- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně to přímá kontrola nevyřeší, navíc je to daleko dražší než natisknutí párset tisíc známek. Zajámalo by mě kolik stojí vytisknutí jedné dálniční známky a všech nákladů kolem a pak cena za údržbu systému s vinětami. podle propočtů kolik by to mělo stát, bylo vypočteno že ten rok by mýto nic nevydělalo a spíše prodělalo. Ještě že Řebíček půjde pryč, už má vyděláno(státní zakázky pro jeho firmu), teď si musí narejžovat někdo jinej
Viněty jsou naopak výborný nápad, který doufám bude brzy realizován. Systém už stojí, takže to nic moc navíc stát nebude.
Hlavní výhoda je v tom, že jsou přenosné na vozidlo, takže je možné koupit třeba jen jednu do rodiny. Případně pokud má někdo více aut, tak nemusí kupovat známku na všechna auta (stejně nemůže jet všemi najednou).
(nebo podle populárního CO2)
Aby se tolik nekupovaly smrduté dieselové osobáky a dodávky.
Ovšem přidanit naftu o pár Kč na litr se nemůže (prý by rohlík zdražil na 5,60 Kč), ale zdanit nákladní auta formou mýta o řádově vyšší částku je zřejmě v pohodě......
Dost blbé tvrzení i jako fór. Vážně se někdo domnívá, že si to dopravci nezapočítali do ceny za přepravu a že se tím nezvýšily ceny zboží a služeb??? Jediný, kdo na tom vydělal je Kapsch. Vypráskat toho debila Řebíčka a vymáchat to hovado ve Vltavě! A Topolánka s ním - je šéf, je zodpovědný.
zajimalo by mne kam ty penize jdou kdyz mame tak ubohe cesty,
staci jenom d1 a clovek by brecel.