Diskuze

Škodovka bude od ledna do června vyrábět jen čtyři dny v týdnu

Škoda Auto, největší český průmyslový podnik, zastaví v první polovině příštího roku částečně výrobu. Pět měsíců pojede, jeden měsíc bude stát. Nebude to však najednou: zaměstnanci budou do práce chodit jen čtyři dny v týdnu místo pěti. Ještě před rokem přitom firma vyráběla i v sobotu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anthropoid42

13. 12. 2008 16:44
jo hosi...

1) Skodovka je slusne auto, octavia predevsim, ale v cechach predrazene. Srovnejme napr Opel a Skodovcicku, obe znacky maji podobny segment. Fabie vs Astra - vitezi zretelne astra. Octavia vs. Vectra ci Signum - nastejno, mozna o neco lepsi Oktavka pomerem cena-vykon. Superb-Insignia - jasne Insignia. Cili cenova tvorba je znacne ujeta.

2) Skodovacke platy jsou i pro VS jen mirny nadrumer oproti zbytku Stredoceskeho kraje. Takze tady nadavat na drahou skodovku znamena nadavat na zisk koncernu VW. Pokud se panove zamysli ve Wolfsburgu zamysli a zmeni politiku dotovani Passatu a Pola, tak pak to skonci cenovym skokem dolu u modelu Skody a znacka bude dal fungovat a nebude muset jet na dve tretiny kapacity.

0 0
možnosti

činčo

12. 12. 2008 15:46
Základní cena Fabie měla být již dávno pod 200 000

Dyt má jen tři hlavy!

0 0
možnosti

dedko

12. 12. 2008 15:08
Tak to vidíte odboráři,

co ted ˇ?

0 0
možnosti

__XXXX___

12. 12. 2008 12:27
Kdyby místo toho

zrušili noční směny a vyrábělo se na 2. V noci se má spát ;-O

0 0
možnosti

Neumětel

12. 12. 2008 10:45
Škoda slov

Mizerná základní výbava. Za stejnou cenu nabízí jiní výrazně lepší výbavu (samozřejmě ve stejné třídě). Záruka jen 2 roky. Kde to jsme? Korejci dávají 7 let, solidní automobilka 3 roky. Předražené ceny v ČR. Kolega si dovezl novou Oktávku z Mnichova a ušetřil 150 tisíc. Prodejce si našel na internetu a koupě proběhla bez problémů s profesionálním přístupem. A to ani nemusel platit na hlavu postavený poplatek 2000 Kč, že ti auto milostivě dovezou do prodejny, kde sis ho koupil. Kolega v nové Fóbii neměl ani lékárničku ani trojúhelník. A ani rádio. To si opravdu někdo myslí, že toto má světlou budoucnost?

0 0
možnosti

regazzi

13. 12. 2008 11:29
Re: Škoda slov

Presne. Kdyz muj stryc chtel koupit novou Octavii II, obesli jsme nekolik autorizovanych salonu. Kdyz jsem si nechal postavit cenu, vcetne vybavy na prani a zjistil, ze soucasti ceny je tzv. Manipulacni poplatek, ktery mi prodejce nebyl schopen vysvetlit tak, abych vedel, ze platim za nejakou hodnotu, podekoval jsem a odesel. Ve Skoda salonu mne jiz nikdy nikdo neuvidi. Stryc nakonec koupil Hondu. Rozdil za stejnou cenu neuveritelny.

0 0
možnosti

Meescha

12. 12. 2008 9:09
Tady je zase odborníků-kritiků

Já vám doporučuji jedno, koukněte se, jak na tom jsou automobilky po celém světě. I Toyota už má problémy, americké automobilky už jsou vlastně klinicky mrtvé a čekají na resuscitaci v podobě brutální dotace od státu. Prodej aut v Evropě klesá a klesá, jediné, co se +- drží jsou mikro auta do města (kdo má rodinu, těžko si takové auto koupí). Škoda k nastupující finanční krizi (stále jsme na začátku, to nejhorší ještě přijde, až nastoupí efekt citelně menší spotřeby domácností, bude se propouštět, spotřeba opět poklesne...atd.) přistupuje celkem rozumně, nechce moc propouštět a doufá, že se situace koncem příštího roku zlepší. Její modely už šly cenově dolů a půjdou dál (jen ta poslední Fabia se mi nezdá jako dvakrát povedené auto, to by mohlo Škodě ještě dost uškodit). Octavia se už dá sehnat pod 300.000, najdete lepší poměr cena/výkon? Nechápu, jak tu spousta lidí Škodě nepřeje, vždyť u nás zaměstnává velmi mnoho lidí a dá se stále mluvit o českém autě. P.S.: Škodu nevlastním...

0 0
možnosti

mstuch

12. 12. 2008 9:18
Re: Tady je zase odborníků-kritiků

protože jsou jejich výrobky stále předražené,Musí se totiž vydělávat na nesmyslně vysokou administrativu a mnoho manažrů,kteří jsou nesmyslně moc přepláceni,tak se takověhle skutečnost musí a musela někde projevit.A to není jen v automiobilkách,vždyť to je v naprosté většině podniků.

0 0
možnosti

mstuch

12. 12. 2008 8:49
no jo,než zlevnit,

tak raději omezit výrobu.Vše pro lidi,výborně šmejdi,kteří rozprodali republiku.Modrá zlodějská politika se opět projevuje.

0 0
možnosti

Meescha

12. 12. 2008 9:09
Re: no jo,než zlevnit,

Co to je? 8-o

0 0
možnosti

SBU

12. 12. 2008 8:17
Dobré řešení.

Opatření Škodovky je dobrým řešením. Lidé si utáhnou trochu opasky, budou mít ale o den delší volno a podnik neztratí zaučené pracovníky.  Bude to vlastně pružná výroba podle poptávky. Je to určitě citlivé řešení k jejich lidem. A s tím vývojem - zákazník třeba čeká malé auto na plyn nebo elektřinu a stále nic.

0 0
možnosti

chekov

12. 12. 2008 9:18
Re: Dobré řešení.

oni to ve škodovce jen špatně pochopili. Slyšeli, že lidé mají zájem o hybridy a začali dělat fabii a roomster. Že se to týká pohonu, to jim nikdo neřekl...

0 0
možnosti

WIFI

12. 12. 2008 7:24
jj

dokud se nedostanou s cenou fabie (ale ne jen motor 3 válce, z další výbavy volant  a kola + rezerva) pod 200 000 Kč, tak se situace nezlepší

0 0
možnosti

sirc

12. 12. 2008 0:11
Škoda

Celkem dobrý krok. Nikde není řečeno, že se těch šest měsíců omezené výroby musí dodržet. Když se situace začne zlepšovat, můžou v krátkém čase najet na plnou kapacitu, protože kvalifikované zaměstnance si podrží. Agenturních je vždycky třináct do tuctu....

Pro ty, co se rozplývají nad kvalitou Škodovek.....Všechny koncernové značky mají velký podíl koncernových dílů, takže je lhostejno, jestli jezdíte ve VW, Seatu, Škodovce, Audi a za chvilku možná i v Porsche :). Cenová politika je bohužel známá a v podstatě celý koncern je o trochu dražší než konkurence. To mu ovšem nebrání být nejprodávanější evropskou automobilkou.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny

29. března 2024  8:35

Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!