Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V prosinci se zmírnil propad prodejů aut v Evropě

Pád prodejů aut v Evropě zpomalil. Pro optimisty v automobilkách to může být první záblesk světla na konci hodně dlouhého tunelu. Prodeje v prosinci klesaly v meziročním srovnání mírněji než v listopadu. Stále však trh klesá dvojciferným tempem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vymrzovac

Zajímavé......

....mohlo by se říct,že tím,že češi ani v minulosti nekupovali tolik nových aut,zachránili vlastně náš automobilový průmysl od dramatického pádu...:-/

0/0
15.1.2009 12:51

Sharkee

Re: Zajímavé......

Skodovka vyprodukovala ca 675.000 aut za rok 2008 - v CR se celkem prodalo 10.500 aut za prosinec (za rok ca 220.000 aut), z toho ma SKODA ca 30% podil (ca 66.000 aut). Jak moc tedy cesky prodej SKODovek ovlivni jeji celkovy prodej?

0/0
15.1.2009 13:50

kontrola_nemocnych

kazdej den holt soudruzi

neni posviceni

0/0
15.1.2009 12:42

WIFI

Kdy

kdy je podle vás letos nejlepší koupit ojetinu ? Máte někdo tip, kdy skončí pokles cen ? Jde mi samozřejmě o vyšší pokles cen, ne ten, kterej je způsobený stárnutím auta

0/0
15.1.2009 11:20

Neumětel

Re: Kdy

Myslíš, že má tady někdo věšteckou kouli? Nejlepší slevu získáš, když pořádně pomačkáš majitele při prodeji. A trumfů (argumentů) máš momentálně v rukávu dost: ekonomická krize, propady prodejů nových aut, slevy u nových aut, ekologická daň, předpověď, že ceny půjdou ještě dolů. Je to na tobě.

0/0
15.1.2009 11:36

WIFI

Re: Kdy

nevim, občas i tací ( s tou koulí) se objeví

0/0
15.1.2009 11:38

Neumětel

Re: Kdy

A ty jim jako budeš věřit? Na základě čeho?

0/0
15.1.2009 12:17

WIFI

Re: Kdy

věřit asi 100 % ne, ale zajímá mě názor jiných

0/0
15.1.2009 13:20

coinfo

Re: Kdy

mas synku pravdu kdyz budes chtit dat auto do bazaru budou se ohanet ekonomickou krizi aby ti dali co nejmin ted mi kupujici to muzem otocit proti nim a tlacit je ke sleve a argumentovat taky krizi.  

0/0
15.1.2009 17:46

cichlida

Re: Kdy

Už jsem myslel,že tě tu nenajdu Míšo,když se drbou auta,tak tu nemůžeš chybět a co ferodo už propouští?

0/0
15.1.2009 19:23

fidel.zlobi.cenzora

Re: Kdy

až bude za odvoz:-)R^

0/0
15.1.2009 12:22

WIFI

Re: Kdy

takový už jsou, ale chtěl bych něco trvanlivějšího

0/0
15.1.2009 13:21

mukr

Re: Kdy

Tak to jsi prokaucoval. Nejlepsi bylo koupit v lete, kdyz bylo dole EURo. :-).

0/0
15.1.2009 12:36

WIFI

Re: Kdy

to jo, sice dole euro, ale poptávka vysoká, ted šlo euro nahoru, za to zájem o auta opadá.........

0/0
15.1.2009 13:21

Dusan321

Re: Kdy

Problem je, ze vetsina kvalitnich ojetin se k nam taha z Rise a tam je kurzovy rozdil dulezity, zatimco ceny ojetin ani pri krizi neklesaji. Ja jsem koupil v lete auto a dneska bych ho za ty penize nekoupil ani s tim ze je o pul roku starsi.

0/0
15.1.2009 14:00

vymrzovac

Re: Kdy

nejvýhodnější je koupit ojetinu až v okamžiku,kdy ji potřebuješ:-/.....pokud můžeš čekat,tak ji nepotřebuješR^

0/0
15.1.2009 12:53

WIFI

Re: Kdy

čekat lze, ale jen max. do léta, kdy končí technická současný a nová TK by znamenalo investici dost vysokou. Proto čekat můžu, na druhou stranu je mi jedno, jestli současný auto nechám sešrotovat až v červenci nebo v březnu, pokud by byla dobrá koupě

0/0
15.1.2009 13:23

hikeen

Re: Kdy

podle mě nejlepsí doba na nákup bude jaro 2009. ceny ještě mozná o něco spadnou, díky klesajícím cenám nových aut. Již začatekm roku automacky jsou ceny dolu, jak je o rok více...

0/0
15.1.2009 13:23

duschman

Re: Kdy

Přelom duben - květen:-)

0/0
15.1.2009 13:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.