Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Senátoři kývli na patnáctiprocentní daň z příjmu

Daň z příjmu příští rok nejpíše zůstane na 15 procentech jako letos, a navíc se sníží odvody na sociální pojištění. Novelu, kterou nedávno těsně odsouhlasili poslanci, posvětili i senátoři. Polepšit by si měly všechny příjmové skupiny. Čisté platy tak příští rok povyrostou většinou o několik stovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

engels

7

hlavne ze nebudu muset platiti 30 kc u doktora, co na tom ze nas termiti zadluzili,

Spravni rada jaderne elektrarny neresi investici do jaderneho reaktoru ale resi pristresek pro kola.Tak se jedna v nasem parlamentu, 30 kc je dulezitejsi nez statni rozpocet. ODS mne zklamalo jenze koho volit, socany nikdy, zelene vubec.

Jediny kdo za neco ted stoji je kalousek, fakt mu fandim. R^

0/0
18.12.2008 20:06

serz I.

Re: 7

Ano, již to jeden moudrý člověk před časy sepsal, C.N. Parkinson. BTW dalšími, kteří nějakou činnost vykazují a jen neblábolí jsou dle mého pánové Julínek a Pospíšil

0/0
18.12.2008 22:19

Kotěnočkin

Hle ho, žida, jak mlsně na náš peníz hledí (il. foto)

Lidé, nevěřte modrým strakám, jedině mocenský monopol jedné strany a pracující lid jako suverén jsou lék na současnou krizi. Šmelináři, keťasové, lichváři a ostatní škůdci evidovaní v živnostenském rejstříku budou krutě potrestaní, až povstane vykořisťovaný lid a zdrtí je svou železnou pěstí bez nejmenšího slitování.;-D

0/0
18.12.2008 19:03

serz I.

Re: Hle ho, žida, jak mlsně na náš peníz hledí (il. foto)

... a pak ten lid zemře hlady jsa neschopen uživiti tolik líných, hladových xindlů. A po té nastane ráj na Zemi a prostor pro normální zodpovědnou pracovitou civilizaci.R^

0/0
18.12.2008 22:24

zidaneONE

Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

No myslím si, že Vám to zase sebere Kalousek na stravenkách v Daních. Kalousek hamba mu. Ať už táhne i s ostatnimi někam. ... Nevěřte na líbívá slůvka toho prolhance. Divím se že tam vůbec ještě sedí, já bych je o tamtud pěkně vyházel. Rv[>-]

0/0
18.12.2008 17:26

Delirium Tremens

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Nějak se ten socialisticky pokřivený systém narovnat musí.

0/0
18.12.2008 17:28

zidaneONE

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Jseš blbeček který možná bere víc než tvoji rodiče, ale nevíš o čem mluvíš. (Y) 

0/0
18.12.2008 17:37

nebydlící

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Kéž by stravenky již byly na propadlišti dějin!

Jednou byly vynalezeny peníze, tak nevím proč živit nějaké další přitiskávače papírků...

A nač v peněžence mít chaos - tuhle 50,- Kč papírek tuhle 35,- Kč papírek, na ten vrací, na ten nevrací, tomu končí platnost, tomu ne...

Kalousku jsi jednička!

0/0
18.12.2008 17:44

serz I.

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Jasně, hlavně že Puchejř a sRáth jsou esencí pravdomluvnosti a upřímnosti.Rv

0/0
18.12.2008 18:30

Krak

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

No především nevěřím příliš lidem s podobným písemným projevem doplněným o několik obrázků...

0/0
18.12.2008 18:32

Bery

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Jenze on ma pravdu, je to podvod. Sice "vydelam" cca 500Kc, ale na stravenkach prijdu cca o 900Kc, takze si "polepsim" o -400Kc mesicne. Rocni ztrata dela 4800Kc, coz mne sice nijak nerozhodi, ale pouze naivni blazen by za to Kalouska chvalil. 

0/0
18.12.2008 20:28

Krak

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

No mě je to srdečně jedno, oni ne všichni lidé ty stravenky dostávají

0/0
18.12.2008 20:34

sem-text

Re: Kalousek Vám to sebere na stravenkách v Daních

Oni také né všichni lidé mají jízdné v MHD ,event auto s řidičem zdarma atd.....

Holt všichni jsme si před Pánem rovni ,ale někteří jsou si rovnější,viď Kalousku;-(

0/0
19.12.2008 7:36

Daňový soumar

Lepší, než drátem do oka

Není to nic moc, pořád mi stát uloupí 2/3 z výdělku, ale každá koruna před daní zachráněná je stotisíckrát požehnaná.

0/0
18.12.2008 17:20

nebydlící

Re: Lepší, než drátem do oka

R^

2/3 je výpalné za volební hlasy pro ČSSD, aby jejich voliči měli na chlast a cigára

0/0
18.12.2008 17:48

plikous

podvod

Ať to beru zleva zprava, tak nás Kalousek zase podved. To by clovek :-©

0/0
18.12.2008 16:55

chenile

Re: podvod

ted to jsou uz jenom stripky... poradne snizeni dane uz probehlo.. ale vtsiny lidi se to netykalo... 

0/0
18.12.2008 17:02

serz I.

Re: podvod

A to ti řikala Maňa v prasečáku?

0/0
18.12.2008 17:20

plikous

Re: podvod

Ne, to si rozumnej člověk umí spočítat.

0/0
18.12.2008 17:43

General-

Re: podvod

Tak nam to tu spocitej prosim. Udelej to pro nas nerozumny.

0/0
18.12.2008 18:04

plikous

Re: podvod

Netřeba se tim vůbec zabejvat, kdyby to bylo výhodný pro lidi, tak by na tom tolik nevydělali.

0/0
18.12.2008 18:46

serz I.

Re: podvod

To vám řekli soudruzi na aktivu, že?

0/0
18.12.2008 22:15

-=koloděj=-

Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

"Kdyby zákon schválen nebyl, daň z příjmu by se příští rok snížila na

12,5 procenta. Počítá s tím scénář loňské reformy veřejných financí. To

by se ale negativně odrazilo na mzdách nižších příjmových skupin"

Tak tomuhle nerozumim, to mi někdo vysvětlete. To jako že by při 12,5% dani platili víc než při 15% dani? Tohle mi fakt neni jasný, zřejmě asi nerozumím tomu, co si ten, kdo tohle řekl, představuje pod pojmem "procento"?

0/0
18.12.2008 16:19

AlterID

Re: Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

No - neřekli to celé. Nechali 15%, ale snížili sociální. Takže ve výsledku to je lepší než snížit na 12,5 a nechat soviální.

0/0
18.12.2008 16:23

pralinka_rumova

Re: Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

Ještě tam hrají roli slevy na dani - při snížení na 12,5 se měly snížit cca na 2/3 původní, což by ve výsledku některé lidi poškodilo. Snížení pojistného vychází pro všechny kladně.

0/0
18.12.2008 16:46

chenile

Re: Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

jojo pro vsechny kladne... stejne jako prvni uprava danove sazby ;-D;-D;-D;-D

0/0
18.12.2008 16:56

Sharkee

Re: Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

a pro koho nevyzniva kladne?

vyjma hloupeho smichu se na vice nezmuzete?

0/0
18.12.2008 17:56

Biermann

Re: Jak to že je 15% lepší než 12,5%?

Nevim jestli nekecam, ale neni tam hlavni zmena v tom, ze dle puvodniho navrhu mela klesnout dan o 2,5%, ale zaroven se mela snizit sleva na dani o cca 700Kc, zatimco ted zustane dan, zustane sleva na dani a snizi se socialni?

Protoze kdyby byl rozdil jen v tom, ze se snizuje socialni misto dane, tak by rozhodne bylo lepsi snizeni o 2,5% ze superhrube mzdy nez nez o 1,5% z hrube mzdy. Proto si myslim, ze hlavni rozdil mezi puvodnim a novym navrhem je v ponechani slevy na dani ve stejne vysi jako letos.

0/0
18.12.2008 16:46

wo_co_go

ani snížení daní se nebude sockám líbit

furt mají málo  a furt je komu co závidět..... za komunistů se měly socky lépe, všichni totiž měli stejné gowno;-D

0/0
18.12.2008 16:00

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

no to rikaj ti pravi... ;-D zavodarum se zvysila cista mzda o desetitisice a chteli by platit dane pausalne... tisic korun mesicne... nevimk kdo ma tady malo furt ;-D

0/0
18.12.2008 16:15

231

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

Můžete poskytnout více informací o nárvhu platit daně paušálně?

(Předpokládám, že když by to zákonodárci ctěli, že to také navrhnou.)

0/0
18.12.2008 16:20

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

ja nemluvim o zakonodarcich.. ale o mistnich diskuterech..

0/0
18.12.2008 16:22

wo_co_go

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

málokdy víš, o čem mluvíš, a ani teď to není výjimka

0/0
18.12.2008 16:26

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

;-D hmmm to muze napsat kazdej... tak mi osvetli co sem napsal blbe? Moc zive si ty diskuze tady pamatuju...  jak tady bylo plno lidem snizeni dani o desitky tisic malo.. :-P

0/0
18.12.2008 16:28

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

to mam rad takovy ty co jsou strasne chytry.. vsechno vedi, ale nic konkretniho vlastne nereknou a umej jenom.. "rikas blbosti, rikas kraviny" ale nevedi co je vlastni nazor ;-D

0/0
18.12.2008 16:29

wo_co_go

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

vím, co je to vlastní názor a tvrdím, že sockám se ani snížení daní nebude líbit, protože furt budou mít méně než ostatní, závist je mocná čarodějka a někdo nedokáže pochopit, že socialismus skončil před 20 lety... aby člověk vydělával a něco měl, musí něco umět  a taky pořádně máknout... řeči pokladních z Tesco, že sedí celý den na prdeli za pár šupů jsou k ničemu

0/0
18.12.2008 16:35

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

hmmm uzasny...  a ted mi rekni.. co je horsi..

kdyz recni pokladni ktera s vyplatou sotva vyzije...

a nebo kdyz breci clovek, kterej ma penez ze nevi co si driv koupit?

a o tom sem tady mluvil...  o nenazranosti nekterych tady... protoze to ze nekdo kdo nema zavidi tem co maji.. je celkem bezna lidska vlastnost..

ale lidi co maji... a chteji jeste vic jeste vic co nejvic a jdou pres mrtvoly. to je uz pekne hnusna vlastnost...

0/0
18.12.2008 16:47

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

ale za komancu alespon (nebylo toho tehny moc pozitivniho) clovek ktery pracoval a nesedel doma... zil jako clovek... dneska i clovek terej maka (treba pokladni. porad lepsi nez pracak) ma problem se vubec uzivit...  takze se jim nedivim ze nadavaj... protoze tenhle system je tlaci do toho se na tu praci akorat "vis co"

0/0
18.12.2008 16:49

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

mimochodem ani za komancu nebrali vsichni stejne...  ale to si ty jeste asi nebyl na svete ;-D

0/0
18.12.2008 16:47

bob52

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

Ona to není žádná prdel sedět, celý den za pokladnou a ten jejich plat není žádná výhra. Pravda, mají možnost studovat třeba práva a vydělávat víc. Jenže kdyby byly všichny třeba již zmíněné právníce, tak kdo by potom v té pokladně seděl?

0/0
18.12.2008 16:57

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

to jim proste nevysvetlis... to je vecne tema.

0/0
18.12.2008 16:59

romsky aktivista

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

ten, kdo na ty prava nema? ale proc bych ho mel dotovat ja?

0/0
18.12.2008 20:14

bob52

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

Ty mě připomínáš dělnickou třídu za komančů. Ti taky pořád nadávali, že musí pracovat na inteligenty. Mimochodem i ta pokladní platí daně a s těch daní se platí studium toho právníka, takže když se to vezme tvojí logikou, tak pokladní dotuje právníka :-)

0/0
18.12.2008 22:21

231

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

To se omlouvám, špatně jsem to pochopil.

0/0
18.12.2008 16:35

chenile

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

to je v pohode :-)  to nemuzes vedet jak sem to myslel

0/0
18.12.2008 16:40

zidaneONE

Re: ani snížení daní se nebude sockám líbit

No myslím si, že Vám to zase sebere Kalousek na stravenkách v Daních. Kalousek hamba mu. Ať už táhne i s ostatnimi někam. ... Nevěřte na líbívá slůvka toho prolhance. Divím se že tam vůbec ještě sedí, já bych je o tamtud pěkně vyházel. Rv[>-]

0/0
18.12.2008 17:28

Martin Jirousek

Cílená destrukce

Sociálního systému. Tato vláde dělá vše pro zbídačení současného systému, aby se dalo snadněji rozkrást to, co ještě zbylo. Jen hlupáci a Zbyněk Meruňka - Moderátor tleskají. :-(

0/0
18.12.2008 15:25

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: Cílená destrukce

A co ti vadí na tom, že se lidem snižují daně?

0/0
18.12.2008 15:37

ur=BANcová

Re: Cílená destrukce

Rozumíš tématu, jak opičák debatě na symposiu jaderných fyziků. ;-D

0/0
18.12.2008 15:50

Martin Jirousek

Re: Cílená destrukce

Protože se cíleně snižuje v sociální oblasti. Vláda to mohla nastavit daleko rozumněji v oblasti daně z příjmu - to je skutečná DAŇ. Jen chtít si pohrát s procentem a progresí a zrušit nesmyslné odpočty. Pak by to mělo smysl a LEVICOVÝ volič by nemohl nic namítat. Jenže to je nemožné vysvětlit egoistům.

0/0
18.12.2008 19:35







Najdete na iDNES.cz