Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Telefónica O2 zdraží volání z telefonních budek až o 150 procent

Telefónica O2 od 29. prosince upravuje ceny volání z telefonních budek. Minuta hovoru na pevné linky zdraží z dosavadních dvou korun na 5 Kč, tedy o 150 procent. Cena volání do mobilních sítí zůstane stejná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Podrazza

A co předělávka na kadiboudy?

Tel. budku už jsem nepoužil ani nepamatuju... možná tak před 5 lety, když mi došla baterka v mobilu a já nutně potřeboval :) Jinak už jsem viděl lidi dělat v tel. budkách různé věci, třeba i biologické potřeby... i když sex samozřejmě taky, tak myslím takovou tu potřebu při které opravdu potřebujete. Takže kdyby O2 ty svoje boudy předělali na kadiboudy, myslím že by byly boudy používanější než dosud :))

0/0
28.12.2008 18:49

investor76

příspěvky na budky a příspěvky za bedny - všechno je na nás

Krok na před? a včem že pořád spomínají na doby minulé rádoby hvězdy socialzmu a že v případě potřeby si na veějnoprávní tíví udělá reklamu jedajaký politik jak právě potřebuje? Tohle je krok vpřed, tak to ten soukromý shit aspoň financuje reklama kterou si odsedím na záchodě a nenárokuje si nikdo koncesičku z mého majetku... Oso není shit jako shit ...:-©(Y)

0/0
23.12.2008 22:31

ted61

mim

Mimo jiné není to pro antimonopolní úřad že parchanti zneužívají dominantního postavení?

0/0
23.12.2008 12:29

perpartes

To si ty budky můžou dát na dvorek.

0/0
23.12.2008 11:14

mrtvá liška

elegantně k likvidaci budek

Je to průhledný trik, jak se elegantně zbavit péče o automaty, které jsou ztrátové.

0/0
23.12.2008 8:03

babacek

... z telefonních budek

Myslím, že tohle zdražení se většiny netýká, kdo dnes ještě nemá mobil aby volal z budky?

0/0
23.12.2008 6:18

blekekeke

Re: ... z telefonních budek

pristehovalci a turisti, pac kyz jdu kolem budky, vzdy do toho huci nejaky cizinec ....

0/0
23.12.2008 6:51

babacek

Re: ... z telefonních budek

No turisté, to bych pochyboval, ty mají také své mobily. Já přece neříkám rušit úplně je snad jasné, že musí zůstat tyto automaty v nemocnicích a na různých místech měst i vesnic a zejména pak tak kde je nekvalitní mobilní signál.

0/0
23.12.2008 6:59

bude to tak

CE

Jelikož autoři zdražování zcela jistě znají pojem cenová elasticita (v tomto případě např efekt třkrát zdražím a bude volat 4krát méně lidí než dosud=prodělám), jedná se o řízenou likvidaci tel. budek. Nakonec to bude zajišťovat stát. A třebas už je to domluveno.

0/0
23.12.2008 0:22

babacek

Re: CE

Ty budeš jako podnikatel provozovat něco oč je minimální zájem a náklady na provoz tak budou převyšovat příjem ?8-o

0/0
23.12.2008 6:20

Hackyfish

nic není nemožné

Ano,v našem státě je všechno možný....!

0/0
22.12.2008 22:52

investor76

stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

Panebože, nebo spíš máv tomhle státě jěště někdo zdravý rozum? Takže, daňový poplatníci nevědomky prostřednictvím svých tzv "volených zástupců" lejí finance ven z okna kapes soukromým osobám za to aby si konkrétní osoba která opravdu potřebuje solidaritu a soucit musela ještě u daného soukromníka zaplatitvyšší taxu... a nějaký vagabund poškozoval budku na kterou navíc sčije pudl kolemjdoucí paničky...Kdy už konečně ty hlupáky z malé strany napadne zrušit jakékoli podpůrné poplaty pro poposoukromé a soukromé společnosti podporující neurčitou solidaritu zatěžující kapsy individuálních daňových poplatníků a omezujících tvořivost postkoministických úředníků... Za vynikající příklad je nesmyslný poplatek z vlastnictví TV a rádia zdůvodňovaný systémem "nadřízený ma vždycky pravdu a když ji nemá, platí první pravidlo... Když máme životaschopné soukromé média, které nepotřebují dotace od jednotlivců, namístotoho aby je omezovali v expanzi pokrytí populace v rámci ČR. Rovněž proč budky když ...

0/0
22.12.2008 22:44

komplikator

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

Kdyby nebyl ten státní příspěvek tak do toho nepůjde ani telefonica. Byla to jediná firma která se přihlásila do výběrového řízení... Ono se fakt nedá čemu divit. Jak dlouho jste z automatu někde venku nevolal? U mě to bude bratru 10 let...

0/0
22.12.2008 22:53

tmf

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

já volal někdy v roce 2000 když mě zaujal inzerát v novinách a mobil zůstal v kanceláři na stole a předtím, tak rok 96-97

0/0
22.12.2008 23:02

cutac

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

v čechách tak 10 let ze školy v přírodě. V cizině tak před 6 rokama na účet volaného (došli i na zájezdu prachy a roming byl drahej jak prase :-)

0/0
23.12.2008 0:21

(@)

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

Stát na budky nepřispívá (nesmíte věřit všemu, co novináři napíší :-) ).

Ohledně nesmyslné tzv. koncese za TV naprostý souhlas!!! R^

0/0
23.12.2008 0:10

blekekeke

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

koncese komtesce je rozdíl v tom, jakou kvalitu vyrobeného materiálu může koncesní nebo soukromý subjekt nabídnout. No a jedno je jasný, soukromý zatím nabízí shit, což koncesní z části taky, ale v kvalitě a obsahu je stále krok napřed. To že to lidé nevnímají, není chyba TV, ale samotných lidí, kteří ztratili nebo spíše nenašli nebo taky nemají buňky rozdělit natočený materiál na dobrý a odpad.......

0/0
23.12.2008 6:49

(@)

Re: stát přispívá na provoz telefonních budky? /budek

Takže kupříkladu otázka: Je lepší Z1 nebo ČT24? Ani jedno z toho bych nepovažoval za odpad, ale co si budeme vykládat, Z1 dokázala za krátkou dobu existence ČT24 překonat. S tím rozdílem, že do ČT24 musíme strkat povinný desátek Rv , do Z1 ne R^.

0/0
23.12.2008 11:46

honzajaka

škoda

je to taková nostalgie

0/0
22.12.2008 22:27

wiki5.5

Re: škoda

no dyt si jenu kup a muzes ji pronajimat :-)

0/0
22.12.2008 23:23

honzajaka

Re: škoda

no kdyby se fakt všechny rušily uvažoval bych o tom

0/0
23.12.2008 12:17

Hammerwerk

Budky jako dotovaný business pro několik jednotlivců 03

Druhým parazitním soukromým subjektem kolem tel. budek jsou tzv. "úklidovky", které mají za povinnost uklízet a zprovozňovat nefunkční budky, pro změnu banda lenochů a nemachačenků. Jsou dotovány řádově v desítkách miliónů Kč ročně. To, jak vypadá kvalita jejich práce v praxi si může zkontrolovat každý čtenář u "své" budky. Řekl bych, typicky český příběh, který díky výše zmíněnému zákonu bude trvat nejméně do roku 2012, kdy se zřejmě dočkáme stavu několika málo automatů na zdech v největších městech. Nebýt telekomunikačního zákona o2 již dávno zrušila 99% všech budek, jde na to oklikou, "potají" ruší plíživě budky, teď  zvýší ceny, na konci roku vykáže další zvýšení neefektivnosti a brzy přijde den, kdy nebude existovat jediná budka. Otázkou je zda je to dobře nebo špatně, to nechávám na čtenáři. Holt nejsme jako např. Angličané, kde jejich klasická telefonní budka je národním symbolem, který starostlivě opečovávají a jsou na něj hrdí.

0/0
22.12.2008 22:02

__XXXX___

Omyl!!

Jestli si myslíte, že telefonní budky jsou socialistický přežitek, tak to potom třeba takový Londýn a New York jsou komunistická města! Budky nejsou na denní telefonování, ale na telefonování v nouzi. Přijít - vložit minci - zavolat si - zavěsit. Tak by to mělo bejt. Telefonní karty jsou na nic - když chcete použít automat v noci a nemáte si kde koupit kartu, tak máte smůlu.  Když se vám rozbije mobil, tak to jistě oceníte :-P

0/0
22.12.2008 21:50

Hammerwerk

Budky jako dotovaný business pro několik jednotlivců 02

Přesto existují min. dvě organizace, které si díky tomu stále slušně mastí kapsu: 1.) JU-TURN MEDIA a.s. - provozovatel reklamy na tel. budkách. V němčině existuje výraz Die Bande, který asi nejlépe charakterizuje tuto pražskou skupinu, která zejména díky kontaktům na "nejvyšší místa" rýžuje především ze státních rekl. kampaní (volby, operační programy, jezte ryby). Tato záležitost převyšuje zisky z běžného provozu tel. budek, ale pokud si někdo myslí, že všechny peníze se vrací do budek je samozřejmě mimo. Je ziskem soukromé společnosti a několika málo jednotlivců, pro nadané investigativní novináře doporučuji porovnat roční stomil. obraty a daňové odvody, zjistíme neobyčejnou efektivitu a znalost účet. prostředí ČR. V případě, kdy by O2 provozovala tuto činnost samostatně a jako majitel budek ji chápala jako kompenzaci ztrát z provozu, možná by se zdražovat ani rušit nic nemuselo. [>-]

0/0
22.12.2008 21:49

JosefN

budky

Proč už to rovnou nezruší, teď už jim nebude v budce volat vůbec nikdo.

0/0
22.12.2008 21:40

babacek

Re: budky

Nechal bych je pouze v lokalitách kde bývá špatný mobilní signál.

0/0
23.12.2008 6:22

ELAPHURUS

Kdopak to mluví na fotce ?

Smoljak nebo babička Kolji ?

0/0
22.12.2008 21:15

leather-man

Re: Kdopak to mluví na fotce ?

Jamila s Vlastou?

0/0
22.12.2008 21:48

l e o

co jste cekali od standova dealu???

;-D obyvatele CR vstavame! ;-D

0/0
22.12.2008 20:53

Hammerwerk

Budky jako dotovaný business pro několik jednotlivců 01

Je zde nutné dodat a doplnit několik důležitých informací. ČTÚ nepřispívá 100 000 000 ročně na provoz tel. budek, ale násobně víc, přestože původní dotace byla koncipována pro cca 18 000 budek (nyní neověřený, ale vysoce pravděpodobný stav cca 10-12 000 ks). Telefonní budky jsou již několik let prodělečné, jenom díky tzv. tel. zákonu (ještě z dob neexistence mobilů) měl dříve Český Telecom, nyní Telefonica O2 povinnost budky provozovat, aby i ta nejchudší babička z konce světa měla možnost  zatelefonovat panu doktorovi. Tzn., že každý daňový poplatník dotuje přes státní úřad ČTÚ "svoji tel. budku" řádově v několika tisících Kč ročně! Víte o tom vůbec páni novináři?[>-]

0/0
22.12.2008 20:48

jpgjpg

Re: Budky jako dotovaný business pro několik jednotlivců 01

no nechtel bych se hadat, ale podle me se tech 100 mil. bere z fondu univerzalni sluzby, do ktereho prispivaji ostatni operatori podle sveho podilu na trhu.

0/0
22.12.2008 21:26

azzazello

A mně je to fuk!!!

Z budky nevolám;-D;-D;-D

0/0
22.12.2008 20:23

traktorista operator

Re: A mně je to fuk!!!

ja volam akorat do budky.Ale to je malokdy...

0/0
22.12.2008 20:30

p.o.p.

Re: A mně je to fuk!!!

prozvoň mě na mobil a já pak zajdu dolů před barák vzít telefon v budce.....

0/0
22.12.2008 22:44

mokrykcb

Další truhlík...

Tak proč vstupujete do této  diskuze?8-o

0/0
22.12.2008 20:39

tx999

Proc budky?

0/0
22.12.2008 20:00

tx999

Re: Proc budky?

napriklad proto, ze je to posledni instance, ze ktere se da volat (pokud nechci obchazet a pujcovat si mobil). Napr. me pred par lety okradli, tak jsem tak jednak zavolal policajty a sepsal s nima protokol a druhak jsem se pomoci ni dovolal domu (na ucet volaneho). Dalsi moznost - vybije se mi mobil a ujede napriklad posledni bus/vlak. Pokud je v dosahu telefonni budka, tak muzu zavolat domu, aby pro me nekdo prijel.

Ano, nevyuzijete ji treba deset let, ale pak se muze jednou kazdemu hodit, a proto si myslim, ze je dobre budky zachovat. A ze se zdrazi, je podle me tez v poradku - budka neni na normalni tlachani, ale pro stavy nouze, jeji instalace a udrzovani stoji velke penize a kdyz uz ji potrebuju vyuzit, tak za ni take adekvatne zaplatim.

Dalsi vyuziti ma pro cizince - volani z budky byva do zahranici levnejsi nez z mobilu.

0/0
22.12.2008 20:07

venomacek

Re: Proc budky?

sakra, příspěvek od někoho, kdo má mozek - na idnes rarita

0/0
22.12.2008 22:36

Jonathan 007

:-)

;-O(Y) Mobilní operátoři jsou kapři bahňáci a my si od nich necháme srát na hlavu.

Bohužel zde neexistuje konkurence.

0/0
22.12.2008 19:54

kuknastrejdu

Re: :-)

Za tato slova dám hlavu na špalek. Několik let jsem v tom dělal a .... vím a...... souhlasím;-(

0/0
22.12.2008 20:03

l e o

Re: :-)

R^

(muze nekdo uvest priklad nadnarodni korporace, ktera podleha tlaku konkurence?)

0/0
22.12.2008 20:55

Tomáš Nemravný

Pamětník...

Pamatuju, že hovor z telefénní budky stával 25 haléřů...

0/0
22.12.2008 19:36

Pasterrr

Re: Pamětník...

ó záázni písni vznešená

0/0
22.12.2008 19:38

deatomizator-treti-generace

Re: Pamětník...

a plat byl 50satnik ;-D

0/0
22.12.2008 19:39

rlpcr

Re: Pamětník...

Co to je "padesátsatník"???

0/0
22.12.2008 22:08

Harpa-gon

Re: Pamětník...

A ty nervy než se ženský vykecaly.

0/0
22.12.2008 19:42

kuknastrejdu

Re: Pamětník...

A pak přišel konec světa.

0/0
22.12.2008 20:07

Ludo Balazec

Re: Pamětník...

Ja si pamatam, ako pocas vojenskeho sustredenia niekto prisiel na to, ze sa da z budky v Mikulove bez obmedzenia telefonovat na ulomene kridelko z protitankovej strely.

0/0
22.12.2008 20:25

Pasterrr

O2

je horší a zákaznicky nepřívětivější než čez nebo kterákoliv jiná velká  firma. Jsem nucen okolnostmi užívat jejich služeb a pokud bych v mém okolí měl poskytovatele internetu se stejnou technologií, už by o mě O2 dávno přišlo. Bohužel tento monopol své pozice naplno využívá a mnohd\ nepokrytě zneužívá a je jedno zda jde o telefonní boudy nebo internet.

0/0
22.12.2008 19:34

kuknastrejdu

Re: O2

Já jsem u O2 neboli O:-©2 dělal hodně roků. A vím o co jde. Já naštěstí mám alternativu. Přeju pevné nervy a možná i štěstí,  že se obejdete jinde.R^

0/0
22.12.2008 20:11







Najdete na iDNES.cz