Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy posilují vlakovou dopravu mezi Kladnem a Prahou

Dráhy od poloviny prosince výrazně posílí dopravu mezi Prahou a Kladnem. S novým jízdním řádem začnou ve špičce vlaky jezdit každých 15 až 30 minut. Osobáky budou doplněny také spěšnými vlaky a nově i rychlíky, které budou jezdit až do Rakovníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mariik

metro C

Projíždění Bubenského nádraží, které umožňuje přestup na trasu metra C, vadí i dalším obyvatelům... Nesmysl! Přestup Bubny - Vltavská cca 5 min, přestup Masarykovo nádraží - Hlavní nádraží  cca 8 min. Takže neni důvod stavět v Bubnech. Navíc po většinu roku se cestou z Buben brodíte vodou, bahnem, hnus...

0/0
14.11.2008 9:37

WebFilozof

Fakt mě to vytáčí.

TAKTOVÁ DOPRAVA, opravdu kterého blba tohle napadlo. Kdo proboha potřebuje, aby vlaky celý den měly stejný interval? Ráno řekněme dvacet minut, přes den to může být hodina, večer půlhodina a hotovo... (jako je to teď). Zase něco zmrví... No autobusů jezdí z Kladna dost, tak to tak nevadí, není to o moc dražší, ale tak nějak obecně...

0/0
13.11.2008 21:18

Tyrann

Posila vlaků?

Nahnat Pražáky do veřejné dopravy a zabvit jim auta - už takhle se v Praze nedá hnout. ;-O

0/0
13.11.2008 16:17

ygg

S ohledem....

na to, že první viadukt je až mezi Bořislavkou a Hadovkou, výš až po Ruzyň jen přejezdy se závorama, to bude moooc hezké maso:-/

0/0
13.11.2008 13:30

chroustík

pro

"redaktora" autora článku. Praha - Pardubice v současné době minimálně 65 minut, v případě SC Pendolino. U EC, IC a rychlíků jezdících zatím přes Vršovice a Malešickou skládku minimálně 1 hodinu 20 minut. Nevím, kde jste Váš údaj vycucal.

0/0
13.11.2008 12:43

zostrelenyanjel2

Re: pro

Pravdu díš....já to dokonce občas jedu osobáčkem 2,5 hodinky ;-D ale rychlíkem je to

rychlejší než autem, i když to staví v Přelouči ;-D  

0/0
13.11.2008 12:46

hroch156

Re: pro

Třeba v jízdním řádu?:-)

SC za 57 minut, EC za 61 minut z Holešovic.

Z hlaváku přes Vršky EC, IC, Ex 1 hod 11 minut, 1 hod 20 minut mají jenom rychlíky.

0/0
13.11.2008 12:50

__XXXX___

Tím jako myslej

že posilujou nervy cestujícím, když vlak přijede o 20 minut později? ;-D

0/0
13.11.2008 12:31

zachy_26

no

spatnej napad to neni.

jezdim autem a pomalu mi to prestava bavit.

silnice to kapacitne absolutne nezvladaj.

pribylo spoustu obyvatel a moznosti dopravy zustaly bezezmen.

0/0
13.11.2008 11:25

Z-S

Ovsem hlavni otazka je

odkdy?

0/0
13.11.2008 9:23

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: Ovsem hlavni otazka je

od nového jízdního řádu, tj. 15.12.

0/0
13.11.2008 9:34

__XXXX___

Re: Ovsem hlavni otazka je

2052R^

0/0
13.11.2008 12:31

Z-S

A to se bude jezdit

po bustehradske draze nebo po semmeringu jako na ty fotce? :)

0/0
13.11.2008 9:17

hroch156

Re: A to se bude jezdit

Jenom po Buštěhradce, na Semmeringu budou jenom čtyři páry osobáků denně.

Co mi v článku hodně chybí je informace o tom, že vlaky budou jezdit

v taktu, tzn. každou hodinu odjezdy ve stejný čas (po celý den

rychlíky/spěšňáky co hodinu, stejně tak osobáky, ve špičce posíleny o

další spoje mimo takt).

0/0
13.11.2008 9:44

Z-S

Re: A to se bude jezdit

To je mi jasny - melo to byt drobna ironie, i kdyz jinak je to fotka pekna :)

Jeste by bylo dobry aby ten takt byl sladeny s dalsimi S linkami a pak muze smele konkurovat MHD. Masarycka - Dejvice za 10 minut nema konkurenci, zvlast pri rozkopane Letne. Ale treba navaznost S1 a S5 je ted zcela tragicka.

0/0
13.11.2008 9:50

hroch156

Re: A to se bude jezdit

:-)

Popravdě řečeno podle mě neni návaznost eSek v tuhle dobu prioritou, taky asi záleží na konkrétních linkách. Každopádně lidí, kteří přestupují Kladno -> Kolín moc nebude. Ale vzhledem k navrhovanému taktu z Kladna (příjezd Os/Sp/R každou půlhodinu a takt osobáků na Kolín taky každou půlhodinu myslim, že si nebude na co stěžovat :-). Přestup hrana hrana to asi nebude, ale to bych byl už moc náročný.

Plnohdnotná alternativa k MHD může být eSko tehdy až bude opravdu fungovat průjezdný model, dnes by se mohl zavést jenom částečně průjezdný. Tim ale neřikam, že by v dnešní době nemohlo eSko MHD doplňovat, právě Masaryčka -> Dejvice je toho zářným příkladem, škoda, že spousta lidí v Praze tohle ani neví a železnici bere jenom jako nouzovku když třeba klekne metro

0/0
13.11.2008 10:08

Z-S

Re: A to se bude jezdit

no, pokud to nebude tak ze S5 (oficialne) odjizdi 3 minuty pred (oficialnim) prijezdem S1, popr tak ze S5 (oficialne) prijizdi 5 minut pred odjezdem S1 ale vetsinou to stejne nestiha, tak to bude fajn :)

0/0
13.11.2008 12:18

Talpa europea

Re: A to se bude jezdit

... nevi, ale proc nevi? Patral jsem po nejakem schematu linek S... asi 10 minut jsem se snazil na CD, pripadne DPP neco najit ale bez vysledku. Na prvni ani druhy pohled jsem nic nenasel... pak me to uz prestalo bavit.

Existuje neco takoveho?

0/0
13.11.2008 13:05

Z-S

Re: A to se bude jezdit

http://www.ropid.cz/mapy/Zeleznice__s190x540.html

?

0/0
13.11.2008 13:24







Najdete na iDNES.cz