Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SkyEurope mají další půjčku na přežití

Slovenská nízkonákladová společnost získala nečekaně další velkou půjčku, která by jí měla umožnit přežít kritickou zimu. Deset milionů eur vysoký překlenovací úvěr poskytne ztrátovým aerolinkám společnost Longstock SAPO Limited, která je registrovaná na Gibraltaru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jantee

jsou nejlepší

doufám že nezkrachujou...  přeju skyi aby krizi přežil a odrazil se ode dna. zkusil jsem easyjet, bmibaby, ryanair. všechny levné jako skyeurope, ale jedni neumí češtinu, druzí mají úplně divný web a třetí všechno předchozí dohromady, plus opravdu lowcost zážitky. se skyem fakt lítám rád :)

0/0
13.12.2008 14:52

tequiladrinker

skyeurope

snad vydrží do 12.3.09, pak už mi to bude jedno....;-D

0/0
12.12.2008 12:48

McCheese

Re: skyeurope

Mne staci aby vydrzely do 30.12.08 :-)

0/0
12.12.2008 16:22

Horle

stačilo by lepší nasměrování letů

Nechápu, proč všichni létají do Londýna a pár jiných destinací. Já létám pravidelně na Ukrainu a zatím jsem nenašel low cost letenku, firma platí strašné palby (cena jako do NY) u ČSA... Upozorňuji, že ta letadla jsou napráskaná!

0/0
12.12.2008 12:31

jazykozpytus

Re: stačilo by lepší nasměrování letů

Kdyby SkyEurope mohly, tak na tu Ukrajinu nebo do Ruska uz davno litaji. Tyto zeme bohuzel nejsou v zone "otevreneho nebe" a jakoukoli novou linku musi povolit jejich ministerstvo dopravy (tzn. stat). A hlavni zajem statu neni vetsi konkurence, ale naopak ochrana domacich dopravcu. Na Ukrajine se to behem par let mozna zmeni, v Rusku to vypada na vecne casy, jako obvykle.

0/0
12.12.2008 12:43

CrayXLP

Mají špatnou time schedule strategii

Kdyby se více zaměřili na business klientelu (která peníze má vždy, i v době krize - narozdíl od lidí bez práce), tak nemají takové problémy. Jenže to by ti neschopní lidé v obchodním oddělení MUSELI MYSLET jako podnikatelé - tedy ekonomicky a efektivně... pro podnikatele je důležité co nejkratší cesta - ráno tam, večer zpátky, jenže tahle "konfigurace" je u SE možná jen na letech do Amstru, Milána a Londýna. A i kvůli tomu jsou lety do Amstru pořád docela narvané.

k čemu je podnikateli letět s nimi do např. Bari, když tam musí být TRI DNY!!!! nebo Lisabonu - a být tam CTYRI DNY!! To ten výlet prodraží o dalších 10.000 ubytování a diety atd.. Kdyby mysleli a překopali na všech linkách odlety tak, aby se dalo cestovat ráno tam, večer zpátky, tak

a) nic velkého je to stát nebude (změnu rezervací stejně hnupi dělají pořád)

b) získají více cestujících, a to i z řad "obyvatelstva" - výlety na jeden den jsou čím dál více v módě - žádné ubytování, nízká cena letenky..

0/0
12.12.2008 11:24

jazykozpytus

Re: Mají špatnou time schedule strategii

Prakticky dotaz: Kdyz jedno letadlo leti rano i vecer Amstr, druhy letadlo rano i vecer Pariz, treti rano i vecer Milano a ctvrty rano i vecer Londyn, kolik zbyva v rani a vecerni spicce ve flotile letadel na to, aby obslouzily (v danou dobu rano a vecer) Lisabon, Bari, Ateny a dalsi destinace? Napoveda: SkyEurope ma v Praze bazovana 4 letadla.

0/0
12.12.2008 12:47

Fare.l

Re: Mají špatnou time schedule strategii

Ono se jednoduše do to kecá, když se neznají ani základní charakteristiky.....zjednodušeně se dá říct, že tohle už dělají na nejatraktivnějších linkách a jak už bylo řečeno předemnou na další nemají dost letadel.....jsou vytížena téměř na max, tak jak to každý low-cost dělá.

0/0
12.12.2008 12:57







Najdete na iDNES.cz