Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První slovenské domácnosti přišly o plyn, Česko pošle zítra náhradu

Ačkoli slovenská vláda tvrdila, že domácností se omezení dodávek z Ruska dotkne nejdříve za 72 dní, v košické městské části Šaca už měli v bytech menší teplo než obvykle. Slovensko tvrdí, že zásoby plynu má, problémem je však transport. Česko zítra ráno pošle dva milionu kubíků. Pomohou i další země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

činčo

Chlapy - vydržte! Ženský sa prací zahreju!

;-D

0/0
11.1.2009 11:53

činčo

Re: Chlapy - vydržte! Ženský sa prací zahreju!

chlapi - pardon!EU

0/0
11.1.2009 11:55

ratafakplachta

este raz fakty

Goebbelsovci na IHEUTEA, Su to akcionari Slovenskeho plynarenskeho priemyslu z Nemecka a Francuzska ktori dodali plyn zo svojich zasob v zahranici.

B, Dohodli sa s Transgasom na vymene, to je ta "ceska" pomoc Slovensku, pomoc sukromnej firmy.... 

C, Kde a ako sa len da tak si Iheute snazi nahnat body Slovensko - Ceskymi pseudo konfliktami vdaka nahluplym ludom ktori im sadnu na lep...  

0/0
10.1.2009 19:12

popradčan

Páni diskutéri, nezaškodilo by trocha objektivity.

Jediný problém SR je, ako dostať plyn zo zap. Slovenska na východ. Keby ste neboli poniektorí zaslepení, tak by ste pochopili, ža tieto plynovody boli stavané za komusnistov a sú riešené ako jednosmerné. To znamená, že nemajú reverzný chod, preto plyn nemôže prúdiť opačným smerom. ČR pomôže SR  tak, že sa použije "český", ktorý je na slovenskom územi v zásobnikoch. Taká je pravda. Netreba za všetkým vidieť neschopnosť alebo hneď nacinalizmus.Všetko je to o obchode a peniazoch. Pomoc si treba naozaj vážiť, ale zároveň treba dodať, že nie je hunanitárna, ale  že plyn bude v plnom množstve ČR vrátený. Prestante sa tu zbytočne hádať. Nemá to význam. Myslím si, že vlády postihnutých štátov by mali vážne uvažovať o novej vetve, ktorá by Ukrajinu zďaleka obišla.

0/0
10.1.2009 12:48

crezpenan

Re: Páni diskutéri, nezaškodilo by trocha objektivity.

jestli jsem dobře pochopil ten barter,tak z Rakous přijde evropský (France gas) na české území,a naše zásobníky na Slovensku zase budou doplňovat Slovensko.

Mělo by to být okolo 10 mil denně,slušné,nee?

0/0
10.1.2009 16:11

popradčan

Re: Páni diskutéri, nezaškodilo by trocha objektivity.

Asi takto.

0/0
10.1.2009 16:15

knedložrout

No čo je bratia ?

Bratia tak čo je s tým plynom ? ;-€ Už tu mal dávno byť ! [>-]Rv

0/0
10.1.2009 11:46

Xladi

Re: No čo je bratia ?

Máme malej tlak, bohužel to nepůjde ale snad vás zahřála myšlenka jak se tím plynem ohřejete:-)

0/0
10.1.2009 11:48

ratafakplachta

Goebbelsova skola Iheute propagandy

tak ten clanok je riadna propaganda, Goebbels by bol na redaktorov IHEUTE urcite hrdy..... Cesko posle nahradu, Cesko zachrani, Cesko udela, Cesko milostivo pomuze.... a v polskych, francuzskych, nemeckych ci rakuskych dennikoch ani slovo o spasiteloch z Nemecka, Polska, Rakuska atd. (Y) ... z € sa idu Ihete posr.., z hokeja, tenisu, teraz z plynu, zaujimave ze nas tak krcovito sleduju,ktovie co to bude na buduce....

Kto ma rozum, ten pochopi. Ak nepochopi tak potom si aspon precita ine media.

0/0
10.1.2009 11:05

Xladi

Re: Goebbelsova skola Iheute propagandy

Tohle je vděk jo? Nevím ale pokud někdo někomu pošle tak to je pomoc. A že o tom jinde nepíšou může značit taky to že pro ně je Slovensko bezvýznamná země a mají jiná témata o ktarých píšou. Plyn k vám nejde pár dní a jdste na hranici kolapsu, máte to tam pěkně zařízené, u nás všechno co má fungovat v krizi funguje. Nezapomeň že vám taky dodáváme lektřinu když jste si tu svoji zavřeli.:-)

0/0
10.1.2009 11:42

indnes

Re: Goebbelsova skola Iheute propagandy

No nemyslím, že nám elektriku dodávate ale PREDÁVATE a to je diametrálny rozdiel. ČEZ na tom určite škoduje, len sa divím, prečo sa hnevajú Rakušania, že ich v tom Slovensko obišlo , keď to je pre Vás tak nevýhodné.

Kŕmia Vás rôznymi prúpovídkami a mentalita národa je taká, že takýmto hlúpostiam tada verí. /Dotovali sme Slovensko, nás prosí o práci, bez nás by.../

Ďakujeme, úctivý služobníček. /Takto to bolo dobre ?/

0/0
10.1.2009 11:57

crezpenan

Re: Goebbelsova skola Iheute propagandy

může se stát v budoucnu,že si zvolíme úplně netolerantní reprezentaci,která všechny cizince odtud vypráská. Vše je totiž možné-je Vás tu stovky tisíc legálně ..

Jak říkám,stát se může vše a to byste teprve kníkali !

0/0
10.1.2009 14:33

indnes

Re: Goebbelsova skola Iheute propagandy

S tým môžem len súhlasiť, ale i tu si treba uvedomiť, že tie tisíce zahraničných /aj slovákov/ vaše firmy nezamestnávajú preto, že ich máte radi, ale preto, že je to pre české firmy výhodné. Keď bude zle ako teraz, tak prví pochopiteľne pôjdu oni a až potom českí. V podstate ako teraz a tento rok to bude ešte merkantnejšie.

A prečo by to malo byť pre nás potom zlé ? Zlé to bude pre nich, keď prídu o prácu. Vieš za boxeristu bola u nás nezamestnanosť 20 % a prežili sme. Tak o čom to tu čítam od tých pokrytecko starostlivých čechov ?

0/0
10.1.2009 15:49

magdik

Re: Goebbelsova skola Iheute propagandy

Nechte už těch nesmyslných keců. Zabíráte místo na netu a je to přesně o ho..vně. Chceme mít teplo všichni a basta. A jak se to udělá, to je bohužel věc politiků. Kdyby to bylo na mně, tak takovýhle vyčůraný tahanice nebudou nikdy existovat. Tak zklidněte chlapci hormonky a šup dělat něco užitečnýho. Ahoj.;-D

0/0
11.1.2009 8:02

ZAHORAN

Re: Ta nase POHADKA ceska..

je HEZKA tak HEZKA..proc ta skromnost chytroline..nezminil ses o dodavkach prebytku PIVA s kterymi by ste jinak mohli polevat kvetiny..a dalsich artiklu..a opet -zadnej VDEK. O bezvyznamne zeme-Slovensko..bejt tebou sypal bych popel na ko-

leje. nebylo to Slovensko co Vas relegovalo do kategorie BALKANSKYCH CIKANU..

0/0
10.1.2009 17:37

crezpenan

nevím,proč si pěstujeme konkurenci

proč nepočkat až Maďaři se Slovákama zkrachují a nezaplnit jejich místo?Jsou přece samostaným státem,tak ať jedou za své.

Žádné povinnosti k nim nemáme,jak si myslí hysterka Topolánek.Čím bude konkurenci hůř,tím lépe pro nás-někdo už to musel napsat,tak proč ne já?

0/0
10.1.2009 9:44

Rataslaw

Re: nevím,proč si pěstujeme konkurenci

;-D Preco? Pretoze to je az tragicky hlupa idea brat v dnesnej dobe najblizsie staty ako "konkurenciu", ktora musi krachovat. Profitovali by z toho maximalne tak zakomplexovani jedinci ktori by si tak mohli lestit svoje ego - ako su na tom lespie nez ti okolo, nikto iny. Myslis ze Cesku by prospelo keby okolite ekonomiky krachovali?

0/0
10.1.2009 10:16

crezpenan

Re: nevím,proč si pěstujeme konkurenci

Určitě by nám to prospělo.

0/0
10.1.2009 13:28

popradčan

Re: nevím,proč si pěstujeme konkurenci

Ako?

0/0
10.1.2009 16:27

SlimM

ctu a nestacim se divit

Zajimavy jak si tady ctu prispevky tak me to rozesmiva. Slovaci porad vystrkujou ruzky, vsichni se serou do Cech a pak delaj chytry, u nas sou tolerovany a kdyz prijedeme na Slovensko tak je nami pohradno :). Ja proti slovakum nic nemam, jak bych moh kdyz mam zenu z Blavy, ale to co predvadej tak to by hnulo zluci kazdymu. Jenom paradox, kdyz je Slovensko tak uzasny tak proc se vsichni co znam, a maj vejsku, ze Slovenska tak rychle stehovali? Jo at zije nazor budouci tchyne (oddelene je dobre ale spolecne bylo lip a at chceme nebo nechceme stejne porad tahneme za jeden provaz)

0/0
10.1.2009 2:19

Pif paf

Re: ctu a nestacim se divit

Na kazdej stane sa najdu idioti.. Dnes sa tu zo Slovenska prezentuje naozaj divna vzorka diskuterov, ktorych nechapem.. Cesko nam pomohlo, aj ked nemuselo a to si vazim.. Ostatni nech si riesia svoje komplexy a zabomysie vojny, nezajem..

0/0
10.1.2009 3:59

duhovnik

Re: ctu a nestacim se divit

a kurna. nebol som tu par hodin, pozrel som si par prispevkov a nestacim sa divit co to tu ti ludia popisali.

ale zas na druhu stranu sa ani nedivim, vidim to na svojich kamaratoch, ked nieco potrebuju tak som im dobry ale ked od nich nieco chcem tak mi vacsinou ani nevedia prist na meno. a divam sa ze ked vam clovek nie je ani kamarat tak su slovaci este horsi, popluju aj podanu pomocnu ruku. proste hovada!!!

0/0
10.1.2009 6:02

Heat22

Re: SlimM

Nuž skús sa pozrieť na to aj takto. Bol si niekedy na niektorých diskusiach niektorých Slovenských novín? Predpokladám že určite. Neviem či si mal to "šťastie" keď sa k danej téme zapájali do diskusie Tvoji krajania. V takých 95% sa jedná o čistý nacionalizmus a útoky na Slovákov. Takže, ono je to asi tak, že na každej strane sa nájdu blbci. Aj Českí aj Slovenskí. Jedni aj druhí samozrejme iba robia hambu svojmu národu. Ale myslím si, že podľa tákýchto idotoch sa nedá hodnotiť každý.Jedno je isté, bl ostane vždy len blbom a je úplne jedno akej je národnosti. Prajem príjemný deň. P.S.: Dík za plyn :-)

0/0
10.1.2009 7:25

ET_demokrat

Re: ctu a nestacim se divit

Čo ti stará nedala?

0/0
10.1.2009 8:22

Brano333

Re: ctu a nestacim se divit

neviem ci si uz bol niekedy na Slovensku...ale asi nie ked pises taketo veci.

Ja mam inu skusenost, ked pride Cech (alebo iny zahranicny clovek na Slovensko) tak su z neho vsetci posrani a  pytaju sa ho ako sem mohol dojst a preco nezostal tam a pod. Takze ja to pohrdanie vidim skor na opacnej strane - treba sa pozriet najprv do svojej krajiny, ked pises taketo veci, precitaj si prve vety tvojho prispevku.

0/0
10.1.2009 11:01

ZAHORAN

Re: ctu a nestacim se divit/Dlouhy SLIM..

re: 'vsichni se serou do Cech' ..SLIME, jediny pardon k tvemu bajkomluvnemu pris-

pevku muze byt, ze se seans u FAUSTA opet protahla do rannich hodin. Nechapu

jednu vec..kdyz te Slovaci serouci se do zemi koruny Ceske vytaci do 'S', proc tu AD

NAUSEAM pindas jako hymalajke modlici mlynky, a neco s tym neudelas? Co tak

posadit se na prdylku-perko, papir mas, a nenapsat tvemu poslanci, tema: Zastavte prutrz seroucich Slovaku, a ty kteri jsou v Cechii hnat svinskym krokem za Moravu.      Nejak ti utek fakt, jak ty Vondrackovi zajicek-koule s retezem ze slovenske nohy je      pryc, je konec nekonecnemu pindani a Slovensko to vali, jede na vsech 8 cylindru.

0/0
10.1.2009 20:47

Brano333

CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Ked sa vyjadrujete o spolocnom state tak,

preco konecne nenapisete aj to ako prudili vsetky peniaze (aj zo Slovenska) do Prahy a potom ste nam ich stedro prerozdelovali (v pomere 10 cechom 1 na slovensko) budovali priemysel v Cechach a na Slovensku polnohospodarstvo a pod.

a potom sa cudujete, ze nevdacni Slovaci sa chcu odpojit.....

Ked sme vas tak vyciciavali preco ste sa neodtrhli vy ha????Asi preto ze bolo dobre mat koloniu, ktora dodava peniazky do Prahy a pomaha vseobecnemu rozkvetu v Cechach. Teraz po rozdeleni je krasne vidiet, ze na koho strane je pravda. Keby sme vas tak strasne vyciciavali ako to tu niektori pisu asi by sme teraz uz neboli bez vas nie???

0/0
9.1.2009 22:44

Marigold

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Tohle je ale demagogie. A kdo asi postavil VSŽ Košice? A kdo postavil chemičku v Bratislavě? Jadernou elektrárnu? Ha?

Já mám Slováky rád, přesto jsem byl vždycky PROTI federaci. Na Slovensko odsud proudily peníze, ze Slovenska jenom nadávky.

A máš pravdu: "teraz po rozdeleni je krasne vidiet, ze na koho strane je pravda". Tak jako Češi jezdí pracovat do Německa, Slováci jezdí pracovat do Čech. Asi to má důvod. Tak si dej studenou sprchu.

0/0
9.1.2009 23:47

ZAHORAN

Re: CESI/Mari-Au...

..moh si pokracovat: a kdo zaridil aby Slunce svitilo nad Slovenskem? Dekujem           bohate..a jeste mala poznamka..kdyz nekdo doplaci na nekoho LETA-LETOUCI, ale   drzi se ho jako klest, neco tu nehraje..ze by ten penezovodsky spigot bez kohoutku     padal do kategorie ceskych baju?

0/0
11.1.2009 0:14

dantencl

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Nech to být. Jsem rád, že plyn od nás na Slovensko dorazí a je mi ukradný spor o počet židliček nebo kdo komu co tenkrát. Pravda je stejně leda guľomet :-))

0/0
10.1.2009 1:08

Marigold

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Jo, souhlas. Navzdory těmhle půlmozkům nepřestanu často jezdit za přáteli na Slovensko, stejně jako je hostit u sebe doma. Politika je prostě svinstvo, my rozumní lidi se už vždycky nějak domluvíme.

0/0
10.1.2009 1:12

Rataslaw

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Tak pod toto by som sa kludne podpisal, keby to potom nebol plagiat ;-D

0/0
10.1.2009 10:23

marceska1

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

???? Jo a proto je Slovensko v nezamestnanosti v EU na predposledním míste..... To se to opravdu ukázalo????? A to máte kliku, protoze lonský rok bylo na míste posledním..... Kdo chce kam, pomozme mu tam......;-D

0/0
10.1.2009 10:37

Brano333

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

Priatelia Cesi aby bolo jasne, ja som tym nechcel nikoho urazat to je iba reakcia na nespocet ceskych prispevkov na forach, ktore uz citam roky ci uz o hokeji alebo o niecom inom ako ste na nas vzdy doplacali, aki sme zaostali a pod. Neviem preco ma niekto potrebu po 16 rokov od rozdelenia furt to vytahovat? My sme za tym urobili tlstu ciaru, neviem o tom, ze na nasich forach by mal niekto potrebu vypisovat taketo veci, tak neviem preco tak nemozete urobit aj vy? Bavme sa ako rovni s rovnymi iba tolko som chcel...Inak mam v Cechach rodinu a mam ich velice rad, preto ma o to viac stvu taketo spiatocnicke vyroky niektorych vasich obcanov.

0/0
10.1.2009 10:56

marceska1

Re: CESI BUDTE OBJEKTIVNY-NIE TAKI AKO V HOKEJI

No tak si precti ty Vase diskuze ve Vasich novinách....Kdo, co vytahuje.... Nejsem Ceska ani Slovenka, sleduji Vás ze zahranicí a ty perly v diskuzi ve SME?????Rv

0/0
10.1.2009 21:37

Mangoo

Já vážně miluju slovenský smysl pro humor

Přečetl jsem si diskuzi a tak dlouho jsem se nanasmál. Slováci jsou supr a je s nima sranda!R^ Sebeironické, vtipné, krátké.

0/0
9.1.2009 22:26

jjoe

pomoc

Takze vdaka Cechom za ich pomoc, kedy ponukli Slovakom asi 5 % svojej dennej spotreby. V ramci odvdacenia sa, teraz ked to vyzera ze plyn pojde zas z Ruska na zapad, tak Slovaci by mali posielat Cechom len 5 % dohodnuteho a zbytkom si radsej plnit zasobniky. Slovaci odstavili spustu velkych fabrik a ludia nevedeli ci budu mat kde pracovat, ci neskrachuju podniky, ci budu mat teplo doma... a Cesi tvrdia ako Slovaci plitvali plynom. Ved co, ze v CR ani trochu toto obmedzenie nepocitili, ved co ze v Ceskom zasobniku na uzemi SR je ovela viac plynu nez 2 mil kubikov. Ale budu tvrdit ako velmi chceli pomoct. Zijem v CR (na Morave) a platim tu dane vyssie nez mnoho Cechov a za tie peniaze si dovolujem narokovat pravo nieco povedat.

0/0
9.1.2009 22:07

lekaj

Re: pomoc

Doufam , ze si delas legraci. Pokud ne , tak se dosti ztrapnujes, protoze planovane objemy jsou 3-4 mil/m3 ale DENNE. Tj. pokdyva to 15% denni spotreby Slovenska. Coz zas tak zanedbatelna pomoc neni.

Radeji prosim mlc. Jsi asi jeden z tech zapsklych Slovaciku, kterych je bohuzel v Cesku zijicich dost (nastesti jich je mensina). Radim ti zbavit se mindraku, protoze Slovaci jsou v Cesku i na Morave brani uplne v pohode. Jen tvoje osobnost ti nedovoluje to videt......

0/0
9.1.2009 22:12

jjoe

Re: pomoc

Cetl jsi co jsem napsal? Asi moc ne, protoze pises o necem jinem. Psal jsem 5 % Vasi spotreby. Vase (teda i s moji ):-) je kolem 60 mil m3 denne. Slo mi o to, poukazat jak moc si v CR budem odtrhovat od huby. Kdybychom tady byla nejaka pomoc ze strany CR opravdu pomoci, tak by se CR uspokojila i s 50 mil. aby mohla poslat SR 10 mil. aby tam alespon v domacnostech nemrzli. Na Cesku ekonomiku a zasoby by to temer nemelo vlyv. Mindraky nemam a tak tam nemichej OT. Ale jestli moc chces OT, tak ano, jsou brany v pohode. V pohode, ale casto menecenny. A to je fakt. A nejde o pozici nebo vzdelani, protoze je to tak i na stejne pozici v praci.

0/0
9.1.2009 23:37

h@luzak

Re: pomoc

Ono to asi nebude technicky snadné. Jak se píše i v jiných článcích, Slovensko má i problém interní. Tedy dost plynu na západě (kde RWE Transgas pouští ze svého zásobníku výměnou za plyn přes severní cestu, který může čerpat pro trh ČR), problémy na východě. Potíž je totiž v tom, že pokud se se zpětným tokem nepočítá při výstavbě, prostě není možný. Je totiž nutné alespoň obrátit turbíny. Nejsem expert na plyn, ale vidím dva dobré důvody, proč z českého trhu na ten slovenský nejde víc plynu:

1) technologický oříšek (leda snad natlakovat do cisteren),

2) obchodní záležitost (RWE TG jako každá jiná firma musí především plnit již nasmlouvané závazky)

Řekl bych, že v tomto případě větší dodávky váznou na bodě číslo 1. Pokud by problém 1 zmizel, musel by ještě RWE TG ustát potíže související s neplněním závazků (a zároveň plněním něčeho, co jako závazek neměl) - je to v zásadě poškozování věřitele. Aby se z toho vyvlékl, musela by ČR schválit předpis, který by to RWE TG umožnil.

0/0
9.1.2009 23:45

lekaj

Re: pomoc

Pracuji se Slovaky v praci, mam manzelku i ze Slovenska a nikdy jsem si nevsiml, ze by byli brani nejak menecenni. Je to proste jen mindrak osobni kazdeho jednotlivce. Kdo se citi menecenny, tak to projektuje na celou spolecnost.

Co se tyce plynu, tam jde podle mne spis o technicky problem. Zrejme se neda dat vic. Ale tvuj prispevek je velmi trapny v tomto. Jak se rika v Cesku "Darovanemu koni na zuby nehled"

Nekdo nabidl pomoc - dela to 15% denni spotreby Slovenska a ty se kvuli tomu jeste vztekas. Tak co bys chtel jako - aby Cesi resili za Slovaky jejich problem s tim ze neumi cerpat ze zapadu na vychod ? 15 let po rozdeleni federace meli dost casu si upravit soustavu tak jako si ji upravilo Cesko. To se na mne nezlob....to je neschopnost Slovenskych politiku a establishmentu....

0/0
10.1.2009 9:31

Rataslaw

Re: pomoc

Suhlas :-)R^

0/0
10.1.2009 10:21

Aurean

Telegram z Ruska

dnes na urad vlady prisiel telegram od priatelov z Ruska: Blahoprajeme vam k zavedeniu eura STOP, plyn STOP, ropa STOP.:-/

0/0
9.1.2009 20:30

český venkovan

Re: Telegram z Ruska

..tenhle vtípek tu putuje od rána.....opiš něco novějšího.....nebo zkus něco sám...ale to je asi blbost co...????

0/0
9.1.2009 20:36

neron

Čechom samozrejme ďakujeme

Je vidieť kto nám je stálen najbližší, ale musím dodať, že takúto neuveriteľnú demagógiu zo strany idnes som ešte v ŽIADNOM médiu nevidel! V KE Šaci bolo v radiátoroch chladno kvôli jednému jednoduchému dôvodu. Domácnosti v tejto časti vzhľadom na blízkosť železiarní vykuruje kotolňa U.S. Steel, ktorej sa v podstate omylom dotklo takisto obmedzenie ôsmeho stupňa vzťahujúce sa na všetky veľké firmy, medzi ktoré patrí aj U.S. Steel. Príčinou 16 stupňov v bytoch obyvateľov teda v žiadnom prípade nebol nejaký nedostatok plynu, ktorého je pre domácnosti stále viac než dosť. Príčinou bolo obmedzenie U.S. Steel v odbere plynu!! Tento hnoj čo idnes napísalo bol zameraný opať len na vytvorenie primitívnej diskusie! HANBA idnes!! Niečo podobné nevidím ani v slovenskom bulvári!!;-O;-O

0/0
9.1.2009 20:05

český venkovan

Re: Čechom samozrejme ďakujeme

..dík za upřesnění...co naděláš s blbým novinářem...???

0/0
9.1.2009 20:09

neron

Re: Čechom samozrejme ďakujeme

Ak môžem upresním ešte jednu vec. Zásoby, ktoré nám posielate sú uskladnené v Lánoch na Záhorí na území SR. Ide o Vaše zásoby, za ktoré dostanete slovenské zásoby uskladnené v Nemecku. Nejde teda o pomoc, ale o výmenu, ale aj tak vysoko oceňujeme Váš návrh a postoj!! Za bývalej ČSSR boli postavené zásobníky na Záhorí práve kvôli jednoduchšiemu transportu do obidvoch republík. Práve teraz sa to ukazuje. Skutočne máme obrovské zásoby (na niečo vyše troch mesiacov), problémom je ich transport na Východ, pretože v potrubí klesá tlak a niektorí odberatelia sú nedisciplinovaní..Potreboval som to upresniť, kedže sa na idnes podávajú informácie, aké sa sa podávajú. Je mi to ľúto, pretože to neprispieva k lepším pomerom medzi našimi národmi. ;-(

0/0
9.1.2009 20:17

český venkovan

Re: Čechom samozrejme ďakujeme

..ona se většina z toho co píšeš postupně objevila...ale ne v celých souvislostech.....

0/0
9.1.2009 20:22

neron

Re: Čechom samozrejme ďakujeme

pozerám..je to komické..:-(

0/0
9.1.2009 20:23

puxa

...

Podla Tv Nova ma Slovensko v Nemecku zasoby plynu, ale kvoli udrzaniu tlaku v plynovodoch ho nemoze dopravit na Slovensko. Cesko ma zasoby na Slovensku.

Pomoc Ceska ma byt v tom, ze Slovensko vyuzije ceske zasoby na Slovensku a Cesko pouzije zasoby Slovenska v Nemecku, kedze im to tlak neovplyvni.

0/0
9.1.2009 19:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.