíš, že i komfortnější a lépe drží na silnici. Motor neřeším. 81 kW dostačuje a na nějakou elektroniku se můžu....:-P

0/0
11.11.2008 21:49

Parouback

Prý na hranici životaschopnosti.

Prdlačku, pořád mají těžkou rezervu.

0/0
10.11.2008 14:34

mstuch

Přesto jsou Škodovky stále

nesmyslně PŘEDRAŽENÉ.!!!!

0/0
10.11.2008 12:51

Kladýnko

To je koumák!

Lidem takové vozy ani nedoporučuje kupovat. "Pokud si koupíte nové auto, tak očekáváte za určitou dobu nějakou hodnotu auta. Pokud však mezitím prodejce znovu výrazně zlevní, vůz vám ztrácí hodnotu podstatně rychleji, než jste plánovali." 8-o;-D;-D;-D8-o

Toho by Mirek mohl vzít do vlády, tam by zapadl.:-P

0/0
10.11.2008 12:40

Mik8

Re: To je koumák!

Jo, s tímhle myšlením by zapadl opravdu skvěle. :-P

0/0
10.11.2008 14:43

venomacek

Re: To je koumák!

přesně.  A další perla: snížili ceny, že se blíží cenám v zahraničí a najednou jsou skoro na výrobních nákladech ;-€ takovéhle řeči mne jenom nasírají....

0/0
10.11.2008 20:36

stev

Škodovka dlouhodobě porušovala nepsaná pravidla

První nepsané pravidlo je, že domácí trh musí být cenami hýčkán. Tak, aby nikoho ani nenapadlo o cizí značce uvažovat. Toto pravidlo má cenu zlata. Zatímco cizí trhy kolísají, nikdy nejsou jisté, domácí trh si musím udržet za každou cenu. Na něm má smysl budovat servisní síť, i levné ceny atd.

0/0
10.11.2008 11:29

aia

ne ne !!

Já svoji felicii 1997 pěkně opatruju a zakoupil jsem novou karoserii, v garáži mám úplně nový motor a náhradní nové díly, takže počítám, že za 5 let udělám přestavbu a dalších 15 let mi bhude perfektně sloužit.. pravidelná údržba a pečlivost o auto zaručí že mi pojede pořád stejně, na dálnici víc jak 130 nesmíte jezdit i když do kopce felina v klidu 140km/h má na to .. a rychlejic nepotřebuji jezdit...úprava zaručila, že je i v interieru ticho za chodu motoru... :- )

0/0
10.11.2008 11:21

Fanatic.Dz

Re: ne ne !!

V podstatě ji tedy spokojeným uživatelem śkody. Ovšem ke tvé spokojenosti bylo potřeba zakoupit vozidla dvě a množství dalších úprav. Pak se nedivím tvé spokojenosti - škoda jako stavebnice to chápu. Volvo dávat dokupy doma na koleně by bylo asi o dost složitější. ;-D

0/0
10.11.2008 11:27

Vilém Hynek Jarmila

Re: ne ne !!

Upřímnou soustrast, za 15 let to bude s ohledem na konkurenci super svezení.

A ještě to pak prodáš se ziskem jako veterána !

0/0
10.11.2008 11:50

Vilém Hynek Jarmila

Re: ne ne !!

Doporučuju změnit nick na IA.

0/0
10.11.2008 11:52

Einstein

Re: ne ne !!

;-D  R^  ;-D

0/0
10.11.2008 14:52

BUFFALO_CZ

dost dobré :))

"Pokud si koupíte nové auto, tak očekáváte za určitou dobu nějakou

hodnotu auta. Pokud však mezitím prodejce znovu výrazně zlevní, vůz vám

ztrácí hodnotu podstatně rychleji, než jste plánovali,"... no není to idiot, on si plete spotřební zboží jako je škodovka snad s ferrari FX :))

0/0
10.11.2008 11:17

Fanatic.Dz

Xenofobních blbců je zaplať pánbůh stále dostatek

takže má Škodovka odbyt ještě po nějakou dobu zajištěný. Co budou však dělat posléze? Řeknou sorry, ale někde se stala chyba auta co jsme prodávali jsme o 100.000 Kč předražovali, ale už je to v pohodě? ;-D ;-D ;-D

0/0
10.11.2008 10:56

spartaman

Re: Xenofobních blbců je zaplať pánbůh stále dostatek

Teď asi budou muset konečně nafoukaní manageři z Boleslavi ukázat, jestli se také umí chovat se tržně, když vzali u huby ty, kteří jim to doteď žrali a za neskutečné pálky ty jejich pixly kupovali.

0/0
10.11.2008 11:13

flajboj82

Škoda

Měl jsem Octavii II s 2,0TDi 103kW a je to výborný motor. Spotřeba 6,0l/100km. Uspořádáníí interiéru výborný. Pak jsem měl VW Passat 1,9 TDI 4Motion 96kW a motor strašný, vůbec to nejelo, žral 7,3 l/100km. Interiér hroznej, odkládací místo 0. Teď mám Mondeo 2,0 TDCi a motor docela ujde, interiér jakštakš. Je to ale veliký. Jednoduše řešeno, Octavia byla fakt asi pro mě nejpohodlnější s nějlepším motorem. Fabia je tragická (tu sem měl taky). Nechápu, jak to lidi můžou za ty ceny kupovat.  

0/0
10.11.2008 10:48

Fanatic.Dz

Re: Škoda

Jo Octavia pro malé lidi může být přijemným vozem. Pro mě ale vždy končí oktávka u golfového podvozku a absenci místa na končetiny na zadních sedadlech. :-/ 

0/0
10.11.2008 10:59

flajboj82

Re: Škoda

Pravda. Měřím 192.... vpředu OK. Za mnou moc místa nebylo.

0/0
10.11.2008 11:01

Fanatic.Dz

Re: Škoda

Jako kabrio by to ale bylo dobrý .... ;-D

0/0
10.11.2008 11:28

Vilém Hynek Jarmila

Re: Škoda

Škoda (Fabie, Octávie) je auto pro dva penzisty a jezevčíka (ten leží natažený vzadu). Případně se dá využít jako vozidlo obch. zástupce (jezdí v autě sám) nebo auto pro mladý pár (sedí jen vepředu). Každopádně to určitě není auto pro rodinu, místo vzadu je katastrofa.

0/0
10.11.2008 11:49

albert10

Re: Škoda

Nesouhlasím. Místo vzadu byl problém v Oktávce I, v Oktávce II je místa vzadu vzhledem ke třídě dost. Jiná věc je kvalita zadních sedadel, dlouhodobě sedět vzadu je proto skutečně utrpení.

0/0
10.11.2008 17:52

pvl1

Re: Škoda

A já si koupil před 19 lety 15 let starýho Nisana 1.8 v benzinu. Žral 6.5 l interiér pohodlnější, než koktávka, sedačka s 5 pákama i na prohnutí zad, kontroloval i vodu v baterce. Připomínám, že technicky auto 35 let starý a svezl bych se v něm raději, než ve škodě.

0/0
10.11.2008 11:20

Vilém Hynek Jarmila

Re: Škoda

Taky jsem místo novýho fáčka koupil v devadesátých letech deset let starej Renault 21 Nevada - jedzil úžasně, královskej prostor, nikde nikdy nás nenechal a bral si 6,5-7,0l benzínu ať se jezdilo jak chtělo.

0/0
10.11.2008 11:54

le provocateur

souhrn

Škodovky jsou:

1) designově hnusný

2) na to, jak jsou hnusný, jsou drahý

3) na to, jak jsou hnusný a drahý, jsou škodováci ještě arogantní a sebevědomí Rv

0/0
10.11.2008 10:44







Najdete na iDNES.cz