Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Burger King na Zličíně přivítal prvního návštěvníka

Do konkurenčního boje firem KFC a McDonald's přibyl další hráč. Trojici světově proslulých fastfoodů na pražském Zličíně doplnil americký Burger King. První zákazníky přivítal chvíli po poledni. Většina z nich dorazila kvůli tomu, že Burger King zná z ostatních zemí a věděla tak, co očekávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza402

Grander Menu

Souhlas...je to velký a byl jsem pořádně nacpanej. navíc vždycky rád zkusim štěstí v právě probíhající soutěži...

0/0
23.5.2009 16:44

kapitan12

KFC- Grander Menu

Tak jsem si dal ten Grander Menu a fakt bomba a ještě jsem si mohl zasoutěžit :)

0/0
11.5.2009 8:42

kapitan12

Fastfood

Co si mam dát ve fastfoodu abych neměl znovu hlad hned za dalšim rohem? :(

0/0
30.4.2009 17:51

Jindra1234

Re: Fastfood

No přeci Grander Menu v KfCéčku:)R^

0/0
5.5.2009 21:28

Racky

Jde o zisk

Jak již v příspěvku zaznělo, jde majitelům o zisk. Když si tedy spočítáte jejich marže, dojdete k desítkám až stovkám procent. A to je dnes nejen ve fastfoodech běžná věc. Okrást lidi na ulici je trestné, protože okradený neodevzdá peníze dobrovolně. Kdežto když lidem nabídnete byť bezcennou věc typu BigMac, ale za neuvěřitelně výhodných 110Kč, peníze vám odevzdají dobrovolně a vy máte výdělek minimálně 50-90Kč. Takhle se dneska moderně krade :) A jak říkám, ne jen ve fastfoodech.

No a jak zajistit, aby se lidi vrátli i po zjištění nevýhodnosti ceny? Udělejte lídlo chuťově zajímavé (působí to jako droga, člověk si nemůže pomoci a koupí znovu) a hlavně málo syté, až hladové.

0/0
22.3.2009 8:41

katchule

video

skvělý video : http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp.

0/0
27.11.2008 11:24

fixaman

fx

Někteří odpůrci pro oči nevidí.. Ve fastfoodu nemusíte jíst jen hamburgery.. Já si kupříkladu rád zajdu do Meka na salát Caesar a citronový čaj.. :-)

0/0
27.11.2008 9:32

me2di

U nas byl ceskej Fast, kde clovek dostal svikcovou

gulasek, vrabce, rajskou.....krachnul, ted je misto nej myslim kfc.

0/0
26.11.2008 15:32

ygg

Zásadní výhoda...

je produkt .... všude stejný. Dobrá hospoda je vždy lepší volba než fast .... ale když zrovna o žádné nevíte, a potřebujete se najíst, navíc rychle a v čistém prostředí, tak tady aspoň máte jistotu, že sice bez nějakého gurmánského zážitku, ale jakž takže se slušně najíte....a ne že se zblejete už při pohledu na talíř.

0/0
26.11.2008 15:22

O.M.

Re: Zásadní výhoda...

Přesně tak to vidím. Normálně bych tam nikdy nevlezl, ale když budu někde, kde to vůbec neznám (např. nějaké megacentrum v Praze) a budu mít hlad, tak si ten cheseburger dám.

0/0
26.11.2008 17:28

pedro pedro

Některé reakce

Jsou fakt pousmání. Podle většiny příspěvků by se dalo totiž soudit, že u nás jsou fast foody na vymření, ale zjevně tomu tak není. Já sám za sebe mohu říct, že si do fast foodu občas zajdu když mám hlad a nechce se mi vařit. Přítomnost Burger kingu vítám je rozhodně lepší než McDonald. A stejně tak jako do Fastfoodu si rád zajdu na sushi ať už někam do Milhouse sushi nebo třeba do Paladia nebo k nějakým thaicům nebo Veitnamcům prostě záleží na co mám chu´t. Ale příspěvky typu já bych to v životě nejedl a všichni kdo to jí jsou trosky mě opravdu dostávají....

Jinak co mi tady v česku opravdu chybí je větší rozvoj arabské kuchyně a pak klasické čínské noodles bary se spoustou nudlí a obrovských kusů masa ...

0/0
26.11.2008 14:25

chicagan

Re: Některé reakce

aaa, fajnsmekr se ozval..

0/0
27.11.2008 3:35

Vilém Hynek Jarmila

no snad mají jiný housky než ty sladký gumový u Donalda

Občas si to na cestách koupím, ale ty gumový housky bez chutě, to je fakt sodofka. Bléé. Kde soudruzi v McDonalds udělali chybu?

0/0
26.11.2008 13:39

me2di

Re: no snad mají jiný housky než ty sladký gumový u Donalda

no spis nikde...kdyz to otviraj po celym svete

0/0
26.11.2008 15:29

deméter

burger king

:-© hlavne ze se broji proti koureni,ale proti spatny vyzive je jeho skodlivost MINIMALNI...ani moc nechapu jak tohle muze nekomu chutnat, vsak to je jak v zavodce, kdyz nemusim, nejdu tam...rodicum ktery tam berou deti bych jim je rovnou pred vchodem sbiral a daval do detskejch domovu, tam budou zdravejsi, hubenejsi, pohyblivejsi a tim padem stastnejsi!!!!!!

0/0
26.11.2008 12:15

Norimberk

Re: burger king

do toho co kdo ji co kouri co si picha a co pije je kazdymu i politikum uplny prd...kazdej at se rozhodne jak nalozi se svym zdravym i zivotem

0/0
26.11.2008 12:26

Vilém Hynek Jarmila

Re: burger king

100% souhlas. Max. zdravotní pojišťovna by mohla něco namítat, resp. podle zdrav. stavu nabízet protiakce (změna režimu, vyšší pojistné).

0/0
26.11.2008 13:40

honza158

Re: burger king

Chtelo by to nejakou euronormu ;-D

0/0
26.11.2008 12:37

fonteyn

Re: burger king

To snad nechcete fakt srovnávat fast food a kouření... To fakt nevíte, o čem mluvíte. Mně je absolutně jedno, když bude někdo vedle mne jíst tuny přepáleného oleje a cholesterolu. Tím mi nijak nepoškozuje zdraví (i když možná pak z peněz, co platíme na daních, bude placena jeho léčba...) Pasivní kouření mne naopak zdraví poškozuje, nehledě na ten smrad. Pokud jste si nevšiml, tak se především řeší pasivní kouření.

Taky ohledně těch dětí, co byste odebíral hned u vchodu do fast foodu... začněte prosím nejdříve obcházet děti kuřáků a odeberte ty "uzené" děti, kterým jejich rodiče zadělávají na mnohem vážnější zdravotní problémy, než když rodiče nekuřáci jednou za čas vezmou své děti do fast foodu.

0/0
27.11.2008 0:46

me2di

lidi nejezte to proboha!

Radsi si dejte parek v rohliku, kde parek je vlastne mokrej rohlik ve strivku a rohlik lezel min 14dni v mrazaku. Nebo nekolikrat usmazenou klobasku v zanovnim oleji na papiru s redenou horcici, ktera vlastne neni hortice a klobaska taky vlastne neni z masa....cele se to vyrabi v budce s novina a levnym chlastem, kde vam to pres mini okynko nakonec poda cerna chlupata ruka se spinavymi nehty, pak to snite nekde na kraji ulice kde vam za zady budou slintat a chrblat nejake divna existence.

0/0
26.11.2008 10:47

iuos

hmm

....Už jsem v Burger Kingu byl v jiných vyspělých zemích.... ;-D;-D;-D;-D

0/0
26.11.2008 10:30

bazaly picho

Re: hmm

Třeba v Bulharsku ;-D;-D;-D8-oR^

0/0
26.11.2008 10:49

stanikgor

To jsem nečekal....

Já jsem si vždy myslel,že pražáci jsou divná sorta lidí,ale žrát tohle.....to hlava nebere....

0/0
26.11.2008 10:17

chicagan

lidi nejezte to proboha!

J

0/0
26.11.2008 7:31

chicagan

sorry,pretuk

Ja kdyz tady v US vidim ty vypaseny degeny, co uz nejsou schopni ani vylizt z auta a berou ty sracky po kilech pres drive-thru tak se mi chce kosit.Whopper tady stoji dolar(maj to na vylohach).Naposled jsem neco takovyho mel tak pred trema rokama a od te doby ani n.Staci kdyz si vzpomenu jak to dlouho lezelo v zaludku.Bylo to jako kdybych tam mel pul dne sutr.Subway a jemu podobny se obcas daji(bez peti druhu dressingu tak jako to maji radi pani americani).Myslim ze by meli natocit nejaky odstrasujici dvd "Hamburgry a jejich nasledky" a poustet to dnesni mladezi v Cesku, ktera to povazuje za cool stravovani.Ty lidi co se tady tim cpou po generace vypadaji fakt hrozne(ne vsichni).Myslim ze tak jednou za dva tydny to neskodi, ale stridat MCD, BK, KFC a do toho typicky nezdravi cesky jidla(parek v rohliku apod.), to uz se clovek asi opravdu nema rad!

0/0
26.11.2008 7:52

Pink Panther

Re: sorry,pretuk

No já si pamatuji, jak tady vznikl dokument, který chtěl stejně jako ten americký prokázat škodlivost hamburgerů, nějaký člověk se měsíc stravoval jen ve fast foodu a zhubl asi o tři klia... Obhájci zdravého životního stylu z toho byli dost vyplesklí... ;-D;-D;-D Není to tak dávno, asi tak rok...

0/0
26.11.2008 8:37

John Coffey

Re: sorry,pretuk

To je prave "Supersize Me"....

(viz muj prispevek pod tebou)

0/0
26.11.2008 8:38

John Coffey

Re: sorry,pretuk

Filmy natoceny jiz jsou.

Asi nejlepsi je "Supersize Me" - prave o tom co to s vami udela kdyz se budete zivit jen hamburgery...

Jeste pak doporucuji film Fastfood Nation.... sice ne ciste jen o hambacich ale z oboru ;-)

0/0
26.11.2008 8:37

Pink Panther

Re: sorry,pretuk

Tady to je... ;-D;-D http://zdravi.centrum.cz/zivotni-styl/2006/3/8/clanky/super-spek-me-konci-necekane-zhubnul/

0/0
26.11.2008 8:42

Fungy

Re: sorry,pretuk

- sponzor pořadu KFC, McDonalds atd.

0/0
26.11.2008 13:24

jiri.fiala

Re: sorry,pretuk

jenze on se nejen zivil hamburgery, ale HLAVNE pil jen cocacolu a ne vodu. kdyby normalne pil, vodu, neslazenou kavu, semtam i pivo, tak mu nic neni. to je colou, jak dopadl a ne hambaci.

0/0
26.11.2008 10:02

iuos

hmm

je to moc hezkej účelovej snímek... ve stylu "naše pravda" ;-D;-D

0/0
26.11.2008 10:30

TDW

rychlé jídlo.

Nemám nic ani proti Kentucky (i když tam mi chybí ta možnost něčeho malého a levného k snědku), v Subwaii jsem nebyl (jeden je ve Štěpánské a tuším že jsem ho viděl i v Brně.) Dobré bagety dělají i v prodejně (nevzpomenu si na název) ve Vodičkové cca 20m od McDonalds... Nevzpírám se ani klasickému grill kuřeti či kebabu/gyrosu,to je ovšem už jídlo trochu dražší (i když v případě grill kuřete zcela jistě lepší z hlediska zdraví.)

Rád bych dodal že fast foody i když ne v přesném slova smyslu u nás suplují nesčetné hospůdky s klasickým jídlem za jednu gastroturku (50Kč).

 

0/0
25.11.2008 23:26

Xladi

Re: rychlé jídlo.

Jo já jdu raději do klasické restaurace a dám si něco normálního, pokud se přede mě postaví talíř s například gulášem, řízkem nebo podobným a na druhý straně hamburger s kolou za 100 v papírovým pytlíku, vyberu si raděj to první, jedinou výhodou je že to dostanete téměř okamžitě, i když i ve fast fodech jsou taky fronty.

0/0
26.11.2008 8:07

TDW

Mekáč

Mekáč jako opravdu fast food (tedy rychlé občerstvení) není špatný. Hamburger stojí jen 20Kč, cheesburger taky, pokud jsem ve městě a chci sníst něco malého a aspoň trochu teplého (a koneckonců i čerstvého) tak si ho koupím. Jen tak, na chuť. Samozřejmě, toho masa tam moc není ale pořád lepší nežli už zmíněný hambáč u nějakého podivného stánku. Někdy uvítám rád možnost chvíli si sednout a sníst malou porci jídla v klidu a čistém prostředí. (Jíst za chůze nebo ve stoje není zdravé.)Takže i když fast foody nejsou zrovna vrchol kulinářství, dá se říci že jisté výhody mají. O tom že personál do nich nepustí vágusy ani nemluvě. Raději si koupím hambáč u meka nežli klobásu (za cenu 3hambáčů) u stánků u nějž hodují bezdomovci...  (Pokud se člověk nebude cpát burgery v množstvím větším než malém tak se mu nic (snad) nestane.

0/0
25.11.2008 23:24

buttplug

Re: Mekáč

Pokud si davas hamburgery "jen tak na chut", tak mas neco spatneho s chuti a nebo s mozkem.....;-D;-D;-D:-©:-©(Y)Rv

0/0
26.11.2008 2:39

akademik Richard

Re: Mekáč

chutna to ale dost odporne, takova jakoze polystyrenova strava

0/0
26.11.2008 9:57

qazqaz

Burger king

mě vždycky chutnal víc než McD. je to šťavnatější a chutnější, ale je to pořád  jenom fast food. U nás ikona, v USA nejobyčenější lidovka na každým rohu pro ty, kteří upřednostňují rychlost před ostatním. Dobrýho burgra, ale za víc $, dostaneš spíš v jiných restauracích. Dokud se takovou lidovkou nestanou BC a McD u nás, potom máme na výběr mnoho chutnějších a cenově srovnatelných jídel.

0/0
25.11.2008 22:13

packa1

Re: Burger king

Pro koho je to ikona?

0/0
25.11.2008 22:19

qazqaz

Re: Burger king

no ty mě dostáváš, :-) já nevím, jenom jsem to tak plácnul, ale asi pro někoho je, nebo ne?;-D

0/0
25.11.2008 22:27

Pakoš

Re: Burger king

Já mám Burger King rád, ale ikona to pro mě není, je to pro mě nejlepší fastfood. Když chci kvalitní večeři, zajdu si do nějaké lepší restaurace. Když mám chuť na fastfood a chci se najíst, jdu do Burger Kingu (doteď jsem chodil d McD). Ano, v USA je to stravování jako u nás bufáče s tím rozdílem, že to je z kvalitnějších surovin a je tam čisto. Ale i bohatí Američani si občas zajdou do svého oblíbeného fastfoodu. Stejně tak jako u nás si každý občas dá párek v rohlíku nebo klobásu.

0/0
25.11.2008 22:34

qazqaz

Re: Burger king

no jasně, přesně tak. Ti hodně bohatí tam asi nechodí, mají tam na výběr jiné (dražší) fastfoody, ale střední třída tam určo zajde a nízkopříjmová vrstva obyvatel a přistěhovalců je tam pečená - vařená :-P

0/0
25.11.2008 22:38

Pakoš

Re: Burger king

Dost bohatých chodí taky. Tam se McD nebo BK považují za něco jako národní bohatství. Občas se tam člověk setká s názorem, že je to nezdravé jídlo, ale nikdo neřekne, že je to póvl. I ti bohatí lidi tam chodili zamlada jíst jako studenti. Jinak kde jinde zajít na burger? Trochu lepší restaurace jsou Dinery, což je něco jako české motoresty, člověk je obsluhovaný u stolu, i burgery jsou zpravidla lepší. Jenže kvalita se liší Diner od Dineru, takže když je člověk na cestách a nezná, tak je to risk, stejně jako u našich motorestů. Fastfood je jistota. Dále to ve fastfoodu trvá kratší dobu a hlavně cena je v Dinerech tak 2-2,5 větší, člověk musí (nebo by aspoň měl) na rozdíl od fastfoodu dávat dížka.

P.S. Ani Bill Gates se netají tím, že rád chodí do McD a to je takový pracháč, že by si mohl vydržovat špičkovou restauraci jen pro sebe :-)

0/0
25.11.2008 23:35

qazqaz

Re: Burger king

;-D;-D Národní bohatství ;-D;-D To nemyslíš vážně. A co takhle Miller Lite! Národní bohatství je tam skoro všechno. A že do mekáče zajdou i bohatí, asi zřídka ano a jak kdo, nedá se tomu skoro vyhnout. Já proti McD nic nemám, taky jsem si rád dal dva za dva;-). Ale u nás by měl BicMac stát tak o dvacku míň než stojí.

0/0
26.11.2008 0:05

Xladi

Re: Burger king

S restaurací soulasím, ale když mám hlad tak si koupím bagetku, ale ne tu plněnou majonézou, normální čerstvě připravenou, když ji někde mají, nebo si zajdu do řeznictví s teplým pultem a dám si tam ovárek, nebo jinou českou dobrotu s chlebem, do mekáče max na hranolky a shake, jinak tam nemaj nic extra.

0/0
26.11.2008 12:14

bronik

???

musime do nové otevřeného amerického

fastfoodu BURGER KING, pospěš hranolky s hamburgerem na přepáleným oleji stejně

tak jak mají Američani na nás čekají a k tomu jedna výborná americká Coca-cola a

to pak budem jako praví Američani :-© ... raději za tu cenu pořádný jídlo v podobě TATARÁKU na topince s česnekem a k tomu krásně vychlazenou 11° R^

0/0
25.11.2008 21:34

nebydlící

Re: ???

Typickej čech s teplákama vytaženejma až k bradavkám se ozval :-)

0/0
25.11.2008 21:39

bjerndi

Re: ???

;-D;-D;-D ja taky nechapu tohle pausalizovani Rv neco mi chutna od fastfoodu a rozhodne se za to nestydim a sem tam si neco dam stejne jako rychlou pizzu burek nebo bagetu vetsinou v patecni nebo sobotni noci ;-D a stejne tak si rad dam obed v normalni restauraci nebo i menu a nemyslim si ze bych byl v tomto nejak obzvlast zprofanovanej. Jenze podle logiky nekterych bych ani asi nemohl nosit treba rifle abych nelezl amikum nekam nebo nakonec cumet na fotbal abych nebyl zas v anglickym zadku atd

0/0
25.11.2008 21:56

radon77

Re: ???

Jasná páka, už se taky nestydím, protože jsem zjistil co mi na těch Mekcích a KFC vadí. Totiž nic. Jen mě tam nic extra netáhne, prostě když je to po ruce, tak tam zajdu. Zato mi těžce lezou krkem spoluobčané, kteří to povyšují na vrchol gurmánství, elegance, důstojnosti, extracool a trendy zážitku, zatímco jejich duševní obzor sahá tak k ohradě fotbalového plácku pro Viktorku Žižkov, Horních Prdelákovic, zapnutí suchého zipu na botách a znalosti otevřít konzervu. Ale jak dojde na Mekáč, tak jsou to světácí, radost pohledět ;-D

0/0
25.11.2008 22:17

Bitterfeel

Re: ???

Pak ale nutno dodat, že ti co tady slintaj po hambáčích jsou typičtí amíci se špekem jak třema pneumatikama, přes kterej si nevidí ani na pindíka.

A teď to máme krásně rozdělený. Jste spokojený?

0/0
26.11.2008 9:08







Najdete na iDNES.cz